Eindhoven moet in de laatste wedstrijd Sparta even inhalen. Dan mag Sparta tegen VVV.quote:Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik hoop op Sparta. Gok dat de JL clubs die tegen VVV (die zijn nu wel zeker van plek 16) moeten erg weinig kans maken.
Want je wilt Sparta niet in de ere?quote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eindhoven moet in de laatste wedstrijd Sparta even inhalen. Dan mag Sparta tegen VVV.
Ja, wel. De Graafschap mag erin blijven en VVV moet er absoluut uit. Heb dan liever Sparta dan Eindhoven of Helmond Sport.quote:
Qua clubs ben ik het met je eens, qua spel zeker niet. Dat beton voetbal van De Graafschap is echt kut.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, wel. De Graafschap mag erin blijven en VVV moet er absoluut uit. Heb dan liever Sparta dan Eindhoven of Helmond Sport.
Ah, op die fiets. Denk dat het niveauverschil tussen VVV - JL te groot is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, wel. De Graafschap mag erin blijven en VVV moet er absoluut uit. Heb dan liever Sparta dan Eindhoven of Helmond Sport.
Dan moeten ze die Roelofsen eruit gooien. De Graafschap hoort gewoon in de ere, VVV niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qua clubs ben ik het met je eens, qua spel zeker niet. Dat beton voetbal van De Graafschap is echt kut.
Dat veld van de Graafschap is wel verschrikkelijk slecht hoor :/quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moeten ze die Roelofsen eruit gooien. De Graafschap hoort gewoon in de ere, VVV niet.
De Graafschap hoort helemaal nergens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moeten ze die Roelofsen eruit gooien. De Graafschap hoort gewoon in de ere, VVV niet.
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Graafschap hoort helemaal nergens.
'Wij wachten op verbinding met GAE - FCDB'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
op beide EL kanalen MVV - Cambuur?
edit; er is dus geen verbinding met deventer
iddquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Weet je toevallig waar ik een recente afbeelding kan vinden van de playoffs? zie de openingspost
Danku!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef MRN89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze ? Zowat hetzelfde.. alleen als Excelsior van De Graafschap wint kan het nog gaan veranderen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Hehe.. dadelijk de laatste 10 min eindelijk verbinding !
Denk dat het een lastig verhaal is. Sparta is al een tijdje niet in vorm.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Sparta gaat promoveren, die hebben een team wat zeker kan winnen van de Graafschap. VVV blijft er gewoon in denk ik.
Denk dat de play-offs wel wat los maken en het stadion zal dan ook wel vol zittenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Denk dat het een lastig verhaal is. Sparta is al een tijdje niet in vorm.
knvb.nlquote:De laatste (34e) speelronde in de Jupiler League is vrijdagavond gespeeld en de acht deelnemers aan de play-offs om promotie/degradatie zijn bekend. De nummers 16 en 17 uit de Eredivisie die aan deze play-offs gaan deelnemen, worden op zondag 6 mei bepaald. De fictieve ranglijst waarop de acht deelnemers uit de Jupiler League nu instromen ziet er als volgt uit:
1. Sparta Rotterdam
2. FC Eindhoven
3. Helmond Sport
4. Willem II
5. FC Den Bosch
6. Cambuur Leeuwarden
7. MVV
8. Go Ahead Eagles
Play-offs promotie/degradatie 1e ronde
dinsdag 1 mei 2012
wedstrijd A (20.00 uur, live tv): Go Ahead Eagles – FC Den Bosch (1-1)
wedstrijd B (20.00 uur, live tv): MVV – Cambuur Leeuwarden (0-2)
zaterdag 5 mei 2012
return wedstrijd A (18.45 uur, live tv): FC Den Bosch – Go Ahead Eagles
return wedstrijd B (18.45 uur, live tv): Cambuur Leeuwarden - MVV
Play-offs promotie/degradatie halve finales
donderdag 10 mei 2012
wedstrijd C (19.00 uur, live tv): winnaar wedstrijden A – nr.17 Eredivisie
wedstrijd D (20.00 uur, live tv): Willem II – Sparta Rotterdam
wedstrijd E (20.00 uur, live tv): Helmond Sport – FC Eindhoven
wedstrijd F (21.00 uur, live tv): winnaar wedstrijden B – nr.16 Eredivisie
zondag 13 mei 2012
return wedstrijd C (12.30 uur, live tv): nr.17 Eredivisie – winnaar wedstrijden A
return wedstrijd D (14.30 uur, live tv): Sparta Rotterdam – Willem II
return wedstrijd E (14.30 uur, live tv): FC Eindhoven – Helmond Sport
return wedstrijd F (16.30 uur, live tv): nr.16 Eredivisie – winnaar wedstrijden B
Play-offs promotie/degradatie finales
wedstrijd G: winnaar wedstrijden C - winnaar wedstrijden D
wedstrijd H: winnaar wedstrijden E - winnaar wedstrijden F
De juiste (thuis)wedstrijden zullen pas na zondag 13 mei en uiterlijk op maandag 14 mei vastgesteld en verzonden worden, omdat de mogelijke combinaties van wedstrijden G en H mede afhankelijk zijn van de positie op de eindranglijst. Indien twee deelnemers uit de Jupiler League tegen elkaar uitkomen, speelt de hoogst geklasseerde deelnemer van de (fictieve) ranglijst, de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis.
Indien een deelnemer uit de Eredivisie uitkomt tegen een deelnemer uit de Jupiler League, speelt de deelnemer uit de Eredivisie de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis.
donderdag 17 mei 2012
1e wedstrijd G (12.30 uur, live tv)
1e wedstrijd H (14.30 uur, live tv)
zondag 20 mei 2012
return wedstrijd G (12.30 uur, live tv)
return wedstrijd H (14.30 uur, live tv)
Reglement
Voor de goede orde halen wij hieronder nog eenmaal het betreffende artikel 3 uit het reglement play-offs om promotie/degradatie aan, dat betrekking heeft op het verkrijgen van een beslissing in een ronde van deze play-offs om promotie/degradatie.
De play-off ronden om promotie/degradatie (PD) worden gespeeld volgens een knock-out systeem waarbij iedere ronde bestaat uit een uit- en een thuiswedstrijd.
Indien de desbetreffende deelnemers alsdan evenveel punten hebben behaald, is het doelsaldo bepalend voor het behalen van de volgende ronde.
Is ook het doelsaldo van de desbetreffende deelnemers gelijk, dan wordt de volgende regeling gehanteerd:
a. de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen dubbel ()
b. indien de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten geen uitsluitsel geven, wordt een verlenging gespeeld:
- onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd van de tweede wedstrijd in een speelronde, wordt opnieuw geloot voor de doelkeuze;
- er wordt 2 x 15 minuten verlengd;
- na 15 minuten wordt van doel gewisseld;
- de in de verlenging door de uitspelende deelnemer gescoorde doelpunten tellen dubbel;
- indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten is gespeeld, niet door een van beide deelnemers is beslist, valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op de wijze zoals is vastgelegd in de Spelregels Veldvoetbal.
Wijze woordenquote:
Sparta en Willem II toch wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef bascross het volgende:
Niemand van de clubs die spelen om promotie heeft het geld er voor, daarom gewoon lekker winnen. Jaartje eredivisie is ook wel weer eens aardig.
19.00quote:Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee hoelaat de wedstrijden allemaal gespeeld gaan worden?
Willem II vs SP-AR-TA , leuke pot!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sparta 0-1 voor, lekker hoor!
Best wel netjes van Den Bosch dat ze de 0 houden tegen de Graafschap.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef -Willempie- het volgende:
0-0 FCDB-De Graafschap
Thuis afmaken dan maar.
Wie, wat en waarom?quote:
Denk het ook wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:01 schreef Bayswater het volgende:
Sparta gaat het thuis denk ik wel goedmaken als er echt gevoetbald kan worden.
Altijd fijn zo'n stream die een halve minuut achterlooptquote:
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 12:55 schreef Grifte het volgende:
Winnaar hiervan moet toch tegen Willem II of Sparta?
jaquote:Op zondag 13 mei 2012 13:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Werkt playoffs ook met de regels bij cl? Dus bij 1-1 gaat Den Bosch ook door?
1 uit doelpunt is 3 eigen goals bij de tegenstander van de volgende keer.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Werkt playoffs ook met de regels bij cl? Dus bij 1-1 gaat Den Bosch ook door?
Frommelgoal. Een typische Rose-goal.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:05 schreef Grifte het volgende:
Godver goal gemist, aardappelen afgieten ook altijd..
Mooie goal?
Rose.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef debeterebob het volgende:
De Leeuw en Rose wel leuke spitsen.
En we zien eindelijk strijd
Playoffs moet je boycotten. Dient gewoon volgens het oude systeem te werken.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:12 schreef -Willempie- het volgende:
opvallend dat het niet eens is uitverkocht
Dit is natuurlijk gewoon nacompetitie en die is er al jaren.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Playoffs moet je boycotten. Dient gewoon volgens het oude systeem te werken.
Zijn ook totaal niet interessant.
Ik ben ooit naar 1 play-off wedstrijd geweest van Feyenoord, omdat het een leuke dame was die het vroeg (quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Playoffs moet je boycotten. Dient gewoon volgens het oude systeem te werken.
Zijn ook totaal niet interessant.
Dat is Pepequote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rose.Die gozer hoort in een inrichting.
3 vind ik teveel.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef Grifte het volgende:
Gewoon laatste 3 degradatie, eerste 3 promotie uit Eerste Divisie.
En top 6 Europa + Beker winnaar
Jammer dat ze nu ook in Duitsland en Engeland met die play-offs beginnen voor promotie
In Engeland doen ze dat al jaren. Nummers 3 tm 6 van het Championship spelen om één promotieplaats.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat ze nu ook in Duitsland en Engeland met die play-offs beginnen voor promotie
Is in Duitsland al lang zo die nacompetitie toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef Grifte het volgende:
Je wil de sterkste eredivisie lijkt me. Anders had je nu Veendam in de eredivisiequote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom ? Is het veel spannender em krijg je een betere doorstroming.
Paar jaar toch nog maar in Duitsland, eerst degradeerden gewoon 3 ploegen rechtstreeks,quote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is in Duitsland al lang zo die nacompetitie toch?
Zelf zou ik er voor kiezen om de laatste uit de eredivisie te laten degraderen en de 17e tegen de nummer 2 een beslissingswedstrijd laat spelen. Maar ja, dat zal wel minder interessant zijn voor het grote geldIk denk dat je zo wel de sterkste eredivisie krijgt elk jaar.
Is Veendam dan derde geworden ofzo ?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil de sterkste eredivisie lijkt me. Anders had je nu Veendam in de eredivisie
Dank voor de verduidelijking. In Duitsland zijn de teams nog meer aan elkaar gewaagdquote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Paar jaar toch nog maar in Duitsland, eerst degradeerden gewoon 3 ploegen rechtstreeks,
Valt ook nog wel mee. Cambuur was bv. erg dichtbij. Dat het de afgelopen tijd minder gebeurt komt doordat de eredivisieclubs meer kwaliteit hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef Onufriev het volgende:
Ik vind dat in Engeland ook wel goed. Gewoon 2-3 degraderen/promoveren en dan 1 via play-offs. Nu moet je 3 rondes winnen wil je promoveren of kampioen worden, de kans op promotie is gewoon klein als je een leuk seizoen draait.
oude nacompetitie was veel leuker eigenlijk. Gewoon 4 ploegen strijden om 1 promotieplaats.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef debeterebob het volgende:
2 degraderen en 2/3/4 ploegen uit de Juup om promotie is ook wel leuk denk ik.
Maar vind wel dat er sowieso niet dat er meer dan 2 uit de eredivise degraderen. De Graafschap en VVV vind ik gewoon sterker als de Juupclubsquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
oude nacompetitie was veel leuker eigenlijk. Gewoon 4 ploegen strijden om 1 promotieplaats.
Ja Cambuur deed het zo goed, en was zo dichtbij maar niet gehaald, dat zegt wel veel. En dat kwaliteitsverschil komt misschien omdat je in de eredivisie veel meer mogelijkheden hebt, en als je het dan zo moeilijk maakt, maak je het verschil alleen maar groter.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt ook nog wel mee. Cambuur was bv. erg dichtbij. Dat het de afgelopen tijd minder gebeurt komt doordat de eredivisieclubs meer kwaliteit hebben.
Het is spannend. Heb je vorige week niet De Graafschap - ADO gekeken?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:46 schreef -Willempie- het volgende:
Zit ik toch gewoon vrijwillig een wedstrijd van De Graafschap te kijken, ik weet nu wel waarom ik dat eigenlijk nooit doe.
nou die spelen volgend jaar weer mee met de nacompetitie. Sparta, WIllem II, Cambuur zijn veel leuker in de eredivisie.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar vind wel dat er sowieso niet dat er meer dan 2 uit de eredivise degraderen. De Graafschap en VVV vind ik gewoon sterker als de Juupclubs
Niet eens. Maar Sparta en Cambuur wil ik wel weer eens terug zien, maar liever niet te koste van Zwolle.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou die spelen volgend jaar weer mee met de nacompetitie. Sparta, WIllem II, Cambuur zijn veel leuker in de eredivisie.
Wat heeft Zwolle hiermee te maken? Het ging toch over De Graafschap en VVV? Vooral die eerste, wat een droevige club. Hoop dat die vervangen wordt door een club die wel gewoon wil voetballen à Cambuur of Willem IIquote:Op zondag 13 mei 2012 13:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet eens. Maar Sparta en Cambuur wil ik wel weer eens terug zien, maar liever niet te koste van Zwolle.
Ja dat was alleen maar afbraakvoetbal.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heeft Zwolle hiermee te maken? Het ging toch over De Graafschap en VVV? Vooral die eerste, wat een droevige club. Hoop dat die vervangen wordt door een club die wel gewoon wil voetballen à Cambuur of Willem II
gezien hun achterland niet hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat was alleen maar afbraakvoetbal.
Ze zullen toch nooit doorgroeien naar een subtopper, Sparta en WIllem II hebben die potentie wel.
Tijd voor een rode kaart van Rose danquote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef -Willempie- het volgende:
eindelijk lijkt er een beetje spirit/drang bij De Graafschap te komen, zou ook tijd worden
Want dat hebben ze zo vaak gedaan dit jaarquote:Op zondag 13 mei 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd waarin De Graafschap laatste 10 minuten een goal maakt.
Hier ookquote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef -Willempie- het volgende:
Stream kapt ermee, misschien maar goed ook
Dan kan nu de bal komen die een meter voor de lijn is, maar wel teltquote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef -Willempie- het volgende:
Stream kapt ermee, misschien maar goed ook
Dit gevoel heb ik dus ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef -Willempie- het volgende:
Zonde voor De Graafschap, mooie club, maar ze verdienden het ook echt niet..
Misschien nu een keer tijd voor een echt fatsoenlijk beleid waar het al jaren aan ontbreekt.
Inwoners 56.247quote:Op zondag 13 mei 2012 14:27 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap is qua achterban zeker eredivisiewaardig. Alleen het bestuur niet.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Inwoners 56.247
zozo
Den Bosch
Inwoners 141.906
?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nederland is niet alleen de randstad hoor.
Eens wel. Tedje en Purrel tekenen gewoon bij Den Bosch dan hequote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Grifte het volgende:
De Leeuw en El Hasnaoui kunnen wel een mooie middenmoter in de Eredivisie aan.
Jammer dat Tedje en Purrel nu niet meer op het hoogste niveau te beschouwen zijn.
niet snappen dat het om een hele regio draaitquote:Op zondag 13 mei 2012 14:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Inwoners 56.247
zozo
Den Bosch
Inwoners 141.906
Achterban is niet hetzelfde als aantal inwoners he, Einstein.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Inwoners 56.247
zozo
Den Bosch
Inwoners 141.906
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Inwoners 56.247
zozo
Den Bosch
Inwoners 141.906
Alsof ze daar in die Regio niet voor Twente en NEC zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
niet snappen dat het om een hele regio draait![]()
Je bent nog achterlijker dan ik dacht.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alsof ze daar in die Regio niet voor Twente en NEC zijn
sjezus topografisch onbenulquote:Op zondag 13 mei 2012 14:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stadion Capaciteit 12.600quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Niet weten dat de hele achterhoek voor De Graafschap is.
Maar goed stadion van De Graafschap in de eerste divisie zitten voller dan die van Den Bosch in de eredivisiequote:Op zondag 13 mei 2012 14:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
matige trollquote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stadion Capaciteit 12.600
ik zie het, hele achterhoek
Nu nog wel ja, omdat Den Bosch tijden lang 1ste divisie speeldequote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar goed stadion van De Graafschap in de eerste divisie zitten voller dan die van Den Bosch in de eredivisie
Ook begrijpend lezen lukt je niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nu nog wel ja, omdat Den Bosch tijden lang 1ste divisie speelde
fixedquote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
rot is op man, zielige internet kakkerlak boer
Kweek dan eens wat hersenen, zieltje.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
rot is op man, zielige internet kakkerlak
Niet echt. De keer dat er 3 ploegen degradeerden uit de eredivisie kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef Onufriev het volgende:
Verkleint dit statistisch gezien ook de kans voor Cambuur?
Wonnen ze ook niet van ADOquote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef tong80 het volgende:
Na twee jaar op het hoogste niveau te
hebben doorgebracht,is De Graafschap
naar de Jupiler League gedegradeerd.
De club uit Doetinchem bleef steken in
de tweede ronde van de play-offs.Na de
0-0 bij FC Den Bosch kwam het thuis
niet verder dan 1-1.
Voor De Graafschap,dat vijf weken aan
de staart van de eredivisie bungelde,
was de 13de plek de hoogste positie dit
seizoen.De Doetinchemmers nemen met
vijf zeges afscheid van de eredivisie.
Op de Vijverberg werd gewonnen van NAC
Breda (3-1),NEC (1-0) en FC Utrecht
(3-0).Uit werden Roda JC (2-0) en VVV-
Venlo (2-1) geklopt.De Graafschap is na
Excelsior de tweede degradant.
Uit werden ... en ... geklopt. meot nog enetje bijquote:Op zondag 13 mei 2012 14:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Goed lezen, dat was niet op de Vijverberg
Jij leest niet goedquote:Op zondag 13 mei 2012 14:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Goed lezen, dat was niet op de Vijverberg
Jij denkt dat meld ik even hier op fok?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef SOG het volgende:
Geweldig. va minuut 1 alleen willem II supporters hoorbaar en niet een beetje ook nie DOEI sparta!!
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
rot is op man, zielige internet kakkerlak
Raar om te horen inderdaad. Alsof er helemaal niemand van Sparta in het stadion zit.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef SOG het volgende:
Geweldig. va minuut 1 alleen willem II supporters hoorbaar en niet een beetje ook nie DOEI sparta!!
Sowieso dat Koeman eredivisie gaat halenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een 4e jaartje eredivisie achterelkaar voor VVV bij winst tegen Cambuur
Dat is ook nog lang niet zeker natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een 4e jaartje eredivisie achterelkaar voor VVV bij winst tegen Cambuur
Live wedstrijden via internet streams #47quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef Onufriev het volgende:
Ik kijk om 16.00 Man City - QPR, maar om 16.30 natuurlijk Cambuur. Is het toegestaan om hier over streams te praten?
Thanks!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet streams #47
Mogen niet rechtstreeks linken naar die sites, maar beetje slimme mensen hebben dus wel door dat je juist op die sites kan zoeken naar wat je wilt. En sopcast apart programma, je noemt gewoon nummer, naam van gedoe, dat mag blijkbaar welquote:Op zondag 13 mei 2012 15:48 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Thanks!
Wel vaag topic, in de OP staat dat er niet gelinkt mag worden maar er morgen dus wel nummers van sopcast gevraagd en gepost worden
Beide kut clubs, maar hopelijk Willem II dan maar.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen.
Den Bosch of Willem II in de Eredivisie
Meh, Venlo vind ik leuker.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef Borizzz het volgende:
Hup Cambuur L. Die gun ik ook wel weer een jaartje eredivisie.
VVV hoort thuis in de Eredivisie hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:29 schreef Borizzz het volgende:
VVV en Cambuur zijn eigenlijk allebei jupiler league clubs. Horen er allebei niet thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:41 schreef Borizzz het volgende:
Zou wel bijzonder zijn, als er 3 clubs uit de JL gaan promoveren.
VVV met dat kleine kut stadion.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV hoort thuis in de Eredivisie hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beide kut clubs, maar hopelijk Willem II dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |