Het is in zijn geheel een kutsite.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
Facebook is wel een buggy tyfussite eigenlijk.
Ditmaal alleen over de doordreunende bass.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze klagen over het volume van je geneuk?
quote:
Terecht, als er iets irritant is, dan is het dat monotone doffe gedreun van een bass.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ditmaal alleen over de doordreunende bass.
Nee, van Phill Collins word je vrolijk als buur zijnde.quote:
Staat dan ook bijna nooit aan. Peter wel, op de ipod-dockquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van Phill Collins word je vrolijk als buur zijnde.
Heb je ook ergens een grammaticaboek liggen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van Phill Collins word je vrolijk als buur zijnde.
Dat is een vereiste in jouw vakgebied.quote:
Aha, nog een hipster dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staat dan ook bijna nooit aan. Peter wel, op de ipod-dock
Die smijt hij ritmisch tegen de muur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een grammaticaboek liggen?
Wat zei Nietzsche over de grammatica?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die heeft hij van jou geleerd.quote:
Hoppa!quote:
Heulemaal niet. WO'er zijnde doe ik dat niet.quote:
Ik dacht meer aan een stijlboek...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie woning heb je.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa!
[ afbeelding ]
Maar ik wil:
[ afbeelding ]
Waarom schreef je dan ''die''?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Heulemaal niet. WO'er zijnde doe ik dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |