Ja inderdaad, zou wel handig zijnquote:Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom is er geen auto balance functie?
Fapquote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Seb,Jeb,Pep,Fap whatever.
edit: Jens k whatever.
Is dat niet de moeilijkheid. Dat moet je toch ook als je ergens bij een bedrijf gaat werken o.i.d.quote:Op maandag 16 april 2012 13:22 schreef Exentric90 het volgende:
nou ik denk omdat er mensen zijn die niet met elkaar samen kunnen werken
quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
jij bent admin jij moet dat fiksen
Klopt wel, maar dit loopt toch al iets langerquote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is dat niet de moeilijkheid. Dat moet je toch ook als je ergens bij een bedrijf gaat werken o.i.d.Je kan niet met iedereen opschieten..
Sowieso een goed punt, maar je als je hier gedonder kunt voorkomen door een kant te kiezen, dan voorkom je daar denk ik wel gezeik mee.quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is dat niet de moeilijkheid. Dat moet je toch ook als je ergens bij een bedrijf gaat werken o.i.d.Je kan niet met iedereen opschieten..
We willen de server juist lekker vanilla houden, als je dat bedoeltquote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef -Datdus- het volgende:
Komt er ook een soort, item podium? Centraal waar je dan supplies kan halen. Met het gevaar natuurlijk dat je wordt gedood.
Ik bedoel zeg maar dat de admins 3 diamond pickaxes neer gooien en je er dan om moet vechten. Maar een ideetje hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
We willen de server juist lekker vanilla houden, als je dat bedoelt
quote:In team blauw zitten OA menderv, johan1994, sitethief en flodder450, bestemmingsplan en vogelkooi
In team rood zitten OA drumpie vbownswow, bobbernaut, topiek, tomvnl en plexcon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |