Eindhoven moet in de laatste wedstrijd Sparta even inhalen. Dan mag Sparta tegen VVV.quote:Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik hoop op Sparta. Gok dat de JL clubs die tegen VVV (die zijn nu wel zeker van plek 16) moeten erg weinig kans maken.
Want je wilt Sparta niet in de ere?quote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eindhoven moet in de laatste wedstrijd Sparta even inhalen. Dan mag Sparta tegen VVV.
Ja, wel. De Graafschap mag erin blijven en VVV moet er absoluut uit. Heb dan liever Sparta dan Eindhoven of Helmond Sport.quote:
Qua clubs ben ik het met je eens, qua spel zeker niet. Dat beton voetbal van De Graafschap is echt kut.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, wel. De Graafschap mag erin blijven en VVV moet er absoluut uit. Heb dan liever Sparta dan Eindhoven of Helmond Sport.
Ah, op die fiets. Denk dat het niveauverschil tussen VVV - JL te groot is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, wel. De Graafschap mag erin blijven en VVV moet er absoluut uit. Heb dan liever Sparta dan Eindhoven of Helmond Sport.
Dan moeten ze die Roelofsen eruit gooien. De Graafschap hoort gewoon in de ere, VVV niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qua clubs ben ik het met je eens, qua spel zeker niet. Dat beton voetbal van De Graafschap is echt kut.
Dat veld van de Graafschap is wel verschrikkelijk slecht hoor :/quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moeten ze die Roelofsen eruit gooien. De Graafschap hoort gewoon in de ere, VVV niet.
De Graafschap hoort helemaal nergens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moeten ze die Roelofsen eruit gooien. De Graafschap hoort gewoon in de ere, VVV niet.
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De Graafschap hoort helemaal nergens.
'Wij wachten op verbinding met GAE - FCDB'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
op beide EL kanalen MVV - Cambuur?
edit; er is dus geen verbinding met deventer
iddquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Weet je toevallig waar ik een recente afbeelding kan vinden van de playoffs? zie de openingspost
Danku!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef MRN89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze ? Zowat hetzelfde.. alleen als Excelsior van De Graafschap wint kan het nog gaan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |