Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestjequote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja zie![]()
Indaha heeft dr nauwelijks gezien, maar dat was omdat Indaha-man erbij was, dan kruipt ze direct onder het bed. Ach ja, we zien wellijkt me iig gezellig
Ow, onder bed kruipen! Dat doe ik ook altijd als ik ergens nieuw komquote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja zie![]()
Indaha heeft dr nauwelijks gezien, maar dat was omdat Indaha-man erbij was, dan kruipt ze direct onder het bed. Ach ja, we zien wellijkt me iig gezellig
Inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestje![]()
Elies, Cat heeft nog een Dot die je nog uit moet proberen
goed dat je het zegt, dan zal ik zorgen dat het daar schoon isquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, onder bed kruipen! Dat doe ik ook altijd als ik ergens nieuw kom
Ik moet binnenkort écht naar Limburg en dan kom ik zowat bij Cat door de achtertuin rijden... Hopen dat het een beetje uitkomt kwa thuiszijnquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Takaiki het volgende:
Indaha man is ook heel indrukwekkend, zeker voor zo'n beestje![]()
Elies, Cat heeft nog een Dot die je nog uit moet proberen
quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Mama_Mia het volgende:
goed dat je het zegt, dan zal ik zorgen dat het daar schoon is
Ja joh als jij daar nou blij van wordtquote:
Die zot zou het nog doen ook geloof ikquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh als jij daar nou blij van wordtik wil ook wel een paar speeltjes er neer leggen, kan je lekker met Rhana mee spelen
Ik voel me nu al thuis en ik ben er nog geeneensquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja joh als jij daar nou blij van wordtik wil ook wel een paar speeltjes er neer leggen, kan je lekker met Rhana mee spelen
Zegquote:
Kijk, daar doen we het voorquote:Op maandag 16 april 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me nu al thuis en ik ben er nog geeneens
[..]
Zeg
Jaquote:
Je komt op bezoek? Wat gezellig!quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort écht naar Limburg en dan kom ik zowat bij Cat door de achtertuin rijden... Hopen dat het een beetje uitkomt kwa thuiszijn
Moest even terug lezen want ik was benieuwd wat,het geworden was.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Stage gehaald!!!ik ben zo blij
Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Thanksquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:42 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Moest even terug lezen want ik was benieuwd wat,het geworden was.
Jedemenge doezend! Super sjiek, van harte!
Ah, fijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet straks naar Amsterdam..er is nu een storing tussen Utrecht en Amsterdam
11 uur. Wisselstoring. Ben benieuwd..Als ik ook maar iets vertraging heb kom ik te laatquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, fijn![]()
Hoe laat moet je weg? Soms worden die storingen nog wel snel verholpen....
Ja, via Hilversum sowieso een stuk of vier in het uur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet even niet waar je vandaan komt, maar is reizen via Hilversum misschien een optie?
Volgens mij vertrekken er vanaf Hilversum CS regelmatig treinen naar A'dam, en vanuit Utrecht rijdt de trein naar Hilversum vrijwel altijd.
Doe je zelf, neem ik aan?quote:
Ooh, kan dat? ja weet ik veel. Ik wist dat zemelen hielpenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Waarom neem je dan niet iets anders met vezels? Muesli (echt, geen crueslispul) of desnoods lijnzaad?
Kewl, halen dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Muis006 het volgende:
Gebroken lijnzaad proef je niet eensje voelt alleen dat het in je yoghurt zit.
Kan je gewoon bij de Tuinen kopenquote:
Checkquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de Tuinen kopen
Wel gebroken nemen, heel lijnzaad verteer je niet en komt er zo weer aan de andere kant uit.
Jah. Maar nu ben ik stront (hihi) misselijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef Partingglass het volgende:
Lijnzaad? Voor het verbeteren van de stoelgang ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Halloooo.
Mag ik ook in het bloedprikkerslijstje
1 buisje maar? Faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Halloooo.
Mag ik ook in het bloedprikkerslijstje
Alle beetjes tellen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Het stormde hier alleen maar, regende het maar, dat leek me dan wel weer lekker op m'n chagrijnige hoofdquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Hardlopen in storm en regenDapper van je!
Q, heb je die vlaai zelf gemaakt?
Krijg je vanavond drie mensen op bezoek?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Zo, werkdagje van 11 uur gehad. Ochtend werken bij baas2 en daarna een middagje thuiswerken voor Baas1. En dat beviel best wel. Rustig zaken zitten doornemen terwijl er een kat op schoot ligt en de anderen langskomen om te kroelen.![]()
Ow, en duimen jullie evne mee? Met dank aan de promo activiteiten van ons allerEliesje
hoor ik met een beetje geluk vanavond dat drie kittens een potentiële baas hebben bij drie fokkers.
![]()
De duimen draaienquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Zo, werkdagje van 11 uur gehad. Ochtend werken bij baas2 en daarna een middagje thuiswerken voor Baas1. En dat beviel best wel. Rustig zaken zitten doornemen terwijl er een kat op schoot ligt en de anderen langskomen om te kroelen.![]()
Ow, en duimen jullie evne mee? Met dank aan de promo activiteiten van ons allerEliesje
hoor ik met een beetje geluk vanavond dat drie kittens een potentiële baas hebben bij drie fokkers.
![]()
True datquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou goed toch anders had die ook geen werk
Whoooo there!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Krijg je vanavond drie mensen op bezoek?
Whoooo zeg je als in whoohooquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoooo there!![]()
Ik krijg vanavond een setje fokkers op bezoek voor Dana en hopelijk PMs van twee andere setjes dat ze ieder naar een kitten willen komen kijken.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whoooo zeg je als in whoohoo
Whoooa zeg je als in hold your horses (oa)
/muggenzifter
quote:
Das ook leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoooo there!![]()
Ik krijg vanavond een setje fokkers op bezoek voor Dana en hopelijk PMs van twee andere setjes dat ze ieder naar een kitten willen komen kijken.
Mijn pleegkittens zijn anders ook haske leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al ooit gezegd dat als ik ooit een kat wil dat ik er dan eentje van Cat wil.
Ja hallo! Mag het na zo'n 23 uur werken in 33 uur?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whoooo zeg je als in whoohoo
Whoooa zeg je als in hold your horses (oa)
/muggenzifter
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al ooit gezegd dat als ik ooit een kat wil dat ik er dan eentje van Cat wil.
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hallo! Mag het na zo'n 23 uur werken in 33 uur?![]()
En toch doe ik ut.quote:
Word.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hey
ben je nou nog wel wezen hardlopen?
uhu. Ennu ben ik misselijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Hardlopen in storm en regenDapper van je!
Q, heb je die vlaai zelf gemaakt?
Das niet gek, het is toch heel spannend zo'n operatie.quote:
Nee, dat is waar. Maar er hangt veel vanaf en omdat het niet duidelijk is wat ze precies tegenkomen weet ik ook nog niks over revalidatie en herstel en zo. En ik wil zo graag weer gewoon kunnen lopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef Oognip het volgende:
Das niet gek, het is toch heel spannend zo'n operatie.
Maar je moet maar zo denken; je kan alleen maar minder pijn krijgen na de operatie, erger dan dit kan het niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |