Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:18 schreef CarbonC het volgende:
Vandaag weer een vrouw gezien die fatsoenlijk aan krachttraining deed. Echt zo jammer dat niet veel meer vrouwen dat doen: de meeste KT-ende vrouwen hebben een lekker lijf, IMHO.
wel jammer iddquote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef bascross het volgende:
Vrouwen denken dat ze na 3x trainen meteen een fysiek hebben zoals Ahnuld. Realiteit is dat ik als man na 5 jaar trainen nog niet eens in de buurt kom.
Daar was hij 19 ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Panzermaus het volgende:
Monstergenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar. Alsof het niets is.
Eugene wordt als eerste bodybuilder gezien.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef ZetaOS het volgende:
Waren er eigenlijk voor WW2 ook bodybuilders..?
Of Nazi Bodybuilders
zn borst loopt erg achterquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eugene wordt als eerste bodybuilder gezien.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bodybuilding
het resultaat van 19jaar ga ik mijn hele leven niet halenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Panzermaus het volgende:
Monstergenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar. Alsof het niets is.
ahah oldskoolquote:Op woensdag 18 april 2012 18:55 schreef Snakey het volgende:
Whehe, alleen curls en abs training zo te zien.
Misschien druk je je polsen iets te hard naar voren. Ik weet het niet natuurlijk, maar daar had ik last van in het begin. Dan druk je ze in een nogal rare hoek.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef Warsaw het volgende:
Bedankt voor de videos die Snakey en nog iemand hier voor mij hadden geplaatst om me te helpen met de low bar positie bij het squatenvandaag voor het eerst de stang op de juiste plek gekregen. Mijn houding leek gelijk ook wel een stuk beter dan met zo'n pussy pad in mijn nek
alleen een beetje last van mijn polsen nu, even kijken hoe ik dat de volgende keer kan voorkomen.
Ook last van gehad toen ik 6 keer per week mijn benen zwaar belastte. Heb dat toen verminderd, en gelukkig is het toen vanzelf weggegaan. Zou de komende tijd het benenwerk laten zitten. In een vergedorderd stadium kost het veel meer tijd om te herstellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay thanks! Ik merk het 's ochtends bij het rennen naar de bus etc, dan steekt het bij elke keer dat ik op mijn voeten land. Sommige dagen heb ik er helemaal geen last van, maar zeker als ik weer een keer zwaar benen heb gedaan dan is het de volgende dagen erger. Gewoon omdat er druk op komt ofzo? Ook wanneer ik nu gewoon op dat bot duw doet het best pijn.Het moet wel van squat etc gekomen zijn, want structureel rennen doe ik niet. Train op Vans trouwens.
[..]
Rennen etc ben ik ook niet van plan, liever roeien ofzo.Maar kan ik nu bijvoorbeeld beter niet meer gaan deadliften? En wat als ik 2+ weken rust zou nemen, en het daarna weer op pak? Komt het dan niet gewoon terug?
Laag gewicht sure, je wilt je scheenbeen/kuiten rust geven. Shin splints zijn haarscheurtjes, die wil je niet groter maken. Neem ff rust en daarna weer knallen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
En ik wilde nog wel gaan squatten vanavond.Kan het ook niet als je minder diep gaat?
Daar zit echt wel flinke AAS in.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:07 schreef bascross het volgende:
Arnold zijn chest kon ook beter.
[ afbeelding ]
Gewoon 18 reps met met lage gewichten. Je bent Arnie in no time.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef Bombshell het volgende:
Als ik met lichte gewichten train verga ik eerder van de pijn in mn spieren.. Alsik zwaar traienen krijg ik op een gegeven momnet de gewichten zowat niet meer omhoog maar geen pijn in de spieren. Van wat wordt je nou eerder groot.
Beetje beginners vraag maar het is me opeens niet helemaal duidelijk meer.
Artsen schrijven veel medicijnen voor die niet werkenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:37 schreef ZetaOS het volgende:
Ok, Jesse heeft het commentaar weer eens gewist.
Wie doet de aftrap onder deze video!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |