omdat je netvlies (of hoornvlies of wathever) toch nog gevoelig is en enigzins kwetsbaar een hele poos. Een stoot vol op je ogen is dan niet zo fijn. Op de een of andere manier moet e.e.a. zich wel herstellen. Althans zo werd hem verteld. Hij heeft gewoon lang het zekere voor het onzekere genomen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
Hoezo dan? Je als je ogen genezen zijn, zijn ze volgens mij weer gewoon zo goed als daarvoor.
Precies, mijn ogen zijn ook gelaserd, niet dat ik aan vechtsport doe, maar het lijkt me niet dat het een probleem is. Het is helemaal geheeld.quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
Hoezo dan? Je als je ogen genezen zijn, zijn ze volgens mij weer gewoon zo goed als daarvoor.
In het begin is het inderdaad nog gevoelig, toen durfde ik ook bijvoorbeeld ook niet in mijn ogen te wrijven.quote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat je netvlies (of hoornvlies of wathever) toch nog gevoelig is en enigzins kwetsbaar een hele poos. Een stoot vol op je ogen is dan niet zo fijn. Op de een of andere manier moet e.e.a. zich wel herstellen. Althans zo werd hem verteld. Hij heeft gewoon lang het zekere voor het onzekere genomen.
Ja, de vraag is dus wanneer je ogen weer in goede staat zijn na de operatie.quote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat je netvlies (of hoornvlies of wathever) toch nog gevoelig is en enigzins kwetsbaar een hele poos. Een stoot vol op je ogen is dan niet zo fijn. Op de een of andere manier moet e.e.a. zich wel herstellen. Althans zo werd hem verteld. Hij heeft gewoon lang het zekere voor het onzekere genomen.
maar dan zou even in je ogen wrijven hetzelfde effect hebben. Volgens mij moet zoiets gewoon genezen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef stephano_mc het volgende:
wat mij verteld was, was dat de wonden in je ogen niet helemaal zouden herstellen en dat bij een rake klap je hoornvlies los kan laten. Maar wellicht is navraag bij de kliniek ook geen gek idee. :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |