SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:42 schreef Illiberal het volgende:
Misschien moet ik maar eens zo'n "hoger opgeleide" vatten dan, wie weet zijn die minder wispelturig en minder instabiel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 17-04-2012 18:03:30 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Kan het ook aan een mod vragen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik ben wel zo vrij, dus anders doe ik het als ik terug kom
welke browser gebruik je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef Harribo het volgende:
weet nog niet hoe ik in Adblock kan instellen hoe ik forum.fok.nl als exceptie toevoeg...wie het weet mag het zeggen anders kijk ik later wel
Thnx voor de header dr in makenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef Re het volgende:
addblocker gebruiken is inderdaad een ban op FOK!
Ik heb alleen de sites gebruikt die ik regelmatig heb gehoord hier, anders werd de header overvol.quote:
Dat is waar. Staat ook al in de OPquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de sites gebruikt die ik regelmatig heb gehoord hier, anders werd de header overvol.
Ik twijfel een beetje over die voorgaande delen en wil nog wel iets meer uit de OP halen. Maar de ervaringsdeskundigen zijn nu iig weer redelijk up to date. Als er iemand mist hoor ik dat graagquote:
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!
De datingsites:
Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate
De Daters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je post hier toch. Dat vond ik eigenlijk het enige criterium om in de OP te mogenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef freshy98 het volgende:
Met welk van mijn 0 dates heb ik ervaring?
Kan wel logisch nadenken en redeneren, maar daar houd het mee op vrees ik.
heb ik ervaringquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje over die voorgaande delen en wil nog wel iets meer uit de OP halen. Maar de ervaringsdeskundigen zijn nu iig weer redelijk up to date. Als er iemand mist hoor ik dat graag
oooooohhhhhhhhhhh ik wilde eigenlijk mijn status misbruiken om met jou te datenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je post hier toch. Dat vond ik eigenlijk het enige criterium om in de OP te mogen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
oooooohhhhhhhhhhh ik wilde eigenlijk mijn status misbruiken om met jou te daten
Fobo vind ik wel een goed ideequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb er over zitten denken om de plaatjes van de daters klikbaar te maken. Link naar fobo ofzo. Eens of oneens?
Thnxquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:58 schreef eefje801 het volgende:
Eefje komt ook even kijken in het datehoekje, toffe header geworden Pien!!
En mijn pakketje zit ook in elkaarNu nog de zooi opruimen
En kijken hoe alles in godesnaam er weer in moet met een breder bed
Hier nog nieuws?
dus je kan vanavond lekker slapen zonder gekraak en gekreun van je bed ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:58 schreef eefje801 het volgende:
Eefje komt ook even kijken in het datehoekje, toffe header geworden Pien!!
En mijn pakketje zit ook in elkaarNu nog de zooi opruimen
En kijken hoe alles in godesnaam er weer in moet met een breder bed
Hier nog nieuws?
Al gedaan, bedoelde eigenlijk datenieuws. Linkje naar fobo vind ik ook leuk ideequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Nieuws: ik ben met de OP bezig, lees 't topic anders even door
Lolwhut?! Ben ik opeens uit de daters verdwenen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje over die voorgaande delen en wil nog wel iets meer uit de OP halen. Maar de ervaringsdeskundigen zijn nu iig weer redelijk up to date. Als er iemand mist hoor ik dat graag
Ik had niet eens een bedquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dus je kan vanavond lekker slapen zonder gekraak en gekreun van je bed ?
Je zit hier alleen maar slim te wezen, nooit eens een leuk verhaaltjequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lolwhut?! Ben ik opeens uit de daters verdwenen!
* m1st1g zal het echte commentaar wel in een spoiler plaatsenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had niet eens een bedOude was echt stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g zal het echte commentaar wel in een spoiler plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef marcokloon het volgende:
[..]
[-spoiler-] [-/spoiler-]
zonder de -'s
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]wil ik het weten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps, sorry! Gauw even fixenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lolwhut?! Ben ik opeens uit de daters verdwenen!
kom maar op dan met dat verhaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk welWas meer genant dan sexy hoor
* m1st1g is jaloersquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
Date morgen is bevestigdEn hij heeft gevraagd om mijn telefoonnummer voor de zekerheid
ik ben meerdere keren gewoon door de lattenbodem heen gestortquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef freshy98 het volgende:
Hier ook al eens over komen. Bed stond op houten blokken (geen idee waarom).
Als het bed dan beweegt en van zo'n blok schiet, schrik je aardig
Have funquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
Date morgen is bevestigdEn hij heeft gevraagd om mijn telefoonnummer voor de zekerheid
Yeah!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
Break a leg!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
ha ha! Nou was met een enthousiaste date waar ik een relatie mee heb gehad. En we hadden er wel lol om. Vooral omdat ik in van die opbergdozen van alles eronder had staan dus hij er gelijk nieuwsgierig in rondneuzen en ik maar roepen: hee! hou eens op! laat dat! Is uiteindelijk ook niks gewordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kom maar op dan met dat verhaal![]()
popcorn staat al klaar
Obligatory "Ik ben nu al klaar met werken hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond ook misschien nog een date, maar dat ligt een beetje aan hem hoelaat ie klaar is met werken
dat snap ik... je bent nog steeds op jacht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha! Nou was met een enthousiaste date waar ik een relatie mee heb gehad. En we hadden er wel lol om. Vooral omdat ik in van die opbergdozen van alles eronder had staan dus hij er gelijk nieuwsgierig in rondneuzen en ik maar roepen: hee! hou eens op! laat dat! Is uiteindelijk ook niks geworden
Leuk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond ook misschien nog een date, maar dat ligt een beetje aan hem hoelaat ie klaar is met werken
Ik was niet leuk genoegquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe koffiedate gepland dan?
Ja soort van, we hadden gister even gebeld, dat ie me kwam ophalen en dat we een filmpje gingen kijken bij hem thuis, maar hij berichtte me net dat ie pas over 1,5u wss klaar is met werken. Dus even kijken hoe het looptquote:
Jawel, maar das vrijdag pasquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe koffiedate gepland dan?
Dat klinkt leuk zeg! spannendquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja soort van, we hadden gister even gebeld, dat ie me kwam ophalen en dat we een filmpje gingen kijken bij hem thuis, maar hij berichtte me net dat ie pas over 1,5u wss klaar is met werken. Dus even kijken hoe het looptWillen elkaar graag zien dus hopelijk lukt het, en anders is er morgen nog een dag
Morgen is al om 0:00 dus dat kan ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja soort van, we hadden gister even gebeld, dat ie me kwam ophalen en dat we een filmpje gingen kijken bij hem thuis, maar hij berichtte me net dat ie pas over 1,5u wss klaar is met werken. Dus even kijken hoe het looptWillen elkaar graag zien dus hopelijk lukt het, en anders is er morgen nog een dag
Ja heb er wel zin inquote:
Mwehehequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen is al om 0:00 dus dat kan ook nog
Tuurlijk, alles om je daar te houden. Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb er wel zin in
[..]
Mwehehenaja hij zei ook al van dat ik kon blijven slapen, dat ie zelfs op de bank wou slapen mocht dat zo gebeuren
was wel cute haha.
Hij hoopt dat je zegt dat dit niet hoeft natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb er wel zin in
[..]
Mwehehenaja hij zei ook al van dat ik kon blijven slapen, dat ie zelfs op de bank wou slapen mocht dat zo gebeuren
was wel cute haha.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles om je daar te houden. Zou ik ook zeggen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij hoopt dat je zegt dat dit niet hoeft natuurlijk
dat is toch moeilijk als je elkaar zeer aantrekkelijk vindquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Nee maar hij zei het omdat ie weet dat ik niet zomaar seks heb met iemand dus vandaarmaar samen in 1 bed slapen hoeft niet gelijk op seks uit te lopen natuurlijk
True. Maargoed, ik zie het allemaal wel, moet er uberhaubt wel eerst een date komen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is toch moeilijk als je elkaar zeer aantrekkelijk vind
dat heb je zelf in de hand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
True. Maargoed, ik zie het allemaal wel, moet er uberhaubt wel eerst een date komen natuurlijk
Dat is waar, en anders gewoon gezellig kletsen als hij komtquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Nee maar hij zei het omdat ie weet dat ik niet zomaar seks heb met iemand dus vandaarmaar samen in 1 bed slapen hoeft niet gelijk op seks uit te lopen natuurlijk
Hahaha wat een grap...yeah right...quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
maar samen in 1 bed slapen hoeft niet gelijk op seks uit te lopen natuurlijk
Kom ik dat ook maar zo goed in de kroegquote:
dat lukt je ook wel mar je treft de verkeerde dames.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom ik dat ook maar zo goed in de kroeg
In dat geval? Biertje?quote:
Ik heb net besproken met iemand dat ik op de bruiloft van mijn zusje iemand ga versierenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat lukt je ook wel mar je treft de verkeerde dames.
Mja ik ken datquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef Dizorn het volgende:
Derpina, als we nu al teveel lullen, moet je nagaan wat er gebeurd met meer bier
Alstuquote:
Whisky is ook lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alstu![]()
Wanneer een biertje IRL doen?
mag het ook een baco zijn ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef eefje801 het volgende:
Ik graag een Southern Comfort, koud, zonder ijs
fristi?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:03 schreef freshy98 het volgende:
Als ik aangeef wat ik wil word ik meestal niet meer serieus genomen :-(
Welke whisky?quote:
crémelikeurtje toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef freshy98 het volgende:
Neuh, wel bij ontbijt ofzo :-)
Ik drink graag Frangelico. Met ijs.
Datquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Dizorn het volgende:
Wat is dat uberhaubt? Frangelico bedoel ik dan.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Derpina het volgende:
Heb hier nog een fles Bowmore en een fles Glenfiddich staan
Ik vind het een pre dat meisje bier en whisky drinken. Waar woon je eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef Derpina het volgende:
Wat een indruk laat ik achter.. een bier en whisky zuipende single ... lol
m.a.w. een gezellige meid...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef Derpina het volgende:
Wat een indruk laat ik achter.. een bier en whisky zuipende single ... lol
Zie vorige postquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het een pre dat meisje bier en whisky drinken. Waar woon je eigenlijk?
whisky meeting!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef Dizorn het volgende:
Jammer dat noord brabant niet om de hoek is. Klinkt als een gezellig avondje
Iets specifiekerquote:
Tijn is on a rollquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets specifiekerin de buurt van welke grote plaats?
Ik zit vlakbij Gelderland én Limburgquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets specifiekerin de buurt van welke grote plaats?
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:11 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook gewoon géén alcohol in huis.. shit
Oh daar, mooie omgevingquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:11 schreef Derpina het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij Gelderland én Limburg
Ik heb anders gewoon de oude deskundigen nog staan hier, alleen een nieuwe headerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is dat nu weer voor flauwekul met die ''daters''? De helft ken ik niet eens, en ik woon hier zo'n beetje.
Does rustig jijquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is dat nu weer voor flauwekul met die ''daters''? De helft ken ik niet eens, en ik woon hier zo'n beetje.
Gelderlandquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:11 schreef Derpina het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij Gelderland én Limburg
In een post van Pien is dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb anders gewoon de oude deskundigen nog staan hier, alleen een nieuwe header
Verstandigquote:
daar moet je dan eens snel verandering in brengenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:11 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook gewoon géén alcohol in huis.. shit
Die had ik wel gezien ja. Is toch leuk? Ik zie die deskundigen hier niet zo vaak voorbij komen en lees al een flinke tijd mee.quote:
Dat van die ''deskundigen'' klopt... maar om nu iedere slowchatter erin te zetten, mwah.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien ja. Is toch leuk? Ik zie die deskundigen hier niet zo vaak voorbij komen en lees al een flinke tijd mee.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat van die ''deskundigen'' klopt... maar om nu iedere slowchatter erin te zetten, mwah.
Ja maar maar maar dan voelen we ons zo welkomquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat van die ''deskundigen'' klopt... maar om nu iedere slowchatter erin te zetten, mwah.
Nou vertel eens even hoe het met jou gaat op de datingsites danquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eerst iemand om mee te drinken. Kan ook een vriend of vriendin zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
daar moet je dan eens snel verandering in brengen
Anders kom je even met suggesties in plaats van dingen af te zeiken zonder te vertellen hoe je het liever had gezienquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
* m1st1g biedt zich aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eerst iemand om mee te drinken. Kan ook een vriend of vriendin zijn natuurlijk
Voorspelbaarquote:
Ik denk dan dat je gewoon iets moet maken met mensen die hier actief waren de afgelopen maanden.quote:
True, maar daarom heb de naam van de ervaringsdeskundigen veranderd. Als ik 'm er helemaal uit haal wordt de OP zo saaiquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:20 schreef Cue_ het volgende:
De banner is kewlTnx Pien!
Ik zou de ervaringsdeskundigenik
eruit halen.
Velen komen hier zelden meer en het zal toch te vaak wijzigen om er daadwerkelijk namen neer te zetten.
Das wel een goeie jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dan dat je gewoon iets moet maken met mensen die hier actief waren de afgelopen maanden.
Ik wilde het ook zeggenquote:
De naam veranderd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar daarom heb de naam van de ervaringsdeskundigen veranderd. Als ik 'm er helemaal uit haal wordt de OP zo saai
kijk ff in deze post hierin staat de laatste versie :quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De naam veranderd?
Ik zie 'ervaringsdeskundigen' en dan een 10 tal usericons van (vroegere) users. De OP lijkt me leuk genoeg met de leuker banneren t tekstje eronder. Lekker duidelijk en niet te uitgebreid
OP staat iets verderop op de eerste pagina Datingsite-ervaringen topic #184 Eefje haar hoekje daar dus. Hoewel nog niet af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De naam veranderd?
Ik zie 'ervaringsdeskundigen' en dan een 10 tal usericons van (vroegere) users. De OP lijkt me leuk genoeg met de leuker banneren t tekstje eronder. Lekker duidelijk en niet te uitgebreid
Aah ik zie hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:25 schreef Pien85 het volgende:
OP staat iets verderop op de eerste pagina Datingsite-ervaringen topic #184 Eefje haar hoekje daar dus. Hoewel nog niet af.
Vond ik ook, vond de OP veeeeeeeel te lang zoals ie was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ik zie het![]()
Zo naast elkaar is mooier dan onder elkaar.. dan ook minder storend
Dat inderdaad ja. Gelukkig begrijpen wij elkaar welquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Vond ik ook, vond de OP veeeeeeeel te lang zoals ie was.
Lol die knopjes nooit gezienquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:28 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil de vorige delen eigenlijk ook uit de OP hebben. Daar kun je gewoon met de knopjes naast de TT doorheen scrollen.
Voorlopig vind ik dat je goed werk hebt geleverd.. lekker kort en duidelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:30 schreef Pien85 het volgende:
Iemand nog aanvullingen? Wie moeten er in de OP en wie moeten er uit?
Waarom sowieso mensen in de OP?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:30 schreef Pien85 het volgende:
Macondo, Beamoflight, Godshand, Cue_, DenWauwelaar, Silenus, Thornado en Cinderella_Man zijn mensen die hier door de maanden heen regelmatig hebben gepost en wiens postings doorgaans wel een meerwaarde hebben. Erin wat mij betreft dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga even zoekenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Macondo, Beamoflight, Godshand, Cue_, DenWauwelaar, Silenus, Thornado en Cinderella_Man zijn mensen die hier door de maanden heen regelmatig hebben gepost en wiens postings doorgaans wel een meerwaarde hebben. Erin wat mij betreft dus.
Ik mis mij :-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat liefquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Macondo, Beamoflight, Godshand, Cue_, DenWauwelaar, Silenus, Thornado en Cinderella_Man zijn mensen die hier door de maanden heen regelmatig hebben gepost en wiens postings doorgaans wel een meerwaarde hebben. Erin wat mij betreft dus.
Ik noem je ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik mis mij :-)
En ik heb in ieder geval wel online-date-ervaring :-D
een vrouw naar mijn hart :-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Derpina het volgende:
[..]
Schotse Single Malt
Bowmore is mijn favoriet, lekker smokey
Dat is waarquote:
Dan doe ik het zelfs beterquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Terwijl ik maar 1x iemand van Paiq heb ontmoet
Thnxquote:
Bijna. Nu nog een aantal eruit.quote:
Ja maar niet geschikt voor dit topicquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thnx
Iemand toevallig verborgen schrijverstalenten?
waarvoor dan ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thnx
Iemand toevallig verborgen schrijverstalenten?
1984quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
@ Derpina: hoe oud ben je, want UK, brabant, whisky =
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef Dizorn het volgende:
En je hebt 2 jaar om alles te doen met d'r zonder dat ze een relatie wilt.
En hoe zie je eruit voor zo'n jonge vrouw?quote:
Stuur maar een foto, dan krijg je er 1 terugquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zie je eruit voor zo'n jonge vrouw?
is goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef Derpina het volgende:
[..]
Stuur maar een foto, dan krijg je er 1 terug![]()
haha, ook totaal niet aan het pushen hequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zie je eruit voor zo'n jonge vrouw?
Niet geschoten is altijd mis :-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef sawadie het volgende:
[..]
haha, ook totaal niet aan het pushen he
En jij probeert nooit wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef sawadie het volgende:
[..]
haha, ook totaal niet aan het pushen he
Intelligente opmerkingquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef Dizorn het volgende:
Met mis schieten kan je ook dingen kapot maken
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan. Misschien moet ik ook als expert in de OPquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef Dizorn het volgende:
Met mis schieten kan je ook dingen kapot maken
Die avatar met die kever, wie is dat? En de uil? En dat vleeskauwende geval? En verder alle slowchatters. Fuck 'em. Het maakt het hier onleesbaar.quote:
Gewoon als je 's morgens wakker wordt dan krijg je de beste foto'squote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef Derpina het volgende:
Damn ik moet betere foto's maken en note to self: niet tijdens het stappen
Na de afgelopen heel veel topics zie ik het verschil niet meer tussen slowchatters en de restquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die avatar met die kever, wie is dat? En de uil? En dat vleeskauwende geval? En verder alle slowchatters. Fuck 'em. Het maakt het hier onleesbaar.
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Na de afgelopen heel veel topics zie ik het verschil niet meer tussen slowchatters en de rest
Verkeerde been van de bank gestapt H_J ;-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die avatar met die kever, wie is dat? En de uil? En dat vleeskauwende geval? En verder alle slowchatters. Fuck 'em. Het maakt het hier onleesbaar.
Goed, laat ik het anders vragen dan, wie van de mensen die in de OP staan die ik net gemaakt heb, mogen er wat jou betreft in blijven staan?quote:
Ik heb jouw foto wel eens gespot op Paiqquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien ik expert schijn te zijn.. heb ik me net maar weer even gestort in een speeddate op paiq
Speeddates kan je verlengen he als het interessant isquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef freshy98 het volgende:
Cue_, begrijp me niet verkeerd, maar wat kun je in 5 minuten nou bereiken?
Met gewoon praten is het al weinig, laat staan typen.
Ik type best snel, maar als de ander dat niet doet gebeurt er weinig.
Nee, ik moet teveel bijlezen tegenwoordig. En als ik érgens een teringhekel aan heb...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Verkeerde been van de bank gestapt H_J ;-)
Ik heb een nuttige bijdrage geleverd!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Speeddates kan je verlengen he als het interessant is
en ik kan sneller typen dan jou jij gok ik zo. Maar natuurlijk ben je afhankelijk van de ander.
Maar wat bedoel je precies met je post?
dan log je overdag maar in via je telefoon....quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik moet teveel bijlezen tegenwoordig. En als ik érgens een teringhekel aan heb...
Wij moeten werken overdagquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan log je overdag maar in via je telefoon....
my manquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik moet teveel bijlezen tegenwoordig. En als ik érgens een teringhekel aan heb...
Ze doen eerst 5 minuten.. dan kan je kiezen om te verlengen met 10 minuten. DAarin krijg je vaak de foto te zien. En daarna krijg je dus weer de keuze of je verder wil en dan staat ie voor 'vast' in je contacten lijst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef freshy98 het volgende:
Dat het kon worden verlengd wist ik niet. Scheelt alweer.
Ik heb bij een speeddatechat meer het idee dat het daarna nog al op houd.
Om er maar eens op in te gaan.. Vertel vertelquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zo, ik heb vrijdag een date :-)
Om maar weer eens on topic te komen :-)
Ontopic! Ik ook!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
haha...nog niet veel over te vertellen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Om er maar eens op in te gaan.. Vertel vertel!
Ik zie een verbandquote:
Tofquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
haha...nog niet veel over te vertellen..
Leuke dame, via RP, ze woont in ieder geval dichtbij mijn woonplaats. Dat is een pre ten opzichte van mijn laatste relatie.
We hebben eigenlijk nog niet eens zo niet veel gemaild, maar werd al snel duidelijk dat we elkaar wilden gaan zien....lekker wijnen
Oh klinkt goed! Zou bijna jaloers worden hahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk nog niet eens zo niet veel gemaild, maar werd al snel duidelijk dat we elkaar wilden gaan zien....lekker wijnen
Dus vertel wat gaan jullie doen?quote:
Zal ik maar eens doen dan :-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TofJe gaat wel een verslagje schrijven zaterdag he!
Wat let je om zelf een date te regelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh klinkt goed! Zou bijna jaloers worden haha
Alleen maar goed teken, eindeloos mailen gaat 'em ook niet altijd worden
Diegene die een date hebben.quote:
Misschien is het handig als je duidelijk bentquote:
Dat is misschien wel handiger. Maar goed laat maar ik had weer eens een hersenscheetquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je duidelijk bent
Jij dacht dat ik ging daten met C_M?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handiger. Maar goed laat maar ik had weer eens een hersenscheet
Daar hebben er wel meer last van hier.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handiger. Maar goed laat maar ik had weer eens een hersenscheet
Wie?quote:
Lijkt mij leukquote:
Mja, ik heb een date met iemand anders vrijdagquote:
"nog" ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Dizorn het volgende:
Ik dacht al wat te ruiken
Hey maar Assepoestermannetje, ik kijk er nu al naar uit om weer eens een echt verhaaltje hier te lezen. Wou dat ik ook iets kon vertellen maar heb nog niets geregeld
En ik sociale verplichtingenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, ik heb een date met iemand anders vrijdag
Ga m'n best doen, maar kan niks belovenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Dizorn het volgende:
Ik dacht al wat te ruiken
Hey maar Assepoestermannetje, ik kijk er nu al naar uit om weer eens een echt verhaaltje hier te lezen. Wou dat ik ook iets kon vertellen maar heb nog niets geregeld
tijn, wil je daten met mij ?quote:
Hoezo...met wie ga jij daten danquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijn slaapt door de reeksen heen, of wat? Al is dat begrijpelijk met die overdaad aan slap gelul hier.
Zou best kunnenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijn slaapt door de reeksen heen, of wat? Al is dat begrijpelijk met die overdaad aan slap gelul hier.
Kopje koffie drinken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ga m'n best doen, maar kan niks beloven
[..]
tijn, wil je daten met mij ?
haha....quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Ik ben wel van plan om binnenkort een verhaaltje klaar te hebben voor hier.. voeg ik ook eens wat toe
Tijn en C_M, zou wel een mooi 2e koppeltje voor binnen dit topic zijn trouwens(H_J + Pien mocht je het echt niet weten)
Koppeltjequote:
Nextquote:
Vorig jaar een paar dates gehad met 1 dame van Paiq....maar heel spectaculair is het resultaat niet vanuit Paiq....dan vind ik RP of e-matching toch fijner.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef -Splash- het volgende:
Trouwens.... heeft iemand ooit resultaat gehaald uit Paiq? Ik neem die site in ieder geval niet al te serieus. Er is ook nog niets uit voortgekomen waarbij ik denk: Dit gaat hem worden.
Ik heb een tijdje geleden een hele leuke date gehad met een jongen. Niks geworden verder, wel vrienden, meer nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef -Splash- het volgende:
Trouwens.... heeft iemand ooit resultaat gehaald uit Paiq? Ik neem die site in ieder geval niet al te serieus. Er is ook nog niets uit voortgekomen waarbij ik denk: Dit gaat hem worden.
Wat noem jij resultaat? 2 dates en 1 meisje paar keer gemeet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef -Splash- het volgende:
1 date.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef -Splash- het volgende:
ja hoor. Genoeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef -Splash- het volgende:
Meer dan alleen mensen die willen chatten (daarvoor ga ik niet naar een dergelijke site).quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat noem jij resultaat? 2 dates en 1 meisje paar keer gemeet.
Chatten is ook leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Meer dan alleen mensen die willen chatten (daarvoor ga ik niet naar een dergelijke site).
Maar zo te zien zijn er mensen met meer resultaat als ik heb behaald.
Geen idee nog nooit echt gedaanquote:
2 dates in een week!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef eefje801 het volgende:
Eefje wil in haar hoekje melden dat ze nu zondag ook nog een date met de man van het kaartje heeft..
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef eefje801 het volgende:
Eefje wil in haar hoekje melden dat ze nu zondag ook nog een date met de man van het kaartje heeft..
idem, 1 lange relatie gehad waar ik langzaam ben ik gerold.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |