SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:42 schreef Illiberal het volgende:
Misschien moet ik maar eens zo'n "hoger opgeleide" vatten dan, wie weet zijn die minder wispelturig en minder instabiel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 17-04-2012 18:03:30 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Kan het ook aan een mod vragen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik ben wel zo vrij, dus anders doe ik het als ik terug kom
welke browser gebruik je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef Harribo het volgende:
weet nog niet hoe ik in Adblock kan instellen hoe ik forum.fok.nl als exceptie toevoeg...wie het weet mag het zeggen anders kijk ik later wel
Thnx voor de header dr in makenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef Re het volgende:
addblocker gebruiken is inderdaad een ban op FOK!
Ik heb alleen de sites gebruikt die ik regelmatig heb gehoord hier, anders werd de header overvol.quote:
Dat is waar. Staat ook al in de OPquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de sites gebruikt die ik regelmatig heb gehoord hier, anders werd de header overvol.
Ik twijfel een beetje over die voorgaande delen en wil nog wel iets meer uit de OP halen. Maar de ervaringsdeskundigen zijn nu iig weer redelijk up to date. Als er iemand mist hoor ik dat graagquote:
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!
De datingsites:
Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate
De Daters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je post hier toch. Dat vond ik eigenlijk het enige criterium om in de OP te mogenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef freshy98 het volgende:
Met welk van mijn 0 dates heb ik ervaring?
Kan wel logisch nadenken en redeneren, maar daar houd het mee op vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |