SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Zoals g's met een ripped body en keiharde abs?quote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
Sommige mensen zijn keihard tochdaar kan geen erectie tegenop
dat is de gedachtegang achter de titel
nee zoals bitches als ikquote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoals g's met een ripped body en keiharde abs?
ik wil je aaienquote:
Er is teveel dat harder is dan je abbs, zelfs drillpudding is harderquote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Plastic_zak het volgende:
TT moest zijn: harder dan de abs van pz
pudding is toch tan2 zachtquote:Op maandag 16 april 2012 18:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er is teveel dat harder is dan je abbs, zelfs drillpudding is harder
wat zijn je stats?quote:Op maandag 16 april 2012 18:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 18:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet teveel tussen m'n beentjes, dan wil mijn piemeltje omhoogquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Plastic_zak het volgende:
TT moest zijn: harder dan de abs van pz
Fix'd.quote:
Oef, maakt het nog harderquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
2 keer kampioen en Uefa cup met Ajax en toen met Bayern kampioen beker en champions league
Oh, fijn! Wat voor?quote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Zekers, zekersVervroegd stage oh yeah 8) Vanaf juli / augustus pas maar alsnog
En met jou daar?
gianni!quote:
Beveiligerquote:Op maandag 16 april 2012 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, fijn! Wat voor?
Hier gaat het goedddd. Vanavond ga ik echt vroeg slapen.
alles goed?quote:Op maandag 16 april 2012 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, fijn! Wat voor?
Hier gaat het goedddd. Vanavond ga ik echt vroeg slapen.
[..]
gianni!
Oei, dat klinkt tof, zeg! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 april 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
BeveiligerMisschien zelfs in de 2e kamer
Mooi zoHoe gaat jouw stage eigenlijk onderhand?
Zou je een kogel opvangen voor Geert ?quote:Op maandag 16 april 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
BeveiligerMisschien zelfs in de 2e kamer
Mooi zoHoe gaat jouw stage eigenlijk onderhand?
Dank jequote:Op maandag 16 april 2012 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt tof, zeg! Gefeliciteerd!
Gaat goed, ben nu over de helft, qua tijd, dus dat is chill. Best snel gegaan voor m'n gevoel. Sinds begin van deze maand zijn we ook geopend voor toeristen, dus behoorlijk gekkenhuis nu.
Wel een kogel voor jouquote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zou je een kogel opvangen voor Geert ?
quote:Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
beach, wel je eigen kroketten meenemen heh
Och jeetje.quote:
Wel lekker, toch.quote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dank je
Ja tijd gaat echt snelIk heb 't gevoel dat mijn eerste schooldag nog maar een paar weken geleden is
En hoezo was 't eerst niet open voor toeristen dan?
Was dat meer oefenen etc.?
Je mag wel mijn kroket proeven hoorquote:
dudequote:Op maandag 16 april 2012 19:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je mag wel mijn kroket proeven hoor
Zekersquote:Op maandag 16 april 2012 19:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel lekker, toch.
Neenee, het bedrijf waar ik stage loop, biedt trainingen en cursussen aan, meer aan de businessmensen. In het toeristenseizoen kunnen toeristen echter ook een kamer reserveren voor de weekenden.
Het zijn echte van Dobbequote:
Niks mis met huismerk.quote:Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het zijn echte van DobbeMijn ouders hebben altijd zo'n huismerk
Zeg ik niet maar Dobbe kroketten zijn beterquote:
Ach jij frituurt elke week dan proef je het verschil wel jaquote:Op maandag 16 april 2012 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeg ik niet maar Dobbe kroketten zijn beter
Dat is natuurlijk nooit verkeerd!quote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zekershalfjaar minder school
Ah okéNja, je leert dan wel hoe alles gaat en dan kan je laten zien wat je allemaal hebt geleerd
Als je ze achter elkaar opeet proef je het verschil ook welquote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach jij frituurt elke week dan proef je het verschil wel ja
quote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nooit verkeerd!
Ja ja, veel afwisseling ook.
Niks mis met elke week friturenquote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach jij frituurt elke week dan proef je het verschil wel ja
Nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij al.aan de 2 keer per dag inmiddels
Dit dusquote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij al.aan de 2 keer per dag inmiddels
Mijn lichaam is inderdaad een tempelquote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit dusIk zie hier altijd dat jij patat aan het eten bent
Je lichaam is een tempel.
Eeuwige verdriet, de niagra falls zijn niets bij mijn tranen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Je verdriet wegeten omdat ik niet kom opdagen.
Positive.quote:
Ik werk acht uur per dag en vaak ook nog een beetje over. Daarna ben ik op de één of andere manier vaak zo moe dat ik ga eten, tv kijken en slapen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk veel vrije tijd daar?
mensen die stoppen met eten :")quote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef HappyBob het volgende:
Wat is dat trouwens met die mensen die gaan eten omdat ze verdrietig zijn?__! Dat is toch de meest rare bullshit die ik ooit heb gehoord (dat is natuurlijk beetje overdreven
)
Kom dan ook eens langs Kwijk danquote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Positive.
[..]
Ik werk acht uur per dag en vaak ook nog een beetje over. Daarna ben ik op de één of andere manier vaak zo moe dat ik ga eten, tv kijken en slapen.Iets met niks gewend ofzo, denk ik.
Ik eet vaak wanneer ik niets te doen hebquote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef HappyBob het volgende:
Wat is dat trouwens met die mensen die gaan eten omdat ze verdrietig zijn?__! Dat is toch de meest rare bullshit die ik ooit heb gehoord (dat is natuurlijk beetje overdreven
)
Uitgekeken op fappen?quote:Op maandag 16 april 2012 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik eet vaak wanneer ik niets te doen heb
Dat is ook wel beetje gekquote:Op maandag 16 april 2012 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik eet vaak wanneer ik niets te doen heb
Maar Bobo, de makkelijkste manier is dan om je zelfmedelijden te houden en dus dat beeld in stand te houden. Daarom volvreten.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is ook wel beetje gekAl kan ik daar eerder inkomen. Maar van die mensen die bijvoorbeeld worden gepest omdat ze dik zijn.. en dan daarom gaan volvreten
Dat is wel beetje gek toch?
Ik kan niet hele dagen doorgaanquote:
Bij mij is het zo van >Niks op internet, niks op tv, helemaal niets, huis rondstruinen, koelkast vinden / voorraadkast en dan iets eetbaars zoekenquote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is ook wel beetje gekAl kan ik daar eerder inkomen. Maar van die mensen die bijvoorbeeld worden gepest omdat ze dik zijn.. en dan daarom gaan volvreten
Dat is wel beetje gek toch?
Dankje voor deze inbrengquote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Bobo, de makkelijkste manier is dan om je zelfmedelijden te houden en dus dat beeld in stand te houden. Daarom volvreten.
Misschien een hobby zoeken?quote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij is het zo van >Niks op internet, niks op tv, helemaal niets, huis rondstruinen, koelkast vinden / voorraadkast en dan iets eetbaars zoeken
Heb ik welquote:
Nog een hobby erbij nemen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik welAlleen kan het mij niet 24/7 interesseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hmm, misschieeeen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom dan ook eens langs Kwijk dan![]()
Nja zolang 't leuk werk is is het toch niet zo heel erg?En zo stoom je jezelf klaar voor het echte werk
quote:Op maandag 16 april 2012 19:19 schreef Beach het volgende:
Ron ik heb een hobby voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan wij ijs halen op strandquote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, misschieeeen.
Neuh, precies. Wel nog doorleren hoor, denk ik.
Hoelang heb je nog school na je stage dan?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ik negeer jou niet dus ik ben geen hommoquote:
Ehm, ik denk anderhalf jaar, maar weet niet zeker.quote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan wij ijs halen op strand
Hoelang heb je nog school na je stage dan?
WELquote:Op maandag 16 april 2012 19:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik negeer jou niet dus ik ben geen hommo
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm, ik denk anderhalf jaar, maar weet niet zeker.
Nee, dat is gewoon meetenquote:
In voor boze mama KBquote:
Sorry, maar dat houd ik niet bij hoor. Dan weer wel, dan weer niet.quote:
Nee, maar dit is al korter dan gepland, hè.quote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Nja, zolang je 't naar je zin hebt maakt het niet zo heel veel uit lijkt mij
Als 't maar niet té lang is
Oh oh, oké oké.quote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon meetenDaten als in jij en ik naar het eindejaarsgala van mij school.
Hoi!quote:
Ik zie het bericht gaarne tegemoet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal even een datumprikker aanmaken
Hoi, ik ben een kloon van Furdi. Ik houd je in de gatenquote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie het bericht gaarne tegemoet.
Konijnenkusjes?quote:
OEPS BETRAPTquote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een kloon van Furdi. Ik houd je in de gaten
Je moet dan ook op de strandtenten zittenquote:
Dan zit ik daar alleen en leukst in het weekend, dan ben ik meestal niet in Noortuk.quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet dan ook op de strandtenten zittenZat er afgelopen vrijdag, was echt heerlijk
Hadden ze daar wel kroketverwarming ?quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet dan ook op de strandtenten zittenZat er afgelopen vrijdag, was echt heerlijk
Laat je toch een bericht achter in mijn FoBoquote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan zit ik daar alleen en leukst in het weekend, dan ben ik meestal niet in Noortuk.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hadden ze daar wel kroketverwarming ?
Wat.quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hadden ze daar wel kroketverwarming ?
Mosterdquote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kroket. met. mosterd.
smullen.
nomnomnom
Haten op mosterd op een kroketquote:
Ik heb me in je vergistquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haten op mosterd op een kroket_!_!_!_!_!_!_!_!
Doe mij maar gewoon een naakte kroketquote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mosterd en kroket. ultieme combi man.
Ik heb heul nergens gezegd dat ik het nodig heb alleen maar dat ik ervan genietquote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb me in je vergistik dacht eindelijk een ware kroketgenieter maar je hebt randzaken nodig om ervan te genieten
walgelijk waaaalgelijk
quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb heul nergens gezegd dat ik het nodig heb alleen maar dat ik ervan geniet
quote:
Wat is het nut er dan van als je het niet proeft?quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mosterd![]()
Alleen als het verwerkt is in mn eten en ik het niet proef enzo.
Dunno sommige gerechten hebben het nodigggg doh.quote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is het nut er dan van als je het niet proeft?
SPOILER: lolwatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]SPOILER: lolwatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weird
![]()
hipstersquote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
In dit thuistenue gaan we het doen over 2 maanden
[ afbeelding ]
Kijk ons milieuvriendelijk zijn dan. Maar ondertussen wel voor elke wedstrijd een nieuw shirt hequote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
13 plastic gerecyclede flessen verwerkt per shirt
lekker zwetenquote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
13 plastic gerecyclede flessen verwerkt per shirt
Mosterd op een kroketquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haten op mosterd op een kroket_!_!_!_!_!_!_!_!
Onwetendenquote:
wiesdaquote:
VAN NOAH AND THE WHALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OEOEOEOquote:
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VAN NOAH AND THE WHALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OEOEOEO
quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef Zeroku het volgende:
Waarom volgt
@okvleesnl
Bedrijf dat vlees verkoopt dat lekker, gezond, diervriendelijk EN betaalbaar is. En, boer krijgt goede prijs. Peter Kolster
mij.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef Zeroku het volgende:
En
@Irinax83
ReTweet This if you love bathroom sex
quote:
Ja leuk. Grapje is wel duidelijk nu.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ze weten wat voor vlees ze in de (bad)kuip hebben
srryquote:
truetruequote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
srryMaar wanneer je op Twitter zit wordt je soberzo door achterlijke mensen gevolgd om de volgende reden:
wanneer je ziet dat iemand je volgt klik je meestal op zijn/haar account en daar staat een hoop spam en dan hopen ze dat je op die spam gaat klikken.
kus
Gelukkig werkt skyrim nog welquote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
al die nurts waarbij TPB het niet meer doet
oh delen dan :Squote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die geen invites hebben voor dikke underground torrent sites
Ga 't kopen dan relaap.quote:
eerst msn delen :$:$:$quote:
quote:
Mensen die te dom zijn om om de blokkade heen te komen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
al die nurts waarbij TPB het niet meer doet
share plxz0rsquote:
haatquote:
Deze heer die weet.quote:
Gewoon torrenten.quote:
Alles wat ik nodig had binnen 1 minuut kunnen vinden op Demonoid.quote:
Joey.quote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Duidelijk?!
Jij bent een chimeid, jij mag dat.quote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat me jaheb geen ander eoptie
Kus lekkere boiquote:
Nooit gedaan kusquote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef JanPiraat het volgende:
Voor Henkie om terug te denken aan zn GTA Vice City dagen
Heb ik ook al een paar dagen last van.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
trusten trolliewolliebollie
OMG JAN NU HEB IK ZIN OM NAAR GREASELIEDJES TE LUISTEREN
quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar dagen last van.![]()
![]()
![]()
Als je in de ghostrealm zit.quote:
Ik vond het tegenvallen als baasgevecht. Was makkelijker dan een gewone draakquote:
Dit was echt niet makkelijker maar ik ben ook low level (11) ik wou nog niet vechten maar ik leerde dragonrend en meteen kwam alduinquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen als baasgevecht. Was makkelijker dan een gewone draak
Grease?quote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
TELL ME MOOOORE TELL ME MOOOOORE
![]()
:R
![]()
![]()
:R
quote:
Level 11?quote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit was echt niet makkelijker maar ik ben ook low level (11) ik wou nog niet vechten maar ik leerde dragonrend en meteen kwam alduin
Jij kan niet eens Skyrim spelen tfoe aléquote:
Wel.quote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Jij kan niet eens Skyrim spelen tfoe alé
Blijkbaar,quote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Level 11?Ben je door de mainquest gerushed?
[..]
Jij kan niet eens Skyrim spelen tfoe alé
Ik had het ook vet snel uitgespeeld.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Blijkbaar,de grap is ik heb niks gerushed niks gecheat ik heb hele college of winterhold gedaan en toen kwam dit en heb ik ook gelijk gedaan.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had het ook vet snel uitgespeeld.
Nu ga ik rustig aan doenquote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had het ook vet snel uitgespeeld.
Soberso mods installeren toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soberso mods installeren toch.Ja freezepop had het ook over mods wist niet eens dat ze bestonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja freezepop had het ook over mods wist niet eens dat ze bestonden.
Mac bezitten en het niet kunnen spelenquote:
Dr. Driesquote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik linkte net deze link aan iemand
[ afbeelding ]
Dr. Dries
jawel :Squote:
Wel.quote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mac bezitten en het niet kunnen spelen
quote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik linkte net deze link aan iemand
[ afbeelding ]
Dr. Dries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij weten tenminste dat ze een schijthol zijn en blijven niet bij 15-jarige grapjes zittenquote:
гомосекquote:
TL;DR versie?quote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het leven is oneerlijk!
BOEHOEHOEHOEEE. Haat dat wijf nu al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
walgelijk, daar wil ik niet onder liggen![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iets minder extreem mag ook hoor.Trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pick one. :3c
Kus
quote:Op maandag 16 april 2012 23:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]skinnyfat en builtfat idd of swimmer maar dan minder van die absSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pick one. :3c
Kushoeft van mij allemaal niet.
Awww yeah.quote:Op maandag 16 april 2012 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
skinnyfat en builtfat idd of swimmer maar dan minder van die abshoeft van mij allemaal niet.
quote:
ja iddquote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef Zeroku het volgende:
Waar is die chart van chicks, die heb ik ook ooit gezien.
Waarvan alles meer dan anorexia moddervet is? :")quote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef Zeroku het volgende:
Waar is die chart van chicks, die heb ik ook ooit gezien.
hahahahaquote:
mix tussen curvy en flabbyquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 23:44 schreef Henkie94 het volgende:
voluptius ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar lijk ik dan het meeste op
![]()
Lekkerste tochquote:Op maandag 16 april 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mix tussen curvy en flabby
[..]
voluptius ofzodaar lijk ik dan het meeste op
quote:Op maandag 16 april 2012 23:48 schreef Zeroku het volgende:
Boh, bij ons op school. Perfecte zandloper. Wel een gedrocht verder
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |