Is dat dan voor onze tijd? Sowieso weet Kapitein niet hoe oud ik benquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1994 voor het eerst op de nl tv.
Heb jij iets verfrissends dan?quote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
-nostalgie
-drugs
-muziek
-veel te diepgaande discussie met HMF over niet-boeiende onderwerpen
Gaan we het rijtje weer af?
Ik weet niet hoe oud je bentquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat dan voor onze tijd? Sowieso weet Kapitein niet hoe oud ik ben
Ik was toen geen 10/11 hoor.
laten we het anders hebben over Israël en vegetariërsquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
-nostalgie
-drugs
-muziek
-veel te diepgaande discussie met HMF over niet-boeiende onderwerpen
Gaan we het rijtje weer af?
Ik kom uit het beste jaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bentik kom uit '91 dus ik vind het wel bij mijn tijd passen.
'88?quote:
Vegetariërs moeten van de kaart geveegd wordenquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
laten we het anders hebben over Israël en vegetariërs
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
Jojoortje jij bent echt de meest nutteloze user in deze slowchat. Elke dag begin je met "hoi". Kom verdomme eens met een onderwerp aan.
Die wilde ik net postenquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En springende lammetjes (die niet hun kop stoten) tellen niet meer als nuttige posts!
quote:
everytingquote:
wel een hele mooie spelfoutquote:
ja en heeft de rest van zijn leven een spelfout op zijn armquote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker relevant. Hij speelt iig geweldig.
Boeiend. Als ie maar geweldig blijft spelen..,quote:
Is mijn probleem niet.quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en heeft de rest van zijn leven een spelfout op zijn arm
Ik verdedig niks, maar het boeit me serieus niet.quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
kijk ze meteen in de verdediging gaan
Steven je bent wel een succes supporter man., opeens Ajax op 1 en je gaat praatjes krijgen.,quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
kijk ze meteen in de verdediging gaan
Dat plaatjequote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Onze konijn heeft een ban van 2 weken.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven je bent wel een succes supporter man., opeens Ajax op 1 en je gaat praatjes krijgen.,
Wat heb ik gemistquote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een plaatje met een cactus en een kut
Zondequote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij postte een foto, helaas heb ik hem ook gemist
Kijk je hier serieus nog van op dan?quote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe vind je überhaupt zulke foto's. Serieus welke vrouw zakt nou over een cactus heen.
PSV'ers die aankomen met jeugdspelers in hun eigen topic:
"Bakkal, aissati, affelay, marcellis". De eerste 2 spelen bij de andere twee die de traditionele top 3 complementeren, de derde is al een jaar geblesseerd en Marcellis, wat doet die eigenlijk tegenwoordig?
Feijenoord bracht ALLEEN DIT JAAR al 10 spelers uit eigen jeugd het elftal in. Ajax speelde twee weken terug met een elftal waarvan 10 van de 11 eigen jeugd waren (neem je Eriksen en die andere klojo niet mee 8 van de 11).
Echt, die gasten maken ZICHZELF gewoon belachelijken dan zijn ze nog serieus ook
Ach ik kreeg een 2 weken ban een paar maanden terug omdat ik random foto;s van een lekkere chick haar hyves gehaald en gepost had, iets met prive shit ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef AryaMehr het volgende:
Geband worden om een cactus. Puriteinse onzin hier.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik kreeg een 2 weken ban een paar maanden terug omdat ik random foto;s van een lekkere chick haar hyves gehaald en gepost had, iets met prive shit ofzo
Echt he een cactus in je kut douwen moet je toch zelf weten. Die Staphorster praktijken hier allemaal. Het is verdomme de SC geen PSV-topic.quote:Op maandag 16 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Die mods zijn toch geen kleuters of wel?
Precies. Die foto werd toch snel ook weer weggehaald?quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he een cactus in je kut douwen moet je toch zelf weten. Die Staphorster praktijken hier allemaal. Het is verdomme de SC geen PSV-topic.
Ik vond dat hij er nog redelijk lang stond. Minuutje of 2 toch zeker. Geil man.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Die foto werd toch snel ook weer weggehaald?
Komt omdat de baas van FOK! geld wilt verdienen met google ads. De onderhoudskosten zijn natuurlijk gewoon leugens.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he een cactus in je kut douwen moet je toch zelf weten. Die Staphorster praktijken hier allemaal. Het is verdomme de SC geen PSV-topic.
Lekker toch, zo'n cactus in je kut.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond dat hij er nog redelijk lang stond. Minuutje of 2 toch zeker. Geil man.
Zag er wel geil uit ja.quote:Op maandag 16 april 2012 22:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lekker toch, zo'n cactus in je kut.
die zijn het ook gewend die cactussen, staat het in Texas vol meequote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, zag eruit als eent Texas republikeins hoertje.
wie?|quote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
kleinekonijn, die kutjoodquote:
Vies ventje. Waarom zou je als vrouw zo'n ding in je poentje willen steken?quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef AryaMehr het volgende:
Gewoon zo'n ding gebruiken:
[ afbeelding ]
littlerabbitquote:
Is toch lekker man.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vies ventje. Waarom zou je als vrouw zo'n ding in je poentje willen steken?
Terecht dan dudequote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik kreeg een 2 weken ban een paar maanden terug omdat ik random foto;s van een lekkere chick haar hyves gehaald en gepost had, iets met prive shit ofzo
Ja ergens wel jaquote:
Konijn?quote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Vetklep.quote:
littlerabbit, die kutjoodquote:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wel je eigen schuld als je een publiek profiel aanmaakt.quote:
Ja dit dus, ze wou gewoon gezien worden die hoerquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wel je eigen schuld als je een publiek profiel aanmaakt.
dat was stokstaartquote:
Madame is niet dikquote:Op maandag 16 april 2012 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee die wilde sex met een bolle, wel bij de les blijven...
Zijn er problemen in de wereld dan?quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we 't maar weer over wereldproblematiek hebben?
OKquote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we 't maar weer over wereldproblematiek hebben?
Ik drink nauwelijks.quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK
Mensen die pronken met tatoeages en piercings zijn ook zwaardere drinkers. Franse wetenschappers zeggen voor dit stereotiepe beeld nu het bewijs te hebben gevonden.
zij hem jaquote:
Dorpsclown. Gelijk z'n benen breken.quote:
Zegt die commentator nog rood zonder twijfel, dit lijkt me gewoon geelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |