Ik vind het een mooi lijstje. Geen snoep voor het lekker / omdat je het verdiend hadquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Thuis. Honger.
Lijstje:
O: havermout met banaan
T: half broodje tevredenheid
L: sperciebonen (veel). 5 grote wortels met hummus. Worstje
T: 2 knakcebrod met boter
T: gekookt ei, worstje, sinaasappel
D: rösti met wat appelmoes, doperwten.
T: of bakje yoghurt met beetje jam, of blokje chocola.
Op dit moment heb ik honger Sigme, maar zodra m'n eten zo in m'n maag zit is het wel goed denk ik!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi lijstje. Geen snoep voor het lekker / omdat je het verdiend had.
Of het ook genoeg is kan ik niet beoordelen, hoe denkt je maag erover?
Lust geen bordquote:
quote:
Dat * erachter is onheilspellend he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Wat zou één serving zijn? Het aflikken van je lepel?
Adem in, adem uit, voel de liefde (en zo niet: ga een ommetje wandelen).quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lust geen bord
Zou willen dat ik daar uberhaupt iets van vol van zou worden..:(
Puberstiefzoon... weet niet hoelang ik dit nog volhou
Oooh ik heb al zo lang geen B&J gegeten!quote:
Jum!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:29 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
De paksoitaart van zaterdag en
[ afbeelding ]
De kip (van Marrit) en de aubergine parmigiana (van Jamie Oliver) die we net gegeten hebben
Spannend!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
whooperdewhoopwhoop!!
![]()
![]()
Mijn buurman blijkt de directeur te kennen van de organisatie met die vacature en gaat een goed woordje voor me doen / een afspraak regelen![]()
Lieve buum
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ik ooit weer ga samenwonen, maar ik heb net m'n bordje bami in bad genuttigd. Dat zou ik wel missen in ieder geval, bedacht ik me net. Die totale vrijheid om te doen wat je wilt op ieder moment.
Kan iemand me vertellen waarom het zo koud is? Ik zat op de fiets echt te lijden. Over fiets gesproken: vanochtend bijna een toeriste over het hoofd gereden. Srsly. Was een wat oudere dame die pardoes languit zijwaarts op de grond viel omdat ze te hard remde voor een kruispunt. Ik kon met mijn voorwiel nog maar net haar hoofd ontwijken en heb de halve dag in mijn hoofd het geluid gehoord als me dat niet was gelukt. /einde badpost
Wist dat je het konquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Receptje van vandaagErg lekker!
2 tl olijfolie
1 prei in dunne ringen
1 sjalot, gesnipperd
1 laurierblaadje
2 dl droge witte wijn
1.5 dl visbouillon
2 zalmfilets, elk ong. 125 gr
15 gr boter
zout en peper
1. Verhit de olie in een grote braadpan en bak de prei, sjalot en laurierblaadje 4 min. op middenhoog vuur: roer regelmatig.
2. Zet het vuur hoger. Schenk de wijn in de pan en kook het geheel flink tot de wijn voor de helft ingekookt is.
3. Zet het vuur lager. Voeg de bouillon en zalmfilets toe, leg het deksel op de pan en pocheer de zalmfilets 6-8 min, of tot ze gaar zijn; keer ze halverwege. Neem de filets uit de pan en houd ze warm.
4. Voeg de boter toe aan de saus en warm de saus al roerend door, tot de boter gesmolten en de saus iets ingekookt is. Verwijder het laurierblaadje en voeg peper en zout naar smaak toe. Leg de zalmfilets op twee borden en lepel de saus erover.
Was érg lekker!
En ik zat ineens best wel vol, althans, mn trek was weg. Heb lang niet zoveel salade op als gister en toen had ik ná het eten nog trek.
Nou en, je hebt het wel gegeten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft het gemaakt. Maar ik had het ook vast gekund!
Nou en ofquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nou en, je hebt het wel gegeten!
Ohw noesquote:
Jezus, ik schrok me rot! Las 'Duvel heeft het uitgemaakt'. Gelukkig las ik het verkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is het punt, er staat niet dat het onbetaald werk isquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet voor niks werken, en dat wordt ook niet gevraagd. Maar ik zie in jouw linkje even niet zo snel waar staat dat je onverkort en altijd recht hebt op betaling, misschien lees ik eroverheen.
Das dan weer jammerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pics van de lamp!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben gewokt als D. Met Thaise wokgroenten, kipfilet en wat zoetzure saus. Was lekker
En net een lamp gekocht voor in de keuken. Hij is tof
Jij koopt een NIET toffe lamp?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben gewokt als D. Met Thaise wokgroenten, kipfilet en wat zoetzure saus. Was lekker
En net een lamp gekocht voor in de keuken. Hij is tof
Pics van de zoetzure saus!quote:
Euh ja, het punt is dus dat het geen recht is dat die uren betaald moeten worden (of vergoed in tijd). Het is wel gebruikelijk, maar het is ook echt niet ongebruikelijk om niet betaald te krijgen - hoe zuur dat ook klinkt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is het punt, er staat niet dat het onbetaald werk isDus, werk is werk en pay is pay. 40 uur werk is 40 uur salaris, dus heb je een uurloon en dus kan je die uren gewoon tellen (en/of tijd voor tijd op een ander moment, ben daar zelf wel een voorstander van).
Nou, eerst hadden we deze gekocht:quote:
Geyl!quote:
Ik ken dat, maar ik had 24/7 diensten, dus overwerk -> 24/7 dienst. Zo los je dat op (of tijd voor tijd). Maar een werkgever die overwerk voor noppes verlangt is koekoek (immers, als je 39 uur pw gaat werken ga je ook achteruit op salaris).quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, het punt is dus dat het geen recht is dat die uren betaald moeten worden (of vergoed in tijd). Het is wel gebruikelijk, maar het is ook echt niet ongebruikelijk om niet betaald te krijgen - hoe zuur dat ook klinkt.
Er is ook de mogelijkheid dat je taakgericht betaald krijgt. Lukt het je in 30 uur dam heb je mazzel, doe je er 60 uur over, dam moet je gaan bedenken wat je verkeerd doet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, het punt is dus dat het geen recht is dat die uren betaald moeten worden (of vergoed in tijd). Het is wel gebruikelijk, maar het is ook echt niet ongebruikelijk om niet betaald te krijgen - hoe zuur dat ook klinkt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuuu, gympies te groot!Zeh quest continues!
Ohw neeeeee....quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuuu, gympies te groot!Zeh quest continues!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn allemaal van die 'draden' gespannen, daardoor krijg je een heel tof effect. Maar dat zie je dus nauwelijks op de foto![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Grapjas!
Afstoffen...., teehee
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
An! Flikker op met die klotefoto's van die klotekatten van je![]()
![]()
![]()
Hier nog 1. En dat terwijl mijn eigen snoes in mijn armen ligt nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
O wacht, herinner me ineens die pré-opruim foto's van Coco![]()
![]()
![]()
Kan iemand babyfoto's posten please?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dat kan inderdaadmaar dat moet dan wel bij indiensttreding "bekend" zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog opgezocht: overwerken kan verplicht worden gesteld. Zelfs zonder vergoeding.
Wij 'mogen' komende twee weken ook overwerken, en er wordt verwacht dat je dat ook doet. Maar alles in het minnelijke en het wordt uiteraard betaald, en er wordt eten geregeld. En nu vinden ze me een zeur omdat ik wil weten hoeveel uur betaald worden (in- of exclusief eettijd) en omdat ik van te voren wil weten wat de maaltijdkeuzes zijn. Dat laatste vinden ze zo raar en moeilijk, dat ik maar gewoon zelf eten meeneem.
![]()
![]()
SowwySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, je kunt het niet heel goed zien op de foto, maar dit is 'm:WOW! coco. Erg tof....(Ik laat hem maar niet aan Freud zien...WIL!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn allemaal van die 'draden' gespannen, daardoor krijg je een heel tof effect. Maar dat zie je dus nauwelijks op de foto![]()
Ja, dát! Echt heel mooi!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:12 schreef An24 het volgende:
[..]
WOW! coco. Erg tof....(Ik laat hem maar niet aan Freud zien...WIL!)
Nog even geduld...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog even geduld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog even geduld...Oh HALLO Mini-MiniPhaidra!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:
Ze hebben hier zo'n supermarktactie met voetbalplaatjes van de lokale club, en een van de jochies lijkt sprekend op deze:quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whehe dat lijkt op zo'n Ice Age beest!
Ik lachte hardopquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze hebben hier zo'n supermarktactie met voetbalplaatjes van de lokale club, en een van de jochies lijkt sprekend op deze:
[ afbeelding ]
Ik PM je even een fotootjequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik lachte hardop![]()
Ik vind Sid zo'n held
Uniekquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ken ik een nummer van Bieber... beetje in de war
Ben ik nou homo? Tiener? rare kapsel lover?
Capi wattes?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef slacker_nl het volgende:
Wat is er mis met de capicchino? En je bent je sport en beweging vergeten bold te maken.
Kopjekoffiemetwatopgekloptemelkquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Capi wattes?
Zet je standje commentaar eens uit
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
sjappie chino, een chino:
[ afbeelding ]
voor sjappies.
Ik heb ook "commentaar", namelijk: een ui is ook gezond Perruche! Ook tegen verkoudheidjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Capi wattes?
Zet je standje commentaar eens uit
Eens met Anna. Hoop dat je wel genoten hebt van je jellybeans, taart en chocolaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb ook "commentaar", namelijk: een ui is ook gezond Perruche! Ook tegen verkoudheidjes.
Tevens is er morgen weer een dag.
Niet eens echtquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eens met Anna. Hoop dat je wel genoten hebt van je jellybeans, taart en chocola
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef Perruche het volgende:
Tevens vind ik Coco's lamp echt SUPERcool.
goed bezig hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Topic gekilled, eieren gekookt, dressing alvast gemaakt, kip en salade liggen klaar evenals de pannenkoek. Bedtijd!
I hope notquote:
Doe ik vaak Viz, was dat je nog niet opgevallen?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Semi-low-carb tussendoor even, Mar?!
Novem
Begrijpbaar dat je even geen zin hebt!
Plaatste XM gisteren nou een recept?!![]()
Wel dat het af en toe ietsjes minder was, dit is echter de eerste waar het mij duidelijk opvaltquote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Doe ik vaak Viz, was dat je nog niet opgevallen?Sowieso is het carbs waar ik het meeste op bezuinig en soms een beetje meer, dan doe ik meer ei en minder crackers, maar brood eet ik bijvoorbeeld al amper, behalve als ik het zelf gebakken heb bij de soep. Aardappels, pasta, rijst, eet ik ook maar heel weinig.
Meer eiwitten is automagisch ook wel minder carbs eigenlijk binnen mijn "rantsoen"![]()
Ik vind het handig, als ik op eiwitten en carbs let, hoef ik eigenlijk niet meer zo op kcal te letten en ik merk dat het goed werkt voor me.
Dat wordt de guillotine danquote:Op woensdag 18 april 2012 09:26 schreef Nallie het volgende:
voor Novem. Altijd sneu als t om beestjes gaat.
Ik heb al 2 ibu's op en 3 glazen water en een kop thee, maar t helpt niet
Beter opletten danquote:Op woensdag 18 april 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel dat het af en toe ietsjes minder was, dit is echter de eerste waar het mij duidelijk opvalt
Niet toevallig je nekspieren? Hittepit of vanavond hete douche?quote:
Zo voelt ie niet... heb bijna nooit hoofdpijn, maar als ik het dan heb is t echt hardnekkig... voelde het gisteravond al lichtjes en meestal helpt slapen wel, maar nu dus nietquote:Op woensdag 18 april 2012 09:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet toevallig je nekspieren? Hittepit of vanavond hete douche?
Ik was al plat gegaan na die 2 ibu'squote:Op woensdag 18 april 2012 09:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zo voelt ie niet... heb bijna nooit hoofdpijn, maar als ik het dan heb is t echt hardnekkig... voelde het gisteravond al lichtjes en meestal helpt slapen wel, maar nu dus niet
Het zit echt bij mn slapen zeg maar. Heb nog 3 ibu's en ga nog maar ff thee halen. Komt wel goed. En in uiterste nood probeer ik deze
Dit ja... maar slapen is nu ff geen optiequote:Op woensdag 18 april 2012 10:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik kan de hele dag last hebben van 'ochtendhoofdpijn'. Meestal voel ik dat 's avonds al aankomen. Het enige wat dan echt helpt is drinken en slapen..
Goed geregeld!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi! Even naar onze buurlunchroom gelopen die morgen onze lunch en diner verzorgt en nu krijg ik met de lunch een salade met gerookte kip en 's avonds een salade met gerookte zalm. Zonder dressing. Die neem ik zelf mee!
Fijn!Dat is een zorg minder!
neem je dan wel veel kcalrijke tussendoortjes mee? Want die salades lijken me niet echt vullen!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi! Even naar onze buurlunchroom gelopen die morgen onze lunch en diner verzorgt en nu krijg ik met de lunch een salade met gerookte kip en 's avonds een salade met gerookte zalm. Zonder dressing. Die neem ik zelf mee!
Fijn!Dat is een zorg minder!
Ja dat inderdaad, een paar stukjes kaas/worst en een ei ofzo? Wel supergoed dat je dat zo regelt XM, ik hoop dat je dit ook na het low-carben volhoudquote:Op woensdag 18 april 2012 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
neem je dan wel veel kcalrijke tussendoortjes mee? Want die salades lijken me niet echt vullen!
Ja, tuurlijk! Heb ik vandaag toch ook!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
neem je dan wel veel kcalrijke tussendoortjes mee? Want die salades lijken me niet echt vullen!
Fysio! Had ik zelf jaren eerder moeten bedenken.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet toevallig je nekspieren? Hittepit of vanavond hete douche?
Geen archief om even 'op te ruimen'?'quote:Op woensdag 18 april 2012 10:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dit ja... maar slapen is nu ff geen optieDrinken doe ik dus maar volop! Het is wel al iets minder gelukkig!
Het gaat wel! De eerste dag vond ik het erg moeilijk, toen had ik wel veel trek. Gister merkte ik tijdens het avondeten dat ik ineens redelijk voldaan was. Had nog wel meer opgekund, maar vond het niet nodig. Dag 3 en 4 schijnen het moeilijkst te zijn, omdat je kh-voorraad na 48 écht op is en je lijf ze dan ergens anders vandaan moet halen. Tot dusver gaat het goed! Ik zit niet achter mn pc te rammelen ofzo. Maar houd er rekening mee dat dat in de loop vd dag of morgen ineens heel anders kan zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
XM: Hoe gaat het met het hongervoel? Als ik weinig carbs eet heb ik over het algemeen best veel trek de hele dag. Is dat bij echt lowcarben anders?
Helaas.. dan had ik wel andere dingen kunnen doen dan slapen..quote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen archief om even 'op te ruimen'?'
Ik vind m wat weinig creepy! Misschien nog wat fruit?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:44 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje:
O: 2 bio boterhammen met dun laagje roomboter en rosbief
S: Pilates
T: anderhalf ontbijtcrackertje ( andere helft viel uit elkaarmet sandwichspread, sinaasappel, koffie met een klein beetje suiker
L: 2 of 3 boterhammen met sandwichspread/kipsalade
D: bloemkool met vlees en aardappelen
T: yoghurt
B: half uur fietsen
Hangt er vanaf, als je gewoon thuis bent en er is niks in huis, dan zal het wel gaan. Maar je gaat eerder snaaien omdat je toch de afleiding van je werk niet hebt. We zullen zien! Ik hoop echter dat mn hongergevoel dan echt is verminderd en ik die snaaineiging niet krijg.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Het weekend lijkt me het moeilijkst. Zoveel makkelijke verleiding.
Dat was voor mij juist 't makkelijkst omdat ik dan juist meestal thuis ben! Dus dan kun je prima zelf bepalen wat je eet.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Het weekend lijkt me het moeilijkst. Zoveel makkelijke verleiding.
Ja ik eigenlijk ook! Ik denk dat ik tussen lunch en avondeten idd nog iets van een appel en zo'n dik ontbijtcrackertje met tomaat neem!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Helaas.. dan had ik wel andere dingen kunnen doen dan slapen..
[..]
Ik vind m wat weinig creepy! Misschien nog wat fruit?
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:52 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook! Ik denk dat ik tussen lunch en avondeten idd nog iets van een appel en zo'n dik ontbijtcrackertje met tomaat neem!
Dat schijnt ook te helpen.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Helaas.. dan had ik wel andere dingen kunnen doen dan slapen..
Als ik in het land zou zijn, dan zou ik graag meelopen, maar ik ben nog steeds van voornemens om dan in het buitenland te zitten!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:40 schreef creepycookie het volgende:
http://www.nachtvandevluchteling.nl/loop-mee
Ik wil misschien meelopen, maar ik heb geen team. Ken verder maar 1 meisje heel vaag die het doet, maar dat zou een beetje awkward zjin. Anyone?
I know hahaha, alleen zit ik voornamelijk tussen minderjarig spul... dus helaasquote:
Jij zat hiervoor dan ook erg hoog in de KH's altijdquote:Op woensdag 18 april 2012 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap Maria!
Ik heb sinds ik ben begonnen met lowcarb aanzienlijk minder last van misselijkheid, opgeblazen buik en vooral lucht. Normaal is het met eieren altijd feest, maar nu echt helemaal nergens last van
Mij kennende vast wel, ben eigenlijk nooit lang ziek geloof ik! Zit nu met laptop op de bank en mijn buik maakt vrolijke pruttelgeluidjesquote:Op woensdag 18 april 2012 12:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Bluh, hopelijk snel weer over, maria!
Nu vroeg naar huis want lekke cv...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Lekker bezig en fanatiek! Mooi hoor!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap Maria!
Ik heb sinds ik ben begonnen met lowcarb aanzienlijk minder last van misselijkheid, opgeblazen buik en vooral lucht. Normaal is het met eieren altijd feest, maar nu echt helemaal nergens last van
Geen idee, houd alleen de KH's bijquote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Lekker bezig en fanatiek! Mooi hoor!
Ik vind het echt knap dat je dat zo vol houdt. Ik eet relatief weinig carbs maar toch kom ik vaak nog aan de 45%.. Eiwit iets van 30-35 en vet de rest, meestal rond 25%.. Hoe is dat nu bij jou ongeveer? 5/50/45 ofzo? Of zit je nog hoger in eiwitten?
Leuk! Ga ik misschien ook maar halen dan!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Nallie het volgende:
Perr, de Delicious van deze maand gaat over puur eten en heeft Ottolenghi als gastchef! Aanrader
Oi! Oi! Hierrrrr ermee. Die ga ik wel kopen. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Nallie het volgende:
Perr, de Delicious van deze maand gaat over puur eten en heeft Ottolenghi als gastchef! Aanrader
kan je nergens anders werken?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
D'r zit al 2 uur een man op een gitaar met versterker hetzelfde deuntje te spelen, vlak onder m'n kantoor. Ik word stapelgek!
thuis. maar dan ga ik denk ik op de bank zitten. Ach, het is ook wel relaxerend ofzo, het is een rustig deuntje. er niet te veel over nadenken.quote:
Oeh, die wil ik dan ook wel hebben, tnx!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Nallie het volgende:
Balkon. Bloempot. Win!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
D'r zit al 2 uur een man op een gitaar met versterker hetzelfde deuntje te spelen, vlak onder m'n kantoor. Ik word stapelgek!
Veel beweging! Nice.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:
Ok lijstjes udpaterrr
O: ciabattabrood met serrano, plak kaas en een tomaat
T: appel
L: 1/3 e stokbrood met garnalensalade, kop bouillon, beker vifit
T: 150 ml yoghurt met kiwi
B: 20 minuten fietsen
D: bloemkoolsoep (bloemkool, ui, bouillon)
T: 2 dadel balletjes
S: Evy les 11
S: bodypump
T: eiwitshake
Ontbijt 400 kcal
Lunch 700 kcal
Avondeten 200 kcal
Tussendoor 500 kcal
Totaal 1800, volgens Eetmeter, ruim gerekend. Ik vind het eigenlijk weinig kcals, komt denk ik doordar mijn D alleen soepie is, maar goed da's prima.
Lekker is dat! Was het te overleven in de kou? Ik heb hier ook de kachel aan. In aprilquote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Hendig, belt de monteur op dat hij 2 uur later komt.![]()
Dan eerst maar even sporten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L: kaiserbroodje met sandwichspread/komkommer/sla/rauwe ham, salade met dressing, franse kwarkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: appel met pindakaas, whey shakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: runderreepjes met noodles en wokgroente, salade
S: schouders/benen, crosstrainer
S: proteine reep![]()
En ik ben net flauwgevallen. Nu lig ik met gigantische pijn in mijn rug en middenrif op de vloer in het kantoor van een collrga.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
En ik ben net flauwgevallen. Nu lig ik met gigantische pijn in mijn rug en middenrif op de vloer in het kantoor van een collrga.![]()
. Dokter oid gebeld?
![]()
Hoe komt het!!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
En ik ben net flauwgevallen. Nu lig ik met gigantische pijn in mijn rug en middenrif op de vloer in het kantoor van een collrga.![]()
![]()
![]()
Veel water drinken en vroeg op bed, Perr!Nou, direct maar kappen met low-carb, Tink!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
En je denkt, dat post ik even op Fok!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
En ik ben net flauwgevallen. Nu lig ik met gigantische pijn in mijn rug en middenrif op de vloer in het kantoor van een collrga.
Stertkehoe komt het? Voel je je nu weer goed?
![]()
AlGedaan. Vooraf al, toen ik pijn kreeg. Het lijken mijn nieren wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:49 schreef V1z0R het volgende:
Veel water drinken en vroeg op bed, Perr!Nou, direct maar kappen met low-carb, Tink!
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik ligt nu op de grond en gok als afleifing tegen de pijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
En je denkt, dat post ik even op Fok!
Stertkehoe komt het? Voel je je nu weer goed?
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Tink, bel de huisarts!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ligt nu op de grond en gok als afleifing tegen de pijn.Be someone that makes you happy![]()
Er heeft toch wel iemand een arts gebeld? Desnoods alarmnummer.. kom op zeg, beetje verstandig nu doen ff.quote:![]()
Hot Coldrex voor je gaat slapen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef Perruche het volgende:
Bweh ik voel me ziek worden. Keelpijn en algeheel gevoel van meh. Morgen heel de dag buiten de deur en in de avond stedentripje, dus ik mag nog niet. Iemand tips?![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:45 schreef Siral het volgende:
Lijstje![]()
O: yoghurt met muesli, aardbeien en kiwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L: kaiserbroodje met sandwichspread/komkommer/sla/rauwe ham, salade met dressing, franse kwarkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: appel met pindakaas, whey shakeWat maak je toch heerlijke foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: runderreepjes met noodles en wokgroente, salade
S: schouders/benen, crosstrainer
S: proteine reep![]()
![]()
Siral!
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
AlGedaan. Vooraf al, toen ik pijn kreeg. Het lijken mijn nieren wel.Keer flauwvallen bel je toch geen dokter voor? Tink eet al poosje te weinig, stress van werk en oververmoeidheid.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Keer flauwvallen gecombineerd met veel pijn in je rug op nierhoogte? Ik zou even naar de dokter gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Siral!
[..]Keer flauwvallen bel je toch geen dokter voor? Tink eet al poosje te weinig, stress van werk en oververmoeidheid.
![]()
![]()
Nou ja, heel veel pijn in rug en middenrif klinkt niet goed toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Keer flauwvallen bel je toch geen dokter voor? Tink eet al poosje te weinig, stress van werk en oververmoeidheid.
![]()
Dacht dat dat kwam van het vallen
Tink, beter bel je een dokter. Als je lowcarbt en veel eiwitten eet moeten je nieren harder werken. Vooral eiwitten zorgen voor extra belasting van je nieren.![]()
^^quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef the85mc het volgende:
Tink, beter bel je een dokter. Als je lowcarbt en veel eiwitten eet moeten je nieren harder werken. Vooral eiwitten zorgen voor extra belasting van je nieren.
Het kan natuurlijk ook een ander probleem zijn, maar in dit geval moet jij je wel even adviseren...vind ik...![]()
![]()
Ja ik moet iets meer eten, ik weet alleen niets meer/geen honger.. Het valt ook wel mee hoor, kom wel ruim aan de 1900. En meestal komt dat na het sporten wel goed, die reep bevat iig al 250 kcalquote:Thanksquote:![]()
![]()
Klinkt niet goed. Bellen Tink![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Mij / jezelfquote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja ik moet iets meer eten, ik weet alleen niets meer/geen honger.. Het valt ook wel mee hoor, kom wel ruim aan de 1900. En meestal komt dat na het sporten wel goed, die reep bevat iig al 250 kcalLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
![]()
Tink!! Wat zij ^^ zeggen!!
Buuh.. ben net dom bezig geweest en dat haat ik van mezelf. Nu heb ik koppijn er van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tink, benieuwd wat de dokter straks zegt (ik ga er even vanuit dat je jezelf laat checken). Hopelijk voel je je snel beter!
Sunny, is er geen klantenservice ofzo waar ze zoiets nog ongedaan kunnen maken?
Mariaatje, beterschap ook
Verder: ZoidbergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sunny, is er geen klantenservice ofzo waar ze zoiets nog ongedaan kunnen maken?![]()
heb al gebeld..
![]()
Ah, wat zonde dan. Je zou denken dat zoiets vaak genoeg gebeurt. Jammer dat ze er geen oplossing voor hebben.quote:![]()
Nja het is ook gewoon stom van mij zelf, had beter moeten checken voor ik op 'ok' drukte. Maar bah gewoon dusquote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, wat zonde dan. Je zou denken dat zoiets vaak genoeg gebeurt. Jammer dat ze er geen oplossing voor hebben.![]()
![]()
Voor Vaiz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ERMAHGERD!![]()
hij belt tenminste nog! Je had ook 2 uur voor niks kunnen wachtenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Hendig, belt de monteur op dat hij 2 uur later komt.![]()
Dan eerst maar even sporten!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Tink, heb je zoiets eerder gehad of eerder last van pijn gehad? Hoop dat het onschuldig is, sterkte!!
[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 18-04-2012 15:48:12 ]crap in = crap out![]()
En ik ging 'even' liggen om een uur of 12, werd kwartiertje geleden wakker. Zal het nodig hebben gehad.crap in = crap out![]()
zo zat ik een artikel te lezen in m'n luie stoel op kantoor, en viel ik in slaap. voor maar een kwartiertje, maar toch.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef loveli het volgende:
En ik ging 'even' liggen om een uur of 12, werd kwartiertje geleden wakker. Zal het nodig hebben gehad.![]()
Nieuw daglijstje:
O: kwark met banaan en een beetje muesli
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek (snel meegepakt want lange ochtend met ritje naar revalidatiearts)
L: omelet met basilicum en kaas, koude kip van de kip van gister, soep
T: cappuccino, appel
D: gestoomde zalm, spinazie, cherrytomaatjes (de rest van het gezin eet patat)
T: kwark met aardbeien.![]()
Ben in ziekenhuis. Waarschijnlijk iets met mijn nieren icm mwt buikvirus.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Fijn dat je in het ziekenhuis bent, of eigenlijk klote natuurlijk, maar ben blij dat je iig niet ergens zielig alleen op een kantoor ligt nu.
Heel veel beterschap, hopelijk valt het mee!!
*dikke virtuele knuf*![]()
Sterkte Tink!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ben in ziekenhuis. Waarschijnlijk iets met mijn nieren icm mwt buikvirus.![]()
![]()
Sterkte! Moet je blijven of kun je straks naar huis/opgehaald worden/dichter bij thuis in een ziekenhuis terecht?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ben in ziekenhuis. Waarschijnlijk iets met mijn nieren icm mwt buikvirus.crap in = crap out![]()
Sterkte..!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ben in ziekenhuis. Waarschijnlijk iets met mijn nieren icm mwt buikvirus.![]()
Mruwaah helemaal opgepompt en al. Nu heb ik het in ieder geval niet koud.
Positieveling.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hij belt tenminste nog! Je had ook 2 uur voor niks kunnen wachten
Sterkte tink!![]()
Tink
Beterschap Maria
Paracetamol en lang slapen Perr, meer kan je niet doen.
Aangepast lijstje:
O: 2 beschuiten kaas, beker melk
S: 11 km hardlopen
L: 3 boterhammen met ham en tomaat, beschuit kaas, gekookt eitje
T's: grote appel, grote peer, 2 blokjes choco, stroopwafel, door moeders gemaakte speklapje en rode kool, paar dropjes
D: hutspot met tartaar, salade van ijsbersla, tonijn, ei, augurk
T;s: kwark, vla, cola berenburg en zoute stokjesNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
O: smoothie banaan, 2 kiwi's, yoghurt en tarwezemelen
T: 1 koekje
L: kaas, komkommer, bleekselderij, youghurtsalade
T: paar rijstknabbels
D: naanbroodje, pittige gehaktballen, ijsbergsla en youghurtdressing
T: balisto![]()
![]()
Gelukkig nu in goede handen Tink! Hopelijk valt 't allemaal mee
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
hoe gaat het met dag 3?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig nu in goede handen Tink! Hopelijk valt 't allemaal mee![]()
Ja, wel goed eigenlijk. Ben nu beetje snaaierig, maar dat heb ik vaker rond deze tijd. Ik heb zo'n voorgevoel dat morgen pittig gaat worden. We wachten het maar af. Maar het gevoel 'm'n eetlust is minder / verdwijnt' heb ik nog niet.quote:[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Zo, ben weer thuis. Kwam net in de appie een oude scharrel tegen, had haar al ruim een jaar niet gezien. Ons contact was wat verwaterd toen ze bijna een jaar ging reizen door Azie. Was toch wel weer leuk om haar weer eens te zien en te spreken. Ze zei dat ik er goed uitzagdus trainen en anders eten heeft toch wel effect blijkbaar. Toen ze vroeg of ik nog single was en ik zei dat ik dat niet was reageerde ze toch wel wat teleurgesteld. Ik heb officieel nog geen relatie maar ik ga niet 2 tegelijk daten, daar krijg je alleen maar problemen mee..
![]()
Ik wilde ook weer eens wat lager in carbs gaan zitten, dus ik wilde gemengde noten kopen, maar daar zit vaak nog wel 15-20 gram kh per 100 in! Dus heb net stuk tonijn gegeten, op water basis. Bijna pure eiwitten.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wel goed eigenlijk. Ben nu beetje snaaierig, maar dat heb ik vaker rond deze tijd. Ik heb zo'n voorgevoel dat morgen pittig gaat worden. We wachten het maar af. Maar het gevoel 'm'n eetlust is minder / verdwijnt' heb ik nog niet.![]()
Oei, sterkte, Tink!
Nog even over gister. Ik voelde me - al dan niet terecht - nogal weggezet worden als een zeurende trut, dus ik voel de behoefte om me nog even te verantwoorden.. Wederom: al dan niet terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Snap het wel DaD.
Woon pas twee weken samen en nu met dienst denk ik al 'stom elkaar de nacht missen' terwijl dat eerder heel normaal was.![]()
Nergens voor nodig om je te verdedigen. Elke keer jezelf wegcijferen werkt niet op de lange termijn, dan ga je failliet. Z'n werk heeft 'em nodig, maar jullie relatie ook. En daar mag 'ie ook z'n best voor doen.crap in = crap out![]()
Ik vind ook niet dat je zeur DaD
Heb zelf ook soms mijn momenten, dan is Chris de hele dag bezig vanaf hij uit zijn werk komt en dan voordat je het weet moetie alweer op bed.. soms hebben we een hele week niet even een uurtje samen en dan baal ik hard, al weet ik best dat hij keihard werkt.
Dus ik denk dat ik je wel een beetje snap.
Verder heb ik een meh dag en zin in Ben&Jerry's ofzo.
dat wordt een bak thee![]()
![]()
Weer weg uit het ziekenhuis. Mooi infuusje gekregen en het advies morgen naar de dokter te gaan om nieren te laten onderzoeken. O.a. mkjn eiwitwaarden zijn veel te laag...Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Gets Tink! Hadden ze dat niet gelijk kunnen doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
Weer weg uit het ziekenhuis. Mooi infuusje gekregen en het advies morgen naar de dokter te gaan om nieren te laten onderzoeken. O.a. mkjn eiwitwaarden zijn veel te laag...
Verklaart wel de vermoeidheid denk ik voor een (groot) deel.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Apart, dat zou iig niet moeten komen van het lowcarb, dan heb je juist meer eiwitten zou ik denken..
Jeetje meid, ben je wat van de schrik bekomen en hoe voel je je? Morgen wel gelijk je huisarts bellen dan en voorlopig maar ff thuis?
Beterschap en sterkte, hopelijk valt het mee en/of is het snel fiksbaar!![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef MarMar het volgende:
IVerder heb ik een meh dag en zin in Ben&Jerry's ofzo.
dat wordt een bak thee![]()
Ik bedoel
crap in = crap out![]()
Ik zit aan de andere kant van duitsland. Ga liever naar een lokale srts.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gets Tink! Hadden ze dat niet gelijk kunnen doen?
Verklaart wel de vermoeidheid denk ik voor een (groot) deel.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ja, dat snap ik. Ga er ook maar vanuit dat als het echt niet goed was, ze je wel hadden gehouden? Maar wel ff schrikken, ga je morgen ook gelijk?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van duitsland. Ga liever naar een lokale srts.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik mag vandaag niet autorijden, dus rcht tof is het niet. Mirgen lange autorit en dan naar dokter. Nu eten. Sushi.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
't Is sowieso niet echt tof. Kijk je uit?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Hebben ze nog iets meegegeven waar je iets aan hebt (voedseladvies e.d.) of is het afwachten wat er uit het onderzoek komt?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik mag vandaag niet autorijden, dus rcht tof is het niet. Mirgen lange autorit en dan naar dokter. Nu eten. Sushi.crap in = crap out![]()
Veel mineraalwater, veel zout, veel eiwitquote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben ze nog iets meegegeven waar je iets aan hebt (voedseladvies e.d.) of is het afwachten wat er uit het onderzoek komt?
En ik dacht nog wel dat de koolhydraten het probleem waren. Verklaart wel de rappe afname van spieren. Vond het al zo vreemd.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Tink, ik hoop dat het meevalt. Maar zoals XM zegt, als het echt heel acuut en ernstig was dan hadden ze je wel daar gehouden. En zijn je eiwitwaarden te laag in bloed of in urine? Dat is natuurlijk wel een verschil.
Ik ga vandaag fusion cooking proberen. Mijn huisgenoot zou koken, maar die kon toch niet en ik heb geen zin om opnieuw naar de appie te gaan. Dus nu wordt het wat ik net heb gekocht. Wordt salade nicoise met een twist
Natuurlijk met tonijn en ei, maar ook met gerookte kip, pasta en pesto. Ben benieuwd. Soort salade nicoise meets pastasalade.![]()
Eiwit hoort niet in de urine, dus neem aan dat het om bloedwaardes gaat. Eiwit in de urine is als ik het goed heb juist een indicatie dat er iets met de nieren is.crap in = crap out![]()
sterkte tink. Waar zit je?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik mag vandaag niet autorijden, dus rcht tof is het niet. Mirgen lange autorit en dan naar dokter. Nu eten. Sushi.![]()
Jeetje Tink! Sterkte!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Zuidduitsland. En vind het nu best wel eng allemaal. Heb ook pijn.quote:Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Mijn zus heeft ook zoiets, haar nieren laten iets teveel eiwitten door. Ze hoeft geen medicijnen ofzo te slikken en ze heeft er geen last van. Het enige is dat ze niet veel eiwitten mag eten. Dat heet de ziekte van Berger als ik me niet vergis. Is erfelijk. En ik heb iets te hoge bloeddruk door mijn nieren.. Ook erfelijk. Blijkbaar hebben mn ouders niet zulke gunstige niergenen doorgegeven..![]()
![]()
op t moment dat je t niet vertrouwt bel je de ambulance, klinkt overdreven, maar als je alleen bent en je bent ver van huis kun je beter te voorzichtig zijn dan dat je alleen en bang bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zuidduitsland. En vind het nu best wel eng allemaal. Heb ook pijn.
dikke knuffel!
Kwak![]()
Oost of West? De familie van de duutser woont in West-Zuid Duistalnd, onder Stuttgart. Daar mag je altijd langs, als je liever niet alleen wilt zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zuidduitsland. En vind het nu best wel eng allemaal. Heb ook pijn.![]()
Lastig dat je dan niet even een nachtje mag blijven in het ziekenhuis, zo helemaal alleen is maar stom.
Eiwit in de urine is inderdaad niet goed, maar kan wel een reden zijn waarom het eiwit in het bloed laag is.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
En ze zijn een beetje gek, maar wel lief. En zullen goed voor je zorgen!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oost of West? De familie van de duutser woont in West-Zuid Duistalnd, onder Stuttgart. Daar mag je altijd langs, als je liever niet alleen wilt zijn.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oost of West? De familie van de duutser woont in West-Zuid Duistalnd, onder Stuttgart. Daar mag je altijd langs, als je liever niet alleen wilt zijn.ik hou van Slank.
crap in = crap out![]()
Dikke soep van 1 bloemkool en 1 aardappel, met groentebouillon em komijn, chili en kerriepoeder. Voel me een stuk beter! Zometeen nog yoghurt met gecarameliseerde peer en geroosterde hazelnoten, en klaar.
Niet meer sporten, lekker thuis, douchen, tv kijken, vroeg slapen.![]()
Iets noordelijker. Maar wel lief aangeboden.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En ze zijn een beetje gek, maar wel lief. En zullen goed voor je zorgen!Geen zorgen voor de dag van morgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: