Vlaams, Duits, Nederlands, Frans, en vermoedelijk wat Brits, maar dat is niet helemaal zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Antilliaans (curaçao).quote:
Een complete melting pot in je eentjequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vlaams, Duits, Nederlands, Frans, en vermoedelijk wat Brits, maar dat is niet helemaal zeker.
Wel allemaal uit de regio.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een complete melting pot in je eentje
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef DonJames het volgende:
Ik ben 25% neger.Zo flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Beide.quote:
Ja. Het is wel zo dat mijn hele familie en de laatste drie generaties zijn ontstaan door een wilde nacht ergens in een Brabantse hooischuur, wat dus niet mocht want seks was/is viesbah. En die stamvader niet voor het zingen de kerk uitging.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ach, deze TS moet je niet zo serieus nemen. En ik vermoed dat 'ie 100% Mongool is.
Ik herken je verhaal.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja. Het is wel zo dat mijn hele familie en de laatste drie generaties zijn ontstaan door een wilde nacht ergens in een Brabantse hooischuur, wat dus niet mocht want seks was/is viesbah. En die stamvader niet voor het zingen de kerk uitging.
Nee maar ik heb zo'n opoe die ongewenst zwanger raakte van een Brabantse edelman en daardoor verstoten werd en voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij was die kerel op de hooischuur?
Zo is het ook wel gegaan ja. Alleen was het dan geen adel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee maar ik heb zo'n opoe die ongewenst zwanger raakte van een Brabantse edelman en daardoor verstoten werd en voor gek verklaard.
Ja. Hoezo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:35 schreef Ffleamig het volgende:
Wie heeft er hier een of meerdere niet Nederlandse ouders of voorouders?
Burgemeester ergens geloof ik die zijn broek niet dicht kon houden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo is het ook wel gegaan ja. Alleen was het dan geen adel.
Whehe, ik zie het maar als een compliment.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Goh dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk Lithia.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Whehe, ik zie het maar als een compliment.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Welke nationaliteiten? Zomaar eigenlijk...
Ik gok op Frans bij jou.
Gewoon ordinaire nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maar ts, wat is het nut van deze kennis?
Oh?quote:
Smooth talking komende van jouquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja toch, mooie vrouwen uit dat hoekje van de wereld.
Ha eindelijk een rasechte Nederlandse, valt me op dat er veel gemengde afkomst voorkomt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Al minstens 500 jaar Nederlands aan beide kanten.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Al minstens 500 jaar Nederlands aan beide kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |