SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:42 schreef Illiberal het volgende:
Misschien moet ik maar eens zo'n "hoger opgeleide" vatten dan, wie weet zijn die minder wispelturig en minder instabiel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 17-04-2012 18:03:30 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Kan het ook aan een mod vragen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik ben wel zo vrij, dus anders doe ik het als ik terug kom
welke browser gebruik je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef Harribo het volgende:
weet nog niet hoe ik in Adblock kan instellen hoe ik forum.fok.nl als exceptie toevoeg...wie het weet mag het zeggen anders kijk ik later wel
Thnx voor de header dr in makenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef Re het volgende:
addblocker gebruiken is inderdaad een ban op FOK!
Ik heb alleen de sites gebruikt die ik regelmatig heb gehoord hier, anders werd de header overvol.quote:
Dat is waar. Staat ook al in de OPquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de sites gebruikt die ik regelmatig heb gehoord hier, anders werd de header overvol.
Ik twijfel een beetje over die voorgaande delen en wil nog wel iets meer uit de OP halen. Maar de ervaringsdeskundigen zijn nu iig weer redelijk up to date. Als er iemand mist hoor ik dat graagquote:
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!
De datingsites:
Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate
De Daters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je post hier toch. Dat vond ik eigenlijk het enige criterium om in de OP te mogenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef freshy98 het volgende:
Met welk van mijn 0 dates heb ik ervaring?
Kan wel logisch nadenken en redeneren, maar daar houd het mee op vrees ik.
heb ik ervaringquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje over die voorgaande delen en wil nog wel iets meer uit de OP halen. Maar de ervaringsdeskundigen zijn nu iig weer redelijk up to date. Als er iemand mist hoor ik dat graag
oooooohhhhhhhhhhh ik wilde eigenlijk mijn status misbruiken om met jou te datenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je post hier toch. Dat vond ik eigenlijk het enige criterium om in de OP te mogen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
oooooohhhhhhhhhhh ik wilde eigenlijk mijn status misbruiken om met jou te daten
Fobo vind ik wel een goed ideequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb er over zitten denken om de plaatjes van de daters klikbaar te maken. Link naar fobo ofzo. Eens of oneens?
Thnxquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:58 schreef eefje801 het volgende:
Eefje komt ook even kijken in het datehoekje, toffe header geworden Pien!!
En mijn pakketje zit ook in elkaarNu nog de zooi opruimen
En kijken hoe alles in godesnaam er weer in moet met een breder bed
Hier nog nieuws?
dus je kan vanavond lekker slapen zonder gekraak en gekreun van je bed ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:58 schreef eefje801 het volgende:
Eefje komt ook even kijken in het datehoekje, toffe header geworden Pien!!
En mijn pakketje zit ook in elkaarNu nog de zooi opruimen
En kijken hoe alles in godesnaam er weer in moet met een breder bed
Hier nog nieuws?
Al gedaan, bedoelde eigenlijk datenieuws. Linkje naar fobo vind ik ook leuk ideequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Nieuws: ik ben met de OP bezig, lees 't topic anders even door
Lolwhut?! Ben ik opeens uit de daters verdwenen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje over die voorgaande delen en wil nog wel iets meer uit de OP halen. Maar de ervaringsdeskundigen zijn nu iig weer redelijk up to date. Als er iemand mist hoor ik dat graag
Ik had niet eens een bedquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dus je kan vanavond lekker slapen zonder gekraak en gekreun van je bed ?
Je zit hier alleen maar slim te wezen, nooit eens een leuk verhaaltjequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lolwhut?! Ben ik opeens uit de daters verdwenen!
* m1st1g zal het echte commentaar wel in een spoiler plaatsenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had niet eens een bedOude was echt stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g zal het echte commentaar wel in een spoiler plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef marcokloon het volgende:
[..]
[-spoiler-] [-/spoiler-]
zonder de -'s
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]wil ik het weten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps, sorry! Gauw even fixenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lolwhut?! Ben ik opeens uit de daters verdwenen!
kom maar op dan met dat verhaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk welWas meer genant dan sexy hoor
* m1st1g is jaloersquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
Date morgen is bevestigdEn hij heeft gevraagd om mijn telefoonnummer voor de zekerheid
ik ben meerdere keren gewoon door de lattenbodem heen gestortquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef freshy98 het volgende:
Hier ook al eens over komen. Bed stond op houten blokken (geen idee waarom).
Als het bed dan beweegt en van zo'n blok schiet, schrik je aardig
Have funquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
Date morgen is bevestigdEn hij heeft gevraagd om mijn telefoonnummer voor de zekerheid
Yeah!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
Break a leg!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
ha ha! Nou was met een enthousiaste date waar ik een relatie mee heb gehad. En we hadden er wel lol om. Vooral omdat ik in van die opbergdozen van alles eronder had staan dus hij er gelijk nieuwsgierig in rondneuzen en ik maar roepen: hee! hou eens op! laat dat! Is uiteindelijk ook niks gewordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kom maar op dan met dat verhaal![]()
popcorn staat al klaar
Obligatory "Ik ben nu al klaar met werken hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond ook misschien nog een date, maar dat ligt een beetje aan hem hoelaat ie klaar is met werken
dat snap ik... je bent nog steeds op jacht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha! Nou was met een enthousiaste date waar ik een relatie mee heb gehad. En we hadden er wel lol om. Vooral omdat ik in van die opbergdozen van alles eronder had staan dus hij er gelijk nieuwsgierig in rondneuzen en ik maar roepen: hee! hou eens op! laat dat! Is uiteindelijk ook niks geworden
Leuk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond ook misschien nog een date, maar dat ligt een beetje aan hem hoelaat ie klaar is met werken
Ik was niet leuk genoegquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe koffiedate gepland dan?
Ja soort van, we hadden gister even gebeld, dat ie me kwam ophalen en dat we een filmpje gingen kijken bij hem thuis, maar hij berichtte me net dat ie pas over 1,5u wss klaar is met werken. Dus even kijken hoe het looptquote:
Jawel, maar das vrijdag pasquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe koffiedate gepland dan?
Dat klinkt leuk zeg! spannendquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja soort van, we hadden gister even gebeld, dat ie me kwam ophalen en dat we een filmpje gingen kijken bij hem thuis, maar hij berichtte me net dat ie pas over 1,5u wss klaar is met werken. Dus even kijken hoe het looptWillen elkaar graag zien dus hopelijk lukt het, en anders is er morgen nog een dag
Morgen is al om 0:00 dus dat kan ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja soort van, we hadden gister even gebeld, dat ie me kwam ophalen en dat we een filmpje gingen kijken bij hem thuis, maar hij berichtte me net dat ie pas over 1,5u wss klaar is met werken. Dus even kijken hoe het looptWillen elkaar graag zien dus hopelijk lukt het, en anders is er morgen nog een dag
Ja heb er wel zin inquote:
Mwehehequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen is al om 0:00 dus dat kan ook nog
Tuurlijk, alles om je daar te houden. Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb er wel zin in
[..]
Mwehehenaja hij zei ook al van dat ik kon blijven slapen, dat ie zelfs op de bank wou slapen mocht dat zo gebeuren
was wel cute haha.
Hij hoopt dat je zegt dat dit niet hoeft natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb er wel zin in
[..]
Mwehehenaja hij zei ook al van dat ik kon blijven slapen, dat ie zelfs op de bank wou slapen mocht dat zo gebeuren
was wel cute haha.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles om je daar te houden. Zou ik ook zeggen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij hoopt dat je zegt dat dit niet hoeft natuurlijk
dat is toch moeilijk als je elkaar zeer aantrekkelijk vindquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Nee maar hij zei het omdat ie weet dat ik niet zomaar seks heb met iemand dus vandaarmaar samen in 1 bed slapen hoeft niet gelijk op seks uit te lopen natuurlijk
True. Maargoed, ik zie het allemaal wel, moet er uberhaubt wel eerst een date komen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is toch moeilijk als je elkaar zeer aantrekkelijk vind
dat heb je zelf in de hand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
True. Maargoed, ik zie het allemaal wel, moet er uberhaubt wel eerst een date komen natuurlijk
Dat is waar, en anders gewoon gezellig kletsen als hij komtquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Nee maar hij zei het omdat ie weet dat ik niet zomaar seks heb met iemand dus vandaarmaar samen in 1 bed slapen hoeft niet gelijk op seks uit te lopen natuurlijk
Hahaha wat een grap...yeah right...quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
maar samen in 1 bed slapen hoeft niet gelijk op seks uit te lopen natuurlijk
Kom ik dat ook maar zo goed in de kroegquote:
dat lukt je ook wel mar je treft de verkeerde dames.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom ik dat ook maar zo goed in de kroeg
In dat geval? Biertje?quote:
Ik heb net besproken met iemand dat ik op de bruiloft van mijn zusje iemand ga versierenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat lukt je ook wel mar je treft de verkeerde dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |