Ik volg het verder niet, en ga dat ook niet doen, maar inderdaad: het zal hem eerder schaden.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite werkt het alleen maar tegen hem...
Als je geen FOK!relatie hebt maakt het niet zoveel uit dat je je ex hier voor rotte vis uitmaakt, maar als je ex hier ook al jaren post, en zich niet op die wijze over jou uitlaat, dan gaat dat afzeiken uiteindelijk alleen maar tegen je werken.
En helpt het posten van allerlei nonsens ook niet... de zuurheid druipt er vanaf, en je begrijpt gelijk waarom er sprake is van een scheiding.
Ik hoop dat zijn ex snel een woning vindt dan kunnen ze allebei weer een leven opbouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:15 schreef Leandra het volgende:
Ik volg het ook niet, maar ik weet wel dat het speelt en als ik zijn posts dan soms zie.... dan vind ik het vrij onbehoorlijk.
Zeker als je weet dat er ook nog 2 kinderen zijn die op een bepaald moment groot genoeg zijn om dat soort dingen te lezen.
Volwassenne zijn soms net kinderen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:
Sommige mensen kunnen nou eenmaal slecht tegen hun verlies, en kunnen dan niet anders dan zuur doen.
Tsja, dat heb je niet altijd in de hand. Mijn ex staat, 18 jaar na dato, op Verbals Waarderingslijst Aller Mensen Ooit ook nog steeds op de hoogte van Atilla de Hun en Jim Jones.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
Ergens zal ik het toch nooit begrijpen dat als men er voor kiest om uit elkaar te gaan dat het dan ook maar met haat en neid vaak moet. Je hebt toch lief en leed met elkaar gedeeld.
Misschien een cursus grammatica volgen?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Rucky het volgende:
Nog even bedenken wat ik wou doen voordat ik 40 wordt.
Ja, van die categorie heb ik er ook een, maar om nou tijd aan dat stuk verdriet te gaan besteden door er telkens over te posten vind ik ook een beetje zonde van m'n energie.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je niet altijd in de hand. Mijn ex staat ook, 18 jaar na dato, op Verbals waarderingslijst aller mensen ook nog steeds op de hoogte van Atilla de Hun en Jim Jones.
V.
Zeker.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, van die categorie heb ik er ook een, maar om nou tijd aan dat stuk verdriet te gaan besteden door er telkens over te posten vind ik ook een beetje zonde van m'n energie.
Dat heb ik opgegeven met steeds veranderende spellings regels maar deze is wel heel dom idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Misschien een cursus grammatica volgen?
Dat valt best mee. Zo vaak verandert het niet hoor. De laatste keer was in 2006 en dat ging maar om een klein aantal wijzigingen. De keer dáárvoor was in 1996. En het vervoegen van werkwoorden heeft daar niks mee te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
Dat heb ik opgegeven met steeds veranderende spellings regels maar deze is wel heel dom idd.
Misschien moeten we eens praten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik opgegeven met steeds veranderende spellings regels maar deze is wel heel dom idd.
quote:
Buro en kado mocht ik vroeger ook niet zo schrijven maar het klopt gewoon dat ik niet goed in Nederlandse spelling ben. Ik ben meer van de techniek.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Zo vaak verandert het niet hoor. De laatste keer was in 2006 en dat ging maar om een klein aantal wijzigingen. De keer dáárvoor was in 1996. En het vervoegen van werkwoorden heeft daar niks mee te maken.
'spellingsregels'(zonder spatie dus)
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens praten.
Wat doe je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:24 schreef Aleandra het volgende:
Soms is dat wel eens nodig.
Bij mij niet. Kom net van mijn werk. Stuiter nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |