Denk dat ik nu alles wel (onder de veren) heb.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef Drugshond het volgende:
Return #05 in de maak. En ff inlezen (lees veel terug lezen).
5 dagen , 7 steden in de planning. September 2014. Iets of wat beetje verkeerd ingepland ga net de laatste dag van het Catelaans festival meemaken (fire run en zo). Ga en kan het ook niet verzetten.
• Tarragona (home base)
• Reus
• Zaragoza
• Barcelona (2 dagen).
• Bonavista (800 kraampjes markt).
• Cambrils.
• Salou (mjah ik zit dan toch in de buurt, waardige afsluiter uche).
Dan zei ik een halve liter... is het gewoon ANDERhalve liter!quote:Op maandag 14 april 2014 17:48 schreef Drugshond het volgende:
Moest ff opzoeken.
[ afbeelding ]
Madrid, voor een euro knaller lukt het je nog.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:03 schreef TheGeneral het volgende:
Vilanova met spoed opgenomen in het ziekenhuis... Er gaan zelfs al geruchten dat hij overleden zou zijn
Ik hoop met je mee...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef TheGeneral het volgende:
Ik mag toch hopen dat die geruchten erg voorbarig zijn...
Ik kan spaans en aan de comments te lezen is het niet waarquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef TheGeneral het volgende:
Ik ken deze site niet of de betrouwbaarheid er van, maar ja..
http://www.fulltimedeport(...)e-tito-vilanova.html
[ afbeelding ]
Ok, dat is in ieder geval mooi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan spaans en aan de comments te lezen is het niet waar
Opnieuw vanwege de speekselklierkanker geloof ik. Sympathieke gozer, hoop echt dat hij het gevecht wint.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ok, dat is in ieder geval mooi.
Dan is het voorlopig alleen waar dat hij dus is opgenomen in het ziekenhuis en geopereerd, maar dat de situatie wel ernstig is.
Sangria drinkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga donderdag naar Barcelona, iemand nog tips om te doen?
Genieten! En de stad de groetjes van me doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Tapas etenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ja niet al het bier opdrinken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:40 schreef Drugshond het volgende:
Hum...ik maak me zorgen ...ze weten dat ik Nedernlands ben....
Een hele Rosada past niet in mijn bek....
:: 3 mnd...eerst Polska.
Ik ga wel voor de vuurwerk run. Dat gaat lachen worden.
quote:
Planning is inmiddels iets of wat anders.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef Drugshond het volgende:
Even tvp-en. Return #05 in de maak. En ff inlezen (lees veel terug lezen).
5 dagen , 6 steden in de planning. September 2014. Iets of wat beetje verkeerd ingepland ga net de laatste dag van het Catelaans festival meemaken (fire run en zo). Ga en kan het ook niet verzetten.
• Taragona (home base)
• Reus
• Zaragoza
• Barcelona (2 dagen).
• Salou (mjah ik zit dan toch in de buurt).
• Cambrils.
Aha, nou ik vloog op Reus vandaag en ben met de trein door Taragonne (ofzoiets gereden). Nu lekker in hotel in het centrum (eixamples, leuke wijk) Vanmiddag lekker over de Ramblas via de haven naar Parc de C... ( bij die zoo, met die fontein) gelopen, biertje gedaan. Net lekker aan de tapas gezeten! Morgen die ouwe onafgebouwde sagradinges familia kerk bekijken en Camp Nou, voor de rest nog niets in de planning. Het weer zit ook lekker mee!quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Planning is inmiddels iets of wat anders.
http://en.wikipedia.org/wiki/Correfoc , die maak ik wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |