Tsja, als opzichtig flirten al niet werkt, dan weet ik 't serieus niet. Zeker niet als je 'm al uit hebt gevraagd. Dan gaat het hem gewoon niet worden. Als je een idioot wel een hele dikke hint geeft wil hij nog wel eens wakker worden. Maar dat lijkt me nu een beetje uitgesloten.quote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef strawberry_hill het volgende:
mmh laat maar ik ben volwassen ik zou dit moeten weten maar het voelt niet zo
Even quoten voor alle whiners die zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef strawberry_hill het volgende:
god ik ben 23 en vrouw ik snap het nog steeds niet?
Klopt... jammerquote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Maar over het algemeen zijn Nederlanders wel wat losgeslagen.
Maar ik mag niet zeuren omdat ik ook niet echt heel kuis ben
Waarschijnlijk boven 'r league aan het vissen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Even quoten voor alle whiners die zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben.
Ze moet gewoon wachten tot een man haar wil...quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk boven 'r league aan het vissen.
je bent ook tegen vrouwelijke actie?quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze moet gewoon wachten tot een man haar wil...
Wat zeg je dan zoal en wat doe je er verder bij?quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef strawberry_hill het volgende:
hoe moet je eigenlijk flirten?ik zeg het gewoon of ga praten ,maar ik praat tegen iedereen de vagina had toch de macht?Zelfs in mijn leagu werkt het niet ik ben gewoon leljk en dom
Ach, ik vind het wel belangrijk om goedkeuring te hebben van de ouders qua trouwen. Maar zoniet, dan niet. Waarom überhaupt trouwen?quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar mijn ouders hoeven niet goed te keuren van wie ik hou, vind ik.
Uiteraard.quote:
Wel vind ik.quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar mijn ouders hoeven niet goed te keuren van wie ik hou, vind ik.
Geen idee, een beetje ze aanraken als je met ze praat en zo laten merken dat je interesse hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef strawberry_hill het volgende:
geen enkele man wil mij alleen 40+ers maar hoe flirt en verleid je?
je ziet er wel een beetje redelijk uit? Niet dat uiterlijk alles is, maar bij versieren is het toch het 1e hequote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef strawberry_hill het volgende:
geen enkele man wil mij alleen 40+ers maar hoe flirt en verleid je?
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?quote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat zeg je dan zoal en wat doe je er verder bij?
quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?quote:
Luister je dan ook nog naar wat de ander te zeggen heeft of ratel je maar door?quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik praat gewoon random,doe ik met iedereen maar hoe flirt en verleid ik ?
uhm..quote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Luister je dan ook nog naar wat de ander te zeggen heeft of ratel je maar door?
Ik zou het wel heel lastig vinden.quote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?
Ik heb geen echte ouders zeg maar maar als de ouders van hem zouden bepalen dat ik slecht ben moet ik bewijzen goed te zijn voor hem. En anders is ontvoeren nog altijd een optiequote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je ouders het zouden afkeuren en daardoor niet samen kunt zijn met van wie je houdt? Dat is toch ontzettend naar?
Wat? Versieren?quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef strawberry_hill het volgende:
ok nogmaals; hoe doen jullie dat?
Reageer anders eens op de vragen dan gaan we daar op verder en leg ik het je uit.quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef strawberry_hill het volgende:
ok nogmaals; hoe doen jullie dat?
deskundigen in hoe het niet moetquote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor![]()
Alleen hier zitten nou niet echt de ervaringsdeskundigen meestal...
Ja heb je zin?quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien wil Strawberry wel langs wippen
Misschien is dat het.quote:
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar wij zijn versierkneuzen. Ik heb zelden IRL versierd.
Je zult je vast verkeerd gedragen naar mannen toe...quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je zult je vast verkeerd gedragen naar mannen toe...
Oh dat is vervelend.quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ook eindelijk mijn gelijken gevonden.Ik hoef eig niet te versieren maar ik word nooit versierd vandaar.
wss sta ik nu bekend as het wanhopige mesje op school overal eigenlijk.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend.
Gedraag je je vrouwelijk?
uhm waarom denk je dat?quote:
Je noemt jezelf lelijk en dom, niet de eigenschappen van een zelfverzekerd iemand.quote:
Huh wat?quote:
Het kan ook gewoon zelfkennis zijn he? Ik heb die ook.quote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je noemt jezelf lelijk en dom, niet de eigenschappen van een zelfverzekerd iemand.
En dat valt mannen die echt interesse in je hebben weer op.quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef strawberry_hill het volgende:
ik hou van praten ^^ mannen praten sneller terug
Iets meer plagen enzo kan helpenquote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef strawberry_hill het volgende:
ik hou van praten ^^ mannen praten sneller terug
Ik vind persoonlijk dat je jezelf soms grondig onderschat.quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zelfkennis zijn he? Ik heb die ook.
Ja is leuk!quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Random gesprekken voeren met schoonmakers op het station
Je kent me niet IRL he.quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je jezelf soms grondig onderschat.
Is dat erg dan?er zijn op dit moment geen mannen die intresse in me hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En dat valt mannen die echt interesse in je hebben weer op.
Vrouwen houden van praten, laat zequote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef Sneezeechu het volgende:
* Sneezeechu houd je in inhouden denk ik
Tuurlijk, maar alsnog.quote:
Dat weet je echt niet altijd, vertrouw me.quote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Is dat erg dan?er zijn op dit moment geen mannen die intresse in me hebben
Vrouwen moeten goed voor een ja een man zijn en daar trouw aan blijvenquote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen houden van praten, laat ze
Wat heb ik verkeerd gezegd?quote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef Sneezeechu het volgende:
* Sneezeechu houd je in inhouden denk ik
weet jij hoeveel mannen je geinteresseerd bekijken?quote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Is dat erg dan?er zijn op dit moment geen mannen die intresse in me hebben
Ik heb niet echt wat dan ook bereikt in mijn leven behalve school afmaken en de knapste ben ik ook nietquote:
Dus? Ik heb het VMBO gedaan, ben dik en scheel.quote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt wat dan ook bereikt in mijn leven behalve school afmaken en de knapste ben ik ook niet
Gewoon een analyse van hoe ik ben.
ja ,zijn 40ers hoezo?quote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet jij hoeveel mannen je geinteresseerd bekijken?
Ik praat met ze, ik flirt niet ofzo. Ik hou gewoon van gesprekken met vreemden omdat je soms boeiende mensen tegenkomt op zo'n manier.quote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Vrouwen moeten goed voor een ja een man zijn en daar trouw aan blijven
je weet niet hoe ik eruitzie..hoe dan?quote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als jij een man wilt krijg je die...
maar je weet toch niet altijd wanneer dat gebeurd?quote:
dat 1e is idd lastig, voor hetzelfde geld lig je om die reden slecht in de marktquote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je weet niet hoe ik eruitzie..hoe dan?
Kijk, jij hebt ook zelfkennis.quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus? Ik heb het VMBO gedaan, ben dik en scheel.
Ik ben echt geen succes hoor.
niet veel,dat merk je?quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je weet toch niet altijd wanneer dat gebeurd?
Wie weet hoeveel 20-30 jarigen geinteresseerd zijn
Ben je erger dan deze vrouw:quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven als ik een relatie zou zitten nu ben ik [helaas] vrij maar nee zou het niet doen hoor is anders niet zuiver.quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praat met ze, ik flirt niet ofzo. Ik hou gewoon van gesprekken met vreemden omdat je soms boeiende mensen tegenkomt op zo'n manier.
Iedere vrouw kan man krijgen zolang haar eisen niet te hoog liggen...quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mannen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Iedere vrouw kan man krijgen zolang haar eisen niet te hoog liggen...
Dus je mag je mond alleen opendoen tegen je partner en de rest van de wereld moet maar stikken?quote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven als ik een relatie zou zitten nu ben ik [helaas] vrij maar nee zou het niet doen hoor is anders niet zuiver.
Ik vind ook niet alles goed, maar soms lijkt het of je de goede kanten aan jezelf niet waardeert en je alleen maar blind staart op het slechte.quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt ook zelfkennis.
Alles van jezelf maar goed vinden omdat dat een teken is van zelfverzekerdheid vind ik zo droevig. Jezelf voor de gek houden is het, je moet gewoon neutraal kijken naar hoe slim/knap/aardig je bent.
Zo is dat. Realistisch zijn in je kansen scheelt al een hoop drama.quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt ook zelfkennis.
Alles van jezelf maar goed vinden omdat dat een teken is van zelfverzekerdheid vind ik zo droevig. Jezelf voor de gek houden is het, je moet gewoon neutraal kijken naar hoe slim/knap/aardig je bent.
Gaat heel goed, heb nu mijn eerste vriendje voor nog een hele tijd hopelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 00:37 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoe gaat het met jullie liefdesleven?Willen jullie een zomer/vakantieliefde?
ik heb pittige kapsels gezien die erger warenquote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je erger dan deze vrouw:
[ afbeelding ]
Indien niet kan je ook een man krijgen.
Klopt!quote:
Tenzij de partner toestemming geeft...quote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je mag je mond alleen opendoen tegen je partner en de rest van de wereld moet maar stikken?
Over de goede dingen hoef je niet te klagen, die hoeven niet per se op FOK!quote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles goed, maar soms lijkt het of je de goede kanten aan jezelf niet waardeert en je alleen maar blind staart op het slechte.
Schaapachtig?quote:Op maandag 16 april 2012 00:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb pittige kapsels gezien die erger waren
nee,jonger en slanker iemand noemde mij wollig ik weet nog steeds niet wat betekent
Ik zou me echt niet op die manier laten vertellen wat ik mag en niet mag, ik zou het verstikkend vinden. Hij moet er maar gewoon op vertrouwen dat ik alleen van hem hou.quote:Op maandag 16 april 2012 00:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Tenzij de partner toestemming geeft...
Inderdaad, zo kan ik 90% van de meisjes die ik leuk vind meestal van te voren al afschrijven.quote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zo is dat. Realistisch zijn in je kansen scheelt al een hoop drama.
QFTquote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je mag je mond alleen opendoen tegen je partner en de rest van de wereld moet maar stikken?
maak een Fobo, dan weten we tenminste waarover we moeten oordelenquote:Op maandag 16 april 2012 00:40 schreef strawberry_hill het volgende:
mmh aaibaar denk ik,maar dat kan het ook zijn
Nou ik dus wel en zo heeft het voor mij altijd gewerkt enkel in huis en over [mogelijke] kinderen heb ik wat te zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me echt niet op die manier laten vertellen wat ik mag en niet mag, ik zou het verstikkend vinden. Hij moet er maar gewoon op vertrouwen dat ik alleen van hem hou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |