Is dat dan voor onze tijd? Sowieso weet Kapitein niet hoe oud ik benquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
1994 voor het eerst op de nl tv.
Heb jij iets verfrissends dan?quote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
-nostalgie
-drugs
-muziek
-veel te diepgaande discussie met HMF over niet-boeiende onderwerpen
Gaan we het rijtje weer af?
Ik weet niet hoe oud je bentquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat dan voor onze tijd? Sowieso weet Kapitein niet hoe oud ik ben
Ik was toen geen 10/11 hoor.
laten we het anders hebben over Israël en vegetariërsquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
-nostalgie
-drugs
-muziek
-veel te diepgaande discussie met HMF over niet-boeiende onderwerpen
Gaan we het rijtje weer af?
Ik kom uit het beste jaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bentik kom uit '91 dus ik vind het wel bij mijn tijd passen.
'88?quote:
Vegetariërs moeten van de kaart geveegd wordenquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
laten we het anders hebben over Israël en vegetariërs
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
Jojoortje jij bent echt de meest nutteloze user in deze slowchat. Elke dag begin je met "hoi". Kom verdomme eens met een onderwerp aan.
Die wilde ik net postenquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En springende lammetjes (die niet hun kop stoten) tellen niet meer als nuttige posts!
quote:
everytingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |