SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Foto van nu ook?quote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
even een repost
oude vakantiefoto's terugkijken. Confronterend
[ afbeelding ]
Kiek die pens
Wat Ticootje zegt hoor! En gewoon die foto in het zicht houden tegen terugvallenquote:
"Toevallig"quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze maakte ik toevallig vanmiddag vanwege mijn nieuwe broek
[ afbeelding ]
Ja, toevallig vanmiddag, want ik wilde mijn nieuwe broek op de foto. Maar de kleur komt niet over op de webcamquote:
pics? Eventueel met weggesoept hoofd?quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Joene het volgende:
Als ik nu foto''s kijk van oktober / november en nu zie ik ook zo enorm verschil !
quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staan in m'n fobo 2. 1 van november ongeveer. De andere is denk van februari. Daar zie je al verschil.quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics? Eventueel met weggesoept hoofd?
wow !quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij een prima dagje ? mijn eiwitten zijn gemiddeld wat lager en mn koolhydraten wat hoger...quote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben vandaag trouwens op 1866 calorien uitgekomen.
Vet: 57.7
Koolhydraten: 218.06
Eiwit: 109,30
Staat dat allemaal een beetje goed in verhouding?
die zijn twee vierkante centimeterquote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er staan in m'n fobo 2. 1 van november ongeveer. De andere is denk van februari. Daar zie je al verschil.
Ja, dat weet ik dus niet.. Daarom dat ik het vraagquote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij een prima dagje ? mijn eiwitten zijn gemiddeld wat lager en mn koolhydraten wat hoger...
ik zal ff kijken voor jequote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn twee vierkante centimeter
Ik wilde me nog heel eventjes jarig voelenquote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het zo'n heerlijk onvervalste "FELICITEER MIJ" post is
Heb je een leuke dag gehad?quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wilde me nog heel eventjes jarig voelen![]()
geeftnie, kop is duidelijk! Veel minder pafferigquote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Joene het volgende:
Sorry weinig foto's waar mn hele lijf opstaat zegmaar
Ja ik ben er ook wel blij meequote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeftnie, kop is duidelijk! Veel minder pafferig
Fijn dat het leuk wasquote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig gegourmet met vriendinnen
(die het allemaal met mij eens waren en absoluut niet begrepen hoe iemand nou niet gelukkig van mij kon worden
).
Even bezinken en dan maar eens een goed gesprek voeren.
Gourmet heb ik vooral vlees en groentes gegeten. Weinig saus, geen toetje
Leuk dat het tof was !quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig gegourmet met vriendinnen
(die het allemaal met mij eens waren en absoluut niet begrepen hoe iemand nou niet gelukkig van mij kon worden
).
Even bezinken en dan maar eens een goed gesprek voeren.
Gourmet heb ik vooral vlees en groentes gegeten. Weinig saus, geen toetje
quote:Op maandag 16 april 2012 22:11 schreef Joene het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
En vorige week vrijdag ofzo :
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:
Ik wil ook voor en na foto'squote:Op maandag 16 april 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben dol op voor/na/tijdens pics, valt het op?
Gun je lichaam ook de kans om af te vallen. Je bent ook niet in een dag 140kg gaan wegenquote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb me net gewogen en ik weeg nu 140.8. Ik denk dat ik al onder de 140 benEinde van de week even een ochtendweegschaal doen. En dit alles terwijl ik gewoon eet wat ik wil maar wel een heel stuk minder dan wat ik normaal deed. Moet wel toegeven dat ik keihard sport.
Doe ik. Ik rust ook gewoon uit enzeuquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gun je lichaam ook de kans om af te vallen. Je bent ook niet in een dag 140kg gaan wegen
Zet hem op, je kan het!
Das niet zo heul moeilijk. xDquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
je bent net die reus van big fish maar dan knapper
(heb je nou een rok aan?)
Jaquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
je bent net die reus van big fish maar dan knapper
(heb je nou een rok aan?)
Maliënkolder ben ik aan het maken voor iemand. Wat een werk. Eerst die ringetjes maken en die dan weer aan andere ringetjes buigen. *eerst nadenken voordat je ja zegt dus......*quote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Knut het volgende:
[..]
JaEn laarsen tot aan mijn knieen. Vastgebonden met grote stukken leren veters. Oh, en er hangt ongeveer 10 kilo aan malienkolder (chain mail) op mijn schouders.
www.elffantasyfair.nl
Je leert het welquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:10 schreef GI het volgende:
Lopen gaat vandaag niet meer gebeuren denk ik. Gisterenavond mijn rechtervoet dermate tegen het bed aangestoten dat teen naast mijn grote teen nu bont en blauw is
Wel braaf net twee crackers met pindakaas op.
Zondag weerquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Knut het volgende:
[..]
JaEn laarsen tot aan mijn knieen. Vastgebonden met grote stukken leren veters. Oh, en er hangt ongeveer 10 kilo aan malienkolder (chain mail) op mijn schouders.
www.elffantasyfair.nl
Nice!quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat zeg je altijd joene, en da ben je toch afgevallenben benieuwd!
Wij waren net op de weegschaal gezamenlijk exact 25 kilo kwijthonderd pakjes boter!!
Ik heb even terug zitten kijken maar zag het zo gauw niet, wat is er met je vader?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo de eerste nacht met moederlief in 1 kamer overleeft..
Het zorgen maken om mijn vader neemt de nodige spanning mee.. En hoop dat dat geen effect krijgt op mijn eetgedraag vandaag.
Mijn ouders liggen in scheiding. Mijn moeder heeft een nieuwe vriend en kon niet meer bij mijn broertje en vader in huis blijven wonen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb even terug zitten kijken maar zag het zo gauw niet, wat is er met je vader?
Paar jaar terug heb ik er voor in therapie gezetten omdat ik het maar niet los kon laten dat mijn pa er zo nonchalant mee omging en gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ja... dan kan ik me je zorgen heel goed voorstellen.
Mijn vader heeft een lekkend-net-op-tijd-erbij-aneurisma gehad met een half jaar later een herseninfarct eroverheen. Idd ook aan de medicijnen maar gezonder leven ho maar... flink drinken en idd ook roken hoewel hij daar nu sinds een paar weken (weer eens) mee gestopt is. *vingers kruist... Gek he, dat het niet tot ze door wil dringen... Maar nu je moeder weg is kan ik me voorstellen dat hij nog eens te meer dipt...
Soms is het gewoon eventjes teveel.. Daarom moet ik gewoon goed voor me zelf blijven zorgen.. Dus nee ik ga vandaag niet snaaien!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
bah joycie, kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt
Ik ben overal de schuld van dat weet je.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Goedemorgen allen!
Ik kijk echt nooit meer van die klote paranormale horrorfilms... Net nieuw huis, geluiden nog niet vertrouwd..Echt wat een kneus ben ik ook.
Lijstje van vandaag:
O : Havermout en yoghurt met halve mok melk (Waarom steeds die halve mok?, Ik vind de yohurt opzich wel voldoende, maar ik moet iets hebben om mn pilletjes mee weg te werken, supradin vind ik nog een beetje groot om zo weg te slikken)
T : Ontbijtkoek, 1 boterham en Red bull (Das de schuld van Joene, hij pleurde ze in mn kar. Maar ik heb ze nu niet meer)
L : 2 boterhammen met weet ik nog niet, ik duik zo de kast hier ff in.
T : Opkikker en 1 boterham
D : Hutspot en hamburger / tartaar ding.
S : AAARCH, ik kon gister niet, en vandaag dus niet.. Ik ga de vloer nog maar eens dweilen als beweging.
goed zo! Snaaien lost ook helemaal niks op!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Soms is het gewoon eventjes teveel.. Daarom moet ik gewoon goed voor me zelf blijven zorgen.. Dus nee ik ga vandaag niet snaaien!!
Of een hele Isa van 7,5 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
of vijf volwassen katten!
Of 500 marsen!
Een beetje angst kan geen kwaad denk ik.. Dan blijf je scherp. Misschien 2 voor en na foto's bij de hand houden? Kaartjes maken waarop staan waarom je op gewicht wilt blijven, of nog meer wilt afvallen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Tink89 het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag 'uitgeslapen' tot kwart voor 7 en daarna heerlijk ontbeten. Heb gisteren weekendjes weg zitten bekijken voor als m'n bmi onder de 30 is en daardoor voelde ik opeens een hele harde "omg, en wat dan? Dan val ik vast weer terug en bereik ik dat uberhaupt ooit en aargh....momentje" opkomen. Even bedenken hoe ik die ga elimineren.
O: Lv yoghurt met een handje aardbeien, een paar frosties en een flinke hand Kellog's All-Bran *is dat gezond btw?*
T: Sowieso 2 of 3 bekers thee en een time out biscuitje.
L: Heb 4 boterhammen bij me, 2 met rookvlees, 2 met 30+ kaas.
S: Lunchwandelingetje van een half uur als het goed is.
T: Een halve komkommer.
D: Een beetje Pasta, heel veel asperges, zelfgemaakte saus en een beetje ham.
T: Misschien nog een beetje yoghurt met aardbeien ofzo. Late D, dus weet het nog niet.
Succes allemaal vandaag. We kunnen het!
Dank je wel..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Joycie, ouders in scheiding is nooit leuk en al helemaal niet als er ook nog gezondheidsproblemen spelen. Die twee zaken zijn bij mij de aanwijsbare oorzaak geweest om alle remmen los te gooien en al die kilo's te verzamelen... Sterkte moppie
dat moet slijten... goed voor jezelf zorgen en je lichaam leren kennen, dat is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dank je wel..
Daarbij speelt ook dat wat mijn vader heeft gehad mogelijk erfelijk is.. Dus die kilo's die ik er bij heb gegeten mede door al het verdriet dat ik heb gehad moeten er af. Ik wil gezond zijn. En mocht ik wel ziek worden dan wil ik in ieder geval een zo gezond mogelijk lijf hebben om het aan te kunnen.
Maar goed ik voel soms ook gewoon dingen die er niet zijn.. Een beetje pijn aan de borst en ik ben al bang. Maar goed.. Ik moet los laten. Iemand tips hoe dat het beste gaat?
Primaquote:
Het was daarvoor ja , eerst even naar het strand , de zee , en daarna idd die drama muziek gedoe , maar er was Bier ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Was dat niet in monster, toen we naar Steffie gingen? Die pleuris herrie aanschouwen, bloedende oorvliezen en bier drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |