Tsja, als opzichtig flirten al niet werkt, dan weet ik 't serieus niet. Zeker niet als je 'm al uit hebt gevraagd. Dan gaat het hem gewoon niet worden. Als je een idioot wel een hele dikke hint geeft wil hij nog wel eens wakker worden. Maar dat lijkt me nu een beetje uitgesloten.quote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef strawberry_hill het volgende:
mmh laat maar ik ben volwassen ik zou dit moeten weten maar het voelt niet zo
Even quoten voor alle whiners die zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef strawberry_hill het volgende:
god ik ben 23 en vrouw ik snap het nog steeds niet?
Klopt... jammerquote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Maar over het algemeen zijn Nederlanders wel wat losgeslagen.
Maar ik mag niet zeuren omdat ik ook niet echt heel kuis ben
Waarschijnlijk boven 'r league aan het vissen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Even quoten voor alle whiners die zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben.
Ze moet gewoon wachten tot een man haar wil...quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk boven 'r league aan het vissen.
je bent ook tegen vrouwelijke actie?quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze moet gewoon wachten tot een man haar wil...
Wat zeg je dan zoal en wat doe je er verder bij?quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef strawberry_hill het volgende:
hoe moet je eigenlijk flirten?ik zeg het gewoon of ga praten ,maar ik praat tegen iedereen de vagina had toch de macht?Zelfs in mijn leagu werkt het niet ik ben gewoon leljk en dom
Ach, ik vind het wel belangrijk om goedkeuring te hebben van de ouders qua trouwen. Maar zoniet, dan niet. Waarom überhaupt trouwen?quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar mijn ouders hoeven niet goed te keuren van wie ik hou, vind ik.
Uiteraard.quote:
Wel vind ik.quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar mijn ouders hoeven niet goed te keuren van wie ik hou, vind ik.
Geen idee, een beetje ze aanraken als je met ze praat en zo laten merken dat je interesse hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef strawberry_hill het volgende:
geen enkele man wil mij alleen 40+ers maar hoe flirt en verleid je?
je ziet er wel een beetje redelijk uit? Niet dat uiterlijk alles is, maar bij versieren is het toch het 1e hequote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef strawberry_hill het volgende:
geen enkele man wil mij alleen 40+ers maar hoe flirt en verleid je?
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?quote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat zeg je dan zoal en wat doe je er verder bij?
quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?quote:
Luister je dan ook nog naar wat de ander te zeggen heeft of ratel je maar door?quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?
uhm..quote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Luister je dan ook nog naar wat de ander te zeggen heeft of ratel je maar door?
Ik zou het wel heel lastig vinden.quote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?
Ik heb geen echte ouders zeg maar maar als de ouders van hem zouden bepalen dat ik slecht ben moet ik bewijzen goed te zijn voor hem. En anders is ontvoeren nog altijd een optiequote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?
Wat? Versieren?quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef strawberry_hill het volgende:
ok nogmaals; hoe doen jullie dat?
Reageer anders eens op de vragen dan gaan we daar op verder en leg ik het je uit.quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef strawberry_hill het volgende:
ok nogmaals; hoe doen jullie dat?
deskundigen in hoe het niet moetquote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor![]()
Alleen hier zitten nou niet echt de ervaringsdeskundigen meestal...
Ja heb je zin?quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien wil Strawberry wel langs wippen
Misschien is dat het.quote:
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar wij zijn versierkneuzen. Ik heb zelden IRL versierd.
Je zult je vast verkeerd gedragen naar mannen toe...quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je zult je vast verkeerd gedragen naar mannen toe...
Oh dat is vervelend.quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.
wss sta ik nu bekend as het wanhopige mesje op school overal eigenlijk.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend.
Gedraag je je vrouwelijk?
uhm waarom denk je dat?quote:
Je noemt jezelf lelijk en dom, niet de eigenschappen van een zelfverzekerd iemand.quote:
Huh wat?quote:
Het kan ook gewoon zelfkennis zijn he? Ik heb die ook.quote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je noemt jezelf lelijk en dom, niet de eigenschappen van een zelfverzekerd iemand.
En dat valt mannen die echt interesse in je hebben weer op.quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef strawberry_hill het volgende:
ik hou van praten ^^ mannen praten sneller terug
Iets meer plagen enzo kan helpenquote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef strawberry_hill het volgende:
ik hou van praten ^^ mannen praten sneller terug
Ik vind persoonlijk dat je jezelf soms grondig onderschat.quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zelfkennis zijn he? Ik heb die ook.
Ja is leuk!quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Random gesprekken voeren met schoonmakers op het station
Je kent me niet IRL he.quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je jezelf soms grondig onderschat.
Is dat erg dan?er zijn op dit moment geen mannen die intresse in me hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En dat valt mannen die echt interesse in je hebben weer op.
Vrouwen houden van praten, laat zequote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef Sneezeechu het volgende:
* Sneezeechu houd je in inhouden denk ik
Tuurlijk, maar alsnog.quote:
Dat weet je echt niet altijd, vertrouw me.quote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Is dat erg dan?er zijn op dit moment geen mannen die intresse in me hebben
Vrouwen moeten goed voor een ja een man zijn en daar trouw aan blijvenquote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen houden van praten, laat ze
Wat heb ik verkeerd gezegd?quote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef Sneezeechu het volgende:
* Sneezeechu houd je in inhouden denk ik
weet jij hoeveel mannen je geinteresseerd bekijken?quote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Is dat erg dan?er zijn op dit moment geen mannen die intresse in me hebben
Ik heb niet echt wat dan ook bereikt in mijn leven behalve school afmaken en de knapste ben ik ook nietquote:
Dus? Ik heb het VMBO gedaan, ben dik en scheel.quote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt wat dan ook bereikt in mijn leven behalve school afmaken en de knapste ben ik ook niet
Gewoon een analyse van hoe ik ben.
ja ,zijn 40ers hoezo?quote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet jij hoeveel mannen je geinteresseerd bekijken?
Ik praat met ze, ik flirt niet ofzo. Ik hou gewoon van gesprekken met vreemden omdat je soms boeiende mensen tegenkomt op zo'n manier.quote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Vrouwen moeten goed voor een ja een man zijn en daar trouw aan blijven
je weet niet hoe ik eruitzie..hoe dan?quote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als jij een man wilt krijg je die...
maar je weet toch niet altijd wanneer dat gebeurd?quote:
dat 1e is idd lastig, voor hetzelfde geld lig je om die reden slecht in de marktquote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je weet niet hoe ik eruitzie..hoe dan?
Kijk, jij hebt ook zelfkennis.quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus? Ik heb het VMBO gedaan, ben dik en scheel.
Ik ben echt geen succes hoor.
niet veel,dat merk je?quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je weet toch niet altijd wanneer dat gebeurd?
Wie weet hoeveel 20-30 jarigen geinteresseerd zijn
Ben je erger dan deze vrouw:quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven als ik een relatie zou zitten nu ben ik [helaas] vrij maar nee zou het niet doen hoor is anders niet zuiver.quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praat met ze, ik flirt niet ofzo. Ik hou gewoon van gesprekken met vreemden omdat je soms boeiende mensen tegenkomt op zo'n manier.
Iedere vrouw kan man krijgen zolang haar eisen niet te hoog liggen...quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mannen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Iedere vrouw kan man krijgen zolang haar eisen niet te hoog liggen...
Dus je mag je mond alleen opendoen tegen je partner en de rest van de wereld moet maar stikken?quote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven als ik een relatie zou zitten nu ben ik [helaas] vrij maar nee zou het niet doen hoor is anders niet zuiver.
Ik vind ook niet alles goed, maar soms lijkt het of je de goede kanten aan jezelf niet waardeert en je alleen maar blind staart op het slechte.quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt ook zelfkennis.
Alles van jezelf maar goed vinden omdat dat een teken is van zelfverzekerdheid vind ik zo droevig. Jezelf voor de gek houden is het, je moet gewoon neutraal kijken naar hoe slim/knap/aardig je bent.
Zo is dat. Realistisch zijn in je kansen scheelt al een hoop drama.quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt ook zelfkennis.
Alles van jezelf maar goed vinden omdat dat een teken is van zelfverzekerdheid vind ik zo droevig. Jezelf voor de gek houden is het, je moet gewoon neutraal kijken naar hoe slim/knap/aardig je bent.
Gaat heel goed, heb nu mijn eerste vriendje voor nog een hele tijd hopelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 00:37 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoe gaat het met jullie liefdesleven?Willen jullie een zomer/vakantieliefde?
ik heb pittige kapsels gezien die erger warenquote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je erger dan deze vrouw:
[ afbeelding ]
Indien niet kan je ook een man krijgen.
Klopt!quote:
Tenzij de partner toestemming geeft...quote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je mag je mond alleen opendoen tegen je partner en de rest van de wereld moet maar stikken?
Over de goede dingen hoef je niet te klagen, die hoeven niet per se op FOK!quote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles goed, maar soms lijkt het of je de goede kanten aan jezelf niet waardeert en je alleen maar blind staart op het slechte.
Schaapachtig?quote:Op maandag 16 april 2012 00:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb pittige kapsels gezien die erger waren
nee,jonger en slanker iemand noemde mij wollig ik weet nog steeds niet wat betekent
Ik zou me echt niet op die manier laten vertellen wat ik mag en niet mag, ik zou het verstikkend vinden. Hij moet er maar gewoon op vertrouwen dat ik alleen van hem hou.quote:Op maandag 16 april 2012 00:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Tenzij de partner toestemming geeft...
Inderdaad, zo kan ik 90% van de meisjes die ik leuk vind meestal van te voren al afschrijven.quote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zo is dat. Realistisch zijn in je kansen scheelt al een hoop drama.
QFTquote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je mag je mond alleen opendoen tegen je partner en de rest van de wereld moet maar stikken?
maak een Fobo, dan weten we tenminste waarover we moeten oordelenquote:Op maandag 16 april 2012 00:40 schreef strawberry_hill het volgende:
mmh aaibaar denk ik,maar dat kan het ook zijn
Nou ik dus wel en zo heeft het voor mij altijd gewerkt enkel in huis en over [mogelijke] kinderen heb ik wat te zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me echt niet op die manier laten vertellen wat ik mag en niet mag, ik zou het verstikkend vinden. Hij moet er maar gewoon op vertrouwen dat ik alleen van hem hou.
Nee mag nietquote:Op maandag 16 april 2012 00:43 schreef strawberry_hill het volgende:
iig jullie nog zomer/vakantieliefde
Nee, is toch jammer dat het maar een paar maanden is dan.quote:Op maandag 16 april 2012 00:43 schreef strawberry_hill het volgende:
helaas, ik mag nietquote:Op maandag 16 april 2012 00:43 schreef strawberry_hill het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 00:44 schreef strawberry_hill het volgende:
jullie hebben langdurige liefdes hmm fijn
Ik dus welquote:Op maandag 16 april 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet mogen is zo sneu zeggen, als je in een relatie zit wil je dat niet eens als het wel mag hopelijk
om je heen kijken en flirten vind ik best wel kunnen, consumeren is iets andersquote:Op maandag 16 april 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet mogen is zo sneu zeggen, als je in een relatie zit wil je dat niet eens als het wel mag hopelijk
Om je heen kijken, natuurlijk, dat doet iedereen die een gezond paar ogen heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om je heen kijken en flirten vind ik best wel kunnen, consumeren is iets anders
Mijn eerste gedachte toen ik jou post las was hoerquote:Op maandag 16 april 2012 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om je heen kijken en flirten vind ik best wel kunnen, consumeren is iets anders
Volgens mij ben jij redelijk vermoeiend als partner.quote:Op maandag 16 april 2012 00:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte toen ik jou post las was hoer
en dat vind je van een netjes getrouwde kerelquote:Op maandag 16 april 2012 00:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte toen ik jou post las was hoer
Ligt eraan op welke manierquote:Op maandag 16 april 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij redelijk vermoeiend als partner.
Maar dat is dus mijn gevoel erbij als je zoiets zegtquote:Op maandag 16 april 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat vind je van een netjes getrouwde kerel
oud en getrouwd, maar heb ervaring zat hoe versieren niet moetquote:Op maandag 16 april 2012 00:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Maar dat is dus mijn gevoel erbij als je zoiets zegt
quote:Op maandag 16 april 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dit:
[ afbeelding ]
welnee dat doe ik ook nog steedsquote:Op maandag 16 april 2012 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan ook niet stoppen met het kijken naar mannelijk en vrouwelijk schoon. Maar kijken kan geen kwaad lijkt me.
waar heb je dat plaatjevandaan? uit een reality seriequote:Op maandag 16 april 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf in een relatie zou ik nog vaak genoeg zo kijken.
Bij mij liggen de kansen op 000000000000000000000.1%quote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oud en getrouwd, maar heb ervaring zat hoe versieren niet moet
Is gewoon zo voor mij dan en naar anderen kijken mag wel maar met welke intenties snap je en flirten mag dus gewoon echt niet het hoort niet als je in een relatie zit zo onzuiverquote:Op maandag 16 april 2012 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet eens bedenken mijn vriend te verbieden met andere meisjes te praten, of er toestemming voor te geven. Dat is toch zijn eigen zaak, met wie hij praat. En niet naar anderen dan je partner kijken is ook onhaalbaar.
Daar mag jij het best mee vergelijkenquote:Op maandag 16 april 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
Onzuiver. Het is echt een term voor een gelovige.
En je gelooft toch hopelijk ook in jezelf?quote:Op maandag 16 april 2012 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geloof alleen dat ik besta en dat ik doodga.
Vage zegswijze, in wat moet ik dan geloven aan mezelf?quote:Op maandag 16 april 2012 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En je gelooft toch hopelijk ook in jezelf?
dat je gelooft dat je een leuk leven hebt/krijgt, en gelooft dat je een leuk persoon bentquote:Op maandag 16 april 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vage zegswijze, in wat moet ik dan geloven aan mezelf?
Ik hoop het wel hoor, maar jezelf voorhouden dat het sowieso gaat lukken is zo krampachtig.quote:Op maandag 16 april 2012 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat je gelooft dat je een leuk leven hebt/krijgt, en gelooft dat je een leuk persoon bent
ander subject?quote:Op maandag 16 april 2012 01:13 schreef strawberry_hill het volgende:
het is hier te laat voor.srsly dude
quote:Op maandag 16 april 2012 01:13 schreef strawberry_hill het volgende:
het is hier te laat voor.srsly dude
Niks hoor. Als jij daar hoop uit put prima.quote:Op maandag 16 april 2012 01:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met het geloven ergens in
Niets mis met discussies erover.quote:Op maandag 16 april 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks hoor. Als jij daar hoop uit put prima.
Alleen die eeuwige discussie er over.
Jij begon andersquote:Op maandag 16 april 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks hoor. Als jij daar hoop uit put prima.
Alleen die eeuwige discussie er over.
Nou...quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom ben ik jaren 80 punk aan het luisteren
Klopt.quote:
In niks eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 01:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Maar Heloef waar geloof jij dan in?
quote:Op maandag 16 april 2012 01:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[youtube][/youtube]<iframe width="420" height="315" data-src="http://www.youtube.com/embed/QzhbGaCwBzs" style="visibility:hidden;" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Alleen als kind toen ik naar de kerk ging.quote:
Nou dan werd het je verteld en nam jij dat dus aan omdat je een kind was, mijn meningquote:Op maandag 16 april 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen als kind toen ik naar de kerk ging.
Ga gewoon slapen danquote:Op maandag 16 april 2012 01:49 schreef strawberry_hill het volgende:
voor mij eigenlijk ook, stel het uit.
Ik niet hoorquote:Op maandag 16 april 2012 02:04 schreef strawberry_hill het volgende:
zucht okay..moet jij morgen niks doen?
Geest spelen tenslotte was ik al overleden tijdens mijn geboorte, en dat meen ik serieusquote:Op maandag 16 april 2012 02:11 schreef strawberry_hill het volgende:
wat doe jij dan in het dagelijks leven?
Ik keekquote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Wat is deze nou weer![]()
? (Die laatste reactie van Cher)
Fotoboek van kutkloon7
(Verkapte poging om meer mensen op mijn fobo te krijgen, ik weet het)
Kree als oke?quote:
Niet voor te stellen hè? Bij zo'n mooie boy?quote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook bij jou. Toen realiseerde ik dat je lang haar hebt gehad
Hit em high hit em high, hit em low hit em lowquote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe ik me voel als er feministen in de buurt zijn en ik na 5 minuten nog geen ruzie heb.
[ afbeelding ]
Ze is uit de keuken ontsnaptquote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef strawberry_hill het volgende:
waarom is feminisme zo een vies woord? Jij bent geen voorstander van gelijke rechten ? een feminist is niet gelijk een mannenhater
Omdat feministen de nadruk moeten leggen op gelijke rechten terwijl vrouwen die al lang hebben. Feminisme is gewoon kansloos. Het is voor vrouwen die op een of andere manier gefrustreerd zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef strawberry_hill het volgende:
waarom is feminisme zo een vies woord? Jij bent geen voorstander van gelijke rechten ? een feminist is niet gelijk een mannenhater
Als ze vrouwelijk zijn wel ja.quote:Op maandag 16 april 2012 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, die vrouwen in het openbaar.
Wel alle positieve dingen gelijk willen hebben maar bijv de vereisten om bij het brandweer of bij het leger te kunnen niet gelijk willen hebben. Mannen zijn nou eenmaal beter in sommige dingen, get over itquote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef strawberry_hill het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijke rechten, prima. Maar dan ook gelijke plichten. Zware dingen sjouwen, ruimtelijk en technisch inzicht alsmede orientatievermogen tonen, yaddayaddahquote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef strawberry_hill het volgende:
Ja en gewoon klappen krijgen van uitsmijters.quote:Op maandag 16 april 2012 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelijke rechten, prima. Maar dan ook gelijke plichten. Zware dingen sjouwen, ruimtelijk en technisch inzicht alsmede orientatievermogen tonen, yaddayaddah
Hai
Dezelfde kleedkamersquote:Op maandag 16 april 2012 18:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja en gewoon klappen krijgen van uitsmijters.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dezelfde kleedkamers
Waarom zouden die vrouwen immers aparte kleedkamers moeten hebben?
Gewoon alles hetzelfde. Klaar.
Dabedoelikquote:Op maandag 16 april 2012 18:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wil je erover praten?quote:Op maandag 16 april 2012 18:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee man, dan moet je 10 keer per dag en dat doen ze al. Ik doe gewoon eens of twee keer per dag een halve minuutquote:Op maandag 16 april 2012 18:42 schreef screwloose het volgende:
Ow ja en pissen doe je gewoon in 10 seconden!
Mijn record is 1:30quote:Op maandag 16 april 2012 18:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee man, dan moet je 10 keer per dag en dat doen ze al. Ik doe gewoon eens of twee keer per dag een halve minuut
Dat is idd als je écht moet. Dat voelt dan ook bijna beter dan klaarkomenquote:
Met zusje zoenen is ook not donequote:
Die gast kan nooit eenzaam zijn, hij heeft immers een shirt van element...quote:
Heh?quote:
Het is de ultieme forever alone confrontatie.quote:Op maandag 16 april 2012 18:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Die gast kan nooit eenzaam zijn, hij heeft immers een shirt van element...
Die jongen zit naast zijn zusje en vriendquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 16 april 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen zit naast zijn zusje en vriend
Dat ja.quote:
Niet dan?quote:
Klopt, sowieso zijn alle aziaten familie, ze lijken immers op elkaar.quote:
Ik denk eerder dat het gewoon een vriend is, althans dat ligt voor de hand.quote:
Truequote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het gewoon een vriend is, althans dat ligt voor de hand.
Als hij zich omdraait ziet hij misschien een keer het licht aan het einde van de tunnel...quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als hij zich omdraait ziet hij misschien een keer het licht aan het einde van de tunnel...
Posers omdat jij gaat zekerquote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
Hmm blijkt nu dat 4 klasgenoten ook naar Sziget gaan, gezellige boel.
Ja, zo immens populair ben ik.quote:
Goed, met wie ga je?quote:
Mijn verloren gewaande halve familiequote:Op maandag 16 april 2012 18:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klopt, sowieso zijn alle aziaten familie, ze lijken immers op elkaar.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn verloren gewaande halve familie
Welk merk asian girl?quote:
is dat niet de 30e x dat je dat vraagt?quote:
Nee! Serieusquote:Op maandag 16 april 2012 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet voor te stellen hè? Bij zo'n mooie boy?
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is dat niet de 30e x dat je dat vraagt?
mijn vader is een amsterdamse boerenlul en mijn moeder is import uit indonesie
Restepka voor je paquote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is dat niet de 30e x dat je dat vraagt?
mijn vader is een amsterdamse boerenlul en mijn moeder is import uit indonesie
Inruilen die oudersquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oohw díe indo heeft hij nog hoorMaar zij is ook niet veel soeps
Dat scheelt al een stuk. Die van mij ook waardeloos. Kinderen voor kinderen heeft er een liedje over.quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb een lieve schoonvaderInruilen ging niet
mijn ouders zijn niets waard
Ruilen? Die van mij zijn ook geen flikker waardquote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb een lieve schoonvaderInruilen ging niet
mijn ouders zijn niets waard
Leuke woordkeuzequote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ruilen? Die van mij zijn ook geen flikker waard
Ik geef geen kapotte spullen af bij de kringloop gewoon de kliko inquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Leuke woordkeuze
Ik denk dat we ze wel bij de kringloop kunnen afzetten?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Sneezeechu het volgende:
Trouwens niets meer gehoord van der... Ben het zat...
Is eigenlijk wel beterquote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik geef geen kapotte spullen af bij de kringloop gewoon de kliko in
En daar kan jij wat aan doen want?quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef kree het volgende:
Kuuuut weer m'n onderbuur z'n douche overstroomt, gelukkig vat ie het nog aardig op :S
Niet, maar het is wel lullig voor hem,maar we gaan het even opnemen met de huisbaasquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En daar kan jij wat aan doen want?
Want zaad in afvoerquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En daar kan jij wat aan doen want?
Zie hier waarom je geen vrouwen scoort, je mist een portie bazenhumor.quote:
Ik klikte op je UIquote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zie hier waarom je geen vrouwen scoort, je mist een portie bazenhumor.
Ik scoor ook geen vrouwen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zie de humor er wel van in, maar een beetje flauwig is het wel naar mijn smaak danquote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
wat vind jij nu écht humorquote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie de humor er wel van in, maar een beetje flauwig is het wel naar mijn smaak dan
Ontwaar ik hier een pervers grapje?quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie de humor er wel van in, maar een beetje flauwig is het wel naar mijn smaak dan
hmmm best een lastige, zou het niet eens kunnen opnoemen, kan om de meest simpele dingen lachen.quote:
Wat moeten ze anders? Dat was ook niet de reden waarom ik dat topic geopend had eigenlijk om naar felicitaties te vissenquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook echt iedereen die je gaat feliciteren
Alsof dat jou helpt
Zoals dit dus, doordenkertjequote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ontwaar ik hier een pervers grapje?
Welke humor op tv vind je leuk dan?quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm best een lastige, zou het niet eens kunnen opnoemen, kan om de meest simpele dingen lachen.
Maar het moet niet zo voor de hand liggen denk.
Ingaan op het topic zelfquote:
Family Guy ken ik niet echt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke humor op tv vind je leuk dan?
Ik kan bijvoorbeeld Family Guy, South Park, Herman Finkers, The Simpsons, The Big Bang Theory wel waarderen.
TJa smaken verschillen, waar ik trouwens wel heel hard om kan lachen is als er met een groepje collegas weer de baas/chef etc belachelijk worden gemaakt.quote:
Pittiger eten dan wordt het minder flauwquote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook aardigquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ingaan op het topic zelf
Maar ik snap het ook wel hoor dat ze het doen. Is op zich best aardig natuurlijk.
zout ookquote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pittiger eten dan wordt het minder flauw
Fix eens normaal eten man. Dit is toch niks zo... Kan je niet met iemand af en toe samen eten? Dan smaakt het beter en het is nog gezelliger ookquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef kree het volgende:
Ik zit weer aan m'n 3x weekse macaroni
Tijd voor een magnetroon, van de week maar effe scoren.
Zit het alweer uit te stellen want "zo gaat het toch ook" slechte eigenschap van me trouwens.
Heb het al genoeg keer aangeboden gekregen, maar heb niet zo zin in:quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fix eens normaal eten man. Dit is toch niks zo... Kan je niet met iemand af en toe samen eten? Dan smaakt het beter en het is nog gezelliger ook
Wat is daar nou mis mee; als je wordt uitgenodigd ben je echt niet derde wiel aan de wagen hoor. Toch hartstikke leukquote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het al genoeg keer aangeboden gekregen, maar heb niet zo zin in:
Vriendje/Vriendinnetje en kree
of
Man/Vrouw/kind en kree.
Snap je
Jawel voor een keertjequote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is daar nou mis mee; als je wordt uitgenodigd ben je echt niet derde wiel aan de wagen hoor. Toch hartstikke leuk
Ik kook maar 2 keer in de week en heb altijd goed vretenquote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel voor een keertje
Het is toch nog steeds wennen man, Ti's toch op z'n minst 5 dagen in de week dat ik het zelf moet fixen hier.
Geen probleem en leuk wel ook, maar ben een beetje makkelijk daarin.
Ik kijk inmiddels ook al uit naar de keren dat ik thuis kan etenquote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kook maar 2 keer in de week en heb altijd goed vreten![]()
En wat kook jij dan trouwens?quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kook maar 2 keer in de week en heb altijd goed vreten![]()
Ik kook meestal niet voor mezelf alleen. Daarom permitteer ik me vaak wel eens pizza, gevulde soep en eenvoudige pastaquote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
En wat kook jij dan trouwens?
Voor je zelf alleen dan?
Ok ja combi magnetron moet ik hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kook meestal niet voor mezelf alleen. Daarom permitteer ik me vaak wel eens pizza, gevulde soep en eenvoudige pastaMaar anders doe ik even wat meer mijn best en maak ik goede pasta, aardappeltjes, lasagne, ovenschotel enz.
En ik heb nog steeds maar 2 pannenquote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
Koken is niet zo moeilijk. Gewoon wat spul in een pan gooien en klaar is kree
Haterquote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
niks mis met macaroni 3x per week.. tenzij 3x per week die ranzige studentenmeuk..
Ga dan meer pannen kopen ipv magnetronquote:
Mijn macaroniestudentenmeuk trok anders volle zalen studentenkamersquote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
niks mis met macaroni 3x per week.. tenzij 3x per week die ranzige studentenmeuk..
Dat sowieso, maar moet ik nog doen en ik heb 2 vaste pitjes maar natuurlijk, wel nog 2 extra los inmiddels maar nog niet gebruikt.quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dan meer pannen kopen ipv magnetron
das geen ranzige studentenmeuk.quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hater![]()
Ik doe er altijd groente, vlees en saus/kruiden door heen
Het smaakt mij anders ook best, maar het wordt wel eentonig en dan heb ik nog niet eens over hoe gezond het isquote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn macaroniestudentenmeuk trok anders volle zalen studentenkamers
Knorr wereldgerechten to the resquequote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Het smaakt mij anders ook best, maar het wordt wel eentonig en dan heb ik nog niet eens over hoe gezond het is
Kree had volgens mij pasta met tomatensoepquote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn macaroniestudentenmeuk trok anders volle zalen studentenkamers
Die honigsausjes e.d. zijn helaas wel vaak veel te zout. Maar met kruiden ben ik nog niet zo goedquote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
das geen ranzige studentenmeuk.
Ook lekker, ala carbonara, spekjes, champignons, roomsaus, chilipeper, knoflook, en omscheppen met een rauw eitje. Zo klaar, erg lekker
Ja die moet ik ook nog proberen, tis gewoon wennen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Knorr wereldgerechten to the resque
Jaaa, best creatief opzichquote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kree had volgens mij pasta met tomatensoep
En nee, geen minestronesoep
In noorwegen heb ik moeten koken met 2 pitten. Wat een rampquote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog proberen, tis gewoon wennen.
Koken kan ik best, kookte thuis ook meerdere keren per week al.
Maar dat was voor 4 personen en dat ging ook altijd op.
Plus dat ik daar natuurlijk alles voor het grijpen had als het om keukenspullen gaat.
Ik heb hier een "meter" keukentje nu en dat is incl wasbak en pitjes, dus zie de rest van de ruimte maar voor je waar ik wat op kan doen..
Beetje citroensap sprenkelen, neutraliseert weer een beetjequote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die honigsausjes e.d. zijn helaas wel vaak veel te zout. Maar met kruiden ben ik nog niet zo goed
Vrouwen die kunnen kokenquote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kook vrij gevarieerd
Vandaag lekker gezondcourgette, prei, kikkererwten stoven met een beetje currypasta en naanbrood erbij
Ja 2 is net te kort.quote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In noorwegen heb ik moeten koken met 2 pitten. Wat een rampHeb nog nooit zoveel afgevloekt. Je wordt er wel creatief van
Detroit heeft me toen maar geholpen, doet ie anders ook nooit
1 tip:quote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ja 2 is net te kort.
Met 3 lukt het wel, pan groenten, pan aardappels, en pan vlees.
Dat kan nog net.
Met 2 is het bijna niet te doen om gewoon iets normaals te maken.
Of je moet stamppot pasta rijst oid doen.
Ik ook, heb het alleen nog niet gedaan hierquote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ach kree ik ben ook geen topkok maar ik kan toch best koken
Handig wel denk, hou hem in gedachten.quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
1 tip:
http://www.onlinetoko.eu/(...)n-rijst-cooker-small
Die heb ik ook. Altijd makkelijk om nog even snel groenten of rijst in te garen. Ik kook op gas, gaat behoorlijk hard. Rijst flikker ik altijd 6 minuten in de magnetron, heb ik daar geen omkijken naar. Je kan zelfs pasta erin garen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |