We willen de server juist lekker vanilla houden, als je dat bedoeltquote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef -Datdus- het volgende:
Komt er ook een soort, item podium? Centraal waar je dan supplies kan halen. Met het gevaar natuurlijk dat je wordt gedood.
Ik bedoel zeg maar dat de admins 3 diamond pickaxes neer gooien en je er dan om moet vechten. Maar een ideetje hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
We willen de server juist lekker vanilla houden, als je dat bedoelt
quote:In team blauw zitten OA menderv, johan1994, sitethief en flodder450, bestemmingsplan en vogelkooi
In team rood zitten OA drumpie vbownswow, bobbernaut, topiek, tomvnl en plexcon
Vallen maken is best leuk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef Ame_thyst het volgende:
PVPen in Minecraft
Je kan ook iets leuks gaan doen.
wat lul jij weer slapquote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
drump en vic en tom en bobber in één team. Klinkt goed.
count me inquote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hey ja vanaaf weer lol?
Hij lult niet slap want jullie zitten in het zelfde team inderdaadquote:
Peusbvgasuopbvgapsdva lol = League of Legendsquote:
hebben ze het niet over LoL?quote:
ja maar hij bedoelt het sarcastisch.. idz van ha dat gaat fout..quote:Op maandag 16 april 2012 13:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hij lult niet slap want jullie zitten in het zelfde team inderdaad
Dat gaat het ook?quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hebben ze het niet over LoL?
[..]
ja maar hij bedoelt het sarcastisch.. idz van ha dat gaat fout..
Hm ja, die moet ik ook nog eerst kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Sitethief het volgende:
Als ik thuis kom ga ik eerst GoT kijken hoor.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh nee, ik ga ervan uit dat het gewoon goed zal gaan.
... Moet je niet huilen op griefers?quote:
Pvp server loopt al hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef MineraalWater het volgende:
Hoe laat willen jullie dit event dan doen? grgr
jepquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelf wetenquote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Exentric90 het volgende:
Is het de bedoeling dat we een ingang obviouse maken of?
We doen het gewoon zo. Vanaf nu de volgende regel:quote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef gogosweden het volgende:
JE MOET WEL EEN TEKEN HEBBEN DAT JE BASE ER IS. EEN SIGN IS OPZICH AL GENOEG MAAR JE MOET WEL KUNNEN ZIEN DAT ER EEN BASE IS. - dit om de gameplay wat te versnellen.
een ingang ergens onder water, met trapdoors en ladders?quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Exentric90 het volgende:
Is het de bedoeling dat we een ingang obviouse maken of?
In 1.7 was die er wel op de Drumpie server, was een toffe arena toendertijdquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef STING het volgende:
Bestaat er niet iets van een CTF mod o.i.d?
dealquote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Mender het volgende:
[..]
We doen het gewoon zo. Vanaf nu de volgende regel:
Je moet zorgen dat er een sign duidelijk zichtbaar is in de base. Met de tekst "team rood" of "team blauw". Wij hebben dat iig al. De rest mag je zelf weten.
oh dus jullie zitten onder de grond?quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
in de base inderdaad, niet een lullig bordje boven de grond o.i.d.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
geen idee, ik ben nog niet in onze base geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |