vd Wiel en Vertonghenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
Wie gaan er waarschijnlijk weg na dit seizoen?
hoop het niet eigelijkquote:
Nee die blijft nog een jaartje denk ikquote:
Issi mag ook nog wel blijven van mij, is de laatste paar weken goed op dreefquote:
Ja vd Wiel zullen we niet echt missen denk ikquote:
Chivu terug halenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef Burrito het volgende:
Vertonghen is de ruggegraat van dit team. Er moet een goede, ervaren vervanger voor hem komen (Aldeweireld nog niet zo´n nivo)
Ja ik heb gewoon valse hoop dat ie terug komtquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:55 schreef Burrito het volgende:
Ik hoorde dat hij naar Lisbon ging. Eigenlijk dacht ik dat dat al helemaal rond was
quote:Het is nog altijd niet duidelijk waar de toekomst van Ismaïl Aissati ligt. De middenvelder van Ajax beschikt over een aflopend contract en heeft reeds laten weten dat hij een avontuur in de Primera División wel ziet zitten. Een gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij in ieder geval niet: "Ik weet van mezelf dat ik fantastisch goed kan voetballen. Dat vertrouwen heb ik altijd gehouden, wat andere mensen ook van me vinden", zegt Aissati in NUsport.
De 23-jarige middenvelder annex aanvaller werd aan het begin van dit seizoen nog uit de selectie verwijderd, maar vocht zich terug en was belangrijk in de topwedstrijden tegen PSV en sc Heerenveen. "Ik begreep best dat de trainer een keuze moest maken", zegt Aissati over het begin van dit seizoen. "Maar laat het een les zijn voor andere jonge voetballers die het moeilijk hebben. Als ik in een tweede elftal zit, kun je twee dingen doen: je kop laten hangen of keihard knokken om terug te komen. Ik koos voor het laatste."
Door zijn goede spel van de laatste weken komt er ongetwijfeld wel wat belangstelling voor Aissati, maar een langer verblijf bij Ajax wil de Utrechter ook niet uitsluiten. Frank de Boer heeft al laten weten dat hij de technicus graag voor zijn selectie wil behouden. "Ik heb van Ajax niks meer gehoord, dus ik sta open voor alles. Maar eerst kampioen worden", aldus Aissati, die sinds 2008 bij Ajax onder contract staat.
gelukkig mogen we gewoon dagdromenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:56 schreef Burrito het volgende:
Of Vermaelen
Maar die staan lekker in de PL te ballen
Zou verstandig van hem zijn als hij lekker in spanje gaat spelen. Opnieuw beginnen..quote:
Zou wel een stunt zijnquote:
Neequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef Burrito het volgende:
Vraag me toch af waarom we weer in NL aan het shoppen zijn.
Zou er in Oost-Europa geeneen verdediger van hoog genoeg nivo rondlopen?
Beter gewoon Nederlandse jongens. Voor je het weet haal je een Manolevje binnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef Burrito het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef J2T het volgende:
[..]
Beter gewoon Nederlandse jongens. Voor je het weet haal je een Manolevje binnen.
Ze hebben bij Fey nog wel een DVD-tje liggen van Ignjatovic, toppertjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef Burrito het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Stevenmac de nieuwe a422 met z'n topics openen
Ik moet elke keer weer hardop lachen als ik de naam Jaap Stam hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn
Net als met Stam toen
Goedkoop is duurkoop dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef J2T het volgende:
[..]
Beter gewoon Nederlandse jongens. Voor je het weet haal je een Manolevje binnen.
Hopelijk kan Ajax volgend seizoen dan eindelijk zijn schuld aflossen...of is dat al gebeurd?quote:
welke schuldquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk kan Ajax volgend seizoen dan eindelijk zijn schuld aflossen...of is dat al gebeurd?
Volgens mij zitten ze al in de zwarte cijfers sinds de verkoop van Suarez.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk kan Ajax volgend seizoen dan eindelijk zijn schuld aflossen...of is dat al gebeurd?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dat Ajax komende jaren weer het meest dominant gaat zijn en het meest te titel pakt.
En Feyenoord natuurlijk ook. Pimmetje Blokland geeft als individu vrijwillig meer geld aan Feyenoord dan wij hebben verdient met 3 jaar CL.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze al in de zwarte cijfers sinds de verkoop van Suarez.
Daarom ben ik bang dat Ajax komende jaren weer het meest dominant gaat zijn en het meest te titel pakt.
Dat is helemaal niet waar, die Blokland vertegenwoordigt een groep supporters die leningen hebben omgezet in aandelen om de rentelast voor Feyenoord te verminderen, dus is het sowieso niet geven en ook is zijn bijdrage daar maar een deel van, voor exacte cijfers moet je maar aan Feyenoorders vragen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Feyenoord natuurlijk ook. Pimmetje Blokland geeft als individu vrijwillig meer geld aan Feyenoord dan wij hebben verdient met 3 jaar CL.
Er is ook een verplichte terugkoop van de aandelen, dus is eigenlijk gewoon een lening.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, die Blokland vertegenwoordigt een groep supporters die leningen hebben omgezet in aandelen om de rentelast voor Feyenoord te verminderen, dus is het sowieso niet geven en ook is zijn bijdrage daar maar een deel van, voor exacte cijfers moet je maar aan Feyenoorders vragen.
Maar verder heb ik het goed verwoord? Dus gewoon een renteloze leningquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is ook een verplichte terugkoop van de aandelen, dus is eigenlijk gewoon een lening.
Klopt, met nog als extraatje dat ze vanaf een bepaald bedrag 49% van de aandelen hebben en daarmee ook een plaats in de RVC bemachtigen. Maar ik denk dat een Caland dat beter kan uitleggen, hij wist laatst te vertellen dat de oplossingen van Feyenoord en PSV niet veel van elkaar verschilden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar verder heb ik het goed verwoord? Dus gewoon een renteloze lening
Behalve dan dat die van Feyenoord vrijwillige steun van fans is, en bij PSV verkapte staatssubsidiequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, met nog als extraatje dat ze vanaf een bepaald bedrag 49% van de aandelen hebben en daarmee ook een plaats in de RVC bemachtigen. Maar ik denk dat een Caland dat beter kan uitleggen, hij wist laatst te vertellen dat de oplossingen van Feyenoord en PSV niet veel van elkaar verschilden.
Jaja, het blijft een subsidieclubjequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Behalve dan dat die van Feyenoord vrijwillige steun van fans is, en bij PSV verkapte staatssubsidie
Hoe rijk denk jij wel niet dat die vent isquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Shreyas het volgende:
Dus het is niet zo dat Pim Blokland 30 miljoen cash schenkt aan Feyenoord? Want dat is wat ik had gehoord
waarom zou iemand 30miljoen schenkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Shreyas het volgende:
Dus het is niet zo dat Pim Blokland 30 miljoen cash schenkt aan Feyenoord? Want dat is wat ik had gehoord
Nope in ruil voor aandelen met verplichte terugkoop en 1 (of 2) plaats(en) in de RVC.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Shreyas het volgende:
Clubliefdequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom zou iemand 30miljoen schenken
Dat komt door de rare berichtgevingen in de pers en omdat hij zelf niet groot genoeg is dat te ontkennenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Shreyas het volgende:
Klopt, ik denk dat je dergelijke figuren bij elke club wel kunt vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef Tarado het volgende:
Maar verder wel respect voor die man en die medesupporters want het gaat wel om (veel) geld natuurlijk waar ze tijdelijk afstand van doen. Zonder hen had Feyenoord nu echt niet gestaan waar het staat
Nou bij de onze? Ik weet het nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat je dergelijke figuren bij elke club wel kunt vinden.
Tuurlijk, moet je je voorstellen dat het voortbestaan van Ajax bedreigd zou worden door financiële problemen. Net voordat jullie rock-bottom raken staan er een paar vermogende gasten op, die deels uit clubliefde, deels uit ijdelheid, deels uit zakelijke belangen voldoende geld op zullen brengen om de club te redden. Bij Ajax zijn ze alleen wat poenigerquote:
en het liefst met andermans geldquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze alleen wat poeniger
Wat een onzin, er zijn zat vermogende Ajacieden die het ook zouden doen. Altijd zo negatief over de supporters van Ajaxquote:
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Even inzake Narsingh. Zou mooi zijn als we hem snel binnen hebben. Ik weet haast wel zeker dat PSV hem ook wil hebben. Maar die kunnen niet de geldkraan opendraaien op dit moment. Wel als ze de CL halen.
Nee hoor, ik kan dat wel los zien, het is gelukkig nog nooit echt nodig geweest, hoewel na het staafincident was de situatie echt nijpendquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn zat vermogende Ajacieden die het ook zouden doen. Altijd zo negatief over de supporters van AjaxStraks ga je zelf nog in de stereotypen die andere clubs ons opleggen geloven.
neequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, als dat gekloot met Meneer Boilesen aan blijft houden... Is Simon Poulsen dan geen goede optie?
En dat ze dan de vcl niet halen en wij meer buit vangenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV de CL?
Ik juich voor Feyenoord.
Win-win-situatie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En dat ze dan de vcl niet halen en wij meer buit vangen
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 15:00:25Nieuw op Ajax1.nl: Ronald de Boer gaat bij Ajax verder als individuele trainer - http://t.co/Bo0TuMSI #Ajax reageer retweet
Jammer, de A1 deed het juist zo goed. Maar volgens mij had ie al eerder zoiets gezegd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:01 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 15:00:25Nieuw op Ajax1.nl: Ronald de Boer gaat bij Ajax verder als individuele trainer - http://t.co/Bo0TuMSI #Ajax reageer retweet
Waarom zeggen spelers dit altijd?quote:Klaas-Jan Huntelaar is bezig aan het beste seizoen uit zijn loopbaan. De aanvaller maakte dit voetbaljaar tot dusver al 43 doelpunten voor Schalke 04 en brak daarmee het clubrecord van clublegende Herrmann Eppenhoff, die in de jaren veertig 42 keer scoorde in een seizoen. Bij Schalke is men dolgelukkig met Huntelaar en de fans hopen dat de spits snel zijn contract zal verlengen.
De 28-jarige Nederlander staat open voor een langer verblijf in Gelsenkirchen, maar heeft niet de intentie om zijn loopbaan af te sluiten bij Schalke. Huntelaar ziet zichzelf op een dag nog eens terugkeren naar Ajax, waar hij drie jaar speelde, maar nooit kampioen werd. "Het is op een doelpunt na niet gelukt. Dat wringt", zegt de goaltjesdief tegen NUsport.
"Het is zeker een optie dat ik nog een keer voor Ajax kom te spelen", vervolgt de international, die in Amsterdamse dienst 76 doelpunten maakte in 92 competitiewedstrijden. "Ajax is altijd de club geweest waar ik fan van was, waar ik wilde spelen. Dat krijg je er niet uit, hoor. Ik ben nog altijd betrokken bij Ajax en wil zeker nog een keer kampioen worden met Ajax."
Bij hem is het een optie, dat is wat anders dan zeggen dat je het zeker doetquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zeggen spelers dit altijd?
Want ze komen het toch zowat nooit na
Ja oke, zit wat inquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij hem is het een optie, dat is wat anders dan zeggen dat je het zeker doet
http://ajax1.nl/archief/az-ajax-heeft-interesse-kenbaar-gemaakt/quote:Na de overgang van topscorer Kolbeinn Sigthórsson, vorig jaar, dreigt AZ opnieuw een toonaangevende speler kwijt te raken aan streekgenoot Ajax.
De Amsterdammers hebben Niklas Moisander op het oog als opvolger voor Jan Vertonghen. ‘Ajax heeft de interesse kenbaar gemaakt bij ons’, zegt directeur voetbalzaken Earnest Stewart tegenover VI. ‘Maar ook niet meer dan dat. In deze cruciale fase zijn wij er nog niet mee bezig. Pas na afloop van de competitie gaan we ons buigen over transferzaken.’
De 26-jarige Moisander liet eerder dit seizoen weten toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. In augustus 2011 was PSV zeer concreet. ‘Maar toen vonden wij het bod niet hoog genoeg en hebben we hem aan zijn contract gehouden’, aldus Stewart.
De verbintenis van de Finse international loopt nog twee jaar door, zodat Ajax met een behoorlijk transferbedrag over de brug moeten komen. Moisander wil het liefst naar het buitenland, maar ziet Ajax ook als een interessante optie.
Moisander voor 5 miljoen, alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zou top zijn als we Moisander pakken. Ik ben trouwens niet helemaal overtuigd van Narsingh. In de kleine ruimte is hij namelijk niet zo goed. Op snelheid en ver van het goal af wel, maar Ajax speelt op de helft van de tegenstander.
Is wel veel geld, maar alternatieven zijn er ook niet veel, Narsingh heb ik ook mijn twijfels overquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moisander voor 5 miljoen, alsjeblieft niet zeg.
Moisander blijft ook op de been tegen ploegen als Udinese en Valencia. Daar hebben we volgend jaar wat aan in de cl. Als je dan met Denswil en Blind als backup de cl in moet, dan kan je er net zo goed niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Liever Denswil volgend jaar in het eerste dan 5 miljoen voor Moisander
Valt wel mee denk ik, van zijn snelheid moet hij het toch niet hebben, eerder van zijn positionering en de aanvoer naar hem, met narsingh en boerrigter zou dat natuurlijk perfect zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Huntelaar zou dan binnen 2 jaar moeten komen, anders is hij al te oud. Moisander zie ik echt niet zitten.
Je weet toch ook wel hoe zo'n gesprek gaat:quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zeggen spelers dit altijd?
Want ze komen het toch zowat nooit na
Tegen Valencia zakte ook hij door het ijs . komt op me over als een alibi verdedigerquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:49 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Moisander blijft ook op de been tegen ploegen als Udinese en Valencia. Daar hebben we volgend jaar wat aan in de cl. Als je dan met Denswil en Blind als backup de cl in moet, dan kan je er net zo goed niet aan beginnen.
Een alibi verdediger? Is dat zoiets als een quasi middenvelder of excuus aanvaller?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tegen Valencia zakte ook hij door het ijs . komt op me over als een alibi verdediger
Wel mooi zo met dat vraagtekenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajaxshop.nl/nl(...)jax-uitshirt-1213-sr
Nu tenminste de 3 sterren wel mooi, en niet op 1 horizontale lijn
neen z,on verdediger die schuldig is aan tegengoals maar voor doet komen alsof het zijn schuld allemaal niet is. zo eentje waarmee je de oorlog nooit wintquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een alibi verdediger? Is dat zoiets als een quasi middenvelder of excuus aanvaller?
Aah ok, ik zat meer te denken aan zo een verdediger die wel meespringt, maar nooit een kopduel wint.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
neen z,on verdediger die schuldig is aan tegengoals maar voor doet komen alsof het zijn schuld allemaal niet is. zo eentje waarmee je de oorlog nooit wint
ook een goed voorbeeld ervan jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik zat meer te denken aan zo een verdediger die wel meespringt, maar nooit een kopduel wint.
Een jongere Puyol zou ik er anders wel graag bij willen hebben hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik zat meer te denken aan zo een verdediger die wel meespringt, maar nooit een kopduel wint.
Simon Kjear ,maar die zal wel niet haalbaar zijn...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:33 schreef Adames het volgende:
Is er niet nog een leuke verdediger in Denemarken. Ajax heeft het afgelopen jaar 10 Deense aanvallende middenvelders gekocht, maar de jonge Deense international Bjelland laten ze lopen naar Twente.
Die speelt al een tijdje niet meer in Denemarken hè.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Simon Kjear ,maar die zal wel niet haalbaar zijn...
quote:Özbiliz zet Jong Ajax op een 1-0 voorsprong. De aanvaller bekroont een mooie individuele actie met een goal.
Douglas kan het voetballend niet aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:22 schreef Smoofie het volgende:
Moisander .....dan Douglas of Gouweleeuw ouwe.
ook mentaal nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Douglas kan het voetballend niet aan.
En moisander verdedigend niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Douglas kan het voetballend niet aan.
In Denemarken spelen geen topverdedigers meer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Die speelt al een tijdje niet meer in Denemarken hè.
Is van minder belang zolang Ajax op dezelfde manier als nu blijft spelen.quote:
Niet als ze straks weer tegen United spelen of Benfica.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is van minder belang zolang Ajax op dezelfde manier als nu blijft spelen.
Ja, daar voldoet Vertonghen verdedigend ook niet voor....quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet als ze straks weer tegen United spelen of Benfica.
lol dan moet je al helemaal niet 5miljoen neer leggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is van minder belang zolang Ajax op dezelfde manier als nu blijft spelen.
Tja onze scouting is ook bagger sinds Beenhakker weg isquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Tarado het volgende:
Dat is ook het punt, als je kijkt naar betaalbare en haalbare (ook qua salaris) linker centrale verdedigers zijn er niet zoveel
Ben ik met je eens hoor. Ik zie liever Nuytinck komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol dan moet je al helemaal niet 5miljoen neer leggendan gewoon iemand uit de jeugd pakken of wat goedkopers/talentje.
Ik denk toch wel dat je iemand moet hebben die de verdediging ook kan organiseren, met 4 broekies achterin wordt het wel erg kwetsbaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol dan moet je al helemaal niet 5miljoen neer leggendan gewoon iemand uit de jeugd pakken of wat goedkopers/talentje.
Moisander is geen Ajax niveau .quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat je iemand moet hebben die de verdediging ook kan organiseren, met 4 broekies achterin wordt het wel erg kwetsbaar
Waarom is die kerel nog niet opgepakt door een club, is toch ongeveer een van de grootste bekende talenten van Nederlandquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Ik zie liever Nuytinck komen.
Nou ja, het kost toch aardig wat. Dat terwijl er in de jeugd toch een aantal behoorlijke spelers zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat je iemand moet hebben die de verdediging ook kan organiseren, met 4 broekies achterin wordt het wel erg kwetsbaar
En onze tv-rechten zelf exploiteren om 20 miljoen ipv 3 miljoen op te strijken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mss moeten we de competitie ook wat uitdagender maken..
en een clausule in contract doen van 100 miljoen, doet porto ook met Hulkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En onze tv-rechten zelf exploiteren om 20 miljoen ipv 3 miljoen op te strijken.
Idd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en een clausule in contract doen van 100 miljoen, doet porto ook met Hulk
Idd, daar zijn ze gek op fysieke spelers die niet kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat ook gewoon naar Engeland of zo, daar past hij beter
Dan tekenen ze niet bij, moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en een clausule in contract doen van 100 miljoen, doet porto ook met Hulk
Omdat ze mede-eigenaar zijn en vastzitten aan het contract? Gewoon die samenvattingen niet meer aan de NOS verkopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, ik heb het al 10k x gezegd, ik snap nog steeds niet waarom Ajax gvd solidair is en bij EL blijft als ze weten dat ze meer kunnen krijgen
Gewoon zelf exploiteren. Contract loop af van EL.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ze mede-eigenaar zijn en vastzitten aan het contract? Gewoon die samenvattingen niet meer aan de NOS verkopen.
quote:AZ raakt Gino van Kessel kwijt aan Ajax. De Alkmaarse club had de negentien jaar oude spits volgens RTV Noord-Holland graag gehouden, maar slaagde er niet in financiële overeenstemming te bereiken met hem. Ajax deed Van Kessel daarop een aanbod dat wél naar de zin van de spits was. De komende twee jaar speelt hij daarom in de hoofdstad.
/
Van Kessel werkt zijn wedstrijden afwisselend af voor het beloftenteam van AZ en een jeugdelftal. Dit seizoen scoorde de aanvaller in 21 duels al 25 keer. De kans lag er om een profcontract te tekenen bij de club uit de kaasstad, maar het financiële verschil tussen vraag en aanbod was te groot. Daarop koos Van Kessel ervoor in te gaan op de belangstelling vanuit Amsterdam.
Het financiële aspect zou niet het enige argument zijn geweest voor de overstap; Van Kessel zou zich ook hebben laten leiden door de aanwezigheid van betere trainers, spelers, faciliteiten en begeleiding bij Ajax. AZ, dat Van Kessel medio 2008 over liet komen van Telstar, blijft achter met een vergoeding van circa dertienduizend euro aan opleidingskosten.
Ajax haalde de laatste tijd al meer talentvolle spelers naar de club. Dat werd de recordkampioen niet in dank afgenomen: PSV baalde ervan dat de club Mink Peeters uit de C-jeugd verleidde tot een overstap, terwijl de topclubs een gentleman's agreement hebben dat er over en weer geen jeugdspelers worden uitgewisseld. Ajax heeft bij AZ ook al een veertienjarige spits weggehaald, voor 52.000 euro. Toptalent Ezra Walian speelt momenteel in de C1 van AZ, maar verkast na vier jaar naar Amsterdam.
Na hun volwassen spelers en supporters stelen we nu ook hun jeugdquote:
Jaar daarop naar Chelsea of Arsenalquote:
Nog even en het is het Excelsior van Ajaxquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na hun volwassen spelers en supporters stelen we nu ook hun jeugd
Ik zou gewoon voor het hoogste gaan, je bent namelijk topsporter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Als ik bij welke eredivisie club dan ook ben opgeleid, zou ik uit loyaliteit minstens 1 seizoen in het eerste willen spelen voordat ik naar een andere club zou gaan. Om dan meteen voor het geld te kiezen en naar Ajax te gaan vind ik eigenlijk een heel ondankbaar gebaar...
daarom, Ajax shopt in Nederland, Europese top shopt weer in de top van Nederlandquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor het hoogste gaan, je bent namelijk topsporter.
Straks is Ajax weer europese top.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom, Ajax shopt in Nederland, Europese top shopt weer in de top van Nederland
Dan heb jij een ander karakterquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor het hoogste gaan, je bent namelijk topsporter.
Dan nog zullen er broekies naar het buitenland gaanquote:
Dat kan. Het is mijn broodwinning dan, dus ik zou ook gewoon voor het hoogst haalbare gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan heb jij een ander karakter
zo zit het leven niet inelkaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Als ik bij welke eredivisie club dan ook ben opgeleid, zou ik uit loyaliteit minstens 1 seizoen in het eerste willen spelen voordat ik naar een andere club zou gaan. Om dan meteen voor het geld te kiezen en naar Ajax te gaan vind ik eigenlijk een heel ondankbaar gebaar...
van clubliefde kan je idd niet vreten . tenzij je Del Piero, Totti of Giggs heet...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld voor het geld kiezen en dan mijn familie onderhouden. Dat vind ik belangrijkere loyaliteit dan de loyaliteit naar je club toe.
Dus jij blijft ook loyaal aan je werkgever als je ergens anders betere mogelijkheden en een hoger salaris krijgtquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan heb jij een ander karakter
Ik zou , als ik Ajax veel beter kon maken, minstens 4 a 5 jaar bij Ajax blijven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld voor het geld kiezen en dan mijn familie onderhouden. Dat vind ik belangrijkere loyaliteit dan de loyaliteit naar je club toe.
Tja maar niet iedereen is fervent supporter van Ajax. Bijna elke speler wil naar het buitenlandquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou , als ik Ajax veel beter kon maken, minstens 4 a 5 jaar bij Ajax blijven.
Je praat dan nu ook als een supporter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou , als ik Ajax veel beter kon maken, minstens 4 a 5 jaar bij Ajax blijven.
Klopt, maarja, ik zit niet in die situatie dus kan makkelijk dingen zeggen, al ben ik wel amsterdammer en zoals je weet ook famillie bij Ajaxquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja maar niet iedereen is fervent supporter van Ajax. Bijna elke speler wil naar het buitenland
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je praat dan nu ook als een supporter.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maarja, ik zit niet in die situatie dus kan makkelijk dingen zeggen, al ben ik wel amsterdammer en zoals je weet ook famillie bij Ajax
zelfs Frank de Boer was iemand die opeens niet meer Ajacied was toen Barcelona kwamquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maarja, ik zit niet in die situatie dus kan makkelijk dingen zeggen, al ben ik wel amsterdammer en zoals je weet ook famillie bij Ajax
Dat nooitquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zou als voetballer dan ook gewoon voor PSV of Feyenoord voetballen als Ajax mij niet wilde hebben. Het is mijn werk.
Onzin. Ajax misdroeg zich toen. De organisatie weigerde mee te gaan met de veranderde tijden en probeerden misbruik te maken van loyaliteit en clubliefde. Terecht dat de heren de Boer daarvoor naar de rechter stapten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zelfs Frank de Boer was iemand die opeens niet meer Ajacied was toen Barcelona kwam
Klopt, maar wel pas na 10 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zelfs Frank de Boer was iemand die opeens niet meer Ajacied was toen Barcelona kwam
Maar niet omdat Huntelaar niet voor PSV wou spelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Huntelaar bracht maar een korte tijd door daar.
Ja, omdat PSV de beslissing nam hem te verkopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Huntelaar bracht maar een korte tijd door daar.
Een werkgever ligt anders als een voetbalclub. Als ik, door laten we zeggen, N.E.C., de mogelijkheid krijg om uberhaupt betaald voetbal te spelen. Dan zou ik daar niet weggaan voordat ik een seizoen bij het eerste heb gespeeld. Of het moet duidelijk zijn dat ik daar geen kans krijg, dan zou ik wel weggaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus jij blijft ook loyaal aan je werkgever als je ergens anders betere mogelijkheden en een hoger salaris krijgt
ja en Olsen moesten beschadigen etc.. dat gelul van Ajacied zijn is opeens allemaal verdwenen als je ten koste van alles weg moetquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Ajax misdroeg zich toen. De organisatie weigerde mee te gaan met de veranderde tijden en probeerden misbruik te maken van loyaliteit en clubliefde. Terecht dat de heren de Boer daarvoor naar de rechter stapten.
met hun volle verstand getekend tot 2004 dus dan moet je niet opeens als een wilde om je heen gaan trappenquote:
quote:
twitter:AFCASC twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 20:18:58Hattrick Sigthorsson na een flitsende aanval over rechts. Assist Lukoki: 6-0. #ajagra reageer retweet
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=163424quote:Technisch manager Marcel Brands en Harry van Raaij van PSV hebben dan wel allebei aan De Telegraaf laten weten dat ze het onfatsoenlijk vinden dat Ajax de C-junior Mink Peeters uit de Eindhovense jeugdopleiding weg heeft gekaapt, maar volgens fansite Ajaxnetwerk ligt de waarheid een stuk genuanceerder dan de Psv-ers beweren.
Dit meldt Ajaxnetwerk: 'uit onderzoek van Ajaxnetwerk is gebleken dat de berichtgeving van De Telegraaf nog al eenzijdig is. Peeters moest van PSV in Eindhoven naar school, zodat hij dichtbij De Herdgang zou zijn en makkelijker naar de trainingen kon gaan. Ajax biedt hem de optie om in zijn woonplaats Nijmegen naar school te blijven gaan en door Ajax-busjes naar De Toekomst te gaan. Dit valt te lezen op zijn eigen twitterpagina. Een andere optie was om zelf vervoer te regelen, dat zag hij niet zitten.
Nadat op 22 maart bekend werd dat Peeters naar Ajax zou gaan, heeft PSV er alles aan gedaan om jonge Ajacieden naar Eindhoven te halen. Zo belde een Eindhovense scout naar de ouders van Ajax’ jeugdspeler Deyovaisio Zeefuik, broertje van Psv’er Genero Zeefuik. Deze meldt op twitter: 'hahhaha me Pa zegt me dat ik naar PSV moet ghaan', waaruit blijkt dat zijn vader al is ingepakt door de scout. Zelf ziet hij dat voorlopig nog niet zitten.
Eerder heeft PSV al geprobeerd om Ricardo van Rhijn te halen, maar die koos voor een contract bij Ajax. Ook Yener Arica, Jody Lukoki en Stefano Denswil hebben vanuit Eindhoven een contract aangeboden gekregen.'
quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:AFCASC twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 20:18:58Hattrick Sigthorsson na een flitsende aanval over rechts. Assist Lukoki: 6-0. #ajagra reageer retweet
Hij floot als 21- jarige de finale van het WK Amsterdam voor 6000 toeschouwers in het Olympisch stadion. Dankzij mijn vader, dat hoofdscheidsrechter van het toernooi was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef msnk het volgende:
Sinds dat hij in de JL floot was ik een grote fan van Gözübüyük, hij zag namelijk alles.
Maar de tweede seizoenshelft betrap ik hem toch steeds meer op foute maar vooral ook domme beslissingen, hij voelt zich echt een big shot nu met een schijt aan alles attitudeDat zie je ook aan alles. Mja, alsnog beter dan alle andere scheidsrechters natuurlijk. Maar als die niet oppast heb je opeens een Howard Webb
Ik vind je Fobo tegenvallen firefox.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij floot als 21- jarige de finale van het WK Amsterdam voor 6000 toeschouwers in het Olympisch stadion. Dankzij mijn vader, dat hoofdscheidsrechter van het toernooi was.
Ondanks dat de finale compleet uit de hand liep, was het al zeer vroeg duidelijk dat hij het ver zou schoppen
Waarom? Te karig naar jouw mening?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind je Fobo tegenvallen firefox.
Ik zet wel een extra hartje bij Ajax. Akkoord?quote:
Is goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zet wel een extra hartje bij Ajax. Akkoord?
Bobby Haarmsquote:
De Meerquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef Againzender het volgende:
Zat in Hools te kloten met een oude foto, mn zus en ik als laatste aanwezigen in De Meer. Misschien nog meer mensen met dit soort foto's? Kwaliteit van mijne is kut maar zat ff wat haast achter
[ afbeelding ]
tuurlijk was het lachen daar, maar je kon echt niet meer door. En toch de CL winnenquote:
en na de training waren ze niet te beroerd om nog even met je te praten. Mooie tijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:31 schreef Sala-adin het volgende:
Toen ik 8 of 9 jaar oud was werd ik door een klas genoot uitgenodigd op zijn partijtje. Waren we toen met de lijn 9 naar de Meer gegaan en zag ik Kluivert en co trainen
En het Olympische Stadion was helaas ook niet meer je-van-het. Vreemd eigenlijk; dat een grote club als Ajax decennia's lang in een kleinere stadion speelde dan in de stad aanwezig wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
tuurlijk was het lachen daar, maar je kon echt niet meer door. En toch de CL winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere tijden, in het Olympisch kreeg je nog 45000 toeschouwers bij top wedstrijden, maar dat was echt een ouwe pisbak. De pis droop van de tweede ring naar benedenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En het Olympische Stadion was helaas ook niet meer je-van-het. Vreemd eigenlijk; dat een grote club als Ajax decennia's lang in een kleinere stadion speelde dan in de stad aanwezig was
Is helemaal niet zo vreemd, er kwam geen hond kijken, Wij gingen de 2e helft van de de Diemenzijde naar de Stadzijde gewoon omdat het konquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En het Olympische Stadion was helaas ook niet meer je-van-het. Vreemd eigenlijk; dat een grote club als Ajax decennia's lang in een kleinere stadion speelde dan in de stad aanwezig was
Ik weet het.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
andere tijden, in het Olympisch kreeg je nog 45000 toeschouwers bij top wedstrijden, maar dat was echt een ouwe pisbak. De pis droop van de tweede ring naar beneden
Dus eigenlijk zijn we altijd prima in staat geweest te roeien met de korte riemen die we hadden!
Ik snap ook niet waarom we nog de standaard slavenkoor gebruiken en niet de versie van Rieu. Toen tegen OMquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet het.ik ben bij Ajax - PSV en Ajax - Bayern München geweest
Wat een verschrikkelijk vies stadion was dat. En bij Ajax - PSV stond ik 90 minuten lang in de stromende regen. (Bedankt voor het regelen van de beloofde VIP kaartjes Pa!)
Maar de sfeer bij Bayern München....![]()
Damn, ik word oud
idd, in De Meer had je per wedstrijd een man of 10.000 maximaal. Daarom vroegen ook veel mensen zich af of dat in de arena wel wat zou worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo vreemd, er kwam geen hond kijken, Wij gingen de 2e helft van de de Diemenzijde naar de Stadzijde gewoon omdat het kon
Geloof me, in het Olympische Stadion was het een stuk indrukwekkender.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom we nog de standaard slavenkoor gebruiken en de versie van Rieu. Toen tegen OM. Ik werd verliefd
Als ik dit hoor moet Ajax toch diep in je hart zitten en voor altijd je no.1 club zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geloof me, in het Olympische Stadion was het een stuk indrukwekkender.Volgens mij kon heel Amsterdam dit horen
Enne, ik was toen ook pas 13 jaar. Maar ik weet nog goed dat ik die avond van de opwinding niet meer kon slapen
stond bij de uefa cup finale in vak S iets te dicht bij het hek met het vuurwerk, ik moet daar iets van een gehoorbeschadiging aan over gehouden hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geloof me, in het Olympische Stadion was het een stuk indrukwekkender.Volgens mij kon heel Amsterdam dit horen
Enne, ik was toen ook pas 13 jaar. Maar ik weet nog goed dat ik die avond van de opwinding niet meer kon slapen
ik ook, dus ik ga naar bed, onze drie jongens vechten al om de beschikbare kaarten voor de laatste wedstrijdenquote:Damn, ik word oud
Onvergetelijk. Het is betreft dan misschien niet Ajax, maar kan me herinneren dat tijdens een wedstrijd van Oranje (tijdens Euro 2000?) het publiek midden tijdens de wedstrijd opeens uit volle borst het Wilhelmus begon te zingen. Kippenvel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gezegd: Ajax zit in mijn hart, maar het spel van Barcelona vind ik mooier.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dit hoor moet Ajax toch diep in je hart zitten en voor altijd je no.1 club zijn>
Ik heb maar 1x in mijn leven een wedstrijd van Oranje in het stadion gezien. Dat was in de kuip tegen België. Het werd 5-5quote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Onvergetelijk. Het is betreft dan misschien niet Ajax, maar kan me herinneren dat tijdens een wedstrijd van Oranje (tijdens Euro 2000?) het publiek midden tijdens de wedstrijd opeens uit volle borst het Wilhelmus begon te zingen. Kippenvel.
Toen mijn oom in 1997 assistant trainer was kon ik gwn in de kleedkamers en naar de spelersquote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gezegd: Ajax zit in mijn hart, maar het spel van Barcelona vind ik mooier.
Maar ik heb zo gigantisch veel mooie herinneringen van Ajax uit mijn jeugd. Kan er zo een stuk of 30 anekdotes over vertellen...
De Ajax open dagen bij de Meer... Als kleine jochie in een tram vol met oudere jongens dat blauw stond van de weed... En dat ik samen met mijn maatje probeerde in de buurt van de kleedkamers te komen en vervolgens keihard door een trainer van Ajax naar buiten zijn gegooid... man... wat een nostalgie
Kluivert, Seedorf en Davids kwamen regelmatig bij mijn Opa en Oma over de vloerquote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen mijn oom in 1997 assistant trainer was kon ik gwn in de kleedkamers en naar de spelers
Ik heb nog een shirt van litmanen uit 1997quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kluivert, Seedorf en Davids kwamen regelmatig bij mijn Opa en Oma over de vloer![]()
Vooral Seedorf is een toffe peerAltijd lachen, altijd vrolijk. Davids vond ik eng, en Kluivert vond ik een vervelende patser.
Ik heb het Ajax uit-shirt met nummer 10 van Bergkamp zelf gekregenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirt van litmanen uit 1997. Met handtekening
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het Ajax uit-shirt met nummer 10 van Bergkamp zelf gekregen![]()
[ afbeelding ]
Ik upload het wel even...quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik upload het wel even...
-edit- [ afbeelding ]
Die heb ik ook! Alleen dan niet van Bergkampquote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik upload het wel even...
-edit- [ afbeelding ]
Shirt van 20 jaar oud.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef Burrito het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Alleen dan niet van Bergkamp
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirt van litmanen uit 1997. Met handtekening
Ik nietquote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het Ajax uit-shirt met nummer 10 van Bergkamp zelf gekregen![]()
[ afbeelding ]
Connectiesquote:
VVV?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Alle wedstrijden van Ajax uitverkocht, en ik heb kaartjes
Ik ook. Heb mijn zoontje en ik ingeschrevenquote:
Ik kan de wachtrij skippenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb mijn zoontje en ik ingeschreven
Ga naar bed jong!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou wel heel vet zijn. Ik over 3 jaar pas.
Ik dacht je hem niet mocht zien?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb mijn zoontje en ik ingeschreven
Hoezo dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou wel heel vet zijn. Ik over 3 jaar pas.
Mijn connectie, is niet meer mijn connectiequote:
Jawel hoor, alleen zijn mijn ex en ik zijn constant in oorlog. Dat is niks nieuws. Maar mijn zoontje is helemaal gek van Ajax, dus kon ze dit moeilijk weigerenquote:
Oké, tof danquote:Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen zijn mijn ex en ik zijn constant in oorlog. Dat is niks nieuws. Maar mijn zoontje is helemaal gek van Ajax, dus kon ze dit moeilijk weigeren
Of is die andere Ajacied 14 jaar? *confused*quote:Op woensdag 18 april 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, laat ik eerst maar eens mn studie afronden enzo...
[..]
?
Mooie plaats..quote:
422, 14.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of is die andere Ajacied 14 jaar? *confused*
Aha. Stick aroundquote:
Staan en schreeuwen zonder dat mensen je erop aansprekenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:47 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon chill man, mooi staan geen gezeik dat je moet gaan zitten.
428quote:Op woensdag 18 april 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Staan en schreeuwen zonder dat mensen je erop aanspreken
Ik zing gewoon mee als het nodig is, er iets gebeurt, schreeuwen doe ik constantquote:Op woensdag 18 april 2012 00:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben niet zo van het schreeuwen, springen en zingen, ik moet me echt op de wedstrijd concentreren. Pas als de 3 punten binnen zijn ga ik gek doen, vak 129, prima
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Staan en schreeuwen zonder dat mensen je erop aanspreken
"zittuhhhh, zittuuuuhhhh"quote:Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Heb 2 jaar een SCC gehad op 120 via mijn pa's werk, maar godskolere werd helemaal gek van dat volk dat daar liep.
Ja echt heel irritant.quote:
quote:Rodney Sneijder staat voor een lastige keuze. De middenvelder kan in de zomer terug naar Ajax, maar heeft te horen gekregen dat zijn kansen op speelminuten in de ArenA beperkt zijn. Als hij wil vertrekken, is Ajax bereid om daaraan mee te werken.
Sneijder, dit seizoen door Ajax verhuurd aan FC Utrecht, moet dus zelf de knoop doorhakken. ''Ik heb een goed gesprek met Ajax-trainer Frank de Boer gehad. Hij heeft aangegeven dat ik voor mijn positie derde keus ben. Ik ga met mijn zaakwaarnemer Sören Lerby overleggen wat ik doe'', stelt de middenvelder (21) in De Telegraaf.
Sneijder, het broertje van international Wesley Sneijder, heeft bij Ajax een contract tot 2013. Dit seizoen was hij bij FC Utrecht niet altijd zeker van een basisplaats.
Ook niet de juiste mentaliteitquote:Op woensdag 18 april 2012 08:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat hij maar weggaat. Kan het niveau toch niet aan.
Die zou ik echt keihard op z'n muil stompenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:56 schreef tralalala het volgende:
Ik zit regelmatig voor Peter r de Vries.
Voelt nooit zo prettig...
quote:Mochten we het Russische Life Sports geloven, dan keert Demy de Zeeuw komende zomer terug bij AZ. De middenvelder staat op dit moment nog onder contract bij Spartak Moskou, maar de voormalig Oranje-international heeft van de Russische ploeg te horen gekregen dat hij mag vertrekken.
Volgens het Russische medium heeft De Zeeuw wel oren naar een terugkeer naar Nederland. Vorige zomer nam Spartak Moskou de middenvelder voor zes miljoen over van Ajax. De Russen hopen nu ongeveer vijf miljoen voor hem te krijgen.
Bij Spartak Moskou heeft De Zeeuw nog een contract tot de zomer van 2014. De 27-voudig international kwam dit seizoen in dertien wedstrijden binnen de lijnen. Daarin wist hij twee doelpunten te maken.
Eens. Mentaliteit is ook een punt bij hem.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat hij maar weggaat. Kan het niveau toch niet aan.
Boeit mij niet waar, als het maar gebeurtquote:Op woensdag 18 april 2012 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Dit jaar gaan we het over doen, maar dan in Enschede
Het is dat Feyenoord zwaar vernederd was na die 10-0 in Eindhoven en alleen maar bezig was met revanche, anders hadden ze wel expres verloren om Ajax een hak te zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |