Ik had hier vorig jaar zomer een marathon dj uitzending van radio 49. Het doel was 49 uur non stop live dj's uit 1 lokatie. We zijn begonnen op vrijdag en eindigde pas op zondag nacht.quote:
Zouden de meest normale gasten in VBL zitten dan?quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik het. Tijdje terug alweer.
Alle vooroordelen....waar
Puur beroepsmatig hoorquote:
Wel een publiekelijk geaccepteerde hobby iig.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zouden de meest normale gasten in VBL zitten dan?
Ik denk dat de gasten hier in VBL in real life allemaal tof zijn maar op dit forum allemaal kleine etterballetjes zijn die elkaar constant zitten te treiteren.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Helemaal als je het vergelijkt met dat klb/onz volk.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
jojoortje gangbangquote:
Kan je best gelijk in hebben. Een manier om daar achter te komen natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat de gasten hier in VBL in real life allemaal tof zijn maar op dit forum allemaal kleine etterballetjes zijn die elkaar constant zitten te treiteren.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
vbl meet![]()
Dat gaat een gezellige worden![]()
de_kromme met zijn 2e ring
Littlerabbit en smoofie die elkaar verliefd aan kijken
Ajacied422 die een balletje door een mandje wil gooien met ons
en helpmefok met zijn geouwehoer, ik zie het al gebeuren![]()
Ik zit daar bijna nooit om eerlijk te zijn..zijn het echt allemaal van die sukkeltjes?quote:Op zondag 15 april 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Helemaal als je het vergelijkt met dat klb/onz volk.
skirre studentenquote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom alleen als 't bier gratis is.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
irl kan ik geen reacties verwijderen, en zo dus geen discussie winnen, vandaar dat ik niet kom.
Sowiesoquote:
Please.quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Ik wilde niet meegaan in het niveau maar als je er voor open staat
Gewoon: '-nee-' zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
irl kan ik geen reacties verwijderen, en zo dus geen discussie winnen, vandaar dat ik niet kom.
Gewoon komen jij.quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom alleen als 't bier gratis is.
Nee.quote:
Nee gewoon principekwestie. Als ik 't bier niet hoef te betalen kan ik met een gerust hart een flesje op de kromme z'n brefel kapotslaan.quote:
Ordedienst in blauwe shirtjes.quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en ik doen wel blauwe shirts aan hoor, zodat jullie wel weten dat we de baas zijn.
Dingen niet cursief kunnen uitspreken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die streepjes en het feit dat het cursief moet kan ik niet uitspreken.
ik betaal dat flesje welquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gewoon principekwestie. Als ik 't bier niet hoef te betalen kan ik met een gerust hart een flesje op de kromme z'n brefel kapotslaan.
Jammer.quote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga alleen als Smoofie niet gaat.
Zetten jullie dan ook een zwaailicht op je hoofd?quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en ik doen wel blauwe shirts aan hoor, zodat jullie wel weten dat we de baas zijn.
Dat pijpje krijg je van mijquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gewoon principekwestie. Als ik 't bier niet hoef te betalen kan ik met een gerust hart een flesje op de kromme z'n brefel kapotslaan.
Als dat mag kom ik wel, supercool.quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zetten jullie dan ook een zwaailicht op je hoofd?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |