little finger is ook de benaming van pink, daar hoef je geen littlest finger voor te zeggen. Daarnaast zou ik gewoon little finger hebben laten staan hoor, dat hele verhaaltje erachter vond ik een beetje vergezocht maar goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee the Fingers is een plaats in westeros, daarnaast is pinkie ook gewoon een engels woord. Little is niet littlest. Dus de vertaling blijft verkeerd.
Dat er achter elke post een spoiler gezocht word, al is het maar een screenshot uit een afleveringquote:
Aahquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat er achter elke post een spoiler gezocht word, al is het maar een screenshot uit een aflevering
Dan snap ik waarom de niet-boeken-lezers de boeken niet lezen. Daarvoor moet je wel kunnen lezenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:14 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
AahJah, het blijft moeilijk bij deze serie.
Als het nu een serie was zonder boeken, dan was het allemaal veel minder drama.
Nu gaan de niet-boeken-lezers er steeds van uit dat de wel-boeken-lezers steeds spoileren, terwijl er ook veel speculatie is
Waar wordt er dan over een still gezeikt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan snap ik waarom de niet-boeken-lezers de boeken niet lezen. Daarvoor moet je wel kunnen lezen
Maar om nou al te gaan lopen azijnzeiken over een still (zonder verdere tekst) uit een uitgezonde afgelevering
Dan moeten ze ook niet tv kijken. Elke scene is een spoiler over wat er nog gaat komen. Er bestaat zelfs een term voor.
Zie pagina 1quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waar wordt er dan over een still gezeikt?
Wordt wat mij betreft ook wat overdreven ja. Overigens trouwens net zo goed die uitgebreide hetero sex scenes (zoals die laatste in dat bordeel). Voegt vrij weinig toe, behalve een awkward situatie als je met bepaalde vrienden zit te kijken...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Leuke serie, alleen dat hele homo gedoe kunnen ze eruit laten
Welneequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Maar dat er kinderen verkracht en vermoord worden is wel prima?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
kinderen verkracht? waar?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Maar dat er kinderen verkracht en vermoord worden is wel prima?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en: welkom bij HBO. Een zender die man-on-man actie niet schuwt![]()
.
Vergeleken met de boeken is het zwaar overdreven. Het haalt zelfs plezier voor mij eruit omdat het een optie uitsluit waarin het meer politiek spel en zwartmakerij isquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Overdreven homogedoe trouwens? Je ziet twee mannen zoenen.
Het is ook mee achtergrond beeld zodat iemand een monoloog kan houden om hier en daar wat achtergrond te vertellen heb ik het ideequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeleken met de boeken is het zwaar overdreven. Het haalt zelfs plezier voor mij eruit omdat het een optie uitsluit waarin het meer politiek spel en zwartmakerij is
Nope.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef ems. het volgende:
Wel onrealistisch. Zelfs gay men moeten hem wel omhoog kunnen krijgen van Margaery
Best awkward als je pa net op dat moment binnen komt lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Overdreven homogedoe trouwens? Je ziet twee mannen zoenen.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook allemaal wel mee vond vallen eigenlijk. Vond ze wel schattig samen
Idd beetje vreemd, zit je vol passie te vertellen over deze serie, de beste die je in jaren hebt gezien.... komen m'n huisgenoten binnen om ff mee te kijken, zoenende mannen, allesquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:05 schreef d1ce het volgende:
[..]
Best awkward als je pa net op dat moment binnen komt lopen
Dan vond ik de scene in S01 nog "onsmakelijker" als je het al zo kan noemen. Met de insinuatie + geluidjes richting een pijpbeurt voor Renlyquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idd beetje vreemd, zit je vol passie te vertellen over deze serie, de beste die je in jaren hebt gezien.... komen m'n huisgenoten binnen om ff mee te kijken, zoenende mannen, alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |