Ik had hier vorig jaar zomer een marathon dj uitzending van radio 49. Het doel was 49 uur non stop live dj's uit 1 lokatie. We zijn begonnen op vrijdag en eindigde pas op zondag nacht.quote:
Zouden de meest normale gasten in VBL zitten dan?quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik het. Tijdje terug alweer.
Alle vooroordelen....waar
Puur beroepsmatig hoorquote:
Wel een publiekelijk geaccepteerde hobby iig.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zouden de meest normale gasten in VBL zitten dan?
Ik denk dat de gasten hier in VBL in real life allemaal tof zijn maar op dit forum allemaal kleine etterballetjes zijn die elkaar constant zitten te treiteren.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Helemaal als je het vergelijkt met dat klb/onz volk.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
jojoortje gangbangquote:
Kan je best gelijk in hebben. Een manier om daar achter te komen natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat de gasten hier in VBL in real life allemaal tof zijn maar op dit forum allemaal kleine etterballetjes zijn die elkaar constant zitten te treiteren.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
vbl meet![]()
Dat gaat een gezellige worden![]()
de_kromme met zijn 2e ring
Littlerabbit en smoofie die elkaar verliefd aan kijken
Ajacied422 die een balletje door een mandje wil gooien met ons
en helpmefok met zijn geouwehoer, ik zie het al gebeuren![]()
Ik zit daar bijna nooit om eerlijk te zijn..zijn het echt allemaal van die sukkeltjes?quote:Op zondag 15 april 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Helemaal als je het vergelijkt met dat klb/onz volk.
skirre studentenquote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom alleen als 't bier gratis is.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
irl kan ik geen reacties verwijderen, en zo dus geen discussie winnen, vandaar dat ik niet kom.
Sowiesoquote:
Please.quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Ik wilde niet meegaan in het niveau maar als je er voor open staat
Gewoon: '-nee-' zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
irl kan ik geen reacties verwijderen, en zo dus geen discussie winnen, vandaar dat ik niet kom.
Gewoon komen jij.quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom alleen als 't bier gratis is.
Nee.quote:
Nee gewoon principekwestie. Als ik 't bier niet hoef te betalen kan ik met een gerust hart een flesje op de kromme z'n brefel kapotslaan.quote:
Ordedienst in blauwe shirtjes.quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en ik doen wel blauwe shirts aan hoor, zodat jullie wel weten dat we de baas zijn.
Dingen niet cursief kunnen uitspreken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die streepjes en het feit dat het cursief moet kan ik niet uitspreken.
ik betaal dat flesje welquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gewoon principekwestie. Als ik 't bier niet hoef te betalen kan ik met een gerust hart een flesje op de kromme z'n brefel kapotslaan.
Jammer.quote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga alleen als Smoofie niet gaat.
Zetten jullie dan ook een zwaailicht op je hoofd?quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en ik doen wel blauwe shirts aan hoor, zodat jullie wel weten dat we de baas zijn.
Dat pijpje krijg je van mijquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gewoon principekwestie. Als ik 't bier niet hoef te betalen kan ik met een gerust hart een flesje op de kromme z'n brefel kapotslaan.
Als dat mag kom ik wel, supercool.quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zetten jullie dan ook een zwaailicht op je hoofd?
[ afbeelding ]
je krijgt een kratje als je dat doet oke gapquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak er in dat geval maar een beugeltje van.
Ik zie m vaak zelf ook niet eensquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indisch prikkertjeMaar size doesnt matter etc.
Caland, gaan we elkaar dan eindelijk ontmoeten?quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik kom alleen als het in Rotterdam is en Steven z'n battiboys meeneemt.
Deal.quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je krijgt een kratje als je dat doet oke gap
Ik ben wel oke hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Cara het volgende:
Benieuwd hoe een paar van die trolls in het echt zijn
Kom ik met United shirt.quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we gewoon een voetbal-meet houden?![]()
Iedereen met een Arsenal shirt, neem je shirt mee. doen we Arsenal tegen Barca ofzo.
FireFox1 zal wel een Barca shirt hebben.
geen ajax shirt?quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen met een Arsenal shirt, neem je shirt mee. doen we Arsenal tegen Barca ofzo.
is goed hoorquote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik kom alleen als het in Rotterdam is en Steven z'n battiboys meeneemt.
Ik ben geen troll, maar ik ben in het echt precies zoals op Fok!.quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Cara het volgende:
Hoop het. Moet ik 50 euro meenemen of is het dit keer van het huis?quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Caland, gaan we elkaar dan eindelijk ontmoeten?
okequote:
Ik ben sowieso geen troll en ben buiten Fok! net zo'n warme persoonlijkheid als ik hier benquote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Cara het volgende:
Voor mij niet...quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rotterdam is wat dat betreft centraler.
Voor jou van 't huis.quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop het. Moet ik 50 euro meenemen of is het dit keer van het huis?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop het. Moet ik 50 euro meenemen of is het dit keer van het huis?
Deze man begrijpt.quote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
Gewoon in tilburg, kunnen captain en ik gewoon kruipend naar huis en zoeken jullie het maar uit.
Ergens een veldje regelen en een pot VBL wedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan onstaan er rellen, wil liever geen risico's nemen.
Ik wil wel meer vrouwen dan hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ergens een veldje regelen en een pot VBL wedstrijd.
Dat regelt hosselaar Smoofie wel.quote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil wel meer vrouwen dan hoor.
Madame, Anony, Karina etc
Ballendames.quote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
madame paonquote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Madame op doel dan. Jeroen Verhoeven 2.0quote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar vertrouw ik ook op.quote:Op zondag 15 april 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat regelt hosselaar Smoofie wel.
Een vrouw is een vrouw.quote:
Jij bent meer dan genoeg vrouw.quote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
haha weet je dit zeker?quote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar vertrouw ik ook op.
[..]
Een vrouw is een vrouw.
Mensen die geen vlees etenquote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je mond joh smerige egoïstische vleeseter!
Arsenalquote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet kiezen tussen mijn juve en valencia shirt dusquote:
Wedstrijdje in Café. Schaaltje bitterballen erbij. Ik hoef die paupers hier niet in m'n huis te hebben hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
Wedstrijdje, wat pizza's en shoarma erbij. Krat biert en meet is compleet.
Altijdquote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
Gewoon lekker feesten bij steven in zijn backyard.
gewoon heen gaan komt goed.quote:
Gewoon ergens een veldje regelen man.quote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wedstrijdje in Café. Schaaltje bitterballen erbij. Ik hoef die paupers hier niet in m'n huis te hebben hoor.
Daarna ff de barvrouw van Poolcafé de Blaak husslen.
ikquote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus. Wie zou er naar zo'n meet gaan dan?
Smoofie en ik sowieso.quote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik meld mij aan.quote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Regel jij dan ook scheenbeschermers voor de Kromme?quote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon ergens een veldje regelen man.
Komt ie ook dan?quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Regel jij dan ook scheenbeschermers voor de Kromme?
Kromme is toch gevallen van de 2e ring van ado?quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
komen ze met blindquote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
lol 'Wie moet er linksback staan'
Arno: Ik zou een linksback zoeken
Ik zou de kromme wel een ijsbeentje willen gevenquote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
dubbel op dezequote:
komen ookquote:
quote:Het is 'gewoon klaar' tussen Gordon en Raoul
Laatste update: 15 april 2012 20:51 info
HILVERSUM - Gordon en en zijn ex Raoul komen niet meer bij elkaar.
Foto: ANP
Zijn overspel heeft de band tussen de twee voorgoed verpest, zegt Gordon in Life4You.
''Het is gewoon klaar'', liet Gordon weten. Onlangs werd bekend dat hij was vreemdgegaan tijdens en na een avond stappen in de Baja Beach Club in Rotterdam.
De jongen met wie Gordon aanpapte, bood zijn verhaal en foto's van het avontuurtje aan in de media. Toen Raoul erachter kwam, besloot hij een einde aan de relatie te maken.
Tussendoortje
Gordon en Raoul hadden trouwplannen, maar nog geen twee weken later kan de blonde zanger alweer grappen maken over de breuk. Carlo Boszhard vroeg hem of hij nog contact had gehad met zijn tussendoortje na diens beslissing om het nieuws te verspreiden.
"'Heb je die door de telefoon getrokken?'', vroeg Carlo. ''Nou, niet door de telefoon'', antwoordde Gordon.
Ben je nog bezetquote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop niet om de verkeerde redenen
smoofie houdt van piemels, is ook vleesquote:
Nog steeds... na het dekentje ipv liefde. Je uren in de rij laten staan voor een kaartje wat je niet van hem mag gebruikenquote:
Echte liefde heh!quote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds... na het dekentje ipv liefde. Je uren in de rij laten staan voor een kaartje wat je niet van hem mag gebruiken
Ik hou van jojoortje, die heeft geen piemelquote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
smoofie houdt van piemels, is ook vlees
het is ook studio ajaxquote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
geen feijenoord bij studio voetbalde tering hej
Kijk je hier serieus van op?quote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
mossels mossels hmmmmsmssmsms mosselmanquote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hou van jojoortje, die heeft geen piemel
nou kom op zeg, mag toch wel een beetje over de derby gaanquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Mensen die geen vlees eten kan ik echt niet serieus nemen.
Wtf?quote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
Ga dan gewoon motd kijken op BBC ipv jezelf martelenquote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
paraplu bitches.quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf?Jij wil Feyenoord in Studio Ajax
Als jij naar buiten gaat in de regen verrast het je zeker ook dat je nat wordt?
MotDquote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Ga dan gewoon motd kijken op BBC ipv jezelf martelen
zag zon knuppel er toch echt mee lopen op centje hoorquote:
bij twente nietquote:
Ligt eraan wat hun beweegredenen zijn vind ik.quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Want? Mensen die tegen dierenleed zijn kan je niet serieus nemen? Goede logica.quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
ah, jij knuffelt elke miertje die je tegenkomt? wat lief.quote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Mensen die tegen dierenleed zijn kan je niet serieus nemen? Goede logica.
quote:Guess who’s PEC!
Tegen half zes ’s-nachts waggel ik met wat vrienden Hotel Lumen binnen. De één is een schoen kwijt, de ander loopt mank door een uit de hand gelopen struukduukavontuur en de derde is zo van het padje dat hij elke lantaarnpaal een zoen gegeven heeft. Achter ons ligt een avond die rechtstreeks de geschiedenisboeken in gaat. Te beginnen met een billenknijpwedstrijd waarbij de gewenste goede afloop toch wat lastiger te bewerkstelligen bleekt, dan verwacht. Dat maakt het achteraf gezien alleen maar mooier. Al hebben de laatste tien minuten mij minstens een jaar van het leven gekost. En heb ik door eigen toedoen last van lokale haaruitval en afgekloven vingers. Voortkomend uit gierende onzekerheid. Het eerste gejuich op de Eibrink, het constante gerefresh van al die telefoons. Ja, nee, ja, nee of toch ja?! Vooral niet willen juichen voordat de bevestiging uit Almere binnen is en daarna een vreugde-explosie die zijn weerga niet kent. Een ongeëvenaarde extase. Zoveel gevoelens die op dat moment door elkaar heen klotsen, om voorrang vechten. Dolle blijdschap, ongeloof, opluchting maar ook het gemis van de mensen met wie je daar zo graag had willen staan…
Buiten het stadion kent de euforie geen mate. Bier vliegt alle kanten op. Iedereen danst, omhelst, schreeuwt en zingt. De muziek staat op standje maximaal en opeens vind je werkelijk waar elk nummer goed. Ook in de stad is het één grote FC Zwolle-polonaise. Het feest der herkenning. In elke kroeg zijn de shirts en sjaals ruimschoots vertegenwoordigd. Zelfs de glibberige grillburgers van de FEBO smaken goddelijk. De sfeer is grandioos. Te vergelijken met carnaval. Iedereen wil maar één ding, feesten tot de zon opkomt. Er valt geen onvertogen woord. De Zwolse horeca plukt de economische vruchten. Na een traditionele kebabsessie besluiten wij de aftocht te blazen. Tijdens de wandeling terug naar het stadion is er ondanks de feestelijke stemming nog niet het besef van datgene er heeft plaatsgevonden. Nu op zondagavond de rookwolken van het weekend langzaam optrekken, het alcohol uit het bloed stroomt, begint de boodschap wel in te zakken. PEC Zwolle speelt volgend seizoen Eredivisie. We hebben het ein-de-lijk (!!) geflikt. Geen droevige uitwedstrijden meer tegen de Telstars van deze wereld. Nooit meer Wilfred Genee die op een vrijdagavond in een verlaten studio met doodgeslagen Jupiler pils samenvattingen presenteert. Maar Eredivisie. Het beloofde land. Daar waar al die jaren voor geknokt is. Wekelijks live op televisie. Uitwedstrijden naar echte stadions. Acht seizoenen lang was dit het doel en nu is het opeens zover. Strijden om lijfsbehoud, waarbij elk punt is meegenomen. Bitterballenlikker Johan Derksen die PEC Zwolle een seizoen lang onderuit gaat schoffelen. Eindelijk weer op de radio bij Langs de Lijn; ‘Andy kom er maar in.’ Grandioos! Geniet van dit welverdiende succes. Laat het bier smaken als nooit tevoren en houd die glimlach de komende maand(en) op het gezicht.
Mensen eten vlees. Eeuwenoude traditie. Boomknuffelaars die daar niet tegen kunnenquote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Mensen die tegen dierenleed zijn kan je niet serieus nemen? Goede logica.
Ben jij ooit eens in elkaar geslagen door een hippie ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen eten vlees. Eeuwenoude traditie. Boomknuffelaars die daar niet tegen kunnen
Op de wereld gezet door onze lieveheer om ons te voeden en te voorzien van hulpgoederen als in leer, PRAISE THE LOOOOORD!quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen eten vlees. Eeuwenoude traditie. Boomknuffelaars die daar niet tegen kunnen
Pec/ Fc Zwolle.., maakt niets uit gaat toch niet leven binnen de regio daar.,quote:
noem jezelf dan ook geen superjodenquote:Op zondag 15 april 2012 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Goed op verzoek van Jojoortje nog een keer (ik ga in herhaling vallen sorry) Ik ben Ajax fan en erger me dood aan de joden vergelijking. Ajax is een half god uit de Griekse mythologie en heeft dus totaal niets met Joden. Dat Ajacieden sich daar mee verlagen prima maar dat is niet aan mij. Daarnaast vraag ik me af wat die plaatjes in de OP doen? Het is hier toch een voetbal SC en niet een joden SC?
Die plaatjes mogen imo dan ook weg.Gewoon voetbal plaatjes ipv pro joden plaatjes.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pec/ Fc Zwolle.., maakt niets uit gaat toch niet leven binnen de regio daar.,
Wtf is dit? Welke joden plaatjes?quote:Op zondag 15 april 2012 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Goed op verzoek van Jojoortje nog een keer (ik ga in herhaling vallen sorry) Ik ben Ajax fan en erger me dood aan de joden vergelijking. Ajax is een half god uit de Griekse mythologie en heeft dus totaal niets met Joden. Dat Ajacieden sich daar mee verlagen prima maar dat is niet aan mij. Daarnaast vraag ik me af wat die plaatjes in de OP doen? Het is hier toch een voetbal SC en niet een joden SC?
Die plaatjes mogen imo dan ook weg.Gewoon voetbal plaatjes ipv pro joden plaatjes.
Goed argument.quote:Op zondag 15 april 2012 23:12 schreef AryaMehr het volgende:
Zelfs ons kaken, tanden, etc. zijn 'gemaakt' om vlees te eten.
Dat heb je mij ook nooit zien of horen doenquote:Op zondag 15 april 2012 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
noem jezelf dan ook geen superjoden
je mede-fans wel.quote:Op zondag 15 april 2012 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook nooit zien of horen doen
Gewoon niet meespringen en de andere kant opkijkenquote:Op zondag 15 april 2012 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Goed op verzoek van Jojoortje nog een keer (ik ga in herhaling vallen sorry) Ik ben Ajax fan en erger me dood aan de joden vergelijking. Ajax is een half god uit de Griekse mythologie en heeft dus totaal niets met Joden te maken. Dat Ajacieden zich daar mee verlagen prima maar dat is niet aan mij. Daarnaast vraag ik me af wat die plaatjes in de OP doen? Het is hier toch een voetbal SC en niet een joden SC?
Die heb ik er in gezet. Wat is daar mis mee? Totaal geen referentie naar joden ofzo hoor van mijn kant.quote:
Wat moet jij met een oude foto van mij hier in dit topic ?quote:
Ben jij dat mikey?quote:Op zondag 15 april 2012 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet jij met een oude foto van mij hier in dit topic ?
dat je dan niet moet zeuren als je voor jood wordt uitgemaakt als je voor ajax bent.quote:
Capuchonnetjes nemen wij niet serieus.quote:Op zondag 15 april 2012 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet jij met een oude foto van mij hier in dit topic ?
Achterhaalde gewoonte voor barbaren. Iedereen die een beetje fatsoen in z'n donder heeft is vegetarier. Er is geen enkele reden om tegenwoordig nog vlees te eten. Sterker nog het is slecht voor de gezondheid, slecht voor het milieu en bovendien veroorzaakt het enorm veel onnodig dierenleed.quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja al wel bijna 8 jaar geleden inmiddels., brr wat vliegt de tijdquote:
Eet jij wel vis?quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Achterhaalde gewoonte voor barbaren. Iedereen die een beetje fatsoen in z'n donder heeft is vegetarier. Er is geen enkele reden om tegenwoordig nog vlees te eten. Sterker nog het is slecht voor de gezondheid, slecht voor het milieu en bovendien veroorzaakt het enorm veel onnodig dierenleed.
Ga toch weg jij man, slecht voor onze gezondheidquote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Achterhaalde gewoonte voor barbaren. Iedereen die een beetje fatsoen in z'n donder heeft is vegetarier. Er is geen enkele reden om tegenwoordig nog vlees te eten. Sterker nog het is slecht voor de gezondheid, slecht voor het milieu en bovendien veroorzaakt het enorm veel onnodig dierenleed.
Wat een onzinquote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genoeg dingen. Maar als je het niet erg vind kijk ik liever naar iets anders (sport bijv. ) dan een paar mafkezen die in een auto'tje rondjes rijden.quote:
Nogmaals Outpost verward Davidssterren met Kapioenssterren.quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met joden...want?
quote:Op zondag 15 april 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij ooit eens in elkaar geslagen door een hippie ofzo?
Wat troll jij nou weer.quote:Op zondag 15 april 2012 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en :
[ afbeelding ]
deze ervoor. Tief op met die zooi. Het gaat hier om voetbal. Niet om kolonisatie.
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je trolled.quote:Op zondag 15 april 2012 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en :
[ afbeelding ]
deze ervoor. Tief op met die zooi. Het gaat hier om voetbal. Niet om kolonisatie.
Staat nog in je fotoboek anders.quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja al wel bijna 8 jaar geleden inmiddels., brr wat vliegt de tijd
Nee. In Nijmegen had je wel altijd veel van dat langharige krakerstuig. Van dat vieze volk dat de hele dag in het park zit met mooi weer om in een kring gitaar te spelenquote:Op zondag 15 april 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij ooit eens in elkaar geslagen door een hippie ofzo?
Doet kapiteintje ook heb ik gehoord.quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. In Nijmegen had je wel altijd veel van dat langharige krakerstuig. Van dat vieze volk dat de hele dag in het park zit met mooi weer om in een kring gitaar te spelen
quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat een jodenplaatje? Lijkt meer een vakantiepark
quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met joden...want?
Van die Occupy hippiesquote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. In Nijmegen had je wel altijd veel van dat langharige krakerstuig. Van dat vieze volk dat de hele dag in het park zit met mooi weer om in een kring gitaar te spelen
Klopt helemaal eeumn wat maakt het uit precies?quote:
Radio Rattaplan te Nijmegenquote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast, loop niet zo te huilen. Zijn 2 random foto's die ik heb gezocht op internet om de 2 fases te weergeven.quote:Op zondag 15 april 2012 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 23:16 schreef Grifte het volgende:
Vbl sc is voor alles, maak je niet zo druk
Hij trolled man, of hij is echt zo kk domquote:Op zondag 15 april 2012 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, loop niet zo te huilen. Zijn 2 random foto's die ik heb gezocht op internet om de 2 fases te weergeven.
1. Vóór de VBL SC --> teringbende in elk topic
2. Ná de VBL SC --> keurig netjes en geordend in een afgezet gebied.
Niks meer en niks minder. Niet zo lopen zoeken naar dingen die er niet zijn. Daar heb ik een grafhekel aan.
En dan? Als zij daar blij van worden moeten ze dat toch lekker doen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ons lichaam is gemaakt om vlees te eten. Dierlijke proteïnen die we nodig hebben en nooit compleet vervangen kunnen worden door dierlijke proteïnen. Ons lichaam, waaronder onze kaken, tanden, etc.quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet kapiteintje ook heb ik gehoord.
Ik pak hem man! Ik woon toch vlakbijquote:Op zondag 15 april 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij trolled man, of hij is echt zo kk dom
Niet dan?quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga toch weg jij man, slecht voor onze gezondheid.
Vind 't wel een coole user die nadenkt over wat hij post. Ben 't ook vaak met 'm eens iig.quote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is die Aryah Mehr voor figuur verder ?
Wat kom je nou dom doen met mijn foto eigenlijk dan?quote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ons lichaam is gemaakt om vlees te eten. Dierlijke proteïnen die we nodig hebben en nooit compleet vervangen kunnen worden door dierlijke proteïnen. Ons lichaam, waaronder onze kaken, tanden, etc.
Dat bewaar ik voor de meet.quote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is die Aryah Mehr voor figuur verder ?
Maar jezelf af en toe eens wassen is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan? Als zij daar blij van worden moeten ze dat toch lekker doen.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind 't wel een coole user die nadenkt over wat hij post. Ben 't ook vaak met 'm eens iig.
Nijmegen, linkse stadquote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar jezelf af en toe eens wassen is toch niet teveel gevraagd?
Hij komt opeens mijn foto hier posten., raar mannetje., wil die me provoceren of wat is de bedoeling?quote:Op zondag 15 april 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind 't wel een coole user die nadenkt over wat hij post. Ben 't ook vaak met 'm eens iig.
Hmm voor wie stond Arya in de politiek discussie. Stokstaart was ook een SP'ertje.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
AryaMehr is stokstaarts clone account, wisten jullie dat niet?>
Why so serious?quote:Op zondag 15 april 2012 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat kom je nou dom doen met mijn foto eigenlijk dan?
hij kwam emmers zaad op jouw fotoquote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij komt opeens mijn foto hier posten., raar mannetje., wil die me provoceren of wat is de bedoeling?
Hoe staat dat in verband tot het chillen in een park?quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar jezelf af en toe eens wassen is toch niet teveel gevraagd?
Nu je 't zegt. Hij is er wel pas sinds stok weg is he.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
AryaMehr is stokstaarts clone account, wisten jullie dat niet?>
Sla 'm!quote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij komt opeens mijn foto hier posten., raar mannetje., wil die me provoceren of wat is de bedoeling?
Je gaat maar iemand anders proberen te trollen mij laat je met rust gek wat denk je wel niet.,quote:
Wat een onzin. Het is een FEIT dat vegetariers gezonder leven.quote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ons lichaam is gemaakt om vlees te eten. Dierlijke proteïnen die we nodig hebben en nooit compleet vervangen kunnen worden door dierlijke proteïnen. Ons lichaam, waaronder onze kaken, tanden, etc.
kom maar met je feiten danquote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is een FEIT dat vegetariers gezonder leven.
hij was al voor stok zijn verbanning te vinden op fokquote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu je 't zegt. Hij is er wel pas sinds stok weg is he.
Ik heb een aap nog nooit vlees zien eten eigenlijkquote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Verder: ons lichaam gemaakt om vlees te eten?Gast...
Die eten wel vleesquote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb een aap nog nooit vlees zien eten eigenlijk
Iedereen stoppen met vlees eten zal denk ik nooit gebeuren. Zeker niet ineens, dat zal dan altijd nog geleidelijk gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
maar inZanity, wat nou als we allemaal stoppen met vlees eten dan heb je nog miljoenen vleesvarkens en koeien die niks doenHoe wil je da oplossen?
chimpies alleen toch, niet de mensapenquote:
Geen kloon.quote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu je 't zegt. Hij is er wel pas sinds stok weg is he.
GVD ik ga hier STUKquote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je gaat maar iemand anders proberen te trollen mij laat je met rust gek wat denk je wel niet.,
Bestaat toch al. Het heet Afrika.quote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Iedereen stoppen met vlees eten zal denk ik nooit gebeuren. Zeker niet ineens, dat zal dan altijd nog geleidelijk gaan.
Maar ik sluit niet uit dat we over jaren in een beschaving leven waarvan de meerderheid geen of amper vlees eet.
Dat zijn toch ook apen?quote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
chimpies alleen toch, niet de mensapen
Ik weet niet of je dat zo strikt kunt stellen. Het is wel een feit dat veel vegetariers meer op hun voeding letten en daardoor ook evenwichtiger en schoner eten. In die zin is het dan ook logisch dat ze vaak 'gezonder' leven. Ik denk alleen dat ik niet veel ongezonder leef dan een vegetarier.quote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Verder: ons lichaam gemaakt om vlees te eten?Gast...
Gastquote:
joh ik bedoel die mensapen. Maar vlees is lekker.quote:
Bavianen wel toch?quote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb een aap nog nooit vlees zien eten eigenlijk
Of waar er uberhaupt wordt gegeten bedoel je.quote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Iedereen stoppen met vlees eten zal denk ik nooit gebeuren. Zeker niet ineens, dat zal dan altijd nog geleidelijk gaan.
Maar ik sluit niet uit dat we over jaren in een beschaving leven waarvan de meerderheid geen of amper vlees eet.
quote:
Iedereen is welkomquote:Op zondag 15 april 2012 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
nou tot de zomer steven, lekker fijn feesten in jouw achtertuin.
Rotten.com heeft ook zijn sporen op jou achtergelaten zie ik.quote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen medelijden met die dieren.. sowieso die dieren die wij eten worden GEMAAKT.. gefokt, specifiek voor dit doel.. anders waren deze beesten er niet. Moet je niet emotioneel om worden, als iemand een hond op straat dood schopt is wel zielig.
Ik vind ook dat mensen babies zouden moeten kunnen doneren voor de wetenschap, waar wij ziektes op kunnen uittesten/bestrijden net als we met apen doen.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen medelijden met die dieren.. sowieso die dieren die wij eten worden GEMAAKT.. gefokt, specifiek voor dit doel.. anders waren deze beesten er niet. Moet je niet emotioneel om worden, als iemand een hond op straat dood schopt is wel zielig.
Ik vind ook dat mensen babies zouden moeten kunnen doneren voor de wetenschap, waar wij ziektes op kunnen uittesten/bestrijden net als we met apen doen.
Doe eens normaal manquote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
het spel van psv ook denk ikquote:Op zondag 15 april 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotten.com heeft ook zijn sporen op jou achtergelaten zie ik.
Wist jij dat mens een groter hersenvolume kreeg toen hij vlees ging eten? Jullie vegetariërs willen graag degenereren zei ik.quote:
Totaal niet vergelijkbaar maar inderdaad walgelijkquote:Op zondag 15 april 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Mensen die bedreigde diersoorten voor "medicijnen" en geld neerschieten mogen van mij de kogel krijgen, en het nog steeds vissen op paling vind ik ook belachelijk
Nee, dat is onzin zo denk ik gewoon. Wat gaan die vegetariers en reddingsflappies doen.. oh nee kuikens/kippen moeten niet 6 weken scharrelen maar 8 weken.. dan hebben ze een beter levenquote:Op zondag 15 april 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotten.com heeft ook zijn sporen op jou achtergelaten zie ik.
Vooral toen mensen het vlees gingen bereiden, braden.quote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wist jij dat mens een groter hersenvolume kreeg toen hij vlees ging eten? Jullie vegetariërs willen graag degenereren zei ik.
Waar the fuck heb je het over?quote:Op zondag 15 april 2012 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
We hadden zojuist een Troll van Joloortje mensen!
![]()
Gefeliciteerd nep mod.
Nee het braden ervan is een resultaat van het vergrote hersenvolume.quote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vooral toen mensen het vlees gingen bereiden, braden.
loop je nou gewoon te trollenquote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je het over?
Jij begint tegen mij te zeuren? Ik zeg 'stel je niet aan en vraag het anders aan mijn medemods'
Wie zegt dat ik leer draag? Verder kun je prima snoep eten, alleen niet alle snoepquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Draag dan ook geen leer, eet dan ook geen snoep, etc.
Klopt ja.quote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Vooral toen mensen het vlees gingen bereiden, braden.
De Duitsers waren zo dom nog niet hoor.. je laat je emoties gewoon in de weg zitten.. als je gewoon babies pakt die je niks leert, niet opvoed.. puur als test object gebruikt zou de mensheid goed kunnen helpen.quote:
1e alinea, 100% waar.quote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Beter eet je vrije uitloopquote:Op zondag 15 april 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso scharreleieren enzo. Ik proef het verschil niet hoor.
Man man man. Ik mag hopen dat je dit niet meent.quote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom niet op mensen testen waarvan er te veel zijn, en wel op dieren?quote:Op zondag 15 april 2012 23:34 schreef Cara het volgende:
[..]
1e alinea, 100% waar.
2e alinea, je bent zeker PSVer?
bestaan echte psv' ers dan?quote:Op zondag 15 april 2012 23:34 schreef Cara het volgende:
[..]
1e alinea, 100% waar.
Volgens mij heeft hij zich voor schut gezet en probeert hij dat nu op mij te schuiven ofzo.quote:
Puur feitelijk heeft hij natuurlijk gelijk maar als je dat eenmaal toestaat dan is de volgende stap nog zoveel zieker dat je de wereld beter kan opblazen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:34 schreef Cara het volgende:
[..]
1e alinea, 100% waar.
Is goed laat maar ik was een sukkel om jou te geloven en ben dom geweest.quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je het over?
Jij begint tegen mij te zeuren? Ik zeg 'stel je niet aan en vraag het anders aan mijn medemods'
Scharreleieren zijn ook amper beter te noemen. Beter zijn van die rondeeleieren.quote:Op zondag 15 april 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso scharreleieren enzo. Ik proef het verschil niet hoor.
Ik eet wat de beste prijs/kwaliteitverhouding heeft. Dat is nooit biologisch vreemd genoeg.quote:
Wat heeft dat met PSV te maken?quote:Op zondag 15 april 2012 23:34 schreef Cara het volgende:
[..]
1e alinea, 100% waar.
Wat voor drugs gebruik jij>quote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is goed laat maar ik was een sukkel om jou te geloven en ben dom geweest.
Dat is logisch natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet wat de beste prijs/kwaliteitverhouding heeft. Dat is nooit biologisch vreemd genoeg.
quote:
drugsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |