Niet echt. De keer dat er 3 ploegen degradeerden uit de eredivisie kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef Onufriev het volgende:
Verkleint dit statistisch gezien ook de kans voor Cambuur?
Wonnen ze ook niet van ADOquote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef tong80 het volgende:
Na twee jaar op het hoogste niveau te
hebben doorgebracht,is De Graafschap
naar de Jupiler League gedegradeerd.
De club uit Doetinchem bleef steken in
de tweede ronde van de play-offs.Na de
0-0 bij FC Den Bosch kwam het thuis
niet verder dan 1-1.
Voor De Graafschap,dat vijf weken aan
de staart van de eredivisie bungelde,
was de 13de plek de hoogste positie dit
seizoen.De Doetinchemmers nemen met
vijf zeges afscheid van de eredivisie.
Op de Vijverberg werd gewonnen van NAC
Breda (3-1),NEC (1-0) en FC Utrecht
(3-0).Uit werden Roda JC (2-0) en VVV-
Venlo (2-1) geklopt.De Graafschap is na
Excelsior de tweede degradant.
Uit werden ... en ... geklopt. meot nog enetje bijquote:Op zondag 13 mei 2012 14:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Goed lezen, dat was niet op de Vijverberg
Jij leest niet goedquote:Op zondag 13 mei 2012 14:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Goed lezen, dat was niet op de Vijverberg
Jij denkt dat meld ik even hier op fok?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef SOG het volgende:
Geweldig. va minuut 1 alleen willem II supporters hoorbaar en niet een beetje ook nie DOEI sparta!!
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
rot is op man, zielige internet kakkerlak
Raar om te horen inderdaad. Alsof er helemaal niemand van Sparta in het stadion zit.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef SOG het volgende:
Geweldig. va minuut 1 alleen willem II supporters hoorbaar en niet een beetje ook nie DOEI sparta!!
Sowieso dat Koeman eredivisie gaat halenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een 4e jaartje eredivisie achterelkaar voor VVV bij winst tegen Cambuur
Dat is ook nog lang niet zeker natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een 4e jaartje eredivisie achterelkaar voor VVV bij winst tegen Cambuur
Live wedstrijden via internet streams #47quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef Onufriev het volgende:
Ik kijk om 16.00 Man City - QPR, maar om 16.30 natuurlijk Cambuur. Is het toegestaan om hier over streams te praten?
Thanks!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet streams #47
Mogen niet rechtstreeks linken naar die sites, maar beetje slimme mensen hebben dus wel door dat je juist op die sites kan zoeken naar wat je wilt. En sopcast apart programma, je noemt gewoon nummer, naam van gedoe, dat mag blijkbaar welquote:Op zondag 13 mei 2012 15:48 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Thanks!
Wel vaag topic, in de OP staat dat er niet gelinkt mag worden maar er morgen dus wel nummers van sopcast gevraagd en gepost worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |