Rose.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef debeterebob het volgende:
De Leeuw en Rose wel leuke spitsen.
En we zien eindelijk strijd
Playoffs moet je boycotten. Dient gewoon volgens het oude systeem te werken.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:12 schreef -Willempie- het volgende:
opvallend dat het niet eens is uitverkocht
Dit is natuurlijk gewoon nacompetitie en die is er al jaren.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Playoffs moet je boycotten. Dient gewoon volgens het oude systeem te werken.
Zijn ook totaal niet interessant.
Ik ben ooit naar 1 play-off wedstrijd geweest van Feyenoord, omdat het een leuke dame was die het vroeg (quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Playoffs moet je boycotten. Dient gewoon volgens het oude systeem te werken.
Zijn ook totaal niet interessant.
Dat is Pepequote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rose.Die gozer hoort in een inrichting.
3 vind ik teveel.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef Grifte het volgende:
Gewoon laatste 3 degradatie, eerste 3 promotie uit Eerste Divisie.
En top 6 Europa + Beker winnaar
Jammer dat ze nu ook in Duitsland en Engeland met die play-offs beginnen voor promotie
In Engeland doen ze dat al jaren. Nummers 3 tm 6 van het Championship spelen om één promotieplaats.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat ze nu ook in Duitsland en Engeland met die play-offs beginnen voor promotie
Is in Duitsland al lang zo die nacompetitie toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef Grifte het volgende:
Je wil de sterkste eredivisie lijkt me. Anders had je nu Veendam in de eredivisiequote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom ? Is het veel spannender em krijg je een betere doorstroming.
Paar jaar toch nog maar in Duitsland, eerst degradeerden gewoon 3 ploegen rechtstreeks,quote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is in Duitsland al lang zo die nacompetitie toch?
Zelf zou ik er voor kiezen om de laatste uit de eredivisie te laten degraderen en de 17e tegen de nummer 2 een beslissingswedstrijd laat spelen. Maar ja, dat zal wel minder interessant zijn voor het grote geldIk denk dat je zo wel de sterkste eredivisie krijgt elk jaar.
Is Veendam dan derde geworden ofzo ?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil de sterkste eredivisie lijkt me. Anders had je nu Veendam in de eredivisie
Dank voor de verduidelijking. In Duitsland zijn de teams nog meer aan elkaar gewaagdquote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Paar jaar toch nog maar in Duitsland, eerst degradeerden gewoon 3 ploegen rechtstreeks,
Valt ook nog wel mee. Cambuur was bv. erg dichtbij. Dat het de afgelopen tijd minder gebeurt komt doordat de eredivisieclubs meer kwaliteit hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef Onufriev het volgende:
Ik vind dat in Engeland ook wel goed. Gewoon 2-3 degraderen/promoveren en dan 1 via play-offs. Nu moet je 3 rondes winnen wil je promoveren of kampioen worden, de kans op promotie is gewoon klein als je een leuk seizoen draait.
oude nacompetitie was veel leuker eigenlijk. Gewoon 4 ploegen strijden om 1 promotieplaats.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef debeterebob het volgende:
2 degraderen en 2/3/4 ploegen uit de Juup om promotie is ook wel leuk denk ik.
Maar vind wel dat er sowieso niet dat er meer dan 2 uit de eredivise degraderen. De Graafschap en VVV vind ik gewoon sterker als de Juupclubsquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
oude nacompetitie was veel leuker eigenlijk. Gewoon 4 ploegen strijden om 1 promotieplaats.
Ja Cambuur deed het zo goed, en was zo dichtbij maar niet gehaald, dat zegt wel veel. En dat kwaliteitsverschil komt misschien omdat je in de eredivisie veel meer mogelijkheden hebt, en als je het dan zo moeilijk maakt, maak je het verschil alleen maar groter.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt ook nog wel mee. Cambuur was bv. erg dichtbij. Dat het de afgelopen tijd minder gebeurt komt doordat de eredivisieclubs meer kwaliteit hebben.
Het is spannend. Heb je vorige week niet De Graafschap - ADO gekeken?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:46 schreef -Willempie- het volgende:
Zit ik toch gewoon vrijwillig een wedstrijd van De Graafschap te kijken, ik weet nu wel waarom ik dat eigenlijk nooit doe.
nou die spelen volgend jaar weer mee met de nacompetitie. Sparta, WIllem II, Cambuur zijn veel leuker in de eredivisie.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar vind wel dat er sowieso niet dat er meer dan 2 uit de eredivise degraderen. De Graafschap en VVV vind ik gewoon sterker als de Juupclubs
Niet eens. Maar Sparta en Cambuur wil ik wel weer eens terug zien, maar liever niet te koste van Zwolle.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou die spelen volgend jaar weer mee met de nacompetitie. Sparta, WIllem II, Cambuur zijn veel leuker in de eredivisie.
Wat heeft Zwolle hiermee te maken? Het ging toch over De Graafschap en VVV? Vooral die eerste, wat een droevige club. Hoop dat die vervangen wordt door een club die wel gewoon wil voetballen à Cambuur of Willem IIquote:Op zondag 13 mei 2012 13:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet eens. Maar Sparta en Cambuur wil ik wel weer eens terug zien, maar liever niet te koste van Zwolle.
Ja dat was alleen maar afbraakvoetbal.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heeft Zwolle hiermee te maken? Het ging toch over De Graafschap en VVV? Vooral die eerste, wat een droevige club. Hoop dat die vervangen wordt door een club die wel gewoon wil voetballen à Cambuur of Willem II
gezien hun achterland niet hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat was alleen maar afbraakvoetbal.
Ze zullen toch nooit doorgroeien naar een subtopper, Sparta en WIllem II hebben die potentie wel.
Tijd voor een rode kaart van Rose danquote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef -Willempie- het volgende:
eindelijk lijkt er een beetje spirit/drang bij De Graafschap te komen, zou ook tijd worden
Want dat hebben ze zo vaak gedaan dit jaarquote:Op zondag 13 mei 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd waarin De Graafschap laatste 10 minuten een goal maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |