Hahaha, ik heb het weleens over "zo'n rood goederenrijtuig met 8 van die wielen en zo'n geel ding aan de zijkant waar je aan kan draaien". Dat mag vast niet...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daar het gore lef in je bliksem hebt om abusievelijk een goederenwagen type Fallns uit te schelden voor Falls dan zul je er van lusten.
ZOVEEL onkunde wordt gewoon verwijderd zonder commentaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb het weleens over "zo'n rood goederenrijtuig met 8 van die wielen en zo'n geel ding aan de zijkant waar je aan kan draaien". Dat mag vast niet...
Ach. Laten we daar boven staan. Elk woord dat we aan dat soort sites spenderen is er eentje te veel.quote:
M'n handen jeuken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZOVEEL onkunde wordt gewoon verwijderd zonder commentaar
Mijn eerste reactie hierop zou zijn: heb je gezopen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
M'n handen jeuken.
"Waarom heeft een personenwagon maar een stootblok in het midden, terwijl die goederenrijtuigen er twee aan de zijkanten hebben?"
"Waarom heeft zo'n diesellocomotief niet zo'n antenne op het dak die tegen die kabel boven het spoor komt?"
"Die stoplichten langs de rails zijn verkeerd hoor. Het rode licht zit aan de onderkant en het groene juist bovenaan. Dat is fout."
Heerlijk.
Of deze natuurlijk (tweede plaatje en onderschrift): http://www.voorbeterov.nl/120125.php
Ik zal het gortdroge antwoord van de klantenservice nog wel eens publiceren.
Of op z'n minst nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Je moet bij Flash alleen niet vergeten dat het er misschien rot uitkomt maar dat hij het eigenlijk poeslief bedoelt
Ja. Koffie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie hierop zou zijn: heb je gezopen?
haha briljant.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
M'n handen jeuken.
"Waarom heeft een personenwagon maar een stootblok in het midden, terwijl die goederenrijtuigen er twee aan de zijkanten hebben?"
"Waarom heeft zo'n diesellocomotief niet zo'n antenne op het dak die tegen die kabel boven het spoor komt?"
"Die stoplichten langs de rails zijn verkeerd hoor. Het rode licht zit aan de onderkant en het groene juist bovenaan. Dat is fout."
Heerlijk.
Of deze natuurlijk (tweede plaatje en onderschrift): http://www.voorbeterov.nl/120125.php
Ik zal het gortdroge antwoord van de klantenservice nog wel eens publiceren.
Ja en daar maak ik me ook af en toe schuldig aan, waarvoor excuus. Toch heb ik hier nog nooit (vanaf topic 52 dan, het topic waar het balletje voor rondje ODG opgegooid werd) nog nooooit moderatoringrijpen gezien...quote:
klopt. Het is de snelheid die je vanaf dat punt veilig maximaal mag rijden. Uiteraard geldt wel dat je pas kunt versnellen als de laatste bak van de trein dat bord gepasseerd is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef b2py het volgende:
[..]
haha briljant.
Nu ben ik stiekem wel benieuwd, waar zijn ze wel voor dan? Baanvaksnelheid?
Waarom er verschil is tussen die twee, heb ik overigens nooit gesnapt. Het is allebei de maximum snelheid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:45 schreef Duvel het volgende:
Borden baanvaksnelheid worden in nieuwe situaties toch niet meer toegepast? Alleen nog plaatselijke snelheid?
Is het niet zo dat baanvaksnelheid toegepast wordt als de komende seinen p-seinen zijn? Dat zou kunnen verklaren waarom er vanaf Hengelo richting Enschede, Oldenzaal en Almelo groene driehoekige baanvaksnelheidsborden staan, en richting Delden (1 blok) een plaatselijk snelheidsbord. En aangezien er op nieuwe stukken geen P-seinen toegepast worden zou dat het wel verklaren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waarom er verschil is tussen die twee, heb ik overigens nooit gesnapt. Het is allebei de maximum snelheid.
Jaaaa flash is ook iemand met een gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Je moet bij Flash alleen niet vergeten dat het er misschien rot uitkomt maar dat hij het eigenlijk poeslief bedoelt
thanks!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Het is de snelheid die je vanaf dat punt veilig maximaal mag rijden. Uiteraard geldt wel dat je pas kunt versnellen als de laatste bak van de trein dat bord gepasseerd is.
Verder hangt het de Vmax die je zelf mag rijden, de stand van de seinen en wissels, het treinpad en eventuele verstoringen af of je die snelheid ook kunt rijden.
Die heb ik op Rolandrail. Had 3x een typfout gemaakt, nu permanent verbannenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |