quote:Op maandag 16 april 2012 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij vrijkomt overleeft hij het ook niet.
Dat roept iedereen altijd.. oh.. laat hem maar los, die wordt wel opgeruimdquote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Maar dit zo maar gaan lukken mijn god hé wat voor rel moet dat wel niet gaan veroorzaken.
Weet je hoe makkelijk het is om iemand te doden zonder ook maar iets achter te latenquote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dat roept iedereen altijd.. oh.. laat hem maar los, die wordt wel opgeruimd.. gebeurd helemaal niks met die man, iedereen roept en moppert maar die man komt dan gewoon vrij.
Misschien een steen door de ruit, misschien zijn auto onder verf maar blijft het bij.
Gewoon onzin, want mensen gaan echt niet 15 jaar zitten om zo'n mafkees om te leggen en hun eigen gezin in de steek te laten.
Vaak doen de ouders van het slachtoffer het niet eens dus.
Nou, ik ben benieuwd.. vertel.quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk het is om iemand te doden zonder ook maar iets achter te laten.
Het gebeurt vaker dan je denkt, ik zou het in elk geval toejuichen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dat roept iedereen altijd.. oh.. laat hem maar los, die wordt wel opgeruimd.. gebeurd helemaal niks met die man, iedereen roept en moppert maar die man komt dan gewoon vrij.
Misschien een steen door de ruit, misschien zijn auto onder verf maar blijft het bij.
Gewoon onzin, want mensen gaan echt niet 15 jaar zitten om zo'n mafkees om te leggen en hun eigen gezin in de steek te laten.
Die oceaan is groooot Patrick....quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd.. vertel.
Ongebluste kalk?
Zoek eens op Project Blue Beam.quote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
Nog paar jaar jonge en kan de Amerikaanse overheid super realistisch 3D video's maken van 'Terroristen' .. en kunnen ze elk landje binnen vallen wanneer ze weer willen.
Ik zou een Black Ops squad toejuichen die dit soort mensen laat verdwijnen.. eigen rechter spelen als burger is nooit slim, zoals ik al zei je laat je eigen familie/gezin in de steek.. Als slachtoffer kan ik het begrijpen, maar vaak hebben de mensen grote spijt van hun daden (als ze voor eigen rechter spelen).quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker dan je denkt, ik zou het in elk geval toejuichen.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk het is om iemand te doden zonder ook maar iets achter te laten zonder dat het infantiele zooitje dat Forensisch Instituut Nederland heet het in de gaten heeft.
Barca is Ajax al lang, LANG voorbij.quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat komt vooral omdat ik niet wil dat Barca Ajax voorbij streeft
IRL is geen CSI.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd.. vertel.
Ongebluste kalk?
Moet je het wel goed doen, zijn er al genoeg gepakt die dachten een lijk te dumpen in de zee/oceaan en gewoon gepakt zijnquote:
Niet qua Europacupsquote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verder:
[..]
Barca is Ajax al lang, LANG voorbij..
quote:
Qua prijzen nietquote:[..]
Wat maakt het bloed uit? Je kunt hem gewoon dood schieten zonder dat je zelf maar iets van bewijzen achterlaat.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doen, zijn er al genoeg gepakt die dachten een lijk te dumpen in de zee/oceaan en gewoon gepakt zijnvergeet niet dat je bloed niet ff weg krijgt .. ja voor het blote oog wel.
Als die domme kneus van een Joran er één keer mee wegkomt, dan moet iedereen dat kunnen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doen, zijn er al genoeg gepakt die dachten een lijk te dumpen in de zee/oceaan en gewoon gepakt zijnvergeet niet dat je bloed niet ff weg krijgt .. ja voor het blote oog wel.
Daar zul je nog raar van opkijken, waar ze je allemaal voor kunnen pakken. Je laat meer achter dan je denkt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat maakt het bloed uit? Je kunt hem gewoon dood schieten zonder dat je zelf maar iets van bewijzen achterlaat.
Hoe dan jongen. Noem jij de opties maar.quote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Het is heel makkelijk om helemaal geen bewijzen achter te laten man, waarop ze je kunnen pakken.
2 Wereldbekers tegenover 2.quote:Qua prijzen niet
FOUT. Elk wapen is te linken aan de kogel geëindigd in het lichaam van een mens. Als ook maar één iemand je gezien heeft ben je de lul. Jongens als Robert M. zullen echt niet ergens in een hutje op de hei wonen, die zijn altijd in de directe omgeving van mensen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat maakt het bloed uit? Je kunt hem gewoon dood schieten zonder dat je zelf maar iets van bewijzen achterlaat.
Ik bedoel qua ''rel'' dat heel Nederland geen vertrouwen meer heeft in het rechtssysteem en dat is echt geen goede zaak. Maar dit is weer als... dan... denken vrij kansloos dus.quote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Hey daar heb ik wel eens wat over gelezen in BNW.quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben er weer te laat bij, maar vond dit wel een interessante opmerking van Geo4kant.
[..]
Zoek eens op Project Blue Beam.Ze zijn daar hard mee bezig iig.
Inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar zul je nog raar van opkijken, waar ze je allemaal voor kunnen pakken. Je laat meer achter dan je denkt.
Ook al pakken ze het wapen? Nou en? En met de auto gaan is ook niet zo slimquote:Op maandag 16 april 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FOUT. Elk wapen is te linken aan de kogel geëindigd in het lichaam van een mens. Als ook maar één iemand je gezien heeft ben je de lul. Jongens als Robert M. zullen echt niet ergens in een hutje op de hei wonen, die zijn altijd in de directe omgeving van mensen.
Je scheurt weg van het ongeluk, je wordt geflitst, hoppa je bent gevonden.
Ja.. maar die rel is gewoon stom, want Nederland heeft geen poot om op te staan, ja het is kut dat die man vrij komt maar als dat door een vormfout/fout van de Overheid is is dat geen fout in het rechtsysteem....quote:Op maandag 16 april 2012 14:06 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoel qua ''rel'' dat heel Nederland geen vertrouwen meer heeft in het rechtssysteem en dat is echt geen goede zaak. Maar dit is weer als... dan... denken vrij kansloos dus.
Jij met het vuurwapen waarmee een dodelijk schot is afgevuurd in bezit draait op honderd procent zeker de bak in hoor vriendquote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook al pakken ze het wapen? Nou en? En met de auto gaan is ook niet zo slim. En je moet het natuurlijk niet als famillielid doen van een van de kinderen. Ik heb het over een buitenstaander.
Ik zou het Ajax haast nog eerder gunnen dan Barca..quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verder:
[..]
Gast, alsof je het gaat doen met een wapen wat op jouw naam staatquote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij met het vuurwapen waarmee een dodelijk schot is afgevuurd in bezit draait op honderd procent zeker de bak in hoor vriend.
Het lek zit daar waar je gesmokkelde wapens gaat gebruiken. Er zijn wel plekken in Nederland waar je met dit soort dingen gewoon weg kunt komen als je geen ongeluk hebt dat er toevallig iemand langsrijdt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Leuk voorbeeld: ik heb een vriendinnetje die werkt als Forensisch medewerkster voor o.a. politie. We schoten met 1 AK47 een kogel of tien af. We hebben er 90 in bezit.
Zij wist binnen een dag de kogel te linken aan het juiste wapen, terwijl alle wapens regelmatig ingezet worden om te schieten.
Wapen achterlaten --> achtergelaten elementen die gelinkt kunnen worden aan jouw persoon (camerabeelden, vingerafdrukken, haren, noem maar op).quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, alsof je het gaat doen met een wapen wat op jouw naam staat. En ze moeten je eerst ook nog vinden. Je kunt het wapen gewoon achter laten.
Hélémáál correct.quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lek zit daar waar je gesmokkelde wapens gaat gebruiken. Er zijn wel plekken in Nederland waar je met dit soort dingen gewoon weg kunt komen als je geen ongeluk hebt dat er toevallig iemand langsrijdt.
In uitgestrekte poldergebieden tegen een zeedijk aan komt 's nachts NOOIT iemand. Kegel daar iemand omver, steek een schop in de grond of keil 'm in de zee. Rij vervolgens rustig weg in een niet opvallende auto zo snel mogelijk over de grens en er zal echt niemand zijn die je te pakken krijgt als je geen domme dingen doet.
Het is gewoon heel simpel hoor. Wat voor iedereen geldt, moet ook voor die ene smerige kinderverkrachter gelden. En andersom ook: wat voor hem geldt, geldt ook voor de rest van Nederland. Rechtsgelijkheid noemen we dat.quote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar die rel is gewoon stom, want Nederland heeft geen poot om op te staan, ja het is kut dat die man vrij komt maar als dat door een vormfout/fout van de Overheid is is dat geen fout in het rechtsysteem....
Of heb jij liever dat ze zomaar alles mogen doen onder de noemer Nationale veiligheid?
Dat zie je ook zovaak bij van die Kassa programma's etc, mensen kijken teveel met hun gevoel.. maar je moet kijken wat de wet zegt.
Ik heb nog wel een bolderkarretje.quote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hélémáál correct.
Hoe krijg je Robert M daar?.
Precies. Er zijn ook gewoon nog technieken waar de meesten van ons helemaal geen weet van hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
Inderdaad.
Leuk voorbeeld: ik heb een vriendinnetje die werkt als Forensisch medewerkster voor o.a. politie. We schoten met 1 AK47 een kogel of tien af. We hebben er 90 in bezit.
Zij wist binnen een dag de kogel te linken aan het juiste wapen, terwijl alle wapens regelmatig ingezet worden om te schieten.
Je bedoelt ballistic fingerprinting? Was het maar zo!quote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
Ook is "bullet fingerprinting" zoals ze in CSI doen nagenoeg onmogelijk.
Een wapen wat illegaal is, is alles van identificatie weggehaald zoals serial no enzquote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wapen achterlaten --> achtergelaten elementen die gelinkt kunnen worden aan jouw persoon (camerabeelden, vingerafdrukken, haren, noem maar op).
Of 't wapen wordt gelinkt aan de oorspronkelijke eigenaar --> laat weten wie het dodelijke schot gelost heeft.
Tot nu toe een ogenschijnlijk zwak verhaal.
Nee maar snap je? Ja midden op zee kan ik ook wel iemand over boord duwen en als hij in zee licht een kogel door zijn kop poppen en het wapen ergens 'verliezen' in de grote wijde oceaan.quote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bolderkarretje.
Nee. Ballistic is uit welk wapen het komt, dus een AK47, de individuele AK47 kun je niet ff checken als je als eigenaar de barrel goed onderhoudt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt ballistic fingerprinting? Was het maar zo!
Helaas wijst de praktijk iets HEEL anders uit: vrijwel ALTIJD is de kogel aan het juiste wapen te linken.
Heel veel mensen kijken niet dat het een fout is van de overheid.quote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar die rel is gewoon stom, want Nederland heeft geen poot om op te staan, ja het is kut dat die man vrij komt maar als dat door een vormfout/fout van de Overheid is is dat geen fout in het rechtsysteem....
Of heb jij liever dat ze zomaar alles mogen doen onder de noemer Nationale veiligheid?
Dat zie je ook zovaak bij van die Kassa programma's etc, mensen kijken teveel met hun gevoel.. maar je moet kijken wat de wet zegt.
Idd. Daarom vind ik die hele zaak van die Herman Ploegstra zo intrigerend.quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maar snap je? Ja midden op zee kan ik ook wel iemand over boord duwen en als hij in zee licht een kogel door zijn kop poppen en het wapen ergens 'verliezen' in de grote wijde oceaan.
Hoe krijg ik Robert M daar echter. Dat is een beetje het probleem.
Komt omdat 65% van de Nederlanders in wezen te dom om te poepen is. En nee, dat is niet arrogant maar een constatering. Als je bewust niet WILT nadenken dan ben je gewoon te dom om te poepen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Heel veel mensen kijken niet dat het een fout is van de overheid.
Maar zien dat als een fout van het rechtssysteem, ze zijn onwetend weten niet waar ze het over hebben. Maar hebben wel overal een oordeel over. Als er in de bevolking paniek ontstaat neemt iedereen het over en daar maak ik mij wel zorgen om.
Iedereen is zo snel in de westerse samenleving in paniek en gespannen, zie 9/11 etc. etc.
Dat maakt geen reet uit. Wat, jij dacht dat criminelen hun wapens kochten in de wapensupermarkt ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een wapen wat illegaal is, is alles van identificatie weggehaald zoals serial no enz.
Een mens verliest 6000 haren per dag. Hoezo onmogelijk?quote:Een haar vinden....het is geen CSI
Want fuckups worden niet gemaakt?quote:en vingerafdrukken= bleek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |