Tsja, als opzichtig flirten al niet werkt, dan weet ik 't serieus niet. Zeker niet als je 'm al uit hebt gevraagd. Dan gaat het hem gewoon niet worden. Als je een idioot wel een hele dikke hint geeft wil hij nog wel eens wakker worden. Maar dat lijkt me nu een beetje uitgesloten.quote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef strawberry_hill het volgende:
mmh laat maar ik ben volwassen ik zou dit moeten weten maar het voelt niet zo
Even quoten voor alle whiners die zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef strawberry_hill het volgende:
god ik ben 23 en vrouw ik snap het nog steeds niet?
Klopt... jammerquote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Maar over het algemeen zijn Nederlanders wel wat losgeslagen.
Maar ik mag niet zeuren omdat ik ook niet echt heel kuis ben
Waarschijnlijk boven 'r league aan het vissen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Even quoten voor alle whiners die zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben.
Ze moet gewoon wachten tot een man haar wil...quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk boven 'r league aan het vissen.
je bent ook tegen vrouwelijke actie?quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze moet gewoon wachten tot een man haar wil...
Wat zeg je dan zoal en wat doe je er verder bij?quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef strawberry_hill het volgende:
hoe moet je eigenlijk flirten?ik zeg het gewoon of ga praten ,maar ik praat tegen iedereen de vagina had toch de macht?Zelfs in mijn leagu werkt het niet ik ben gewoon leljk en dom
Ach, ik vind het wel belangrijk om goedkeuring te hebben van de ouders qua trouwen. Maar zoniet, dan niet. Waarom überhaupt trouwen?quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar mijn ouders hoeven niet goed te keuren van wie ik hou, vind ik.
Uiteraard.quote:
Wel vind ik.quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar mijn ouders hoeven niet goed te keuren van wie ik hou, vind ik.
Geen idee, een beetje ze aanraken als je met ze praat en zo laten merken dat je interesse hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef strawberry_hill het volgende:
geen enkele man wil mij alleen 40+ers maar hoe flirt en verleid je?
je ziet er wel een beetje redelijk uit? Niet dat uiterlijk alles is, maar bij versieren is het toch het 1e hequote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef strawberry_hill het volgende:
geen enkele man wil mij alleen 40+ers maar hoe flirt en verleid je?
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?quote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat zeg je dan zoal en wat doe je er verder bij?
quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?quote:
Luister je dan ook nog naar wat de ander te zeggen heeft of ratel je maar door?quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?
uhm..quote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Luister je dan ook nog naar wat de ander te zeggen heeft of ratel je maar door?
Ik zou het wel heel lastig vinden.quote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?
Ik heb geen echte ouders zeg maar maar als de ouders van hem zouden bepalen dat ik slecht ben moet ik bewijzen goed te zijn voor hem. En anders is ontvoeren nog altijd een optiequote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?
Wat? Versieren?quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef strawberry_hill het volgende:
ok nogmaals; hoe doen jullie dat?
Reageer anders eens op de vragen dan gaan we daar op verder en leg ik het je uit.quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef strawberry_hill het volgende:
ok nogmaals; hoe doen jullie dat?
deskundigen in hoe het niet moetquote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor![]()
Alleen hier zitten nou niet echt de ervaringsdeskundigen meestal...
Ja heb je zin?quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien wil Strawberry wel langs wippen
Misschien is dat het.quote:
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar wij zijn versierkneuzen. Ik heb zelden IRL versierd.
Je zult je vast verkeerd gedragen naar mannen toe...quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je zult je vast verkeerd gedragen naar mannen toe...
Oh dat is vervelend.quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.
wss sta ik nu bekend as het wanhopige mesje op school overal eigenlijk.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend.
Gedraag je je vrouwelijk?
uhm waarom denk je dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |