Ik vind het een mooi lijstje. Geen snoep voor het lekker / omdat je het verdiend hadquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Thuis. Honger.
Lijstje:
O: havermout met banaan
T: half broodje tevredenheid
L: sperciebonen (veel). 5 grote wortels met hummus. Worstje
T: 2 knakcebrod met boter
T: gekookt ei, worstje, sinaasappel
D: rösti met wat appelmoes, doperwten.
T: of bakje yoghurt met beetje jam, of blokje chocola.
Op dit moment heb ik honger Sigme, maar zodra m'n eten zo in m'n maag zit is het wel goed denk ik!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi lijstje. Geen snoep voor het lekker / omdat je het verdiend had.
Of het ook genoeg is kan ik niet beoordelen, hoe denkt je maag erover?
Lust geen bordquote:
quote:
Dat * erachter is onheilspellend he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Wat zou één serving zijn? Het aflikken van je lepel?
Adem in, adem uit, voel de liefde (en zo niet: ga een ommetje wandelen).quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lust geen bord
Zou willen dat ik daar uberhaupt iets van vol van zou worden..:(
Puberstiefzoon... weet niet hoelang ik dit nog volhou
Oooh ik heb al zo lang geen B&J gegeten!quote:
Jum!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:29 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
De paksoitaart van zaterdag en
[ afbeelding ]
De kip (van Marrit) en de aubergine parmigiana (van Jamie Oliver) die we net gegeten hebben
Spannend!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
whooperdewhoopwhoop!!
![]()
![]()
Mijn buurman blijkt de directeur te kennen van de organisatie met die vacature en gaat een goed woordje voor me doen / een afspraak regelen![]()
Lieve buum
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ik ooit weer ga samenwonen, maar ik heb net m'n bordje bami in bad genuttigd. Dat zou ik wel missen in ieder geval, bedacht ik me net. Die totale vrijheid om te doen wat je wilt op ieder moment.
Kan iemand me vertellen waarom het zo koud is? Ik zat op de fiets echt te lijden. Over fiets gesproken: vanochtend bijna een toeriste over het hoofd gereden. Srsly. Was een wat oudere dame die pardoes languit zijwaarts op de grond viel omdat ze te hard remde voor een kruispunt. Ik kon met mijn voorwiel nog maar net haar hoofd ontwijken en heb de halve dag in mijn hoofd het geluid gehoord als me dat niet was gelukt. /einde badpost
Wist dat je het konquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Receptje van vandaagErg lekker!
2 tl olijfolie
1 prei in dunne ringen
1 sjalot, gesnipperd
1 laurierblaadje
2 dl droge witte wijn
1.5 dl visbouillon
2 zalmfilets, elk ong. 125 gr
15 gr boter
zout en peper
1. Verhit de olie in een grote braadpan en bak de prei, sjalot en laurierblaadje 4 min. op middenhoog vuur: roer regelmatig.
2. Zet het vuur hoger. Schenk de wijn in de pan en kook het geheel flink tot de wijn voor de helft ingekookt is.
3. Zet het vuur lager. Voeg de bouillon en zalmfilets toe, leg het deksel op de pan en pocheer de zalmfilets 6-8 min, of tot ze gaar zijn; keer ze halverwege. Neem de filets uit de pan en houd ze warm.
4. Voeg de boter toe aan de saus en warm de saus al roerend door, tot de boter gesmolten en de saus iets ingekookt is. Verwijder het laurierblaadje en voeg peper en zout naar smaak toe. Leg de zalmfilets op twee borden en lepel de saus erover.
Was érg lekker!
En ik zat ineens best wel vol, althans, mn trek was weg. Heb lang niet zoveel salade op als gister en toen had ik ná het eten nog trek.
Nou en, je hebt het wel gegeten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft het gemaakt. Maar ik had het ook vast gekund!
Nou en ofquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nou en, je hebt het wel gegeten!
Ohw noesquote:
Jezus, ik schrok me rot! Las 'Duvel heeft het uitgemaakt'. Gelukkig las ik het verkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is het punt, er staat niet dat het onbetaald werk isquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet voor niks werken, en dat wordt ook niet gevraagd. Maar ik zie in jouw linkje even niet zo snel waar staat dat je onverkort en altijd recht hebt op betaling, misschien lees ik eroverheen.
Das dan weer jammerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pics van de lamp!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben gewokt als D. Met Thaise wokgroenten, kipfilet en wat zoetzure saus. Was lekker
En net een lamp gekocht voor in de keuken. Hij is tof
Jij koopt een NIET toffe lamp?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben gewokt als D. Met Thaise wokgroenten, kipfilet en wat zoetzure saus. Was lekker
En net een lamp gekocht voor in de keuken. Hij is tof
Pics van de zoetzure saus!quote:
Euh ja, het punt is dus dat het geen recht is dat die uren betaald moeten worden (of vergoed in tijd). Het is wel gebruikelijk, maar het is ook echt niet ongebruikelijk om niet betaald te krijgen - hoe zuur dat ook klinkt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is het punt, er staat niet dat het onbetaald werk isDus, werk is werk en pay is pay. 40 uur werk is 40 uur salaris, dus heb je een uurloon en dus kan je die uren gewoon tellen (en/of tijd voor tijd op een ander moment, ben daar zelf wel een voorstander van).
Nou, eerst hadden we deze gekocht:quote:
Geyl!quote:
Ik ken dat, maar ik had 24/7 diensten, dus overwerk -> 24/7 dienst. Zo los je dat op (of tijd voor tijd). Maar een werkgever die overwerk voor noppes verlangt is koekoek (immers, als je 39 uur pw gaat werken ga je ook achteruit op salaris).quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, het punt is dus dat het geen recht is dat die uren betaald moeten worden (of vergoed in tijd). Het is wel gebruikelijk, maar het is ook echt niet ongebruikelijk om niet betaald te krijgen - hoe zuur dat ook klinkt.
Er is ook de mogelijkheid dat je taakgericht betaald krijgt. Lukt het je in 30 uur dam heb je mazzel, doe je er 60 uur over, dam moet je gaan bedenken wat je verkeerd doet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, het punt is dus dat het geen recht is dat die uren betaald moeten worden (of vergoed in tijd). Het is wel gebruikelijk, maar het is ook echt niet ongebruikelijk om niet betaald te krijgen - hoe zuur dat ook klinkt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuuu, gympies te groot!Zeh quest continues!
Ohw neeeeee....quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuuu, gympies te groot!Zeh quest continues!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn allemaal van die 'draden' gespannen, daardoor krijg je een heel tof effect. Maar dat zie je dus nauwelijks op de foto![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Grapjas!
Afstoffen...., teehee
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
An! Flikker op met die klotefoto's van die klotekatten van je![]()
![]()
![]()
Hier nog 1. En dat terwijl mijn eigen snoes in mijn armen ligt nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
O wacht, herinner me ineens die pré-opruim foto's van Coco![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |