SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Foto van nu ook?quote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
even een repost
oude vakantiefoto's terugkijken. Confronterend
[ afbeelding ]
Kiek die pens
Wat Ticootje zegt hoor! En gewoon die foto in het zicht houden tegen terugvallenquote:
"Toevallig"quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze maakte ik toevallig vanmiddag vanwege mijn nieuwe broek
[ afbeelding ]
Ja, toevallig vanmiddag, want ik wilde mijn nieuwe broek op de foto. Maar de kleur komt niet over op de webcamquote:
pics? Eventueel met weggesoept hoofd?quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Joene het volgende:
Als ik nu foto''s kijk van oktober / november en nu zie ik ook zo enorm verschil !
quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staan in m'n fobo 2. 1 van november ongeveer. De andere is denk van februari. Daar zie je al verschil.quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics? Eventueel met weggesoept hoofd?
wow !quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij een prima dagje ? mijn eiwitten zijn gemiddeld wat lager en mn koolhydraten wat hoger...quote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben vandaag trouwens op 1866 calorien uitgekomen.
Vet: 57.7
Koolhydraten: 218.06
Eiwit: 109,30
Staat dat allemaal een beetje goed in verhouding?
die zijn twee vierkante centimeterquote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er staan in m'n fobo 2. 1 van november ongeveer. De andere is denk van februari. Daar zie je al verschil.
Ja, dat weet ik dus niet.. Daarom dat ik het vraagquote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij een prima dagje ? mijn eiwitten zijn gemiddeld wat lager en mn koolhydraten wat hoger...
ik zal ff kijken voor jequote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn twee vierkante centimeter
Ik wilde me nog heel eventjes jarig voelenquote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het zo'n heerlijk onvervalste "FELICITEER MIJ" post is
Heb je een leuke dag gehad?quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wilde me nog heel eventjes jarig voelen![]()
geeftnie, kop is duidelijk! Veel minder pafferigquote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Joene het volgende:
Sorry weinig foto's waar mn hele lijf opstaat zegmaar
Ja ik ben er ook wel blij meequote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeftnie, kop is duidelijk! Veel minder pafferig
Fijn dat het leuk wasquote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig gegourmet met vriendinnen
(die het allemaal met mij eens waren en absoluut niet begrepen hoe iemand nou niet gelukkig van mij kon worden
).
Even bezinken en dan maar eens een goed gesprek voeren.
Gourmet heb ik vooral vlees en groentes gegeten. Weinig saus, geen toetje
Leuk dat het tof was !quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig gegourmet met vriendinnen
(die het allemaal met mij eens waren en absoluut niet begrepen hoe iemand nou niet gelukkig van mij kon worden
).
Even bezinken en dan maar eens een goed gesprek voeren.
Gourmet heb ik vooral vlees en groentes gegeten. Weinig saus, geen toetje
quote:Op maandag 16 april 2012 22:11 schreef Joene het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
En vorige week vrijdag ofzo :
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:
Ik wil ook voor en na foto'squote:Op maandag 16 april 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben dol op voor/na/tijdens pics, valt het op?
Gun je lichaam ook de kans om af te vallen. Je bent ook niet in een dag 140kg gaan wegenquote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb me net gewogen en ik weeg nu 140.8. Ik denk dat ik al onder de 140 benEinde van de week even een ochtendweegschaal doen. En dit alles terwijl ik gewoon eet wat ik wil maar wel een heel stuk minder dan wat ik normaal deed. Moet wel toegeven dat ik keihard sport.
Doe ik. Ik rust ook gewoon uit enzeuquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gun je lichaam ook de kans om af te vallen. Je bent ook niet in een dag 140kg gaan wegen
Zet hem op, je kan het!
Das niet zo heul moeilijk. xDquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
je bent net die reus van big fish maar dan knapper
(heb je nou een rok aan?)
Jaquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
je bent net die reus van big fish maar dan knapper
(heb je nou een rok aan?)
Maliënkolder ben ik aan het maken voor iemand. Wat een werk. Eerst die ringetjes maken en die dan weer aan andere ringetjes buigen. *eerst nadenken voordat je ja zegt dus......*quote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Knut het volgende:
[..]
JaEn laarsen tot aan mijn knieen. Vastgebonden met grote stukken leren veters. Oh, en er hangt ongeveer 10 kilo aan malienkolder (chain mail) op mijn schouders.
www.elffantasyfair.nl
Je leert het welquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:10 schreef GI het volgende:
Lopen gaat vandaag niet meer gebeuren denk ik. Gisterenavond mijn rechtervoet dermate tegen het bed aangestoten dat teen naast mijn grote teen nu bont en blauw is
Wel braaf net twee crackers met pindakaas op.
Zondag weerquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Knut het volgende:
[..]
JaEn laarsen tot aan mijn knieen. Vastgebonden met grote stukken leren veters. Oh, en er hangt ongeveer 10 kilo aan malienkolder (chain mail) op mijn schouders.
www.elffantasyfair.nl
Nice!quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat zeg je altijd joene, en da ben je toch afgevallenben benieuwd!
Wij waren net op de weegschaal gezamenlijk exact 25 kilo kwijthonderd pakjes boter!!
Ik heb even terug zitten kijken maar zag het zo gauw niet, wat is er met je vader?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo de eerste nacht met moederlief in 1 kamer overleeft..
Het zorgen maken om mijn vader neemt de nodige spanning mee.. En hoop dat dat geen effect krijgt op mijn eetgedraag vandaag.
Mijn ouders liggen in scheiding. Mijn moeder heeft een nieuwe vriend en kon niet meer bij mijn broertje en vader in huis blijven wonen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb even terug zitten kijken maar zag het zo gauw niet, wat is er met je vader?
Paar jaar terug heb ik er voor in therapie gezetten omdat ik het maar niet los kon laten dat mijn pa er zo nonchalant mee omging en gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ja... dan kan ik me je zorgen heel goed voorstellen.
Mijn vader heeft een lekkend-net-op-tijd-erbij-aneurisma gehad met een half jaar later een herseninfarct eroverheen. Idd ook aan de medicijnen maar gezonder leven ho maar... flink drinken en idd ook roken hoewel hij daar nu sinds een paar weken (weer eens) mee gestopt is. *vingers kruist... Gek he, dat het niet tot ze door wil dringen... Maar nu je moeder weg is kan ik me voorstellen dat hij nog eens te meer dipt...
Soms is het gewoon eventjes teveel.. Daarom moet ik gewoon goed voor me zelf blijven zorgen.. Dus nee ik ga vandaag niet snaaien!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
bah joycie, kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt
Ik ben overal de schuld van dat weet je.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Goedemorgen allen!
Ik kijk echt nooit meer van die klote paranormale horrorfilms... Net nieuw huis, geluiden nog niet vertrouwd..Echt wat een kneus ben ik ook.
Lijstje van vandaag:
O : Havermout en yoghurt met halve mok melk (Waarom steeds die halve mok?, Ik vind de yohurt opzich wel voldoende, maar ik moet iets hebben om mn pilletjes mee weg te werken, supradin vind ik nog een beetje groot om zo weg te slikken)
T : Ontbijtkoek, 1 boterham en Red bull (Das de schuld van Joene, hij pleurde ze in mn kar. Maar ik heb ze nu niet meer)
L : 2 boterhammen met weet ik nog niet, ik duik zo de kast hier ff in.
T : Opkikker en 1 boterham
D : Hutspot en hamburger / tartaar ding.
S : AAARCH, ik kon gister niet, en vandaag dus niet.. Ik ga de vloer nog maar eens dweilen als beweging.
goed zo! Snaaien lost ook helemaal niks op!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Soms is het gewoon eventjes teveel.. Daarom moet ik gewoon goed voor me zelf blijven zorgen.. Dus nee ik ga vandaag niet snaaien!!
Of een hele Isa van 7,5 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
of vijf volwassen katten!
Of 500 marsen!
Een beetje angst kan geen kwaad denk ik.. Dan blijf je scherp. Misschien 2 voor en na foto's bij de hand houden? Kaartjes maken waarop staan waarom je op gewicht wilt blijven, of nog meer wilt afvallen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Tink89 het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag 'uitgeslapen' tot kwart voor 7 en daarna heerlijk ontbeten. Heb gisteren weekendjes weg zitten bekijken voor als m'n bmi onder de 30 is en daardoor voelde ik opeens een hele harde "omg, en wat dan? Dan val ik vast weer terug en bereik ik dat uberhaupt ooit en aargh....momentje" opkomen. Even bedenken hoe ik die ga elimineren.
O: Lv yoghurt met een handje aardbeien, een paar frosties en een flinke hand Kellog's All-Bran *is dat gezond btw?*
T: Sowieso 2 of 3 bekers thee en een time out biscuitje.
L: Heb 4 boterhammen bij me, 2 met rookvlees, 2 met 30+ kaas.
S: Lunchwandelingetje van een half uur als het goed is.
T: Een halve komkommer.
D: Een beetje Pasta, heel veel asperges, zelfgemaakte saus en een beetje ham.
T: Misschien nog een beetje yoghurt met aardbeien ofzo. Late D, dus weet het nog niet.
Succes allemaal vandaag. We kunnen het!
Dank je wel..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Joycie, ouders in scheiding is nooit leuk en al helemaal niet als er ook nog gezondheidsproblemen spelen. Die twee zaken zijn bij mij de aanwijsbare oorzaak geweest om alle remmen los te gooien en al die kilo's te verzamelen... Sterkte moppie
dat moet slijten... goed voor jezelf zorgen en je lichaam leren kennen, dat is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dank je wel..
Daarbij speelt ook dat wat mijn vader heeft gehad mogelijk erfelijk is.. Dus die kilo's die ik er bij heb gegeten mede door al het verdriet dat ik heb gehad moeten er af. Ik wil gezond zijn. En mocht ik wel ziek worden dan wil ik in ieder geval een zo gezond mogelijk lijf hebben om het aan te kunnen.
Maar goed ik voel soms ook gewoon dingen die er niet zijn.. Een beetje pijn aan de borst en ik ben al bang. Maar goed.. Ik moet los laten. Iemand tips hoe dat het beste gaat?
Primaquote:
Het was daarvoor ja , eerst even naar het strand , de zee , en daarna idd die drama muziek gedoe , maar er was Bier ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Was dat niet in monster, toen we naar Steffie gingen? Die pleuris herrie aanschouwen, bloedende oorvliezen en bier drinken?
Das al heel wat met mij erop .quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb nog een sneetje roggebrood toegevoegd aan mij lijstje.. De kwark vulde niet echt.
* Sarabi is jaloers ik wil ook die benen!quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrok alleen van de kcal's.. Heb nu zeg maar de goedkoopste.. Euroshopper merk.. En dat scheelt best met wat duurdere merken..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekkermoet ik ook eens aan denken om te kopen.
Mijn vriend zei van het weekend dat mijn benen ook minder werden, en dat je mijn knieen beter kon vast pakken.. Dat zijn altijd fijne dingen om te horen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi is jaloers ik wil ook die benen!
Awwwquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Joene het volgende:
Dit was overigens ook november zoiets :
[ afbeelding ]
Zal er eens opletten de volgende keer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik schrok alleen van de kcal's.. Heb nu zeg maar de goedkoopste.. Euroshopper merk.. En dat scheelt best met wat duurdere merken..
Ruilen tegen tieten en pens?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi is jaloers ik wil ook die benen!
Bij mij zit het overal.. En ik hoop dat het bij mijn borsten het er niet af gaat!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruilen tegen tieten en pens?
Bij mij zit alle vet in de bovenste helft van mijn lichaam, unlike most women
Mijn borsten mogen ook wel wat kleinerquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij mij zit het overal.. En ik hoop dat het bij mijn borsten het er niet af gaat!
Fat chance, ook je tetten worden kleiner.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Bij mij zit het overal.. En ik hoop dat het bij mijn borsten het er niet af gaat!
Ook daar heb ik weinig hoop voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn borsten mogen ook wel wat kleinerMaar dan wel stevig kleiner
De tieten wil ik wel hebben hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruilen tegen tieten en pens?
Bij mij zit alle vet in de bovenste helft van mijn lichaam, unlike most women
haha ja, maar de pens zit in de deal hequote:
Niet miepenquote:
Ja, dat gebeurt er.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef V1z0R het volgende:
Afvallen is vaak gezonder ja, maar kan je lijf (vooral vel) wat raar achterlaten.
http://www.vkmag.com/magazine/mariz_viel_97_kilo_af/ (NSFW! eigen risico klikken en zulks, al ziet ze er aangekleed dus heel goed uit)
Dan zou ik het wel wetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha ja, maar de pens zit in de deal he
Och, konden we ons eigen lichaam maar vormen
Arm kindquote:
Wow.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef V1z0R het volgende:
Afvallen is vaak gezonder ja, maar kan je lijf (vooral vel) wat raar achterlaten.
http://www.vkmag.com/magazine/mariz_viel_97_kilo_af/ (NSFW! eigen risico klikken en zulks, al ziet ze er aangekleed dus heel goed uit)
zolang er geen medische reden voor is niet nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Arm kindje mag wensen dat zo iemand correcties vergoed krijgt.
Was dat maar zo...quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fat chance, ook je tetten worden kleiner.
Nou volgens mij voel je je niet heel aantrekkelijk enzo.... denk dat er wel vrouwen zijn die daar geestelijk wel behoorlijk van in de knoop kunnen raken ? maar dat zal wel niet tellen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang er geen medische reden voor is niet nee.
Wat ik begrijp van Fokkers die via een WLS zo veel zijn afgevallen is het heel moeilijk om die correcties vergoed te krijgen. Je moet sowieso een behoorlijk lange tijd een stabiel gewicht behouden en daarnaast moet er een medische indicatie zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou volgens mij voel je je niet heel aantrekkelijk enzo.... denk dat er wel vrouwen zijn die daar geestelijk wel behoorlijk van in de knoop kunnen raken ? maar dat zal wel niet tellen.
Ik vind het ook wel gaan, maar je ziet natuurlijk alleen d'r tieten. Het scheelt dat deze meid erg jong is misschien?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef Sjeen het volgende:
Ben ik de enige die het eigenlijk nog best vind meevallen nar bijna 100 kilo gewichtsverlies? Of ben ik afgestompt door alle Discovery docu's?
*wel heel blij dat mijn vel vooralsnog fijn mee terugplooit...
Jouw borsten zijn met die dertig kilo er af helemaal niet gekrompen???quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Was dat maar zo...
Mooier worden ze er iig niet van nee. Tijd om die aparte spaarrekening voor verkleining + lift te gaan openen.
Xx
Nee, oke. Als vrouw zijnde heb je nou eenmaal nog weer wat meer pech omdat het bindweefsel ook nog eens slapper is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
maar toch, je hebt jezelf nou eenmaal tot 160 kilo gevreten. Het is echt een illusie om te denken dat je dan ooit nog het figuur van doutzen kroes krijgt, hoe veel je ook afvalt. Dat kan gewoon niet meer, nooit meer
liefquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Joene het volgende:
Dit was overigens ook november zoiets :
[ afbeelding ]
Wel als je meer dan 10 cm diep een huidflap hebt... *kan het niet zo goed uitleggen, maar als je je huid horizontaal houdt, moet de afstand tussen je lijf en het verste punt meer dan 10 cm zijn*. Toch? Of zit dat tegenwoordig weer anders?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang er geen medische reden voor is niet nee.
Nee, bij elke omtrekmaat die ik krimp, komt er een cupmaat bij. Er gaat dus niks af... Van 95E naar 90F, naar 85G naar (inmiddels) 80Hquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw borsten zijn met die dertig kilo er af helemaal niet gekrompen???
damn, dat is wel irritant jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, bij elke omtrekmaat die ik krimp, komt er een cupmaat bij. Er gaat dus niks af... Van 95E naar 90F, naar 85G naar (inmiddels) 80H
Dan slinkt het toch wel hoor, alleen niet zo hard... De omtrek gaat in stappen van 5 cm en de cups instappen van 2 cm.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, bij elke omtrekmaat die ik krimp, komt er een cupmaat bij. Er gaat dus niks af... Van 95E naar 90F, naar 85G naar (inmiddels) 80H
Dat ben ik.quote:
fuck!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kappen jonguh!quote:
Ach, vriendjelief is er inmiddels aan gewend en ziet me liever zonder tranen in een lingeriezaak, zonder rugklachten en zonder 'ik wil zo graag op m'n buik slapen, maar dan heb ik drie kussens nodig-taferelen'... Ik zou met liefde terug gaan naar een D ofzo. Dus ben aan het sparenquote:
Wow, dat is heftig! Mijn vriend moet ook dringend naar de huisarts, hij blijft maar afvallen. Zou hij het eten niet moeten leren van zijn huisarts, dietiste en diabetesverpleegkundige? Hij zal toch zijn dinges moeten gaan meten en dan ziet hij meteen wat al dan niet eten voor gevolgen heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, drama van week 16, 2012, is compleet. Mijn vriend blijkt diabetes te hebben (vorige week heb ik hem eindelijk naar de huisarts gekregen en nu de uitslag). Hoe de fuck ga ik hem zo ver krijgen dat hij een normaal eetritme opbouwt en gaat bewegen![]()
'k Ben benieuwd wat deze week meer gaat brengen![]()
O. 2 boterhammen met kaas
L. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Vruchtenyoghurt (mager)
D. Nog geen flauw idee, een salade o.i.d
T. 2 appels
Misschien omdat ik nog wat jonger ben (en man) dat het nu tenminste nog goed terugveert, maar heb wel 55kg meer gewogenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
mja, kijk, je huid gaat gewoon stuk als je zo dik bent. Dat komt nooit meer goed, het scheurt aan alle kanten uit enzo, en die elasticiteit krijg je niet meer terug. Of je nou man of vrouw bent.
Daarom zou ik dus ook geen 55 kilo meer willen wegen, dan ga ik wel flubberen denk ik.
Al denken veel mensen dat je daar met tien kilo al alst van hebt. Ik ben in 2005 27 kilo afgevallen en toen vroegen mensen mij al of ik geen losse flapvellen hadNou nee, zo'n vaart loopt dat niet
in hoeveel tijd ben je dat kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:36 schreef V1z0R het volgende:
CotS, elke 10kg er af voor een kerel is 1cm extra lengte in de broek! Blijkt dat die kennis voor vele kerels al een goede motivatie is. En een voet o.i.d. verliezen lijkt me ook geen prettig uitzicht...
[..]
Misschien omdat ik nog wat jonger ben (en man) dat het nu tenminste nog goed terugveert, maar heb wel 55kg meer gewogen
Al vul ik het ook wat op met extra spiermassa
+1quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:36 schreef Silmarwen het volgende:
CoTS, dat moet jij niet doen! Dat moet hij zelf doen. Je bent zijn moeder niet en kan niet altijd maar achter hem aanlopen.
Je hebt prima tietenquote:
Ik ben ook heel trots op mijn moeder, ze was heel lang ongelukkig, en kon niet bij mijn vader weg omdat hij ziek was, en ze vond dat ze hem niet in de steek kon laten. En ons ook niet. En nu is ze inderdaad zo dapper geweest om de stap te zetten, en ik zie het aan haar. Ze valt in kleine stapjes af, ze straalt. (behalve nu dan)quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joycy, sterkte meid! Heb het idee dat het jou niet echt mee zit op het moment. Hoe voelt je keel/neus eigenlijk inmiddels?
Vaders zijn ook gewoon stom wat gezondheid betreft. Mijn schoonvader rookt, zuipt en vreet zichzelf bijna letterlijk dood. Wij gaan er ook al jaren vanuit dat hij vroeg of laat een of meerdere enge en dodelijke ziektes zal krijgen. En ja hoor, vorig jaar kreeg ie longkanker. De arts zei dat het te genezen was en hij stopte met roken. Dat had ik nou nooit gedacht, mijn schoonfamilie is nogal extreem fatalistisch ingesteld. Nou ja, na een berg chemo en bestraling is hij sinds een paar weken wonder boven wonder kankervrij. Maar eens goed na gaan denken over het feit dat hij nog wel zuipt en vreet doet hij niet. Blijkbaar moet ie eerst ziek worden voor hij wat aan zijn leven verandert. Mijn schoonmoeder zei trouwens een paar maanden voor dat hij kanker kreeg in een emotionele bui dat ze veel eerder bij hem weg had gewild maar dat niet deed voor de kinderen. En nu kan het niet meer omdat ze dan de helft van haar geld kwijt is en hij zich waarschijnlijk dood zal zuipen. Lekker is dat. Ik ken jouw situatie niet maar ik vind het dapper van je moeder dat ze de stap genomen heeft om niet langer ongelukkig te zijn.
Het was F...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Twee erwtjes op een plenkske, ik zeg het je!
Porno Tietenquote:
Moet je me zwanger schoppen... Dan krijg je dat.quote:
ik schop geen meisjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je me zwanger schoppen... Dan krijg je dat.
Disclamer: No fucking way.
Goede tips zal ik helaas niet weten *behalve, blijf goed voor jezelf zorgen. Je ouders zijn volwassen*quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel trots op mijn moeder, ze was heel lang ongelukkig, en kon niet bij mijn vader weg omdat hij ziek was, en ze vond dat ze hem niet in de steek kon laten. En ons ook niet. En nu is ze inderdaad zo dapper geweest om de stap te zetten, en ik zie het aan haar. Ze valt in kleine stapjes af, ze straalt. (behalve nu dan)
En ja mijn vader.. Tis gewoon moeilijk..
Soms wil ik gewoon eens even dat er niets is. Dat ik nergens aan hoef te denken. Dat het gewoon even normaal gaat. Een moment zonder allemaal shit. Maar goed, ik leef eigenlijk al 11 jaar met shit, dus ik weet niet zo goed meer hoe het voelt om zonder te leven.
Denk dat ik maar weer eens naar de tuinen ga voor rust complex. Hopelijk dat dan in ieder geval mijn lichaam ontspant.
Ben nu wel lekker mijn haren aan het doen, en op aan het maken, zometeen leuke kleren uit de kast trekken, eventjes een moment voor mezelf. Merk dat ik de laatste tijd mezelf ook verslons en als ik dan naar oude foto's kijk.. Naja. Ben blij dat ik er nu in ieder geval wel over kan praten, en het niet net zo als een paar jaar terug voor mezelf hou
Ja en herkenning, het ging niet goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie een ernstige balans-stoornis in jullie relatie.
Dat is dus het punt, ben eerst eens van 165kg naar 90 gegaan (verkeerd en in iets meer dan een jaar), dus toen was het zelfs nog flabby.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in hoeveel tijd ben je dat kwijtgeraakt?
Want WLS-ers vallen soms wel 100 kilo af in 1 jaar he
Je kunt hem waarschuwen, maar meer ook niet.. Hij moet het echt zelf doen. Hij moet ook leren om voor zichzelf te zorgen, en dat doe hij alleen als jij afstand neem is dat proces.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als mijn vriend 10kg afvalt blijft er niks van over(170cm bij 55kg momenteel)
Met de meeste dingen heb ik nu zoiets van "je redt jezelf maar en als je in de problemen komt ligt het aan jezelf", maar dat is eerder doordat hij geen agenda gebruik (en niks onthoud) of dat je echt geen wijnvlek uit je shirt krijgt door hem op 90 graden Celsius te wassen.
Maar dit is zijn gezondheid... ik kan hem toch niet zijn gang laten gaan met het gevolg dat hij heel erg ziek wordt![]()
Aan de ene kant heb ik zoiets van, man, je bent 21, zorg voor jezelf. Dat kon ik ook drie jaar terug. Aan de andere kant heb ik zoiets van waarom wachten tot het mis looptDilemma
In het begin verkeerd aangepakt toen ik zag dat zijn ouders hem opgevoed hadden tot eeuwige kleuter. Zijn zelfstandigheid wordt al wat beter...quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie een ernstige balans-stoornis in jullie relatie.
QFTquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:36 schreef Silmarwen het volgende:
CoTS, dat moet jij niet doen! Dat moet hij zelf doen. Je bent zijn moeder niet en kan niet altijd maar achter hem aanlopen.
Omdat jij niet degene bent die de oplossingen moet aandragen... heel simpel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In het begin verkeerd aangepakt toen ik zag dat zijn ouders hem opgevoed hadden tot eeuwige kleuter. Zijn zelfstandigheid wordt al wat beter...
Oooh.... bah... ik haat mezelf deze week zo erg... waarom weet ik voor geen enkel probleem nu de oplossing
Zeg autistje, je HOEFT ook niet voor elk probleem een oplossing te hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In het begin verkeerd aangepakt toen ik zag dat zijn ouders hem opgevoed hadden tot eeuwige kleuter. Zijn zelfstandigheid wordt al wat beter...
Oooh.... bah... ik haat mezelf deze week zo erg... waarom weet ik voor geen enkel probleem nu de oplossing
^^quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:36 schreef Silmarwen het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:47 schreef Silmarwen het volgende:
Oh, stukje pure chocola gegeten net en een banaan ipv een grapefruit.
Volgens mij vraagt elke diabeet zich dat afquote:
Ino right!quote:
+1.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
Ik had ook zo'n ex waarbij ik zijn moeder was. Nu was zijn moeder ook een gestoorde psychopaat hoor, maar je kan niet altijd maar voor iemand zorgen. Zo werkt een relatie niet, dat moet 50/50 zijn en soms 30/70 en de andere keer 70/30 als het nodig is.
Maar bij jou is het 90/10. Dat werkt niet, daar ga jij aan kapot en je staat al niet heel stevig in je schoenen. Hij helpt jou toch ook niet met jouw problematiek? Meis, echt, ga op zoek naar iets anders. Hier ga je dood en dood ongelukkig van worden.
net zoals hij jou negeert ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
*zucht*... ik weet dat jullie gelijk hebben. Alleen zijn probleem voor elk probleem is negeren en doen alsof er niks aan de hand is, alles komt vanzelf goed.
Naja... ik denk dat ik zo gewoon even heel lang ga douchen en mezelf onder het nat bijeen raap
Ja ik ken nog iemand die dat deed. Kan je vertellen dat daar geen happy end bij zit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
*zucht*... ik weet dat jullie gelijk hebben. Alleen zijn probleem voor elk probleem is negeren en doen alsof er niks aan de hand is, alles komt vanzelf goed.
Naja... ik denk dat ik zo gewoon even heel lang ga douchen en mezelf onder het nat bijeen raap
pehehehequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ino right!
Was wel lekker.... Omnomnom.
Was stukje frustratie. Ino, bad he.
KNUT GEEN CHOCOLA MEER KOPEN!
hier is de chocolade diequote:
Gut, je hebt een vent als vriend...quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik gisteren las dat hij zei ongelukkiger te zijn sinds hij bij jou was dacht ik al: ik zie echt geen toekomst voor die relatie. Van beide kanten dus niet. Maar wilde je daar gisteren niet mee bezwaren, want je klonk nogal geschokt. Wat je vandaag weer schrijft versterkt dat beeld alleen maar. Jullie nemen allebei een rare positie aan in de relatie. Jij denkt dat jij voor hem moet zorgen en hij denkt dat jij voor hem zorgt. Zoiets. Ongezondquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... PMS is het probleem hier. En nu al 2 weken. Hoop echt dat die Nuva ring beter gaat werken en anders kap ik gewoon met die hormonen want dat werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier is de chocolade die-lief had gekocht voor het geval ik hem in een ongestelde bui er uit zo schoppen om chocolade te kopen ook al weer op
naja nu is het OP en geen chocolade meer tot over 30 dagen
Hem er uit schoppen als je ongesteld bent om chocolade voor je te halen? Ik denk dat mijn vriend mij zou schoppen als ik het lef had om dat te suggererenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier is de chocolade die-lief had gekocht voor het geval ik hem in een ongestelde bui er uit zo schoppen om chocolade te kopen ook al weer op
naja nu is het OP en geen chocolade meer tot over 30 dagen
DAT WAS VOOR JE DOCHTER!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ino right!
Was wel lekker.... Omnomnom.
Was stukje frustratie. Ino, bad he.
KNUT GEEN CHOCOLA MEER KOPEN!
Jezus ja ik ook. En dan zou ik goed praten over de relatie. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als met Knut.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend heeft zo vaak tegen me gezegd dat hij dolgelukkig is met me en dat hij gelukkiger is dan ooit sinds hij samen met mij is. Ik denk dat ik echt helemaal kapot zou zijn als hij het tegenovergestelde ooit had gezegd
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gut, je hebt een vent kleuter als vriend...
En zo hoort het ook! Er is iets fundamenteel mis als je beseft dat je vóór de relatie gelukkiger was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef Silmarwen het volgende:
Jezus ja ik ook. En dan zou ik goed praten over de relatie. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als met Knut.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jezus ja ik ook. En dan zou ik goed praten over de relatie. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als met Knut.
Mwhehehehequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef GI het volgende:
[..]
Die mocht kiezen wat voor lekkers ik voor haar mee moest nemen, en dus chocola...
ohh.. eens in de maand heb ik last van "prinsessen gedrag "quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hem er uit schoppen als je ongesteld bent om chocolade voor je te halen? Ik denk dat mijn vriend mij zou schoppen als ik het lef had om dat te suggereren![]()
Oh... zit ik dat arme kind d'r snoep op te eten. O.oquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef GI het volgende:
[..]
Die mocht kiezen wat voor lekkers ik voor haar mee moest nemen, en dus chocola...
normaal ben je een onslow?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Denk dat ze zo op het werk schrikken lang geleden dat ik zo naar het werk be ngegaan.. haren stijl, opgemaakt.
Want die van jou en Joene is ook ongelijkwaardog?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben ook wel een draakje zo 1x in de maand.. Ik weet dat het geen excuus is, maar toch ik reageer gewoon even iets feller.
En ik hou mn mond verder over ongelijkwaardige relaties.
Nee maar meestal heb ik mijn haren vast op het werk.. en meestal alleen een beetje mascara..quote:
Soms maak ik me wel op, als ik op mn werk zit.. Maar verder heb ik echt geen tijd voor die onzin door de weeks... Dus haren bij elkaar en doek over mn gezicht en dat is het hoor.quote:
ik heb ook bijna nooit make-up hoorquote:
oh, ik ben altijd een dag extreem down en jankerig en hangerig en daarna is het weer over. Maar ik word altijd alleen maar boos op mezelf danquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben ook wel een draakje zo 1x in de maand.. Ik weet dat het geen excuus is, maar toch ik reageer gewoon even iets feller.
En ik hou mn mond verder over ongelijkwaardige relaties.
Nee, tenminste dat denk ik niet. Al heb ik soms wel het idee dat Joene behoorlijk sterk in zn schoenen moet staan bij sommige uitspattingen.. Maar waar ik eigenlijk vanaf dat we wat serieuzer werden aan heb getwijfeld of hij me wel aankon daar ben ik wel van overtuigd dat het prima gaat..quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want die van jou en Joene is ook ongelijkwaardog?
Bitchgedrag herkent +1
Dat klopt ook helemaal.. Al ben ik wel langer bezig dan een kwartiertje :pquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik deed vroeger nooit wat aan mezelf maar sinds ik 's morgens wèl dat kwartiertje pak om mezelf ff te verzorgen zit ik 300 miljoen keer beter in mijn vel.
Ieder voor zich natuurlijk
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat klopt ook helemaal.. Al ben ik wel langer bezig dan een kwartiertje :p
Haha gister was er een kindje op het werk.. Die zei.. Ik wil dat je je kaal scheert want je hebt zo lief gezicht.... Hahahhah, heb echt in een deuk gelegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef Silmarwen het volgende:
Kheb altijd mascara/eyeliner/wenkbrauwpotlood op, anders zie je mijn wenkbrauwen amper. xD
Haar meestal vast, kleine kindjes enzo. xD
Haha ik ga het proberen is mijn goede voornemen vanaf vandaag!quote:
doe mij maar permanente make-up.. lekker makkelijkquote:
WTH! Wat een briljant lieve opmerking!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha gister was er een kindje op het werk.. Die zei.. Ik wil dat je je kaal scheert want je hebt zo lief gezicht.... Hahahhah, heb echt in een deuk gelegen.
Wel leuk want als ik zo op het werk kom dat krijg ik gegarandeerd reacties van de wat oudere meiden op de BSO.
Je bent heerlijk fel soms ,en ik ook, we zeggen wel wat we denkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, tenminste dat denk ik niet. Al heb ik soms wel het idee dat Joene behoorlijk sterk in zn schoenen moet staan bij sommige uitspattingen.. Maar waar ik eigenlijk vanaf dat we wat serieuzer werden aan heb getwijfeld of hij me wel aankon daar ben ik wel van overtuigd dat het prima gaat..
Ik ben ook in het echt een stuk terughoudender en liever dan ik hier doe voorkomen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik strompel 's morgens eerst naar beneden, dan peuk en koffie, dan poepen, dan naar boven met koffie en dan smeer ik in tien minuten een volautomatisch ritme mijn schmink er opFull monty: met primers en foundations en alles
Dan naar de badkamer, curlywurly creme in mijn haar kneden, handen wassen en ready to go
Haha en ze zijn ook zo eerlijk.. Is er altijd eentje die altijd vroeg heb jij een baby in je buik? Want mijn ma zegt dat als je een dikke buik hebt je een baby krijgt..quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WTH! Wat een briljant lieve opmerking!
Leuk is dat he. "Oh wat heb je leuke kleren aan!"
Of pas toen ik mijn haar geverfd had "Hey! Je hebt nieuw haar aangedaan!"De dotjes.
Kinderenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha gister was er een kindje op het werk.. Die zei.. Ik wil dat je je kaal scheert want je hebt zo lief gezicht.... Hahahhah, heb echt in een deuk gelegen.
Wel leuk want als ik zo op het werk kom dat krijg ik gegarandeerd reacties van de wat oudere meiden op de BSO.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WTH! Wat een briljant lieve opmerking!
Leuk is dat he. "Oh wat heb je leuke kleren aan!"
Of pas toen ik mijn haar geverfd had "Hey! Je hebt nieuw haar aangedaan!"De dotjes.
Ja echt.. Als je niet lekker in je vel zit moet je bij kinderen zijn. Die voelen dat aan, en dan gaan ze knuffelen enzo.quote:
Heb ik gisteren ook gedaan misschien is dat wel een goede om er in te houden dat scheel weel tijd :pquote:
Is overigens zwaar moeilijk om te durven zeggen dat iemand je niet gelukkig maaktquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend heeft zo vaak tegen me gezegd dat hij dolgelukkig is met me en dat hij gelukkiger is dan ooit sinds hij samen met mij is. Ik denk dat ik echt helemaal kapot zou zijn als hij het tegenovergestelde ooit had gezegd
JA dat geloof ik wel. Vooral als je een lange relatie hebt al.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Is overigens zwaar moeilijk om te durven zeggen dat iemand je niet gelukkig maakt
Hmmm ik heb vorig jaar dus na 11 jaar bijelkaar de stekker eruit getrokken. Waarvan 4 getrouwd dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA dat geloof ik wel. Vooral als je een lange relatie hebt al.
Toen ik Knut leerde kennen, was ik nog bij mijn ex. Beiden diep ongelukkig, hij vreemdgegaan, ik Knut gevonden, altijd ruzie. Toen moest ik het toch echt vebreken. Super drama, hij huilen, ik boos. Nog dagen erna steeds bellen of het echt over was. Meer omdat we al bijna 4 jaar bij elkaar waren, verloofd waren etc etc.
Was echt NIET leuk.
I hate to say it, maar wat een sneuneus!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt elke diabeet zich dat af
Het is of pech hebben ivm genen oid. Of het heeft ermee te maken dat hij een zak pepernoten e.d. als maaltijden ziet.
Ik was er niet bij toen hij de uitslag kreeg, 'k heb enkel een SMS gekregen en nu is hij heel boos/gefrustreerd aan het rondcrossen op zijn motor. Dus de verdere dingen weet ik nog niet.
Dit dus , het meest vreselijke wat ik ooit heb moeten doen. God ik was er helemaal stuk vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef Ticootje het volgende:
vooral als jij de brenger bent, en de ander toch nog het idee had dat het wel ging.. De wanhoop.. Ik hoop dat ik nooit meer in die positie kom.
Ik doe iig elke dag een lijntje onder mijn ogen, maar als ik ook wat zooi op mijn gezicht smeer voel ik me idd wel prettiger. Neem er alleen niet altijd de tijd voor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik deed vroeger nooit wat aan mezelf maar sinds ik 's morgens wèl dat kwartiertje pak om mezelf ff te verzorgen zit ik 300 miljoen keer beter in mijn vel.
Ieder voor zich natuurlijk
ja ik dan niet met een rokje maar verder, ditoquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit opgemaakt, in rokje, met hakken aan... helemaal alleen op kantoor.
Er is een reden waarom ik sinds gisteren een huilend hoopje ellende benquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Je voor jezelf mooi maken is ook belangrijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit opgemaakt, in rokje, met hakken aan... helemaal alleen op kantoor.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik sinds gisteren een huilend hoopje ellende ben
Ik vrees ook voor de toekomst, maar toen ik begon over uitmaken zei hij dat hij niet zonder mij wilde/kon leven en dat hij hoopte dat we altijd samen blijven en ik weer gewoon niet wat ik met die informatie moet.
Ik zie het nog aan omdat ik zo ontzettend veel van hem houd, maar als het lang zo door gaat maak ik het wel uit. Hij heeft mij gisteren zo ontzettend gekwetst, ik kan er gewoon niet over uit![]()
En wat dat diabetes gedoe betreft... ik weet het niet. Zijn moeder heb ik al aan de lijn gehad erover. Die vindt dat ik er verantwoordelijk voor ben dat hij diabetes heeft gekregen. Dat mens kan ik wel wurgen inmiddels.
Naja... genoeg erover. Einde egotrip
Precies, je moet het ook voor jezelf doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je voor jezelf mooi maken is ook belangrijkTenminste, ik krijg er altijd een goed gevoel van.
Dit. Maar het verklaart wel het gedrag van meneer een beetje. Mygodquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das zou serieus meteen de laatste keer zijn geweest dat ik mn schoonmoeder uberhaupt had gesproken.
Ex-fucking-cuse me???? Hoe zou je dat voor elkaar hebben gekregen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik sinds gisteren een huilend hoopje ellende ben
Ik vrees ook voor de toekomst, maar toen ik begon over uitmaken zei hij dat hij niet zonder mij wilde/kon leven en dat hij hoopte dat we altijd samen blijven en ik weer gewoon niet wat ik met die informatie moet.
Ik zie het nog aan omdat ik zo ontzettend veel van hem houd, maar als het lang zo door gaat maak ik het wel uit. Hij heeft mij gisteren zo ontzettend gekwetst, ik kan er gewoon niet over uit![]()
En wat dat diabetes gedoe betreft... ik weet het niet. Zijn moeder heb ik al aan de lijn gehad erover. Die vindt dat ik er verantwoordelijk voor ben dat hij diabetes heeft gekregen. Dat mens kan ik wel wurgen inmiddels.
Naja... genoeg erover. Einde egotrip
Misschien heeft ze gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das zou serieus meteen de laatste keer zijn geweest dat ik mn schoonmoeder uberhaupt had gesproken.
*kijkt naar zichzelf* Ja... het werk, voel me een stuk beter in leuke kleding met een laagje make upquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, je moet het ook voor jezelf doen
check.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Joene het volgende:
Als je toch al weet hoe het eindigt kan je net zo goed vanavond je spullen pakken .
Ik weet niet hoe het eindigt. Misschien vindt hij zijn nieuwe opleiding echt leuk en gaat hij echt zijn best doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Joene het volgende:
Als je toch al weet hoe het eindigt kan je net zo goed vanavond je spullen pakken .
Dat weet je wel zie wat je hier boven schrijft.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het eindigt. Misschien vindt hij zijn nieuwe opleiding echt leuk en gaat hij echt zijn best doenen dan zie ik ook wel weer een toekomst
Meestal gaan daar juist maanden overheen. Van besef, tot wennen aan het idee, tot realisatie. En dan maakt CotS het heel koeltjes uit omdat zij al maandenlang gewend was aan het idee van 'we gaan uit elkaar' en voor hem is het nieuws en hij is dan devastated. Zo werkt zoiets toch vaak?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Joene het volgende:
ik weet hoe het werkt. Helaas, en ondanks dat je dingen aangeeft dat het niet goed gaat , je twijfeld en alles komt de klap toch hard aan bij beide.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meestal gaan daar juist maanden overheen. Van besef, tot wennen aan het idee, tot realisatie. En dan maakt CotS het heel koeltjes uit omdat zij al maandenlang gewend was aan het idee van 'we gaan uit elkaar' en voor hem is het nieuws en hij is dan devastated. Zo werkt zoiets toch vaak?
Dat!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meestal gaan daar juist maanden overheen. Van besef, tot wennen aan het idee, tot realisatie. En dan maakt CotS het heel koeltjes uit omdat zij al maandenlang gewend was aan het idee van 'we gaan uit elkaar' en voor hem is het nieuws en hij is dan devastated. Zo werkt zoiets toch vaak?
CotS, je hebt het ook al qua schoonfamilie getroffen zie ik
Maar goed, ik zou eerst eens beseffen dat hij voor zichzelf moet zorgen qua diabetes. Daar kan je hem wel bij helpen hoor! Graag zelfs, maar hij moet het uiteindelijk zelf doen.
En misschien komt dat nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dat!
Je kan rationeel nog zo goed weten dat je met iets stoms/fouts bezig bent maar dat wil niet zeggen dat je er dan ook meteen een punt achter kan of wil zetten. Kan me goed voorstellen dat ze nog niet op dat punt is.
Oh ja, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En misschien komt dat nooit natuurlijkSommige mensen hebben gewoon geen perfecte relatie (wij allemaal wel natuurlijk
) en houden ze genoeg van elkaar om het allemaal te 'pikken'.
Hmmm... wil ik ook...quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik ga maar weer eens een stukje sporten.
Doe het ?quote:
Sport is goed om je kop leeg te maken idd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Auto-ongeluk gehad, twee jaar terug. Om het simpel te zeggen, mijn rug en nek zijn naar de klote.
Een van de vele redenen waarom ik dik ben geworden. Van vijf dagen in de week, naar nul sportdagen. Op dit soort momenten mis ik het heel erg.
was vouwen ook...quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Sport is goed om je kop leeg te maken idd.
Ai, da's kut. En fietsen ofzo? Daarmee belast je je rug niet zo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Auto-ongeluk gehad, twee jaar terug drie inmiddels. Om het simpel te zeggen, mijn rug en nek zijn naar de klote.
Een van de vele redenen waarom ik dik ben geworden. Van vijf dagen in de week, naar nul sportdagen. Op dit soort momenten mis ik het heel erg.
'quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ai, da's kut. En fietsen ofzo? Daarmee belast je je rug niet zo?
Met kickboksen verbrand je de suikers die in je bloed en in je reserves zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
True, maar bij kickboksen vergeet je alles en voel je pijn en ben je binnen een noodtime nat van het zweet. Maar het maakt niet uitik beweeg elke dag ruim drie kwartier bewust, dus dat is prima.
Auto ongeluk, whiplash, 10 jaar nek-, schouder- en hoofdpijn. Been there done that. Ik kan ook neit meer kickboksen maar dat is inmiddels meer omdat ik een oud wijf geworden ben en ik jaren niets uit heb gevoerd. Lichamelijk zou het mogelijk zijn als ik een beter conditie, geen overgewicht, energie, geld en tijd hadquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
True, maar bij kickboksen vergeet je alles en voel je pijn en ben je binnen een noodtime nat van het zweet. Maar het maakt niet uitik beweeg elke dag ruim drie kwartier bewust, dus dat is prima.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met kickboksen verbrand je de suikers die in je bloed en in je reserves zitten.
Met rustig bewegen spreek je vet veel makkelijker als brandstof aan
Hier een informatief filmpje over waarom bewegen gewoon goed is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je niet ook wandelen naar het bos?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik pak over een half uurtje de bus naar het bos
En ga daar 6 km wandelen met hond.
Dat klinkt toch geweldigquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Auto ongeluk, whiplash, 10 jaar nek-, schouder- en hoofdpijn. Been there done that. Ik kan ook neit meer kickboksen maar dat is inmiddels meer omdat ik een oud wijf geworden ben en ik jaren niets uit heb gevoerd. Lichamelijk zou het mogelijk zijn als ik een beter conditie, geen overgewicht, energie, geld en tijd had.
Maar beweging is beweging hoor. Ik heb net lekker weer 2 miles gedaan, morgen pak ik de gewichtjes er weer bij. En over 5 kilo ga ik weer hardlopen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschappen doenZe deelde van die bijna-net-niet-over-datum schuimkransen
en marsepeindingies
uit
Ik was vet stoer en heb niks meegeneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat laatste inderdaad. Ik vind het helemaal gezegend met die nekpijn, ik doe er niet meer aan mee. Het scheelt natuurlijk dat het nu nog geen fractie is van wat het eerst was. Ik slik trouwens sinds een paar jaar geen pijnstillers meer maar amytriptiline op aanraden van mijn neuroloog. Ik had een klein pijnstillerverslavinkje ontwikkeld en daardoor bijna dagelijks migraine. Geen pijnstillers = minder hoofdpijn, minder nekpijn en minder migrainequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt toch geweldig![]()
En ach... auto-ongelukken vallen onder het kopje shit happens. Ik ga me er niet meer druk om maken...
GO BEquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net een heerlijk rondje hardgelopen.
Of nou ja... heerlijk... tegenwind was best pittig.![]()
Nu aan de boterhammen en de komkommer.
Ik zou niet sneller hardlopen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb 3,7 'hard'gelopen in 26 minuten.![]()
![]()
voor het eerst?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Go BE![]()
Ook eenvoor Lovelylady. Ongesteld en boodschappen doen is hier ook vaak geen goede combi
Zo ik ben naar de kapper geweest. Voor het eerst dat ik in de spiegel keek en dacht: je ziet er niet verkeerd uit meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |