SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Nee we zijn nog niet lang samen.. Bijna 5 maandjes, al lijkt dat veel langer.quote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Het einde van een weekend, weet ook nog wel hoe stom ik dat altijd vond
Ruim 3 jaar een lange afstandrelatie gehad.
Enig idee wanneer jullie gaan samenwonen?
Dank je wel.. Goed van je dat je zoveel discipline hebt trouwens, misschien dat ik becks er eens bij pak vanavond!quote:
Koffietafel is toch voor als er iemand dood is?quote:Op zondag 15 april 2012 18:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
Silsterkte..
Samenwonen, wij woonde binnen een maand samen en 1.5 jaar later waren we getrouwd![]()
![]()
Vandaag toch een redelijk qua eten. Hadden vanmiddag een koffietafel omdat een oom jarig was
Het zegt ook allemaal niets. Als het goed zit zit het goed denk ik op mijn beurt. In de tijd dat ik hem ken heb ik al redelijk wat met hem moeten delen, en dat hij niet gillend weg is gelopen vind ik een wonder;)quote:Op zondag 15 april 2012 18:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
Silsterkte..
Samenwonen, wij woonde binnen een maand samen en 1.5 jaar later waren we getrouwd![]()
![]()
Vandaag toch een redelijk qua eten. Hadden vanmiddag een koffietafel omdat een oom jarig was
O: 2 sesamcrackers met zelfgemaakte tonijnsalade
T: niks
L: 1 broodje met magere ham en komkommer en tomaat en 1 klein stukje fruit vlaai
D: ik ga nog 1x los op een pizza![]()
Vanaf morgen is het echt klaar en ga streng zijn voor mezelf
BE wat goedik zou de neiging hebben om toch die magnum mini te eten
Courgettesoep! Ga ik van de week makeb wat de courgette is in de reklaamquote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje voor morgen (het weekend gaan we gewoon vergeten...)
O: kwark met fruit en noten
L: 2 boterhammen. 1 met eiersalade (zelfgemaakt) en 1 met gekookte worst
T: Appel oid
D: Gevulde courgette of roerei waar die courgette ingaat. Iig courgette.
Iemand nog goeie ideeen wat te doen met een courgette?
ja eigenlijk wel, maar mijn tante riep oh we gaan een koffietafel doen als verrassing. Ik denk dat ze bedoelde een lunch.. Maar qua eten en dergelijke leek het wel op een Limburgse koffietafel: koffie, thee, broodjes en vlaaiquote:Op zondag 15 april 2012 18:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koffietafel is toch voor als er iemand dood is?
Is dat genoeg als avondeten? En wat gooi je er dan nog meer bij in?quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Courgettesoep! Ga ik van de week makeb wat de courgette is in de reklaam
Zal zo op de laptop eens een receptje zoeken.. Je kunt de courgette gewoon aanfruiten met een uitje en knoflook wat peper en zout.. Groentebouillon erbij. Misschien wat gerookte kip erin. Broodje erbij.quote:Op zondag 15 april 2012 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is dat genoeg als avondeten? En wat gooi je er dan nog meer bij in?
Goed zoquote:Op zondag 15 april 2012 19:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
Sil, sterkte, lijkt mij vreselijk om dit zo aan te moeten zien..
Ik heb geloof ik ook een goede stap gemaakt vandaag.. Ipv toegeven aan mijn gevoel en MacDrek te gaan halen heb ik netjes mijn weekmenu erbij gepakt en een van de recepten gemaakt. Het smaakte goed, maar vulde niet helemaal lekker.. Maar ik ga zo lekker een pot thee zetten, en dan kom ik de avond wel door denk ik...
Dit zijn wel de dingen waardoor ik merk dat het wel goed gaat.. En ik haal (misschien heel stom) ook wel wat motivatie/inspiratie uit "I used to be fat". Die hebben het ook soms moeilijk, maar zetten uiteindelijk door! Als zij het kunnen, dan moet ik het ook kunnen!
ja, dan zit je om half acht niet meer vol neequote:
moet dat dan?quote:Op zondag 15 april 2012 19:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha heb een klein bakje havermout gemaakt. Daar zit ik de rest van de avond wel vol van!
Is wel verstandig ivm snaaiwoede.quote:
Ow... Da's dubbel balen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:27 schreef Vanyel het volgende:
Zo zondigden wij gisteren per ongeluk met bezorgtapas. Niet alleen supervet, maar ook nog eens niet echt lekker en na een half uur alweer honger
quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
Luister naar je eigen lichaam en niet naar dat van je vriend.
Maak desnoods nog een volkorenboterham met een gebakken/gekookt/scrambled ei later op de avond of iets in die richting, maar ga je nu niet zitten overeten, dat is voor niemand goed.
hardgelopen, held!quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ow... Da's dubbel balen.
13km wandelen is iig een heel eind in de buurt van compensatie SQ!
En wat een afstanden joh! Hoe lang doe je daar over?
Ik heb met hardgelopen! Kon ik mezelf meteen weer een complimentje geven a la beck.
En nu zit ik aan mijn tussendoortje. Sap van 3 sinaasappels en 4 biscuitjes die ik heeeeeel langzaam en erg bewust aan het opeten ben. Ik moet zeggen dat dat idd wel ook werkt hoor, een hap nemen en weer even wegleggen ipv per heel biscuitje in je mik douwen en slikken maar.
Voelt dat niet heel onnatuurlijk?quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
En nu zit ik aan mijn tussendoortje. Sap van 3 sinaasappels en 4 biscuitjes die ik heeeeeel langzaam en erg bewust aan het opeten ben. Ik moet zeggen dat dat idd wel ook werkt hoor, een hap nemen en weer even wegleggen ipv per heel biscuitje in je mik douwen en slikken maar.
quote:
Morgen weer, onze mannen hebben weekendquote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi. Ik ga vanaf morgen beginnen! Nog geen mannen hier?
Doel: 35 kilo afvallenquote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
jawel hoor, maar vrouwen kletsen meer
welkom! Wat is je doel en hoe ga je het aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |