quote:Op maandag 16 april 2012 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij vrijkomt overleeft hij het ook niet.
Dat roept iedereen altijd.. oh.. laat hem maar los, die wordt wel opgeruimdquote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Maar dit zo maar gaan lukken mijn god hé wat voor rel moet dat wel niet gaan veroorzaken.
Weet je hoe makkelijk het is om iemand te doden zonder ook maar iets achter te latenquote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dat roept iedereen altijd.. oh.. laat hem maar los, die wordt wel opgeruimd.. gebeurd helemaal niks met die man, iedereen roept en moppert maar die man komt dan gewoon vrij.
Misschien een steen door de ruit, misschien zijn auto onder verf maar blijft het bij.
Gewoon onzin, want mensen gaan echt niet 15 jaar zitten om zo'n mafkees om te leggen en hun eigen gezin in de steek te laten.
Vaak doen de ouders van het slachtoffer het niet eens dus.
Nou, ik ben benieuwd.. vertel.quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk het is om iemand te doden zonder ook maar iets achter te laten.
Het gebeurt vaker dan je denkt, ik zou het in elk geval toejuichen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dat roept iedereen altijd.. oh.. laat hem maar los, die wordt wel opgeruimd.. gebeurd helemaal niks met die man, iedereen roept en moppert maar die man komt dan gewoon vrij.
Misschien een steen door de ruit, misschien zijn auto onder verf maar blijft het bij.
Gewoon onzin, want mensen gaan echt niet 15 jaar zitten om zo'n mafkees om te leggen en hun eigen gezin in de steek te laten.
Die oceaan is groooot Patrick....quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd.. vertel.
Ongebluste kalk?
Zoek eens op Project Blue Beam.quote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
Nog paar jaar jonge en kan de Amerikaanse overheid super realistisch 3D video's maken van 'Terroristen' .. en kunnen ze elk landje binnen vallen wanneer ze weer willen.
Ik zou een Black Ops squad toejuichen die dit soort mensen laat verdwijnen.. eigen rechter spelen als burger is nooit slim, zoals ik al zei je laat je eigen familie/gezin in de steek.. Als slachtoffer kan ik het begrijpen, maar vaak hebben de mensen grote spijt van hun daden (als ze voor eigen rechter spelen).quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker dan je denkt, ik zou het in elk geval toejuichen.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk het is om iemand te doden zonder ook maar iets achter te laten zonder dat het infantiele zooitje dat Forensisch Instituut Nederland heet het in de gaten heeft.
Barca is Ajax al lang, LANG voorbij.quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat komt vooral omdat ik niet wil dat Barca Ajax voorbij streeft
IRL is geen CSI.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd.. vertel.
Ongebluste kalk?
Moet je het wel goed doen, zijn er al genoeg gepakt die dachten een lijk te dumpen in de zee/oceaan en gewoon gepakt zijnquote:
Niet qua Europacupsquote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verder:
[..]
Barca is Ajax al lang, LANG voorbij..
quote:
Qua prijzen nietquote:[..]
Wat maakt het bloed uit? Je kunt hem gewoon dood schieten zonder dat je zelf maar iets van bewijzen achterlaat.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doen, zijn er al genoeg gepakt die dachten een lijk te dumpen in de zee/oceaan en gewoon gepakt zijnvergeet niet dat je bloed niet ff weg krijgt .. ja voor het blote oog wel.
Als die domme kneus van een Joran er één keer mee wegkomt, dan moet iedereen dat kunnen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doen, zijn er al genoeg gepakt die dachten een lijk te dumpen in de zee/oceaan en gewoon gepakt zijnvergeet niet dat je bloed niet ff weg krijgt .. ja voor het blote oog wel.
Daar zul je nog raar van opkijken, waar ze je allemaal voor kunnen pakken. Je laat meer achter dan je denkt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat maakt het bloed uit? Je kunt hem gewoon dood schieten zonder dat je zelf maar iets van bewijzen achterlaat.
Hoe dan jongen. Noem jij de opties maar.quote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Het is heel makkelijk om helemaal geen bewijzen achter te laten man, waarop ze je kunnen pakken.
2 Wereldbekers tegenover 2.quote:Qua prijzen niet
FOUT. Elk wapen is te linken aan de kogel geëindigd in het lichaam van een mens. Als ook maar één iemand je gezien heeft ben je de lul. Jongens als Robert M. zullen echt niet ergens in een hutje op de hei wonen, die zijn altijd in de directe omgeving van mensen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat maakt het bloed uit? Je kunt hem gewoon dood schieten zonder dat je zelf maar iets van bewijzen achterlaat.
Ik bedoel qua ''rel'' dat heel Nederland geen vertrouwen meer heeft in het rechtssysteem en dat is echt geen goede zaak. Maar dit is weer als... dan... denken vrij kansloos dus.quote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Hey daar heb ik wel eens wat over gelezen in BNW.quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben er weer te laat bij, maar vond dit wel een interessante opmerking van Geo4kant.
[..]
Zoek eens op Project Blue Beam.Ze zijn daar hard mee bezig iig.
Inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar zul je nog raar van opkijken, waar ze je allemaal voor kunnen pakken. Je laat meer achter dan je denkt.
Ook al pakken ze het wapen? Nou en? En met de auto gaan is ook niet zo slimquote:Op maandag 16 april 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FOUT. Elk wapen is te linken aan de kogel geëindigd in het lichaam van een mens. Als ook maar één iemand je gezien heeft ben je de lul. Jongens als Robert M. zullen echt niet ergens in een hutje op de hei wonen, die zijn altijd in de directe omgeving van mensen.
Je scheurt weg van het ongeluk, je wordt geflitst, hoppa je bent gevonden.
Ja.. maar die rel is gewoon stom, want Nederland heeft geen poot om op te staan, ja het is kut dat die man vrij komt maar als dat door een vormfout/fout van de Overheid is is dat geen fout in het rechtsysteem....quote:Op maandag 16 april 2012 14:06 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoel qua ''rel'' dat heel Nederland geen vertrouwen meer heeft in het rechtssysteem en dat is echt geen goede zaak. Maar dit is weer als... dan... denken vrij kansloos dus.
Jij met het vuurwapen waarmee een dodelijk schot is afgevuurd in bezit draait op honderd procent zeker de bak in hoor vriendquote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook al pakken ze het wapen? Nou en? En met de auto gaan is ook niet zo slim. En je moet het natuurlijk niet als famillielid doen van een van de kinderen. Ik heb het over een buitenstaander.
Ik zou het Ajax haast nog eerder gunnen dan Barca..quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verder:
[..]
Gast, alsof je het gaat doen met een wapen wat op jouw naam staatquote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij met het vuurwapen waarmee een dodelijk schot is afgevuurd in bezit draait op honderd procent zeker de bak in hoor vriend.
Het lek zit daar waar je gesmokkelde wapens gaat gebruiken. Er zijn wel plekken in Nederland waar je met dit soort dingen gewoon weg kunt komen als je geen ongeluk hebt dat er toevallig iemand langsrijdt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Leuk voorbeeld: ik heb een vriendinnetje die werkt als Forensisch medewerkster voor o.a. politie. We schoten met 1 AK47 een kogel of tien af. We hebben er 90 in bezit.
Zij wist binnen een dag de kogel te linken aan het juiste wapen, terwijl alle wapens regelmatig ingezet worden om te schieten.
Wapen achterlaten --> achtergelaten elementen die gelinkt kunnen worden aan jouw persoon (camerabeelden, vingerafdrukken, haren, noem maar op).quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, alsof je het gaat doen met een wapen wat op jouw naam staat. En ze moeten je eerst ook nog vinden. Je kunt het wapen gewoon achter laten.
Hélémáál correct.quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lek zit daar waar je gesmokkelde wapens gaat gebruiken. Er zijn wel plekken in Nederland waar je met dit soort dingen gewoon weg kunt komen als je geen ongeluk hebt dat er toevallig iemand langsrijdt.
In uitgestrekte poldergebieden tegen een zeedijk aan komt 's nachts NOOIT iemand. Kegel daar iemand omver, steek een schop in de grond of keil 'm in de zee. Rij vervolgens rustig weg in een niet opvallende auto zo snel mogelijk over de grens en er zal echt niemand zijn die je te pakken krijgt als je geen domme dingen doet.
Het is gewoon heel simpel hoor. Wat voor iedereen geldt, moet ook voor die ene smerige kinderverkrachter gelden. En andersom ook: wat voor hem geldt, geldt ook voor de rest van Nederland. Rechtsgelijkheid noemen we dat.quote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar die rel is gewoon stom, want Nederland heeft geen poot om op te staan, ja het is kut dat die man vrij komt maar als dat door een vormfout/fout van de Overheid is is dat geen fout in het rechtsysteem....
Of heb jij liever dat ze zomaar alles mogen doen onder de noemer Nationale veiligheid?
Dat zie je ook zovaak bij van die Kassa programma's etc, mensen kijken teveel met hun gevoel.. maar je moet kijken wat de wet zegt.
Ik heb nog wel een bolderkarretje.quote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hélémáál correct.
Hoe krijg je Robert M daar?.
Precies. Er zijn ook gewoon nog technieken waar de meesten van ons helemaal geen weet van hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
Inderdaad.
Leuk voorbeeld: ik heb een vriendinnetje die werkt als Forensisch medewerkster voor o.a. politie. We schoten met 1 AK47 een kogel of tien af. We hebben er 90 in bezit.
Zij wist binnen een dag de kogel te linken aan het juiste wapen, terwijl alle wapens regelmatig ingezet worden om te schieten.
Je bedoelt ballistic fingerprinting? Was het maar zo!quote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
Ook is "bullet fingerprinting" zoals ze in CSI doen nagenoeg onmogelijk.
Een wapen wat illegaal is, is alles van identificatie weggehaald zoals serial no enzquote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wapen achterlaten --> achtergelaten elementen die gelinkt kunnen worden aan jouw persoon (camerabeelden, vingerafdrukken, haren, noem maar op).
Of 't wapen wordt gelinkt aan de oorspronkelijke eigenaar --> laat weten wie het dodelijke schot gelost heeft.
Tot nu toe een ogenschijnlijk zwak verhaal.
Nee maar snap je? Ja midden op zee kan ik ook wel iemand over boord duwen en als hij in zee licht een kogel door zijn kop poppen en het wapen ergens 'verliezen' in de grote wijde oceaan.quote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bolderkarretje.
Nee. Ballistic is uit welk wapen het komt, dus een AK47, de individuele AK47 kun je niet ff checken als je als eigenaar de barrel goed onderhoudt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt ballistic fingerprinting? Was het maar zo!
Helaas wijst de praktijk iets HEEL anders uit: vrijwel ALTIJD is de kogel aan het juiste wapen te linken.
Heel veel mensen kijken niet dat het een fout is van de overheid.quote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar die rel is gewoon stom, want Nederland heeft geen poot om op te staan, ja het is kut dat die man vrij komt maar als dat door een vormfout/fout van de Overheid is is dat geen fout in het rechtsysteem....
Of heb jij liever dat ze zomaar alles mogen doen onder de noemer Nationale veiligheid?
Dat zie je ook zovaak bij van die Kassa programma's etc, mensen kijken teveel met hun gevoel.. maar je moet kijken wat de wet zegt.
Idd. Daarom vind ik die hele zaak van die Herman Ploegstra zo intrigerend.quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maar snap je? Ja midden op zee kan ik ook wel iemand over boord duwen en als hij in zee licht een kogel door zijn kop poppen en het wapen ergens 'verliezen' in de grote wijde oceaan.
Hoe krijg ik Robert M daar echter. Dat is een beetje het probleem.
Komt omdat 65% van de Nederlanders in wezen te dom om te poepen is. En nee, dat is niet arrogant maar een constatering. Als je bewust niet WILT nadenken dan ben je gewoon te dom om te poepen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Heel veel mensen kijken niet dat het een fout is van de overheid.
Maar zien dat als een fout van het rechtssysteem, ze zijn onwetend weten niet waar ze het over hebben. Maar hebben wel overal een oordeel over. Als er in de bevolking paniek ontstaat neemt iedereen het over en daar maak ik mij wel zorgen om.
Iedereen is zo snel in de westerse samenleving in paniek en gespannen, zie 9/11 etc. etc.
Dat maakt geen reet uit. Wat, jij dacht dat criminelen hun wapens kochten in de wapensupermarkt ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een wapen wat illegaal is, is alles van identificatie weggehaald zoals serial no enz.
Een mens verliest 6000 haren per dag. Hoezo onmogelijk?quote:Een haar vinden....het is geen CSI
Want fuckups worden niet gemaakt?quote:en vingerafdrukken= bleek.
Ook daar zit je gewoonweg weer fout. Ik ga er niet verder over in discussie want je zwetst een beetjequote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ballistic is uit welk wapen het komt, dus een AK47, de individuele AK47 kun je niet ff checken als je als eigenaar de barrel goed onderhoudt.
Je hebt een glazen bol?quote:Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De kers op de taart wordt dat ze dit jaar CL en een wereldbeker pakken, waarmee ze dan állé internationale prijzen vaker gepakt hebben dan Ajax.
Gast, ik heb een bloedhekel aan Barcelona. Doe niet zo raar joh gek.quote:Op maandag 16 april 2012 14:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je hebt een glazen bol?![]()
Verder, doe vooral blij met die prijsjes.. De helft hebben ze te danken aan de Uefa en aan hun wangedrag
Daar krijgen is soms wel te doen maar zie hem daar maar eens te krijgen zonder dat hij verteld aan iemand waar hij heen gaat of jullie samen gespot worden.. en dat jij dan alleen terug komt in het haventje hey waar is robert..quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maar snap je? Ja midden op zee kan ik ook wel iemand over boord duwen en als hij in zee licht een kogel door zijn kop poppen en het wapen ergens 'verliezen' in de grote wijde oceaan.
Hoe krijg ik Robert M daar echter. Dat is een beetje het probleem.
Dit is dan weer grappig .. gister verdedig je van Persie die slecht Engels spreekt en nu is 65% van Nederland te dom om te poepen, waarom is dit nu niet 'Niet iedereen legt verbanden of leert snel of kunnen niks aan hun intelligentie doen'quote:Op maandag 16 april 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat 65% van de Nederlanders in wezen te dom om te poepen is. En nee, dat is niet arrogant maar een constatering. Als je bewust niet WILT nadenken dan ben je gewoon te dom om te poepen.
Dat bedoel ik. Het is zo makkelijk dit soort constateringen te maken maar hoe vaak maak je het nou écht mee dat NIEMAND weet waar je bent en je zelfs MINUTENLANG niemand tegenkomt op straat?quote:Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar krijgen is soms wel te doen maar zie hem daar maar eens te krijgen zonder dat hij verteld aan iemand waar hij heen gaat of jullie samen gespot worden.. en dat jij dan alleen terug komt in het haventje hey waar is robert..
Ik denk dat je nog redelijk laag zit met je schatting.quote:Op maandag 16 april 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat 65% van de Nederlanders in wezen te dom om te poepen is. En nee, dat is niet arrogant maar een constatering. Als je bewust niet WILT nadenken dan ben je gewoon te dom om te poepen.
Wat voor opleiding heb jij eigenlijk gedaan?quote:Op maandag 16 april 2012 14:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog redelijk laag zit met je schatting.
Vanzelfsprekend een waarheid. Al laad ik persoonlijk de kogels nooit in het magazijn met de hand omdat het veel te hard duwen wordt naar gelang er meer kogels in het magazijn komenquote:Op maandag 16 april 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
HMF is het film of waar.. dat je ook gepakt kan worden op de vinger afdruk die op de kogel zit, klinkt erg filmmaarja dan stel ik maar ee ndomme vraag
.. dat zeggen ze als je kogels in het magazijn doet met je blote handen kun je gepakt worden.
Lijkt me film maar vraag het toe, noem me maar te dom om te poepen
Rechtsgeleerdheid. Maar wil iets met Internationale Betrekkingen gaan doen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb jij eigenlijk gedaan?
Ik heb het over mensen die BEWUST niet willen nadenken. Als jij ergens een mening over wilt hebben en je hebt een PC met Google en kranten (quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is dan weer grappig .. gister verdedig je van Persie die slecht Engels spreekt en nu is 65% van Nederland te dom om te poepen, waarom is dit nu niet 'Niet iedereen legt verbanden of leert snel of kunnen niks aan hun intelligentie doen'
Waar?quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid. Maar wil iets met Internationale Betrekkingen gaan doen.
Same same.quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid. Maar wil iets met Internationale Betrekkingen gaan doen.
Zoals Lebbis hier zegt:quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die BEWUST niet willen nadenken. Als jij ergens een mening over wilt hebben en je hebt een PC met Google en kranten () tot je beschikking en je bent nog steeds zo ignorant om een ongefundeerde mening over de meest basale zaken erop na te houden, dan ben je gewoon in mijn ogen te dom om te poepen. Heeft niks met snel leren te maken.
Ja ik dacht misschien dat die eraf schrapen als de kogel door de loop gaat oidquote:Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend een waarheid. Al laad ik persoonlijk de kogels nooit in het magazijn met de hand omdat het veel te hard duwen wordt naar gelang er meer kogels in het magazijn komen. Dan zit ik met twee duimen knoerthard op zo'n kogel te douwen en schiet hij net niet tegen m'n voorhoofd aan door het 'veersysteem'
Ik gebruik dus een 'applicator' waarmee ik 'm erin "ram", maar ook dan pak ik de kogel met de blote hand beet ja. Dus tenzij je handschoenen gebruikt, ja, met een centrale database van vingerafdrukken ben je terug te vinden.
Centrale database wordt as we speak vernietigdquote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien dat die eraf schrapen als de kogel door de loop gaat oid![]()
Oftewel heb je een paspoort ben je al de sjaak want daar nemen ze tegenwoordig alweer vingerafdrukken voor af in de centrale database.
Illuminatie jeweetzelf.quote:Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso zou mij niks verbazen als overheden je bloed samples van het ziekenhuis opeisen om in de database te flikkeren ..
Ach ik ben wel zo'n type die doem denkt of paranoide is met dat soort stuffquote:Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Illuminatie jeweetzelf.
Nee, geloof ik niet in..
Ik ben iig. paranoïde genoeg om geen paspoort en legitimatiebewijs te hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach ik ben wel zo'n type die doem denkt of paranoide is met dat soort stuffkan aan mij liggen.
Je gaat ook nooit op vakantie?quote:Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben iig. paranoïde genoeg om geen paspoort en legitimatiebewijs te hebben.
Feit is wel dat er tegenwoordig schatten aan informatie bij overheden terechtkomen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach ik ben wel zo'n type die doem denkt of paranoide is met dat soort stuffkan aan mij liggen.
Haha, welk faculteit zat je? De mijne zat gelukkig bij het centrum.quote:Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
UvA. Heb ik ook een jaar gezeten. Wát een universiteit. Nóóít meer.
Zullen ze leuk hebben gevonden toen je naar de VS ging vorig jaar?quote:Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben iig. paranoïde genoeg om geen paspoort en legitimatiebewijs te hebben.
Uh wat niet?quote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Wat is er nou weer mis met wapens?
Science park.quote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, welk faculteit zat je? De mijne zat gelukkig bij het centrum.
Sukkeltje.quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat wel? Heerlijk gevoel hoor zo'n ding op zak..
Hele UvA is één dikke faal. Ik zat er om even een maandje of 6 geen TUDelft te doen (minorpakket). Ben er ook afgestudeerd (TUDelft dus wel m'n diploma gehad maar al m'n onderzoek in Amsterdam gedaan).quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is wel een faal omgeving ja. Moest er nog wel eens heen/langs voor tentamens.
Want? Ik ben geldloper geweest voor G4S. Mijn collega is ooit overgoten met benzine. In Nederland mogen geldlopers geen wapens met zich dragen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld België).quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat wel? Heerlijk gevoel hoor zo'n ding op zak..
Komop, jij weet welk werk ik doe.quote:
Jij mag ermee over straat lopen?quote:Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want? Ik ben geldloper geweest voor G4S. Mijn collega is ooit overgoten met benzine. In Nederland mogen geldlopers geen wapens met zich dragen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld België).
Nou, ik ben altijd wat blij gehad dat ik 'm wel aan m'n heup had hangen.
Just kiddin' bro.quote:Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop, jij weet welk werk ik doe..
Wapens, niets mis mee, zolang ze in de juiste handen blijven.
pics ..quote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof man. Ik maak kunst als gebouwen van Gaudi.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Hele UvA is één dikke faal. Ik zat er om even een maandje of 6 geen TUDelft te doen (minorpakket). Ben er ook afgestudeerd (TUDelft dus wel m'n diploma gehad maar al m'n onderzoek in Amsterdam gedaan).
Begeleider was zó dom..
Ik heb wel 't idee dat mensen van de UvA altijd bovengemiddeld schreeuwerig zijn als het aankomt op waar ze studeren. Geen idee waarom.quote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, voor de rest valt het wel enigszins mee, toch?
Opgezwolle nummer.quote:
Wat is je favoriete stijl dan?quote:Gaudi heeft wel meesterlijke gebouwen ontworpen, maar het is niet echt mijn smaak / stijl.
Laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat de UvA mijn werk beoordeelt heeft, want aan de TUDelft had ik een 2 gehadquote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, voor de rest valt het wel enigszins mee, toch?
Klopt, voor veel provincialen is het natuurlijk ook enkel vanwege de stad. Ik heb er iig nooit gewoond en ik was er ook bijna nooit.quote:Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel 't idee dat mensen van de UvA altijd bovengemiddeld schreeuwerig zijn als het aankomt op waar ze studeren. Geen idee waarom.
Meh de echt schreeuwerige types zijn de mensen van de Universiteit Utrecht. Wat een kotsmensen zijn datquote:Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, voor veel provincialen is het natuurlijk ook enkel vanwege de stad. Ik heb er iig nooit gewoond en ik was er ook bijna nooit.
Goed mee weggekomen dan.quote:Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
Laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat de UvA mijn werk beoordeelt heeft, want aan de TUDelft had ik een 2 gehad. Man begreep gewoon niets van wat ik aan het doen was...
Maar verder een best oké Universiteit, al zit ik 100 keer liever op de EUR.
Je wil niet weten waarmee ik nu wegkom aan de Hogeschool INHollandquote:
Dan noem je me ook een Hogeschool ja.quote:Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je wil niet weten waarmee ik nu wegkom aan de Hogeschool INHolland. 55 ECTS vrijgegeven gekregen voor twee stages die ik nooit gelopen heb.
Amsterdam, Utrecht, Leiden. Daar zitten allemaal veel vervelende figuren man. Snap nooit zo waarom je een vervelend mens moet worden zodra je bij zo'n ballenvereniging gaat.quote:Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meh de echt schreeuwerige types zijn de mensen van de Universiteit Utrecht. Wat een kotsmensen zijn dat
Opgezwollequote:Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Opgezwolle nummer.
[..]
Wat is je favoriete stijl dan?
En mensen hier het maar vreemd vinden dat ik veel diploma's hebquote:Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan noem je me ook een Hogeschool ja.
Je bent meer van de moderne stijl dus. Ik houd eerlijk gezegd meer van de neoclassicistische stijl. Byzantijnse/Sassanidische stijl is ook enorm interessant.quote:Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar er zijn veel mooie stijlen, maar Deconstructivisme vind ik wel bijzonder.
Het is oké als ik hier afhaak toch?quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent meer van de moderne stijl dus. Ik houd eerlijk gezegd meer van de neoclassicistische stijl. Byzantijnse/Sassanidische stijl is ook enorm interessant.
Taj Mahal zegt je toch wel wat.quote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is oké als ik hier afhaak toch?
Iets waar HMF niks/weinig van weetquote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nope, jij moet overal alles vanaf weten.quote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeveel diploma's heb je eigenlijk dan?quote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
En mensen hier het maar vreemd vinden dat ik veel diploma's heb. Bruine ogen opzetten a la "Puss in boots", flink inlikken en hoppa, een heel studiejaar aan ECTS binnen met een mailtje
.
Je kunt natuurlijk niet zeggen dat de ene mooi is en de andere niet. Het heeft allemaal wel iets. Maar het gaat voornamelijk op de locatie waar je zoiets ziet.quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent meer van de moderne stijl dus. Ik houd eerlijk gezegd meer van de neoclassicistische stijl. Byzantijnse/Sassanidische stijl is ook enorm interessant.
Dan ben je gewoon triest.quote:Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want? Ik ben geldloper geweest voor G4S. Mijn collega is ooit overgoten met benzine. In Nederland mogen geldlopers geen wapens met zich dragen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld België).
Nou, ik ben altijd wat blij gehad dat ik 'm wel aan m'n heup had hangen.
Klopt, natuurlijk ook. Omgeving is inderdaad net zo belangrijk.quote:Op maandag 16 april 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kunt natuurlijk niet zeggen dat de ene mooi is en de andere niet. Het heeft allemaal wel iets. Maar het gaat voornamelijk op de locatie waar je zoiets ziet.
Juist. Toch vind ik de plannen die bijvoorbeeld Albert Speer had wel geweldig.quote:Zo'n neoclassicistische stijl is geweldig, maar zo'n 'gebouw' moet een historie hebben vind ik. Er zijn architecten die de oude bouwstijlen nog steeds toepassen, dat vind ik niet zo interessant.
quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon triest.
Mensen die wapens op zak dragen zijn gewoon laffe mensen. Tevens vind ik dat van die schietclubjes verboden moeten worden en dat defensie in Nederland in z'n geheel afgeschaft zou moeten worden.
Waarom moet jij altijd zo extreem reageren? De wereld is niet zwart wit hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mensen die wapens op zak dragen zijn gewoon laffe mensen. Tevens vind ik dat van die schietclubjes verboden moeten worden en dat defensie in Nederland in z'n geheel afgeschaft zou moeten worden.
Nope, hij is rood/witquote:Op maandag 16 april 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo extreem reageren? De wereld is niet zwart wit hoor.
Vind je het heel erg als ik dit echt naïeve idealistische geneuzel vind?quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef inZanity het volgende:
Want?quote:Op maandag 16 april 2012 15:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dit echt naïeve idealistische geneuzel vind?
quote:
quote:Mensen die wapens op zak dragen zijn gewoon laffe mensen.
Jáááá goed idee in de meest grillige economische tijden die we ooit hebben meegemaakt gooien we 35k soldaten op straat. Om maar niet te zwijgen over wat die economische tijden kunnen doen (op langer termijn) met het politiek klimaat in de wereld.quote:Tevens vind ik dat van die schietclubjes verboden moeten worden en dat defensie in Nederland in z'n geheel afgeschaft zou moeten worden.
Omdat een dergelijke wereld compleet utopisch is. Om het zo te zeggen: jij leeft enkel in vrijheid omdat mannen met wapens daar voor zorgen. De reden dat je überhaupt een dergelijke statement kan maken bewijst dit des te meer.quote:
Op zich zouden we allemaal vredig kunnen leven als elk land 1 bom met 1 knop had. Volledige status quoquote:Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat een dergelijke wereld compleet utopisch is. Om het zo te zeggen: jij leeft enkel in vrijheid omdat mannen met wapens daar voor zorgen. De reden dat je überhaupt een dergelijke statement kan maken bewijst dit des te meer.
Ja, weet niet. Trekt me niet zo aan.quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, natuurlijk ook. Omgeving is inderdaad net zo belangrijk.
[..]
Juist. Toch vind ik de plannen die bijvoorbeeld Albert Speer had wel geweldig.
Zo werkt de wereld.. of beter gezegd de mens nietquote:Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich zouden we allemaal vredig kunnen leven als elk land 1 bom met 1 knop had. Volledige status quo
Iedereen een kernwapen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
Op zich zouden we allemaal vredig kunnen leven als elk land 1 bom met 1 knop had. Volledige status quo
Klopt, want er is er altijd wel 1-tje die er stiekem meer heeft. Of een ander ervan verdenkt er meer te hebben en er dus zelf ook meer neemt.quote:Op maandag 16 april 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld.. of beter gezegd de mens niet
inZanity had Israël al van de kaart geveegd. 'Nuff said.quote:Op maandag 16 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iedereen een kernwapen.
Dan nog zijn er religieuze idioten die allerlei messianistische ideeën erop nahouden en er niet voor terugdeinzen om ze te gebruiken.
Probleem is inderdaad dat er figuren zijn die bereid zijn hun leven te geven voor een 'hoger' doel...quote:Op maandag 16 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iedereen een kernwapen.
Dan nog zijn er religieuze idioten die allerlei messianistische ideeën erop nahouden en er niet voor terugdeinzen om ze te gebruiken.
Inderdaad. Als een zelfbenoemde goedzak lullen over pacifisme, maar Israel van de kaart willen zien.quote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
inZanity had Israël al van de kaart geveegd. 'Nuff said.
Extremisten...tsja. Zodra je met iemand niet meer rationeel kunt praten kun je beter stoppen met discussieren. Dan is het gewoon 't recht van de sterkste.quote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probleem is inderdaad dat er figuren zijn die bereid zijn hun leven te geven voor een 'hoger' doel...
Israël was een keer of 4/5 van de kaart geveegdquote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn inderdaad het meest gevaarlijke. Die denken dat ze een monopolie op de waarheid hebben en elk ander geluid per definitie altijd onjuist is. InZanity heeft daar ook wel trekjes van.quote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probleem is inderdaad dat er figuren zijn die bereid zijn hun leven te geven voor een 'hoger' doel...
Waarom wel? Als je je werk niet op een normale manier kan uitvoeren moet je lekker ander werk gaan zoekenquote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die overvallen worden met pistolen, overgoten met benzine et cetera zichzelf niet moeten kunnen verdedigen?
Ik kijk zelden films met wapens of explosieven erin. Een hele enkele keer en dan nog omdat het (helaas) de treurige werkelijkheid weerspiegelt..quote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Buiten het feit dat mijn WERK VEREIST dat ik met wapens en explosieven omga, zodat JIJ leuke films e.d. kan kijken..
Dus ben je gewoon laf. Maakt niet uit verder hoor. Maar ga niet tof lopen doen met je autoriteit enzo. (verder vraag ik me sowieso af in hoeverre het klopt dat ej zo'n ding op zak hebt, verder dan een waterpistool zal je niet komen denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]! Omdat ze op dat moment de overhand op je krijgen? Ook bare-handed durf ik je aan hoor schatje
Tot je ineens een mes trekt, dan ben ik maar wat blij dat ik een 9mm op je slaap kan zetten en op je knieën kan houden tot de politie even langskomt
(gelukkig nooit nodig geweest want zoals ik al zei: ik straal van nature autoriteit uit).
Boeiend. Al die onnodige miljoenen die door middel van iets onzinnigs als defensie in de beerput worden gegooid leveren genoeg besparing op zodat we die mensen voorlopig kunnen onderhouden/van nieuw werk kunnen voorzien/omscholen. En dan heb ik het nog niet eens over wat je allemaal bespaard aan kosten voor mensen die behandeld moet worden voor PTSS, omdat Nederland zonodig het billenmaatje van de V.S(quote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jáááá goed idee in de meest grillige economische tijden die we ooit hebben meegemaakt gooien we 35k soldaten op straat. Om maar niet te zwijgen over wat die economische tijden kunnen doen (op langer termijn) met het politiek klimaat in de wereld.
Wat een onzin.quote:Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat een dergelijke wereld compleet utopisch is. Om het zo te zeggen: jij leeft enkel in vrijheid omdat mannen met wapens daar voor zorgen. De reden dat je überhaupt een dergelijke statement kan maken bewijst dit des te meer.
Dat zou een goed begin zijn van een betere wereldquote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En hoe zie jij de wereld dan precies voor je als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin.
[..]
Dat zou een goed begin zijn van een betere wereldVerder de V.S nog even binnenvallen en vervolgens defensie in z'n geheel afschaffen.
Hoop dat ie neerstort.quote:Op maandag 16 april 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
LOLOLOL Oranje demo F-16 knalt hier even over Tilburg heen.Hoorde je 'm Napoleonfour?
quote:Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom wel? Als je je werk niet op een normale manier kan uitvoeren moet je lekker ander werk gaan zoeken
En ook die films worden dankzij ons wapenbezit én onze wapenvergunningen tot stand gebracht.quote:Ik kijk zelden films met wapens of explosieven erin. Een hele enkele keer en dan nog omdat het (helaas) de treurige werkelijkheid weerspiegelt..
quote:Dus ben je gewoon laf.
Kapiteintje komt binnenkort al een keertje spelen met me. Maar DM me maar even, ken je alles zienquote:Maakt niet uit verder hoor. Maar ga niet tof lopen doen met je autoriteit enzo. (verder vraag ik me sowieso af in hoeverre het klopt dat ej zo'n ding op zak hebt, verder dan een waterpistool zal je niet komen denk ik)
Dan nog zul je het langzaam moeten afbouwen in plaats van rigureus in een keer stoppen.quote:Boeiend. Al die onnodige miljoenen die door middel van iets onzinnigs als defensie in de beerput worden gegooid leveren genoeg besparing op zodat we die mensen voorlopig kunnen onderhouden/van nieuw werk kunnen voorzien/omscholen. En dan heb ik het nog niet eens over wat je allemaal bespaard aan kosten voor mensen die behandeld moet worden voor PTSS, omdat Nederland zonodig het billenmaatje van de V.S() moet zijn.
Grappig hoe iemand die het bestaan en bezit van wapens veroordeelt dit soort teksten kan mengen met zijn felle (doch domme) opmerkingen tegen wapenbezit en defensiequote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef inZanity het volgende:
Dat zou een goed begin zijn van een betere wereldVerder de V.S nog even binnenvallen en vervolgens defensie in z'n geheel afschaffen.
Dat is in België? Mooi land op dit gebied man.quote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben van het weekend bij de plaatselijke schietvereniging langs geweest, ik wilde mij ook aanmelden. Toen ik de huidige leden en hun hoge redneck-gehalte zag, vreesde ik dat ik enkel lid zou mogen worden als moving target.
Volgend weekend maar eens in de stad gaan informeren ipv op het boerenland...
Nou inZanity hoeft niet te komen hoor. Als er een jood door de wijk loopt hebben we een probleem.quote:Op maandag 16 april 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Jij en kapiteintje gaan met elkaar spelen?En je wilt dat Inzanity komt kijken?.. Raar stelletje..
Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef AryaMehr het volgende:
Mag je eigenlijk lid worden van een schietvereniging met een strafbaar verleden?
ik wilde het net tegen je zeggen hahaquote:Op maandag 16 april 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
LOLOLOL Oranje demo F-16 knalt hier even over Tilburg heen.Hoorde je 'm Napoleonfour?
Nope.quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef AryaMehr het volgende:
Mag je eigenlijk lid worden van een schietvereniging met een strafbaar verleden?
Als je dat van plan bent en echt.. wilt uitvoeren dan zijn die mensen gek genoeg om wapens ergens anders te halenquote:Op maandag 16 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je Alphen'tjes wilt voorkomen wel ja
Tristan van der Vlis had toch geen strafbaar verleden?quote:Op maandag 16 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
Daar had vooral de politie moeten ingrijpen toen er rapporten binnenkwamen dat die jongen niet helemaal 100% in z'n hoofd was.quote:Op maandag 16 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar als je jongens met een strafbaar verleden OOK toe gaat laten, gaat dit nog VEEL, VEEL vaker voorkomen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tristan van der Vlis had toch geen strafbaar verleden?
nee maar is wel in behandeling geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tristan van der Vlis had toch geen strafbaar verleden?
Yep in België, mocht wel even met de snipergun van de buurman op verkeersborden schieten. Maar hij vond mij een pussy, omdat ik voor een target op 150 meter een vizier gebruikte...quote:Op maandag 16 april 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is in België? Mooi land op dit gebied man.
Als je écht interesse hebt ben je uitgenodigd een keertje in Rotterdam te komen spelen.
Wellicht wel. Ligt natuurlijk ook aan de regels m.b.t. het mee naar huis nemen van een wapen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
Nee dat niet. Maar als je jongens met een strafbaar verleden OOK toe gaat laten, gaat dit nog VEEL, VEEL vaker voorkomen.
Psychiatrische behandeling inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee maar is wel in behandeling geweest.
Na één jaar lidmaatschap kun je onder bepaalde voorwaarden een eigen wapen krijgen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht wel. Ligt natuurlijk ook aan de regels m.b.t. het mee naar huis nemen van een wapen.
Ik heb een collega die op 100 meter afstand zonder vizier een kogel door een gulden kon schieten... Hoe fucking ziek is dat.quote:Op maandag 16 april 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep in België, mocht wel even met de snipergun van de buurman op verkeersborden schieten. Maar hij vond mij een pussy, omdat ik voor een target op 150 meter een vizier gebruikte...
Maar deal, ik kom graag spelen
quote:Op maandag 16 april 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
Na één jaar lidmaatschap kun je onder bepaalde voorwaarden een eigen wapen krijgen.
Voorwaardes zijn o.a. aparte kluizen voor munitie en wapens in aparte kamers, politie mag ten aller tijden komen kijken et cetera.
Bij ons op de zaak zijn ze in 40 jaar tijd één keer langsgeweest.![]()
Die deur zit dicht met een veredeld hangslot.
Ach....
Neu, politiewerk niet afschaffen. Agenten zonder wapen de straat op laten gaan lijkt me een beter begin.quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Je MOET me haast wel aan het trollen zijn
!!! Zullen we dan maar gelijk al het politiewerk stoppen? Immers, die leggen het af hoor zonder pistolen als er ergens een gijzeling is of een Breivikje door onze straten loopt.
Of ook heel handig, dingen kopen zonder dat contant geld nog in gebruik is: zijn we gelijk van al het zwarte geld van je turkse vriendjes af.
Die films kunnen me dus geen reet schelen. Ik kijk ze al zelden en als ik ze helemaal niet zou kunnen zien zou ik daar al helemaal niet wakker om liggenquote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
En ook die films worden dankzij ons wapenbezit én onze wapenvergunningen tot stand gebracht.
Dus wees maar dankbaar dat er mensen zijn die nog steeds met deze mooie apparaten op zak mogen rondlopen, om jouw films nét dat beetje extra te geven (het zou immers vreemd zijn als ze met een stuk prei in hun handen staan en schietgeluiden maken met hun mond of niet dan?).
quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje komt binnenkort al een keertje spelen met me. Maar DM me maar even, ken je alles zien.
Heb ik het over rigureus in één keer stoppen? Nee, langzaamaan afbouwen en vervolgens helemaal afschaffen. Waar we wel mee kunnen beginnen is steun aan terroristische boevenstaten als de V.S en Israel.quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dan nog zul je het langzaam moeten afbouwen in plaats van rigureus in een keer stoppen.
Deze kerel is nog extremer dan Wilders. Ze Zijn elkaars tegenpolen.![]()
En bij mijn opa die altijd joeg stonden ze elk jaar 1 of 2 keer voor de deur. Er was ook niemand die wist waar hij zijn sleuteltjes voor de kluis bewaarde.quote:Op maandag 16 april 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Na één jaar lidmaatschap kun je onder bepaalde voorwaarden een eigen wapen krijgen.
Voorwaardes zijn o.a. aparte kluizen voor munitie en wapens in aparte kamers, politie mag ten aller tijden komen kijken et cetera.
Bij ons op de zaak zijn ze in 40 jaar tijd één keer langsgeweest.![]()
Die deur zit dicht met een veredeld hangslot.
Ach....
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben van het weekend bij de plaatselijke schietvereniging langs geweest, ik wilde mij ook aanmelden. Toen ik de huidige leden en hun hoge redneck-gehalte zag, vreesde ik dat ik enkel lid zou mogen worden als moving target.
Volgend weekend maar eens in de stad gaan informeren ipv op het boerenland...
Die snap ik niet helemaal? Alsof ik iets tegen joden heb.quote:Op maandag 16 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou inZanity hoeft niet te komen hoor. Als er een jood door de wijk loopt hebben we een probleem.
Onzin natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar als je jongens met een strafbaar verleden OOK toe gaat laten, gaat dit nog VEEL, VEEL vaker voorkomen.
Ook mooi.quote:Op maandag 16 april 2012 15:37 schreef AryaMehr het volgende:
Jongens, dit is zo'n fijn zomernummertje:
Damn, wat heb ik zin in de zomer.![]()
wauw, joeg is wel heel oud.quote:Op maandag 16 april 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En bij mijn opa die altijd joeg stonden ze elk jaar 1 of 2 keer voor de deur. Er was ook niemand die wist waar hij zijn sleuteltjes voor de kluis bewaarde.
Hoe was jou jeugd bij de Mujaheddin eigenlijk?quote:Op maandag 16 april 2012 15:41 schreef AryaMehr het volgende:
Bij ons vroeger kon je gewoon Kalashnikov's op de markt kopen.
Hoe ga je gijzelingen / overvallen / achtervolgingen / et cetera oplossen als de man op straat niet eens een wapen op zak heeft. Je maakt jezelf belachelijk gast, houd alsjeblieft opquote:Op maandag 16 april 2012 15:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Neu, politiewerk niet afschaffen. Agenten zonder wapen de straat op laten gaan lijkt me een beter begin.
Dan ben je een extreme minderheid in Nederland.quote:Die films kunnen me dus geen reet schelen. Ik kijk ze al zelden en als ik ze helemaal niet zou kunnen zien zou ik daar al helemaal niet wakker om liggen
*Zucht*quote:Heb ik het over rigureus in één keer stoppen? Nee, langzaamaan afbouwen en vervolgens helemaal afschaffen. Waar we wel mee kunnen beginnen is steun aan terroristische boevenstaten als de V.S en Israel.
gewoon het drinkwater besmetten man.quote:Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe ga je gijzelingen / overvallen / achtervolgingen / et cetera oplossen als de man op straat niet eens een wapen op zak heeft. Je maakt jezelf belachelijk gast, houd alsjeblieft op.
[..]
Dan ben je een extreme minderheid in Nederland.
[..]
*Zucht*
Ga je verder nog in op mijn vraag hoe je de uitspraken over het wegvagen van Israël en Amerika kan vergezellen met je anti-wapenbeleid?
Mujaheddin? Ben geen Afghaan he.quote:Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe was jou jeugd bij de Mujaheddin eigenlijk?
Want als je recividisten zoals moordenaars toelaat op een schietvereniging moet je aannemen dat ze hun leven nu wél beteren??quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon het drinkwater besmetten man.
Het feit dat er met bepaalde technische ontwikkelingen vreselijke dingen worden gedaan, maakt het niet minder bewonderenswaardig of eindeloos fascinerend. Omdat er jaarlijks vele verkeersdoden vallen door te hard rijdende auto's, maakt een supercar toch niet minder interessant? En daarnaast is het gewoon vanwege de kick...quote:
I know, maar ik kon zo snel geen andere plek bedenken waar je Kalashnikovs op de markt kon kopen..quote:
Zeg dat NOOIT op een schietvereniging. Iedereen wéét dat dat de reden is wáárom ze er staan, maar als je het uitspreekt krijg je van je levensdagen geen wapenvergunning meer.quote:Op maandag 16 april 2012 15:46 schreef DonRaja het volgende:
En daarnaast is het gewoon vanwege de kick...
Zwarte markt.quote:Op maandag 16 april 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I know, maar ik kon zo snel geen andere plek bedenken waar je Kalashnikovs op de markt kon kopen..
quote:Op maandag 16 april 2012 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeg dat NOOIT op een schietvereniging. Iedereen wéét dat dat de reden is wáárom ze er staan, maar als je het uitspreekt krijg je van je levensdagen geen wapenvergunning meer.
Vroeger in't bosquote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef AryaMehr het volgende:
Echte bazen schieten overigens met pijl en boog.![]()
een nare schoonmoeder.quote:
Blaaspijpquote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef AryaMehr het volgende:
Echte bazen schieten overigens met pijl en boog.![]()
en je landrover kapot maken? pff.quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb je geen wapen voor nodig, gewoon een goede voorbumper...
"Mooie sport" / "Voor de sport" / "Mijn schietkwaliteiten ontwikkelen" / "Een worden met het wapen".quote:
Ik moet werken man. Anders had ik graag antwoord gegeven op je vragenquote:Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe ga je gijzelingen / overvallen / achtervolgingen / et cetera oplossen als de man op straat niet eens een wapen op zak heeft. Je maakt jezelf belachelijk gast, houd alsjeblieft op.
[..]
Dan ben je een extreme minderheid in Nederland.
[..]
*Zucht*
Ga je verder nog in op mijn vraag hoe je de uitspraken over het wegvagen van Israël en Amerika kan vergezellen met je anti-wapenbeleid?
quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik moet werken man. Anders had ik graag antwoord gegeven op je vragen
To be honest... In België vroegen ze niks, ze zeiden ook niks. Ik kreeg alleen een formuliertje dat ik in 3-voud moest invullen en afgeven. Dan zouden zij na groen licht van 1 of andere instantie mijn lidmaatschapskaart opsturen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Mooie sport" / "Voor de sport" / "Mijn schietkwaliteiten ontwikkelen" / "Een worden met het wapen"..
Allemaal tyfushypocriet. Gewoon knallen.
Die van het spelen met de balletjes van de hond?quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
Oh men, de laatste aflevering van de rijdende rechter is echt een pareltje hoor.
Ja, hondenfluisteraars, die eigenaren van de hond die er dikke slaatje uit willen slaan. Echt briljant.quote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Die van het spelen met de balletjes van de hond?
Heb ik gezien jaquote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hondenfluisteraars, die eigenaren van de hond die er dikke slaatje uit willen slaan. Echt briljant.
gast waarom kijk jij Carlo en Irene?quote:Op maandag 16 april 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja![]()
Was nog te gast bij Carlo en Irene gisteren, vroeger geloofde ze er nog zelf niet in dat je met honden kon fluisteren
mijn vader riep: 'Stijn, op rtl4 is die hondenfluisteraar van rijdende rechter'.quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gast waarom kijk jij Carlo en Irene?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gast waarom kijk jij Carlo en Irene?
Dus toch Stijnquote:Op maandag 16 april 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mijn vader riep: 'Stijn, op rtl4 is die hondenfluisteraar van rijdende rechter'.
Op Stijn kan je lekker rijmenquote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus toch Stijn![]()
Ik vond Stalin zoveel mooier...
Hahahahaha...oeps!quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Als er trouwens ergens een trace loopt, mijn laatste zoekopdrachten in Google:
Mujaheddin
Sniper Rifle
Breivik
Wapenvergunning België
Schietvereniging België
DAN ZIT IK OOK MET ZIJN BALLEN TE SPELEN.quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
Oh men, de laatste aflevering van de rijdende rechter is echt een pareltje hoor.
Het is maar goed dat je niet een baan bij het Koningshuis of in die trant adoreert. Dan krijg je een AIVD-A-onderzoek aan de broek en dan wordt echt alles van je leven binnenste buiten gekeerd. Internetgeschiedenis, etc.quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Als er trouwens ergens een trace loopt, mijn laatste zoekopdrachten in Google:
Mujaheddin
Sniper Rifle
Breivik
Wapenvergunning België
Schietvereniging België
Heb zelf al een projectje bij 'BZK2' gedaanquote:Op maandag 16 april 2012 16:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet een baan bij het Koningshuis of in die trant adoreert. Dan krijg je een AIVD-A-onderzoek aan de broek en dan wordt echt alles van je leven binnenste buiten gekeerd. Internetgeschiedenis, etc.
Niet helemaal bekend mee? Wat houdt het precies in?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef DonRaja het volgende:
Heb zelf al een projectje bij 'BZK2' gedaan
Bij dat stuk ging ik echt helemaal kapot.quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
Hondenfluisteraar beweert dat de hond de castratie niet erg vindtHet is voor hem een soort van administratief slordigheidsfoutje geweest.
Hij vindt het zelf iets HEEL KLEINS
Ik heb moeten tekenen om mijn mond te houden, maar het was niet 007-achtig heftig hoor. Vooral administratieve shit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet helemaal bekend mee? Wat houdt het precies in?
Aha, ook een soort veiligheidsonderzoek gehad dus?quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb moeten tekenen om mijn mond te houden, maar het was niet 007-achtig heftig hoor. Vooral administratieve shit.
Yep dat wel, plus familie gechecked enzo.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, ook een soort veiligheidsonderzoek gehad dus?
Ja precies. Ach, valt soms ook wel mee dacht ik.quote:Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef DonRaja het volgende:
Yep dat wel, plus familie gechecked enzo.
Ze hebben gewoon een uitgebreidere VOG uitgevoerd denk ik en voor zover ik weet heb ik geen criminelen in mijn directe familie. Er is me in elk geval niet verteld wat er allemaal is onderzocht, het feit dat ik een badge kreeg betekende dat er niets bezwarends was gevonden.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja precies. Ach, valt soms ook wel mee dacht ik.
Bij mij kwamen ze tot twee keer toe een huiszoeking doen, om werkzaam in een telcentrale te kunnen wordenquote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een uitgebreidere VOG uitgevoerd denk ik en voor zover ik weet heb ik geen criminelen in mijn directe familie. Er is me in elk geval niet verteld wat er allemaal is onderzocht, het feit dat ik een badge kreeg betekende dat er niets bezwarends was gevonden.
Van jou hebben we dus niets te vrezen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
Ze hebben gewoon een uitgebreidere VOG uitgevoerd denk ik en voor zover ik weet heb ik geen criminelen in mijn directe familie. Er is me in elk geval niet verteld wat er allemaal is onderzocht, het feit dat ik een badge kreeg betekende dat er niets bezwarends was gevonden.
Serieus?! Mijn opdracht omvatte wel wat meer dan callcenter werkquote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze tot twee keer toe een huiszoeking doen, om werkzaam in een telcentrale te kunnen worden.
Ja, ik ben braaf en blijkbaar mijn hele familie ook. Of ze zijn gewoon nog niet gepakt...quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van jou hebben we dus niets te vrezen.![]()
Slim of braaf ja. Of beiden natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik ben braaf en blijkbaar mijn hele familie ook. Of ze zijn gewoon nog niet gepakt...
Ik kan ff niet op het woord komen dat ze voor dit onderzoek hadden. Maar ik ga niet meer vage termen googlen...quote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Slim of braaf ja. Of beiden natuurlijk.
Nog steeds Rijdende Rechter? Vanavond thuis maar eens terugkijken danquote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
"Het dier wordt voor de wet gezien als Goed, en dat is het grootste verlies in deze rechtzaak"
Deze show. Dierenarts pakt ook zijn minute of fame.
Wat zegt die man dan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
"Het dier wordt voor de wet gezien als Goed, en dat is het grootste verlies in deze rechtzaak"
Deze show. Dierenarts pakt ook zijn minute of fame.
Hij is een 2e ringsburgerquote:Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, In Den Haag wonen meer buitenlanders dan binnenlanders.![]()
Zou De_kromme ook een buitenlander zijn?
Mensen uit utrecht ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat, maar wtf zijn binnenlanders?
Ik denk het, in Suriname bestaan ze wel: dat zijn letterlijk mensen die in het binnenland wonen...quote:
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk het, in Suriname bestaan ze wel: dat zijn letterlijk mensen die in het binnenland wonen...
Je kunt alle details van waar het wapen is gekocht en wie de eigenaar was weghalen. Als je dit goed doet, kunnen ook forensic labs het niet terughalen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit. Wat, jij dacht dat criminelen hun wapens kochten in de wapensupermarkt ofzo?. In Amerika kan je in fucking Walmart wapens kopen, toch nemen criminelen altijd de 'shabby' wapens om niet gelinkt te kunnen worden.
En toch zijn die gasten keer op keer te pakken. Vage shit men.
Dat heet plastic cover en scheren voordat je een misdaad gaat plegenquote:[..]
Een mens verliest 6000 haren per dag. Hoezo onmogelijk?
Als alle details van het wapen zijn weggehaald, en je hebt het bijv gekocht met bitcoins, dus volledig anoniem kan het niet terug naar jou worden getraced, en het is juist de bedoeling om fuckups te voorkomen.quote:[..]
Want fuckups worden niet gemaakt?
Überhaupt, als je het wapen 'tosst' ben je al een sukkel eerste klas.
Ik zou maar geen crimineel worden als ik jou was.
Je kunt individuele karakteristieken van de kogel zelf( de cartridge moet je niet laten liggen natuurlijk) wijzigen door bijv. de imperfecties die je wapen had voordat je 'm gebruikten te "veranderen" met een steel brush door je barrel.quote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
Maar voor Smoofie nog even de meest basale werkwijze:
1) Kogels. Een 10mm past niet in een 9mm. Sluit altijd al heel veel wapens uit.
2) Wapenkarakteristieken. De groevingen van de loop kunnen een kogel linken aan één specifiek wapensoort.
3) Individuele karakteristieken ín die loop, uitgedrukt op de huls en/of kogel. Dit kun je NIET 'voorkomen' enkel door de loop schoon te houden. Net als sneeuwvlokken is geen wapenloop hetzelfde.
De match tussen kogel en wapen is óntzétténd makkelijk te leggen: de technieken hierin zijn zo onvoorstelbaar ver.
Je kunt dus niet zomaar aannemen dat dit wel te voorkomen is door je wapen goed te onderhouden. Gevonden vuurwapen dat gelinkt kan worden aan jou en je gaat voor het bijltje: ze traceren de kogel vrijwel altijd terug naar het vuurwapen.
En dan is het niet alleen de loop! Kogels kunnen zelfs gelinkt worden aan de kogel 'cartridge', slagpin, vrijwel állés aan het wapen verraad je als ze 'm eenmaal gevonden hebben en je gelinkt hebben aan het wapen.
Of pics.quote:Op maandag 16 april 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
Jojoortje jij bent echt de meest nutteloze user in deze slowchat. Elke dag begin je met "hoi". Kom verdomme eens met een onderwerp aan.
Footballculturequote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heineken EK gadget.
Dan mot ik me registreren nee bedanktquote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie gaat er mee duitsers pesten?
http://www.fctwente.net/f(...)daysprune%3D%26f%3D3
Nee man. Ik wil duits praten, en dat kan hier; kijkquote:Op maandag 16 april 2012 19:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan mot ik me registreren nee bedankt. Kunnen we niet PSV'ers pesten op Fok!? Velen malen makkelijker, sowieso laten die gasten zich té makkelijk uit de kast lokken
En nee, ik bedoel niet op de kast jagen.
Ikquote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie gaat er mee duitsers pesten?
http://www.fctwente.net/f(...)daysprune%3D%26f%3D3
Ik vond dat ouwe baasje met die bril aan dat tafeltje eigenlijk nog mooier:quote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
Nou dan doe ik het verdomme wel weer.
http://www.geenstijl.tv/2(...)loot_plaatje_in.html
3:30
"Kinderen bescherm je met opvoeding, als ze dat soort zaken willen vinden doen ze het toch wel, op straat, via hun mobiele telefoon, via internet"
Deze man == eindbaas onder de moslims.
Ja door ene Karim, die opkwam voor zijn broer khalid ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef Bonkers. het volgende:
Jezusfack. Net op RTL nieuws, speler van zwart-wit 2 gebroken oogkassen, een gebroken kaak en een gebroken neus gemept.Wat een debiel.
Iedereen kappen met amateurvoetbal en lekker trainen voor een triathlon zoals ik wrs ga doen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef Bonkers. het volgende:
Jezusfack. Net op RTL nieuws, speler van zwart-wit 2 gebroken oogkassen, een gebroken kaak en een gebroken neus gemept.Wat een debiel.
ga je wel zwemmen in Breda oid? Zwembaden in tilburg zijn nou niet echt veiligquote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen kappen met amateurvoetbal en lekker trainen voor een triathlon zoals ik wrs ga doen.
Pak ff m'n baantjes mee in 't Wilhelmina-kanaal. Achter de sloep van Marc v. Hintum aan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga je wel zwemmen in Breda oid? Zwembaden in tilburg zijn nou niet echt veilig
quote:Op maandag 16 april 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pak ff m'n baantjes mee in 't Wilhelmina-kanaal. Achter de sloep van Marc v. Hintum aan.
Ik keek alleen de Engelse versie. En ik was fan van Henry. Gordon was ook een baas btw.quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds dol is op Thomas de stoomlocomotief, ingesproken door Erikje de Zwart?
Jamesquote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik keek alleen de Engelse versie. En ik was fan van Henry. Gordon was ook een baas btw.
jup ditquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Doe mij maar Budgie de kleine helicopter
Oh fuck. Dat was die rode he. Die vond ik ook geweldig btw. Percy was de gay onder de treinen.quote:
Dat was dus echt van na onze tijd hoor vriend. Toen was je inmiddels al 10 of 11. Keek jij toen nog dat soort kleuter tv?quote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Doe mij maar Budgie de kleine helicopter
Ja, hij vervoerde jouw shitload aan slechte grappen om vernietigd te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2012 20:13:41 ]
ik mocht dat wel lekker kijken met mijn 3/4 jaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was dus echt van na onze tijd hoor vriend. Toen was je inmiddels al 10 of 11. Keek jij toen nog dat soort kleuter tv?
1994 voor het eerst op de nl tv.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
Geen idee van wanneer budgie wasen hoe oud ik toen was, dont care either.. alsik dat toen tof vond
..
Sowieso als nu X-men en andere cartoons op zijn zou ik dat ook kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |