Als we dat toch mogen meemakenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
Ik ben al wakker vanaf 4 uur, ik hoop dat het zo geweldig leuk spannend mooi tof overvallend geweldig is, dat ik spontaan fris en wakker wordt van het kieken straks
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef danilel het volgende:
Ben benieuwd of een familielid (die probeert geheim te houden dat ie mee heeft gedaan aan de battles) vanavond al in de aflevering te zien is.
Zit dus ook al in de aanslag!
Moet ik wel de link erin plakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam net deze tegen in het X Factor UK topic..
Mag er a.u.b. zoeen tussenzitten? Damn
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet ik wel de link erin plakken
deze dus
Je kunt er toch ook prijzen mee winnen of niet? Lijkt me dan een lekker corrupt zooitje!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. En als je bij de battles aanwezig was(opnames waren afgelopen woensdag en donderdag) ben je helemaal in het voordeel
Vorig jaar wonnen ook 4 bekenden van mij. Die waren bij alle audities en de helft van de battles. Die wonnen dus al die prijzen jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Je kunt er toch ook prijzen mee winnen of niet? Lijkt me dan een lekker corrupt zooitje!
omg. Dat is wel zeer triest dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen ook 4 bekenden van mij. Die waren bij alle audities en de helft van de battles. Die wonnen dus al die prijzen ja
Dat kan pas vanaf de liveshowsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
omg. Dat is wel zeer triest dan.
Misschien kun je op unibet ook gokken wie er door gaan:p
Loopt vast weer uitquote:
Laptop doet het nu nog wel, maar heb nogal problemen draadloosquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, RTl 4
Ik ga zo even overstappen.
PC uit, laptop aan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Day het volgende:
App downloaden en spel gedaan - check
Drank, snoep en chips gepakt - check
Man de deur uitgewerkt - check
Inloggen op FOK! - check
Hoooi, daar gaan we weer!
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Let op, er zijn nog 25 minuten te gaan en ik moet straks nog sprinten om m'n eten en drinken te pakken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Er doet een kennis van me mee, weet alleen niet in welke show
Gister vergeten te vragen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef danilel het volgende:
hier moet de hele familie verplicht kijken, krijgen allemaal een valiumpje in hun ranja is het zooooooooooo rustig!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Er doet een kennis van me mee, weet alleen niet in welke show
Gister vergeten te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |