Is dat dan voor onze tijd? Sowieso weet Kapitein niet hoe oud ik benquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1994 voor het eerst op de nl tv.
Heb jij iets verfrissends dan?quote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
-nostalgie
-drugs
-muziek
-veel te diepgaande discussie met HMF over niet-boeiende onderwerpen
Gaan we het rijtje weer af?
Ik weet niet hoe oud je bentquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat dan voor onze tijd? Sowieso weet Kapitein niet hoe oud ik ben
Ik was toen geen 10/11 hoor.
laten we het anders hebben over Israël en vegetariërsquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
-nostalgie
-drugs
-muziek
-veel te diepgaande discussie met HMF over niet-boeiende onderwerpen
Gaan we het rijtje weer af?
Ik kom uit het beste jaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bentik kom uit '91 dus ik vind het wel bij mijn tijd passen.
'88?quote:
Vegetariërs moeten van de kaart geveegd wordenquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
laten we het anders hebben over Israël en vegetariërs
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
Jojoortje jij bent echt de meest nutteloze user in deze slowchat. Elke dag begin je met "hoi". Kom verdomme eens met een onderwerp aan.
Die wilde ik net postenquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En springende lammetjes (die niet hun kop stoten) tellen niet meer als nuttige posts!
quote:
everytingquote:
wel een hele mooie spelfoutquote:
ja en heeft de rest van zijn leven een spelfout op zijn armquote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker relevant. Hij speelt iig geweldig.
Boeiend. Als ie maar geweldig blijft spelen..,quote:
Is mijn probleem niet.quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en heeft de rest van zijn leven een spelfout op zijn arm
Ik verdedig niks, maar het boeit me serieus niet.quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
kijk ze meteen in de verdediging gaan
Steven je bent wel een succes supporter man., opeens Ajax op 1 en je gaat praatjes krijgen.,quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
kijk ze meteen in de verdediging gaan
Dat plaatjequote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Onze konijn heeft een ban van 2 weken.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven je bent wel een succes supporter man., opeens Ajax op 1 en je gaat praatjes krijgen.,
Wat heb ik gemistquote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een plaatje met een cactus en een kut
Zondequote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij postte een foto, helaas heb ik hem ook gemist
Kijk je hier serieus nog van op dan?quote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe vind je überhaupt zulke foto's. Serieus welke vrouw zakt nou over een cactus heen.
PSV'ers die aankomen met jeugdspelers in hun eigen topic:
"Bakkal, aissati, affelay, marcellis". De eerste 2 spelen bij de andere twee die de traditionele top 3 complementeren, de derde is al een jaar geblesseerd en Marcellis, wat doet die eigenlijk tegenwoordig?
Feijenoord bracht ALLEEN DIT JAAR al 10 spelers uit eigen jeugd het elftal in. Ajax speelde twee weken terug met een elftal waarvan 10 van de 11 eigen jeugd waren (neem je Eriksen en die andere klojo niet mee 8 van de 11).
Echt, die gasten maken ZICHZELF gewoon belachelijken dan zijn ze nog serieus ook
Ach ik kreeg een 2 weken ban een paar maanden terug omdat ik random foto;s van een lekkere chick haar hyves gehaald en gepost had, iets met prive shit ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef AryaMehr het volgende:
Geband worden om een cactus. Puriteinse onzin hier.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik kreeg een 2 weken ban een paar maanden terug omdat ik random foto;s van een lekkere chick haar hyves gehaald en gepost had, iets met prive shit ofzo
Echt he een cactus in je kut douwen moet je toch zelf weten. Die Staphorster praktijken hier allemaal. Het is verdomme de SC geen PSV-topic.quote:Op maandag 16 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Die mods zijn toch geen kleuters of wel?
Precies. Die foto werd toch snel ook weer weggehaald?quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he een cactus in je kut douwen moet je toch zelf weten. Die Staphorster praktijken hier allemaal. Het is verdomme de SC geen PSV-topic.
Ik vond dat hij er nog redelijk lang stond. Minuutje of 2 toch zeker. Geil man.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Die foto werd toch snel ook weer weggehaald?
Komt omdat de baas van FOK! geld wilt verdienen met google ads. De onderhoudskosten zijn natuurlijk gewoon leugens.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he een cactus in je kut douwen moet je toch zelf weten. Die Staphorster praktijken hier allemaal. Het is verdomme de SC geen PSV-topic.
Lekker toch, zo'n cactus in je kut.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond dat hij er nog redelijk lang stond. Minuutje of 2 toch zeker. Geil man.
Zag er wel geil uit ja.quote:Op maandag 16 april 2012 22:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lekker toch, zo'n cactus in je kut.
die zijn het ook gewend die cactussen, staat het in Texas vol meequote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, zag eruit als eent Texas republikeins hoertje.
wie?|quote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
kleinekonijn, die kutjoodquote:
Vies ventje. Waarom zou je als vrouw zo'n ding in je poentje willen steken?quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef AryaMehr het volgende:
Gewoon zo'n ding gebruiken:
[ afbeelding ]
littlerabbitquote:
Is toch lekker man.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vies ventje. Waarom zou je als vrouw zo'n ding in je poentje willen steken?
Terecht dan dudequote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik kreeg een 2 weken ban een paar maanden terug omdat ik random foto;s van een lekkere chick haar hyves gehaald en gepost had, iets met prive shit ofzo
Ja ergens wel jaquote:
Konijn?quote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Vetklep.quote:
littlerabbit, die kutjoodquote:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wel je eigen schuld als je een publiek profiel aanmaakt.quote:
Ja dit dus, ze wou gewoon gezien worden die hoerquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wel je eigen schuld als je een publiek profiel aanmaakt.
dat was stokstaartquote:
Madame is niet dikquote:Op maandag 16 april 2012 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee die wilde sex met een bolle, wel bij de les blijven...
Zijn er problemen in de wereld dan?quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we 't maar weer over wereldproblematiek hebben?
OKquote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we 't maar weer over wereldproblematiek hebben?
Ik drink nauwelijks.quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK
Mensen die pronken met tatoeages en piercings zijn ook zwaardere drinkers. Franse wetenschappers zeggen voor dit stereotiepe beeld nu het bewijs te hebben gevonden.
zij hem jaquote:
Dorpsclown. Gelijk z'n benen breken.quote:
Zegt die commentator nog rood zonder twijfel, dit lijkt me gewoon geelquote:
dit dusquote:
Mij ook.quote:Op maandag 16 april 2012 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt die commentator nog rood zonder twijfel, dit lijkt me gewoon geel
Jammer dat die niet door de benen ging.quote:
Hij kan niet beter, anders had hij het ook gedaan.quote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie je hem dat soort dingen doen dan? Dan breekt ie z'n poten.
die passeerbeweging op zich vind ik wel leuk maar dat rare gedoe ervoor niet, tegenstander is ook wel van het niveau topklassequote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat die niet door de benen ging.
Die santos?quote:Op maandag 16 april 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Die santos kan goed mee met Barca, beetje aanstellen.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat verander je mijn post...beetje zielig dit.
Dat wordt echt een miskoop, die wil pas na het WK dus is nog 2 jaar zijn tijd aan het verdoen in die K competities daar in Brasil, wordt ie niet beter vanquote:Op maandag 16 april 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Die Neymar kan goed mee met Barca, beetje aanstellen.
Zoals toen tegen de Graafschap? Als hij toen een doodschop van jewelste had gekregen was dat gewoon zijn verdiende loon geweest ja.quote:
Oke danquote:Op maandag 16 april 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals toen tegen de Graafschap? Als hij toen een doodschop van jewelste had gekregen was dat gewoon zijn verdiende loon geweest ja.
Silva Santos, volgens wiki.quote:
In Brazilië komt de moeders naam eerst (want die kunnen ze altijd vindenquote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke dan
[..]
Silva Santos, volgens wiki.
Ah, okequote:Op maandag 16 april 2012 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Brazilië komt de moeders naam eerst (want die kunnen ze altijd vinden) dus Santos is zijn achternaam eigenlijk
quote:Op maandag 16 april 2012 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Brazilië komt de moeders naam eerst (want die kunnen ze altijd vinden) dus Santos is zijn achternaam eigenlijk
quote:Op maandag 16 april 2012 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die presentatrice heeft een kind van Mick Jagger, gerucht ging dat ze hem pijpte maar niet doorslikte en het kwakkie voor de alimentatie heeft gebruiktquote:Op maandag 16 april 2012 23:33 schreef AryaMehr het volgende:
In Brazilië weten ze sowieso wel wat ze op de tv moeten uitzenden.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die presentatrice heeft een kind van Mick Jagger, gerucht ging dat ze hem pijpte maar niet doorslikte en het kwakkie voor de alimentatie heeft gebruikt
[..]
Die presentatrice heeft een kind van Mick Jagger, gerucht ging dat ze hem pijpte maar niet doorslikte en het kwakkie voor de alimentatie heeft gebruikt
quote:
[..]
Was Boris Becker niet hetzelfde overkomen?quote:Op maandag 16 april 2012 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
YOU'RE THE CUM YOUR MOTHER SHOULD'VE SHALLOWED>!quote:Op maandag 16 april 2012 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was Boris Becker niet hetzelfde overkomen?
Wat vertel je je kind dan later....
Dit dusquote:Op maandag 16 april 2012 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voordat ze het begrijpen is dat wel overgewaaidquote:Op maandag 16 april 2012 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch ook bij Borisje Becker zo gegaan? Een of andere negerin in een bezemkast.quote:Op maandag 16 april 2012 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet wel een negerin of mix van zijn voor Borisquote:Op maandag 16 april 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch ook bij Borisje Becker zo gegaan? Een of andere negerin in een bezemkast.
Nieuw voor mij. Dat Becker verhaal is bekender.quote:Op maandag 16 april 2012 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuk, de gevolgen wat minder in dit gevalquote:Op maandag 16 april 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je echt de beste tenisser ter wereld, geld in overvloed, kun je bijna elk wijf krijgen dat je wilt en dan laat je je pijpen door een serveerster in een fucking bezemkast. Ik zal dat soort dingen echt nooit begrijpen.
Ik hoop het voor zo'n kind, maar the internets do not forget...quote:Op maandag 16 april 2012 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordat ze het begrijpen is dat wel overgewaaid
Omdat het echt stupide is man.quote:Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuk, de gevolgen wat minder in dit geval
Moelijk om het niet te doen is het dan wel.quote:Op maandag 16 april 2012 23:54 schreef The_Groove het volgende:
Juist omdat ik alle wijven zou kunnen krijgen zou ik juist af en toe aan een spontaan verzetje in bezemkast kunnen wennen. Doe ik niet moeilijk over
Niet dat ik ooit naar de hoeren zou gaan of ben geweest maar serieus why not?quote:Op maandag 16 april 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het echt stupide is man.Net als die topvoetballers die met hoertjes naar bed gaan.
Niks tegen negerinnen, maar het doet me niks. Ik laat ze wel voor DonRaja.quote:Op maandag 16 april 2012 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moelijk om het niet te doen is het dan wel.
Ik zou me geld wel aan iets anders spenderenquote:Op maandag 16 april 2012 23:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit naar de hoeren zou gaan of ben geweest maar serieus why not?
Ik denk dat het bestaan van een celebrity/voetballer best wel heel erg eenzaam kan zijn.
Je hebt het geld dus waarom niet?
Nja...ik weet niet man. Ik blijf 't apart vinden. Het lekt ook allemaal uit enzo.quote:Op maandag 16 april 2012 23:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestaan van een celebrity/voetballer best wel heel erg eenzaam kan zijn.
Als je gratis kan neuken betaal je er toch niet voorquote:Op maandag 16 april 2012 23:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Of heb je het lekkerste wijf ter wereld zoals Ashley Cole en dan ga je een of ander B-wijf neuken.quote:Op maandag 16 april 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
Sowieso, ben je beroemd. Wijven bij de vleet.
Ga je toch nooit van je levensdagen trouwen man.
Die hoertjes zien meteen geld in hun ogen man, kunnen ze het verhaal verkopen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...ik weet niet man. Ik blijf 't apart vinden. Het lekt ook allemaal uit enzo.
Dit.quote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je gratis kan neuken betaal je er toch niet voor
Die gozer spoort toch ook nietquote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of heb je het lekkerste wijf ter wereld zoals Ashley Cole en dan ga je een of ander B-wijf neuken.
Daarom alleen al moet je 't niet doen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die hoertjes zien meteen geld in hun ogen man, kunnen ze het verhaal verkopen.
Gast, denk aan datgene wat je het allerlekkerst vindt om te eten. Nu stel je voor dat je dit elke dag moet eten en niets anders, terwijl al het andere eten wel beschikbaar is. Op een gegeven moment ben je bereid alles te eten zo lang het maar niet dat ene gerecht is...quote:Op maandag 16 april 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het echt stupide is man.Net als die topvoetballers die met hoertjes naar bed gaan.
Ik ben het inprincipe met je eens hoor...quote:Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom alleen al moet je 't niet doen.
Hij komt uit de ghettos van Rio, maar door drugs connecties heeft hij zich in NL gevestigd.quote:Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef AryaMehr het volgende:
Tarado, ben je Braziliaans? Hoe kwam je hier terecht dan?
Nee ik ben Nederlander maar ik heb er bijna 5 jaar gewoond en ik kom er nog weleensquote:Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef AryaMehr het volgende:
Tarado, ben je Braziliaans? Hoe kwam je hier terecht dan?
Te dik.quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is echt zooo extreem lekker he.
Dat begrijp ik dan nog wel. Als je letterlijk alles kan oppikken wat los en vast zit wordt een lekker wijf thuis hebben ook wel relatief niet zo boeiend als dat het lijkt.quote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of heb je het lekkerste wijf ter wereld zoals Ashley Cole en dan ga je een of ander B-wijf neuken.
Been there, done that.quote:Op maandag 16 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks tegen negerinnen, maar het doet me niks. Ik laat ze wel voor DonRaja.
Weet je vrouw dat je er dit soort denkbeelden op nahoudt?quote:Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, denk aan datgene wat je het allerlekkerst vindt om te eten. Nu stel je voor dat je dit elke dag moet eten en niets anders, terwijl al het andere eten wel beschikbaar is. Op een gegeven moment ben je bereid alles te eten zo lang het maar niet dat ene gerecht is...
quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij komt uit de ghettos van Rio, maar door drugs connecties heeft hij zich in NL gevestigd.
Douglas is het kanaal naar Duitsland.quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij komt uit de ghettos van Rio, maar door drugs connecties heeft hij zich in NL gevestigd.
Denk je?quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ben het inprincipe met je eens hoor...
Ik kan me alleen wel voorstellen dat het eenzaam is, en zo'n hoer geeft je toch wel de full girlfriend experience.
Oh ok, lijkt me een mooi land overigens. Wil er sowieso heen met het WK.quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ik ben Nederlander maar ik heb er bijna 5 jaar gewoond en ik kom er nog weleens
quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk alleen dat het stukloopt in Arnhem, daar wordt het allemaal opgesnorrt door Reis.quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Douglas is het kanaal naar Duitsland.
Ik ben lelijk, arm en boven mijn stand getrouwd. Ze maakt zich geen zorgen...quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je er dit soort denkbeelden op nahoudt?
Je hebt toch ook van die top notch hoeren. Betaal je 5000 voor een nachtje ofzo. Gewoon fotomodellen joh.quote:
Wat ik ervan lees zijn het meestal de hoeren in het dure segment, dus ja die kunnen die experience geven. Het gaat echt niet alleen om sex.quote:
Ik was er in februari nog, maar het wordt wel duur daar moet ik zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh ok, lijkt me een mooi land overigens. Wil er sowieso heen met het WK.
Dat zijn formeel Escort girls.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die top notch hoeren. Betaal je 5000 voor een nachtje ofzo. Gewoon fotomodellen joh.
En Ronaldo dan? C. Ronaldo? Die is homo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat ik ervan lees zijn het meestal de hoeren in het dure segment, dus ja die kunnen die experience geven. Het gaat echt niet alleen om sex.
quote:
Ik denk dat Bahia mij beter zal liggen dan Rio. Bahia is wat meer relaxed..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was er in februari nog, maar het wordt wel duur daar moet ik zeggen
en 60% heeft een piemelquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben zelf wel steeds meer van de Aziaatjes tegenwoordig. Sinds ik er op vakantie ben geweest trekt het me op een of andere manier. Probleem is alleen dat de knappe exemplaren zeer zeer schaars zijn.
A 5,5 who married an 8.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, arm en boven mijn stand getrouwd. Ze maakt zich geen zorgen...
Wat denk je van de homo's in het voetbal? Die zitten ook allemaal in een schijn huwelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En Ronaldo dan? C. Ronaldo? Die is homo.
Azie is groot vriend, what's your flavour?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben zelf wel steeds meer van de Aziaatjes tegenwoordig. Sinds ik er op vakantie ben geweest trekt het me op een of andere manier. Probleem is alleen dat de knappe exemplaren zeer zeer schaars zijn.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Beste zwemleraar van Nederland is de middelste, neger wat
[ afbeelding ]
Want dat is onmogelijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ben je geweest in Azië?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met een land dat al een paar jaar booming is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was er in februari nog, maar het wordt wel duur daar moet ik zeggen
ja, ziet ie meisjes in badpak, isj niet kultoerquote:
Doet me denken aan die slager bij Raymannquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat knap is en Tussen Thailand en Japan in ligt. Uitstapje naar 't zuiden is gerechtvaardigd btw.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Azie is groot vriend, what's your flavour?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet me denken aan die slager bij Raymann
Thailand vind ik link: als het niet te jong is, is het wel een dude...quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles wat knap is en Tussen Thailand en Japan in ligt. Uitstapje naar 't zuiden is gerechtvaardigd btw.
Zo erg is het ook weer niet, maar als toerist wel moeilijk om onbetaalde sex te hebben, als je er woont gaat dat welquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thailand vind ik link: als het niet te jong is, is het wel een dude...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb een ik voel me kenkerdom momentje.
Altijd gedacht dat Cambodja in Zuid Amerika lag.
Weet je hoe vaak ik in Nederland al heb moeten uitleggen dat Suriname in Zuid-Amerika ligt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
Jij bent Surinamer?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik in Nederland al heb moeten uitleggen dat Suriname in Zuid-Amerika ligt?
Mensen weten het gewoon niet, meestal krijg je dan als antwoord: Oh, ik dacht in Afrika ofzo...
Leer je eigen f*cking geschiedenis denk ik dan...![]()
Maar goed Cambodja is dus inderdaad Azie
Echt niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik in Nederland al heb moeten uitleggen dat Suriname in Zuid-Amerika ligt?
Mensen weten het gewoon niet, meestal krijg je dan als antwoord: Oh, ik dacht in Afrika ofzo...
Dan ben je echt kk dom.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
Dat wist ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn niet zo gek veel mensen van mijn leeftijd die afweten van de Khmer Rouge is me al opgevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ben je echt kk dom.
Ook cambodja...iedereen weet toch wel wat er met Cambodja is gebeurd met de Khmer Rouge en vietnamoorlog enz?
Killing fields dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn niet zo gek veel mensen van mijn leeftijd die afweten van de Khmer Rouge is me al opgevallen.
Pol Pot. Killing Fields. Onbekend bij de jeugd inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ben je echt kk dom.
Ook cambodja...iedereen weet toch wel wat er met Cambodja is gebeurd met de Khmer Rouge en vietnamoorlog enz?
Zo gek is dat niet..quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je er dit soort denkbeelden op nahoudt?
Kennen mensen van mijn generatie echt niet hoor. Is toch echt een vergeten tragedie die onderbelicht is in mijn ogen.quote:
Ik ben "jeugd"quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Pol Pot. Killing Fields. Onbekend bij de jeugd inderdaad.
Weer kiddy porn Davy ?quote:
Komt toch ook in vrij veel films terug hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kennen mensen van mijn generatie echt niet hoor. Is toch echt een vergeten tragedie die onderbelicht is in mijn ogen.
Jij vind dat een kind?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben "jeugd"
[..]
Weer kiddy porn Davy ?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind dat een kind?
[ afbeelding ]
[..]
Jij vind dat een kind?
[ afbeelding ]
Dat is gewoon vies.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind dat een kind?
[ afbeelding ]
Als je het kent zul je het wel zien. Het is mij iig nooit echt opgevallen en ik wist er nauwelijks iets vanaf. Laat staan mensen die totaal geen algemene kennis hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt toch ook in vrij veel films terug hoor
[..]
Jij vind dat een kind?
[ afbeelding ]
Wel handig als ik een keer geen tafel heb voor mn bierquote:
Ze is al van mij. check mijn fobo.quote:Op maandag 16 april 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is echt zooo extreem lekker he.
Ken je geschiedenis zodat je niet dezelfde fouten maakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het kent zul je het wel zien. Het is mij iig nooit echt opgevallen en ik wist er nauwelijks iets vanaf. Laat staan mensen die totaal geen algemene kennis hebben.
Het heeft hier inderdaad niet de bekendheid van WW2 oid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het kent zul je het wel zien. Het is mij iig nooit echt opgevallen en ik wist er nauwelijks iets vanaf. Laat staan mensen die totaal geen algemene kennis hebben.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij zijn jullie gay?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
truste
Gast, aan een kont heb je niets. TIETEN.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
truste
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast, aan een kont heb je niets. TIETEN.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
truste
Ik doe het voor jou man, dit is gewoon beter zo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door jou alle contacten al verbroken
Nigga please.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze is al van mij. check mijn fobo.
Olie op die billen. Serieus...ik zou echt in lachen uitbarsten man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
truste
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou man, dit is gewoon beter zo.
Ook weer niet geheel waar. Grote tieten en geen kont is ook echt een afknapper van jewelste wat mij betreft. Liever een goeie kont en wat kleinere tieten dan andersom.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die tweedequote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
truste
Reageerde ze zo toen ze jou zag?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nigga please.![]()
[ afbeelding ]
Dat was toen ze zag dat ik de kamer kwam inlopen.
Ja is grappig, klinkt voor mij zoals Afrikaans voor NL-ersquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja? Tof. Taal staat ook dichtbij Indiase talen.
Mja, al heb ik gewoon een enorme boob fixatie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook weer niet geheel waar. Grote tieten en geen kont is ook echt een afknapper van jewelste wat mij betreft. Liever een goeie kont en wat kleinere tieten dan andersom.
Jij moet echt naar Brasilquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook weer niet geheel waar. Grote tieten en geen kont is ook echt een afknapper van jewelste wat mij betreft. Liever een goeie kont en wat kleinere tieten dan andersom.
Gaat om 't totaalplaatje bij mij.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, al heb ik gewoon een enorme boob fixatie.
Nee hoor, zo reageert ze altijd als ze mannen ziet.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, zo reageert ze altijd als ze mannen ziet.
Bij mij deed ze wel iets anders..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ze mij zag reageerde ze nog beter.
Waar is dat tong gifje.
Tja. Stoppen is me tot nu toe nooit gelukt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je beseft dat de boertjes in Zuid-Amerika worden uitgebuit voor die peuk van je he?
Hier wel. Al zeker 12 keer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja. Stoppen is me tot nu toe nooit gelukt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze woont in Zwolle, Cheryl heet ze.
Cheryl Colesmaquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Godverdomme joh, alles op mij afschuiven. Als je haar wil, dan organiseer je een meet man! IK BEN HET ZAT!quote:
Zwolle.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Selectieve moraalridder dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja. Stoppen is me tot nu toe nooit gelukt.
Ik heb liever Madamequote:Op dinsdag 17 april 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Godverdomme joh, alles op mij afschuiven. Als je haar wil, dan organiseer je een meet man! IK BEN HET ZAT!
't lukt me anders aardig. Af en toe nog wel eens eentje als ik bezopen ben, maar voor de rest eigenlijk niet meer. Mis 't ook niet echt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar serieus, stoppen met roken is echt t moeilijkste wat er is.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat dacht je van DV en Jojo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan jojo wel voor je regelen....
Ja maar jij hebt al levenservaring opgedaan met een peuk in je hand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't lukt me anders aardig. Af en toe nog wel eens eentje als ik bezopen ben, maar voor de rest eigenlijk niet meer. Mis 't ook niet echt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, al heb ik gewoon een enorme boob fixatie.
Heb het pas 1 keer geprobeerd. Lukte eigenlijk best goed, cold turkey van de één op andere dag. Totaal ongepland.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar serieus, stoppen met roken is echt t moeilijkste wat er is.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al levenservaring opgedaan met een peuk in je hand.
Die van K-Ci?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan jojo wel voor je regelen....
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik m'n H&M boxer naar beneden trok.
Precies. En in het stadion kan ik ook echt niet zonder. Gaat zo een pakkie doorheen tijdens een wedstrijd die ook maar ergens om gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het pas 1 keer geprobeerd. Lukte eigenlijk best goed, cold turkey van de één op andere dag. Totaal ongepland.
3 maanden volgehouden. Maarja, als je dan uiteindelijk weer gaat roken met het stappen is het hek eigenlijk al van de dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |