Oh, dat ik toen aangaf geen privecontact met deez of geen te willen hebben? Omdat ik niet meegezogen wil worden in een vreemd roddelachtig iets waar ik in alle jaren gepost te hebben op FOK! nog nooit iets mee te maken heb gehad en dat ook niet wil. Nee, dat ben ik absoluut niet vergeten.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja de vorige keer lag ik gewoon iets van het songfestival te kijken en toen dacht je dat
iedereen zat te Dmmmen![]()
weet je dat niet meer?
Je zou het niet zeggen maar de meeste users in deze reeks zijn het schoolpleinstadium al jaren voorbij hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, ik hoor van iemand dat schoolgenoten denken dat ik aan de drugs zit. Terwijl ze nooit een woord met me praten
Jouw feestje:quote:Op donderdag 19 april 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Is goed hoor staaltje
Maar schoolplein vind ik juist wel iets om over te praten voor 40+'ers
Ik ben er pas 39 mee geworden. Dus denk het wel.quote:
Ik ken het eik alleen als drank.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben er pas 39 mee geworden. Dus denk het wel.
Dan ben je meteen langer houdbaar wrs.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken het eik alleen als drank.
Bijna 53 en nog steeds blond.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan ben je meteen langer houdbaar wrs.
Nog even en je kan echt meeposten in 40+ ,meisje.quote:
Haast niks.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb je al uitgerekend hoeveel pensioen je over een paar jaar hebt golfer?
Krijg ik ook flink last van, voordeel bij mij is dat dan de pensioenpotten toch al zowat leeg zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Haast niks.
Teveel pensioenbreukjes.
Dat maakt niks uit. Ik heb bijna 40 jaar gewerkt en nog steeds nauwelijks pensioen opgebouwd.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:54 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig werk ik sinds mijn 16e bijna onafgebroken
Dat is dus al zo'n 37 jaar
Mijn favoriete oom noemt me altijd meisje. En ook zijn vrouw noemt hij altijd meisje. En ze zijn echt zwaar op leeftijd hoor. Zo lief is dat hoe dat onderling tussen hen gaat. Vijftig jaar huwelijksfeest gehad en nog altijd dol op elkaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even en je kan echt meeposten in 40+ ,meisje.
Ik dacht al gisteren toen je over je haar begon, dat kan geen man zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 02:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn favoriete oom noemt me altijd meisje. En ook zijn vrouw noemt hij altijd meisje. En ze zijn echt zwaar op leeftijd hoor. Zo lief is dat hoe dat onderling tussen hen gaat. Vijftig jaar huwelijksfeest gehad en nog altijd dol op elkaar.
Maar het gaat ineens heel rap naar legitiem posten in de 40+reeks inderdaad. Ben me ook niet voor niets een beetje mentaal aan het voorbereiden in 40+.
Ik wacht op jouw 'waarom kijk je naar die rommel?'quote:Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef golfer het volgende:
Ik heb zo te lezen weer een stukje Nederlandse top-TV gemist
Ik zag het. Heb een aantal reacties overwogen en 'ingeslikt'.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb dat topic even snel doorgescrolled en wat ik al vermoedde gebeurde ook
Djeez die zijn eigen scheiding even komt ventileren![]()
Smullen, Des Foks, maar zooo triest dat ie dat doet
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Verbal het volgende:
Even mijn FB crossposten in verband met arbeidsleed...
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Computers die denken zelf te kunnen denken... een paradox? Een contradictio in terminis? In ieder geval RETE-irritant. Voorbeeld: je bent op zoek naar een mijnheer Brijl op telefoongids.nl. Je krijgt bij de zoekresultaten echter geen Brijl, maar 'Bijl'. En wel hierom: "Wij hebben uw zoekopdracht (en daar komt íe: ) GECORRIGEERD naar 'Bijl'". Dus niet: 'weet u zeker dat u niet 'Bijl' bedoelt? Nee... "Wij hebben uw zoekopdracht gecorrigeerd..." Wel godverhoereschijt... Robert Kamer WORDT niet gecorrigeerd door computers. Robert Kamer gebruikt niet eens spellingcorrectie. En dit IS geen correctie, dit is stupide. Ronduit stupide. Stompzinnige binaire nitwit. Vleesgeworden nuloptie (of is het een nul-één-optie?). Ik kan hier niet alleen heel slecht tegen... IK KAN HIER HELEMAAL NIET TEGEN!!!!
V.
Ik denk dat het juist daarom gaat...quote:Op donderdag 19 april 2012 12:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik erger me ook kapot aan Djeez, die te pas en te onpas z'n ex even door het slijk haalt op FOK!... alsof zij hier niet post.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Verbal het volgende:
Even mijn FB crossposten in verband met arbeidsleed...
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Computers die denken zelf te kunnen denken... een paradox? Een contradictio in terminis? In ieder geval RETE-irritant. Voorbeeld: je bent op zoek naar een mijnheer Brijl op telefoongids.nl. Je krijgt bij de zoekresultaten echter geen Brijl, maar 'Bijl'. En wel hierom: "Wij hebben uw zoekopdracht (en daar komt íe: ) GECORRIGEERD naar 'Bijl'". Dus niet: 'weet u zeker dat u niet 'Bijl' bedoelt? Nee... "Wij hebben uw zoekopdracht gecorrigeerd..." Wel godverhoereschijt... Robert Kamer WORDT niet gecorrigeerd door computers. Robert Kamer gebruikt niet eens spellingcorrectie. En dit IS geen correctie, dit is stupide. Ronduit stupide. Stompzinnige binaire nitwit. Vleesgeworden nuloptie (of is het een nul-één-optie?). Ik kan hier niet alleen heel slecht tegen... IK KAN HIER HELEMAAL NIET TEGEN!!!!
V.
In feite werkt het alleen maar tegen hem...quote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist daarom gaat...
V.
Dat kinderen begeleid moeten worden door een psycholoog omdat er meegedaan wordt aan zo'n programma is gelijk de beste graadmeter om aan te duiden dat het programma way beyond de grens is.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het niet zo op dat soort drama-programma's, omdat ik niet snap waarom die mensen met al hun ellende op tv willen. En met Echt Scheiden vind ik het helemaal triest omdat de kinderen erbij betrokken zijn. "Ja, maar de kinderen worden begeleid door een psycholoog", aldus tranentrekker Natasja Froger. Te triest voor woorden.
Waar gebeurt dat verder dan? In het fhf zijn we bezig om zijn ex te helpen aan een doorstart en zij houdt het netjes over Djeez.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite werkt het alleen maar tegen hem...
Als je geen FOK!relatie hebt maakt het niet zoveel uit dat je je ex hier voor rotte vis uitmaakt, maar als je ex hier ook al jaren post, en zich niet op die wijze over jou uitlaat, dan gaat dat afzeiken uiteindelijk alleen maar tegen je werken.
En helpt het posten van allerlei nonsens ook niet... de zuurheid druipt er vanaf, en je begrijpt gelijk waarom er sprake is van een scheiding.
Zij houdt het idd netjes, hij doet nog wel eens een postje waarin z'n ex zwartgemaakt wordt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar gebeurt dat verder dan? In het fhf zijn we bezig om zijn ex te helpen aan een doorstart en zij houdt het netjes over Djeez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |