STAMPEDE!! GIVE ME SOME SUPPRESSIVE FIRE OVER HERE!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die hadden gewoon met volautomatische wapens in de menigte moeten schieten om gevaar af te wenden.
5% extra VPB? Dan vragen ze toch wat meer van de klanten joh. Of wij tuigen een leuke structuur op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Terecht wat het CDA met de bonussen wilt. Ze zien eindelijk het licht.
Zegt meneer die Koning wil zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Terecht wat het CDA met de bonussen wilt. Ze zien eindelijk het licht.
Jou moeten ze ook opknopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
5% extra VPB? Dan vragen ze toch wat meer van de klanten joh. Of wij tuigen een leuke structuur op.
Hoppa, doodsbedreiging. Snel naar FB.quote:
De ratten zoeken natuurlijk een uitweg. En maar gek vinden dat het systeem in de soep draaitquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
5% extra VPB? Dan vragen ze toch wat meer van de klanten joh. Of wij tuigen een leuke structuur op.
Daar heb je een punt. Als iedereen nou eens normaal aan de slag ging.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De ratten zoeken natuurlijk een uitweg. En maar gek vinden dat het systeem in de soep draait
Nee!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa, doodsbedreiging. Snel naar FB.
Filmpjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Damschreeuwer opgepakt bij bezoek president Gül
Dat vind ik nog wel meevallen, maar ik heb het dan ook niet zo snel koud.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En soms winter, gelet op temperaturen.
Rutte catechisatie gegeven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef remlof het volgende:
Wat zou ie dan met Van der Staaij op die achterbank hebben gedaan?
He, Spuit 11.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef remlof het volgende:
Niet onderhandeld met SGP op achterbank, volgens Rutte
Wat zou ie dan met Van der Staaij op die achterbank hebben gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |