quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit begint bijna een slogan te worden
Jaaa en ik heb er serieus weer zin in. Heb even ruim een jaar geen talentenjacht aangeraakt. Was het gewoon even zatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
SymphieLeuk dat je ook actief gaat posten tijdens zeh voissss
Oh OK, jammer, vond Westergasfabriek leuke locatiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, in Hilversum. Er is ook een nieuw decor
ik ben wel blij, het geluid in de Westergas fabriek was echt baggerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh OK, jammer, vond Westergasfabriek leuke locatie![]()
Vind de nieuwe decors (dacht dat het alleen voor Blind Auditions was) er wel geweldig uit zien.
Eens! Valt heel veel winst te behalen op dat vlak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel blij, het geluid in de Westergas fabriek was echt bagger
Nog 10 uur en 30 minutenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, Benny, Benny???? Hoeveel uur nog?
De kijkcijfers van woensdag en donderdag worden vandaag bekend gemaakt. Er was een storing. Als het goed is komen die van The Voice wel gewoon morgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:38 schreef JRRY het volgende:
Nog steeds geen kijkcijfers van woensdag én donderdag. Straks hebben we ze van The Voice ook niet
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad best een tijd geleden ja
dat klopt wel ongeveer.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
*namens zichzelf spreekt
vleeschquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat klopt wel ongeveer.....
Heb echt een jaar lang iedere vorm van Talentenjacht gemede omdat ik er wel even klaar mee was, maar ja, het vleesch is zwak
Wil je het langzaam opbouwen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt het vanavond eigenlijk, toch niet meteen 2 uur?
In 2 uur heb ik idd geen trek, zeker niet met mooi weerquote:
Het duurt 45 minuten (en 1 uur en 15 minuten reclame) dus inderdaad 2 uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt het vanavond eigenlijk, toch niet meteen 2 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |