Die was ook ge TR't maar kennelijk was het mooi weer vandaag.quote:Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag geen nieuw deel 3 behalve degene die Breuls gesloten had..
komt vast nog welquote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef FoXje het volgende:
De Virals voor Prometheus zijn vet, maar van deze film hoor of zie ik niets ...
Prometheus komt ook twee maanden eerder uit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef FoXje het volgende:
De Virals voor Prometheus zijn vet, maar van deze film hoor of zie ik niets ...
quote:Op maandag 16 april 2012 07:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Prometheus komt ook twee maanden eerder uit.
Ik denk dat dat gebeurd met Gordon, en dat die daarom in het ziekenhuis lag.quote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef Dunwich het volgende:
de grote vraag is, zal dit gaan gebeuren ?
[ afbeelding ]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.quote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef Dunwich het volgende:
de grote vraag is, zal dit gaan gebeuren ?
[ afbeelding ]
Ik gok zijn ballen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben vooral geïnteresseerd wat Selina van Bruce gaat stelen.
Denk dat Bruce een Lazarus-pit ingaat.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.
Ik hoop het echt niet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.
Ja leuk en aardig, maar dit is Nolan's laatste Batman film, dus ik gok dat het sowieso een klapper wordt en laten we eerlijk zijn, Nolan hecht sowieso niet echt veel waarde aan het bronmateriaal. Maar dat is zijn goed recht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet.
Bane was de eerste die Batman echt pijn kon doen en Batman/Bruce Wayne kwam er overheen en kickte daarna Bane's ass. Het is kenmerkend voor Batman.
Nice!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:32 schreef Breuls het volgende:
Nederlandse release The Dark Knight Rises vervroegd
Film komt op vrijdag de 20e ipv woensdag de 25e. Het nieuwsbericht heeft ook nieuwe foto's.
Dat is toch de Bane uit de game Arkham Asylum/Arkham City?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is toch de Bane uit de game Arkham Asylum/Arkham City?
Kan best zijn, maar dan nog hoop ik het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig, maar dit is Nolan's laatste Batman film, dus ik gok dat het sowieso een klapper wordt en laten we eerlijk zijn, Nolan hecht sowieso niet echt veel waarde aan het bronmateriaal. Maar dat is zijn goed recht.
Ik denk geen van beiden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef Daskaar het volgende:
denken jullie dat batman dood gaat?
ik verwacht eerder dat ie de cape ophangt.
Een goed neergezette Riddler zou ik ook wel vet vindenquote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb daarnaast een ernstige behoefte om de tofste villains uit het DC universum te zien: Penguin en The Riddler.
Dus ik hoop dat Bane Arkham Asylum opengooit...
Ik vind het beeld van Bane in Knightfall eerlijk gezegd wel lichtelijk tegenvallen. Ondanks dat het zo'n langlopend, uitgebreid verhaal is vond ik het niet zo episch als ik gehoopt had.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef Breuls het volgende:
The Long Halloween en Dark Victory zijn ook invloeden geweest op The Dark Knight. De scène bij het Bat signal met Dent, Gordon en Batman waarbij Batman ineens weg is en Gordon zegt "he does that" komt zelfs rechtstreeks uit The Long Halloween.
Ik ben zelf nu Knightfall aan het lezen om een beetje een beeld van Bane te krijgen. Tegelijk ben ik benieuwd of ik dingen uit de trailer herken in de comic (ik heb namelijk al een vermoeden, maar dat weet ik in juli pas zeker).
Wat dan? Ik ben alleen maar nog meer benieuwd naar de filmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:31 schreef Daskaar het volgende:
kut man die trailer laat veel te veel zien!
nee man... eigenlijk weten we nog niets...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:31 schreef Daskaar het volgende:
zet je vooral op het verkeerde been gok ik...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:31 schreef Daskaar het volgende:
Ik vind haar wel een beetje "te lief"er uit zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ziet er wel goed uit, alleen bij Catwoman heb ik nog wat twijfels, die leek wel uit een andere film te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |