Die was ook ge TR't maar kennelijk was het mooi weer vandaag.quote:Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag geen nieuw deel 3 behalve degene die Breuls gesloten had..
komt vast nog welquote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef FoXje het volgende:
De Virals voor Prometheus zijn vet, maar van deze film hoor of zie ik niets ...
Prometheus komt ook twee maanden eerder uit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef FoXje het volgende:
De Virals voor Prometheus zijn vet, maar van deze film hoor of zie ik niets ...
quote:Op maandag 16 april 2012 07:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Prometheus komt ook twee maanden eerder uit.
Ik denk dat dat gebeurd met Gordon, en dat die daarom in het ziekenhuis lag.quote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef Dunwich het volgende:
de grote vraag is, zal dit gaan gebeuren ?
[ afbeelding ]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.quote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef Dunwich het volgende:
de grote vraag is, zal dit gaan gebeuren ?
[ afbeelding ]
Ik gok zijn ballen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben vooral geïnteresseerd wat Selina van Bruce gaat stelen.
Denk dat Bruce een Lazarus-pit ingaat.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.
Ik hoop het echt niet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.
Ja leuk en aardig, maar dit is Nolan's laatste Batman film, dus ik gok dat het sowieso een klapper wordt en laten we eerlijk zijn, Nolan hecht sowieso niet echt veel waarde aan het bronmateriaal. Maar dat is zijn goed recht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet.
Bane was de eerste die Batman echt pijn kon doen en Batman/Bruce Wayne kwam er overheen en kickte daarna Bane's ass. Het is kenmerkend voor Batman.
Nice!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:32 schreef Breuls het volgende:
Nederlandse release The Dark Knight Rises vervroegd
Film komt op vrijdag de 20e ipv woensdag de 25e. Het nieuwsbericht heeft ook nieuwe foto's.
Dat is toch de Bane uit de game Arkham Asylum/Arkham City?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is toch de Bane uit de game Arkham Asylum/Arkham City?
Kan best zijn, maar dan nog hoop ik het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig, maar dit is Nolan's laatste Batman film, dus ik gok dat het sowieso een klapper wordt en laten we eerlijk zijn, Nolan hecht sowieso niet echt veel waarde aan het bronmateriaal. Maar dat is zijn goed recht.
Ik denk geen van beiden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef Daskaar het volgende:
denken jullie dat batman dood gaat?
ik verwacht eerder dat ie de cape ophangt.
Een goed neergezette Riddler zou ik ook wel vet vindenquote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb daarnaast een ernstige behoefte om de tofste villains uit het DC universum te zien: Penguin en The Riddler.
Dus ik hoop dat Bane Arkham Asylum opengooit...
Ik vind het beeld van Bane in Knightfall eerlijk gezegd wel lichtelijk tegenvallen. Ondanks dat het zo'n langlopend, uitgebreid verhaal is vond ik het niet zo episch als ik gehoopt had.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef Breuls het volgende:
The Long Halloween en Dark Victory zijn ook invloeden geweest op The Dark Knight. De scène bij het Bat signal met Dent, Gordon en Batman waarbij Batman ineens weg is en Gordon zegt "he does that" komt zelfs rechtstreeks uit The Long Halloween.
Ik ben zelf nu Knightfall aan het lezen om een beetje een beeld van Bane te krijgen. Tegelijk ben ik benieuwd of ik dingen uit de trailer herken in de comic (ik heb namelijk al een vermoeden, maar dat weet ik in juli pas zeker).
Wat dan? Ik ben alleen maar nog meer benieuwd naar de filmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:31 schreef Daskaar het volgende:
kut man die trailer laat veel te veel zien!
nee man... eigenlijk weten we nog niets...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:31 schreef Daskaar het volgende:
zet je vooral op het verkeerde been gok ik...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:31 schreef Daskaar het volgende:
Ik vind haar wel een beetje "te lief"er uit zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ziet er wel goed uit, alleen bij Catwoman heb ik nog wat twijfels, die leek wel uit een andere film te komen.
ze sluit het hek terwijl Bane achter bats aan zit...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een beetje "te lief"er uit zien.
Ze ziet er lief uit, wil niet zeggen dat ze het ook isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ze sluit het hek terwijl Bane achter bats aan zit...
Tuurlijk kun je weinig concluderen uit een trailer, maar de hele trailer straalt een soort wanhoop uit, grauw realisme, depressieve grimmigheid, hoe je 't ook wil noemen en dan zitten er plots van die Catwoman-stukjes tussen die meer ik meer de vibe van de overgeacteerde Burton-kitsch vind hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een beetje "te lief"er uit zien.
omdat je bewust op het verkeerde been gezet wordt. Iets wat Nolan/WB beter doen dan veel anderenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vond de trailer wat teleurstellend en ik weet niet zo goed waarom. Het 'verhaal' voelt wat fragmentarisch.
In welke zin word ik dan bewust op het verkeerde been gezet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
omdat je bewust op het verkeerde been gezet wordt. Iets wat Nolan/WB beter doen dan veel anderen
Die scene is een mooie introductie voor Bane.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die aanval op het vliegtuig zag er wel goed uit
Net als de bankoverval in de vorige film.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Die scene is een mooie introductie voor Bane.
Creatieve montage geven een ander verhaal dan uiteindelijk in de film te zien zal zijn denk ik... Magoed, nog even...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
In welke zin word ik dan bewust op het verkeerde been gezet?
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Creatieve montage geven een ander verhaal dan uiteindelijk in de film te zien zal zijn denk ik... Magoed, nog even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou trouwens bizar zijn als iemand Batman zou gaan vervangen. Bruce Wayne heeft jaren moeten trainen en dan zou iemand het zo maar even overnemen. Als dat gebeurd zou ik het echt een rukfilm vinden.
Ik denk dat hij hem hooguit tijdelijk vervangt omdat Bruce niet kan lopen ofzo.
Een beetje een zelfde idee als met Knightfall (comic)Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ik ken de huidige Catwoman (sinds The New 52) eigenlijk niet. Misschien maar eens lezen. Is toch research he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef Komakie het volgende:
Dat is natuurlijk altijd maar afwachten. De laatste jaren staat ze steeds vaker aan zijn kant terwijl ze vroeger meer een slechterik was die gevoelens voor Batman had en andersom.
Het is dus maar net welke moment in de tijd Nolan gebruikt.
Ik ben ook wel benieuwd of ze elkaars identiteit te weten komen.
Batman is een fucking detective. Als hij niet achter de identiteit van Catwoman komt vind ik de film niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef Komakie het volgende:
Dat is natuurlijk altijd maar afwachten. De laatste jaren staat ze steeds vaker aan zijn kant terwijl ze vroeger meer een slechterik was die gevoelens voor Batman had en andersom.
Het is dus maar net welke moment in de tijd Nolan gebruikt.
Ik ben ook wel benieuwd of ze elkaars identiteit te weten komen.
Hij heeft ook nooit kunnen achterhalen waar Joker vandaan kwam.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Batman is een fucking detective. Als hij niet achter de identiteit van Catwoman komt vind ik de film niet geloofwaardig.
Op zich is het natuurlijk al iets langer dat Carwoman meer goed dan slecht is zeg maar. The New 52 heb ik ook nog niet veel van gelezen, maar daarvoor was Catwoman ook al meer aan de kant van Batman dan aan de andere kant. Alleen met een randjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ken de huidige Catwoman (sinds The New 52) eigenlijk niet. Misschien maar eens lezen. Is toch research he?
Ik zou wel een kloon van Anne willenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef Cynicio het volgende:
Catwoman heeft in #1 van The New 52 al seks met Batman. Het is wel een aardige serie.
Batman is vijf jaar afwezig en mensen vragen zich af of het allemaal wel gebeurd is en of hij ooit terugkomt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:24 schreef Luuksor het volgende:
"the faith will be broken" of iets dergelijks in de trailer.. Zou hint kunnen zijn..
Lijkt me sterk, ondanks dat de verwachtingen hoog zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef kilozout het volgende:
Kan Nolan dit nog verneuken? Met zijn staat van dienst en torenhoge verwachtingen?
Trailer een paar keer gezien en kan niet wachten..
Nolan niet denk ik. Goyer misschien. Die heeft naast de Batman films ook wat draken van scripts afgeleverd. Maar Begins en vooral TDK (waar Nolan meer aan meeschreef) gingen hem goed af, dus voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef kilozout het volgende:
Kan Nolan dit nog verneuken? Met zijn staat van dienst en torenhoge verwachtingen?
Zeg maar gerust dat alles wat niet mee door een Nolan werd geschreven, gewoon rommel was. Behalve misschien Dark City, maar dat zal wel door Proyas zijn gekomen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nolan niet denk ik. Goyer misschien. Die heeft naast de Batman films ook wat draken van scripts afgeleverd. Maar Begins en vooral TDK (waar Nolan meer aan meeschreef) gingen hem goed af, dus voordeel van de twijfel.
Verneuken lijkt me sterk. Zeker als je de trailers gezien hebt. Daar lijkt mij wel de kwaliteit al te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef kilozout het volgende:
Gebeurt in de comic anders wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef Komakie het volgende:
Het zou trouwens bizar zijn als iemand Batman zou gaan vervangen. Bruce Wayne heeft jaren moeten trainen en dan zou iemand het zo maar even overnemen. Als dat gebeurd zou ik het echt een rukfilm vinden.
En ook daar heeft Bane het door...quote:
Klopt, maar niet door een gemiddelde politieman, maar door een superheld (azrael) die tijdelijk zijn eigen identiteit opgeeft. Die is in ieder geval in zekere mate al getraind hoewel die er ook al moeite mee heeft waardoor hij ook de normen en waarden van Batman niet kan/wil aannemen.quote:
Wij rijden naar Utrecht en hebben de dag vrij genomen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toffe nieuwe trailer! Deze moet je in IMAX zien anders verziek je je eigen filmervaring.
Ik ga niet speciaal naar een IMAX-bioscoop voor een fucking trailer. Toch is mijn filmervaring best goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toffe nieuwe trailer! Deze moet je in IMAX zien anders verziek je je eigen filmervaring.
Nope. Nolan heeft tenminste verstand van filmmaken en blijft weg van threed.quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope. Nolan heeft tenminste verstand van filmmaken en blijft weg van threed.
Ik heb het over de film slimpie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ga niet speciaal naar een IMAX-bioscoop voor een fucking trailer. Toch is mijn filmervaring best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |