Idd, pas nog Snatch zitten kijken. Wat een topfilms.quote:Op zondag 15 april 2012 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rock N Rolla, Niet zo epic als Lock Stock, maar nog steeds een toffe film.,
Ook in A'dam en R'dam zou dat moeten kunnen. Net als zo'n klein shirtje aan je raam.. mensen moeten zich gedragen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen., ik begrijp dat gezeik nooit op neutrale plaatsen in Nederland.,
Dat je in Amsterdam of Rotterdam niet met elkaars shirt moet gaan rondlopen snap ik nog.,
Maar wat is Enschede of Den Bosch nou? neutraal terrein wat dat betreft.., Pisveers en aanhangers van al die andere schijt clubjes moeten eens normaal doen., die haat op Ajax hier in Enschede is ook te achterlijk voor woorden.,
Al gezien.quote:
Layer Cake ken je die ? wat onbekender dan Rock N Rolla maar zit qua niveau weer veel dichter tegen Lock stock en & Snatch aan.,quote:Op zondag 15 april 2012 17:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Idd, pas nog Snatch zitten kijken. Wat een topfilms.
Boondock Saints, Green Street Hooligans, Mean Machine, Revolverquote:Op zondag 15 april 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook in A'dam en R'dam zou dat moeten kunnen. Net als zo'n klein shirtje aan je raam.. mensen moeten zich gedragen.
[..]
Al gezien.![]()
The Clash - Bankrobber
is dat met die james bond gast?quote:Op zondag 15 april 2012 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Layer Cake ken je die ? wat onbekender dan Rock N Rolla maar zit qua niveau weer veel dichter tegen Lock stock en & Snatch aan.,
Yupquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen., ik begrijp dat gezeik nooit op neutrale plaatsen in Nederland.,
Dat je in Amsterdam of Rotterdam niet met elkaars shirt moet gaan rondlopen snap ik nog.,
Maar wat is Enschede of Den Bosch nou? neutraal terrein wat dat betreft.., Pisveers en aanhangers van al die andere schijt clubjes moeten eens normaal doen., die haat op Ajax hier in Enschede is ook te achterlijk voor woorden.,
Als Feyenoorder vind ik gehaat op Ajax van uit andere supporters echt onzin. Vooral bij Twente slaat het nergens op.quote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal ook wel ff wat goede films opzoek trouwens
HOP DAN JONGE..quote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal ook wel ff wat goede films opzoek trouwens
Ik hou vooral van dramafilms en die wereldfilms en art house meuk enzo. is echt wel iet wat je van moet houden, niet iedereen kan het waarderen.
En The Hobbit.quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HOP DAN JONGE..kan wel wat nieuwe films gebruiken.
Nog ff wachten op Dark Knight 2, Avengers en Act of Valor.
Mwoah...tegen Twente en Vitesse gaan jullie op je bek en Fey wint alle wedstrijden vanaf nu.quote:Op zondag 15 april 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel goed. volgende week winnen, de week daarna winnen fey-az gelijk = de schaal
Dan zijn we alsnog kampioen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...tegen Twente en Vitesse gaan jullie op je bek en Fey wint alle wedstrijden vanaf nu.
Oh...hoezo dan?quote:
Omdat we 30 doelpunten achter staan?quote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...hoezo dan?2x3 punten verliezen en Feyenoord die 6 punten staat? Miss nog een gelijkspelletje erbij voor jullie dan.
Weet ik. Eeuwig zonde dat we niet 1 wedstrijdje toch die 3 punten hebben gepakt.quote:
Alsof Ajax nog gaat verliezen nu.quote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Eeuwig zonde dat we niet 1 wedstrijdje toch die 3 punten hebben gepakt.
Act of Valor is al uit, goede XVID versies staan er al op de verschillende nieuwsgroepen en torrentboerenquote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HOP DAN JONGE..kan wel wat nieuwe films gebruiken.
Nog ff wachten op Dark Knight 2, Avengers en Act of Valor.
The Hobbit idd, die wordt net zo geniaal als LotRquote:
Ja.quote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je beschouwt Ajax nu al als kampioen?
Volgens mij ben ik een van de weinigen die LotR geweldige kutfilms vondquote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
The Hobbit idd, die wordt net zo geniaal als LotR
Die ga ik zeker zien in IMAX 3D, op mijn verjaardag
Denk het ookquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die LotR geweldige kutfilms vond
Eén van de weinige films waar ik de film bijna beter vond dan me fantasie tijdens het lezen van het boekquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het ookEcht by far de beste films ooit vind ik. Zo mooi
Ja maar ik ga die shit niet kijken in Cam/R5/Xvid.. ik wacht lekker op 720/1080.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Act of Valor is al uit, goede XVID versies staan er al op de verschillende nieuwsgroepen en torrentboeren
Moet je wel extended edition kijken.quote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eén van de weinige films waar ik de film bijna beter vond dan me fantasie tijdens het lezen van het boek
Laatst zag ik toevallig weer een van de films, heb me dood gelachen omdat het karakter Lynn McGill uit 24 erin speelt. Heb nooit meer normaal naar seizoen 5 van 24 kunnen kijken zonder die bakkes van z'n rol in LotR voor me te zienquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het ookEcht by far de beste films ooit vind ik. Zo mooi
R5 kan soms erg goed zijn. Telecine is het beste.quote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ik ga die shit niet kijken in Cam/R5/Xvid.. ik wacht lekker op 720/1080.
Jezus man.quote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Lord of the rings?
Ik vind films die meer dan 2 uur duren al kut laat staan meer dan 3 uur..gewoon goed knippen en lekker 90 min.
Ik vond ze nog veel te kort, zelfs met extended editionsquote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Lord of the rings?
Ik vind films die meer dan 2 uur duren al kut laat staan meer dan 3 uur..gewoon goed knippen en lekker 90 min.
Omdat heel onze A1 in het eerste speelt.quote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ajax A1 is de volgende wedstrijd bij winst op Feyenoord A1 in Rotterdam eveneens kampioen!
Laatste weken zijn de talentjes er weer bij, meteen dikke uitslagenquote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ajax A1 is de volgende wedstrijd bij winst op Feyenoord A1 in Rotterdam eveneens kampioen!
Exact.quote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat heel onze A1 in het eerste speelt.
Welke dag spelen ze?quote:Op zondag 15 april 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
Mooie voetbalmiddag volgende week. Feyenoord - Ajax B1 en A1 tegen elkaar.
Denk dat ik wel een kijkje ga nemen.
De A1's zijn toch al te zien in de eredivisie elke week?quote:Op zondag 15 april 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
De hele A1quote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat heel onze A1 in het eerste speelt.
Dit heb ik al meerdere keren gelezen in de kranten en rtl. Maar we werden in 1994, 1995 en 1996 kampioen. Dus is het toch "voor het eerst sinds 1996" ?quote:de titel voor het eerst sinds 1995 gaan prolongeren.
Die zitten er ook. Sowieso miste de A1 een aantal weken een stuk of 7 basisspelers. Nu zijn ze bijna compleet en winnen ze 1-8 en 1-6 ofzo.quote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De hele A1Wel gierig om Excelsior er niet paar te gunnen dan
Lekkere planningquote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag. 12:00 en 14:30. Op varkenoord.
Bummer dan ben ik aan het werk......quote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het beetje zonnig is ga ik ook kijken.quote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het beetje zonnig is ga ik ook kijken.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Titanic op tv vanavond dat wordt weer flink huilen
Ik zag laatst dat ie opnieuw uitgebracht word ofzo? Waarom? Alsof iedereen die daar behoefte aan heeft die film niet al 83 keer heeft gezien..quote:Op zondag 15 april 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Titanic op tv vanavond dat wordt weer flink huilen
Ga ook wel even kijken denk ikquote:Op zondag 15 april 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
Nee hoor, vind LotR ook de grootste kutfilm(s) ooit, na Avatar dan dat is helemaal pure bagger.quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die LotR geweldige kutfilms vond
Oh dat bedoelde ik niet. Vind het niet meer dan terecht.quote:Op zondag 15 april 2012 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Feyenoorder vind ik gehaat op Ajax van uit andere supporters echt onzin. Vooral bij Twente slaat het nergens op.
Meen je niet?quote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
Zag zelfs dat 'ie weer in de bios draait. 3D
quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef inZanity het volgende:
Vind die shirtjes wel kicken eigenlijk:
[ afbeelding ]
Ja, liep vrijdag langs schouwburgplein en daar zag ik zo'n poster hangen.quote:
Ben jij een wijf?quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh oh oh wat doen jullie stoer. Nou ik zit er al klaar voor hoor, glas rose in de linkerhand zakdoekje in de rechter.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, liep vrijdag langs schouwburgplein en daar zag ik zo'n poster hangen.
Neequote:
Oh het is 3D? Waarom zou je die film in hemelsnaam in 3D willen zien? Waarom zou je uberhaupt films in 3D willen zien?quote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
Zag zelfs dat 'ie weer in de bios draait. 3D
quote:Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
Ik mag trouwens niet oordelen, ik heb ten slotte ook Uggs
Dan mag je bij dezen gestenigd worden.quote:Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
Ik mag trouwens niet oordelen, ik heb ten slotte ook Uggs
Heeel soms heeft het wel wat toegevoegde waarde. Maar het hele 3D is nogal een farce ja.quote:Op zondag 15 april 2012 19:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh het is 3D? Waarom zou je die film in hemelsnaam in 3D willen zien? Waarom zou je uberhaupt films in 3D willen zien?
Ik ben en blijf een meisje maar mensen weigeren dat te geloven op FOK!quote:Op zondag 15 april 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]uggs voor mannen? of bende gij van de verkeerde kant?
Inderdaad, ik heb alleen een docu gezien in IMAX dan over zeeleven dat is wel tof en de trailer van U2 concert in 3d.. dat was wel tofquote:Op zondag 15 april 2012 19:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh het is 3D? Waarom zou je die film in hemelsnaam in 3D willen zien? Waarom zou je uberhaupt films in 3D willen zien?
Ik laat mn emoties echt wel zien hoor maar de Titanic is al zo vaak uitgezonden en ieder jaar is het weer het zelfde gezeik.quote:Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NeeStoer hoor dat je je emoties niet laat zien
Net als dat gehaat op Twilight puur omdat je dan populair bent.
Shemale misschien, waarom meld je je dan aan met een dude account?quote:Op zondag 15 april 2012 19:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een meisje maar mensen weigeren dat te geloven op FOK!
Ik heb ook een ander account hoor, maar ik zit op deze als ik wil dat mensen mij serieus nemen qua voetbalmeningquote:Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shemale misschien, waarom meld je je dan aan met een dude account?
Waarom een farce? Of denk je dat we de komende honderd jaar films in 2D zullen blijven kijken?quote:Op zondag 15 april 2012 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeel soms heeft het wel wat toegevoegde waarde. Maar het hele 3D is nogal een farce ja.
Moet zeggen dat ik je hier gelijk in moet geven, sowieso beginnen mannen of te fappen op je of ze roepen ga naar de keuken, weet je wel wat buitenspel is etc..quote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb ook een ander account hoor, maar ik zit op deze als ik wil dat mensen mij serieus nemen qua voetbalmening
Denk toch wel dat 1D de toekomst heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom een farce? Of denk je dat we de komende honderd jaar films in 2D zullen blijven kijken?
Hoop het wel. Veranderingquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom een farce? Of denk je dat we de komende honderd jaar films in 2D zullen blijven kijken?
Ik zag vorig jaar in Disneyland Parijs Captain EO (uit 1986) en ja daar had het wel een toegevoegde waarde maar verder vind ik t ook bullshit.quote:Op zondag 15 april 2012 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeel soms heeft het wel wat toegevoegde waarde. Maar het hele 3D is nogal een farce ja.
Als ik zulke aandacht wil ga ik wel op mijn andere account, dat is ook wel grappig opzichquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik je hier gelijk in moet geven, sowieso beginnen mannen of te fappen op je of ze roepen ga naar de keuken, weet je wel wat buitenspel is etc..
Zoveel ontwikkelingen zijn in 't begin bullshit. Het heeft gewoon tijd nodig om doorontwikkeld te worden en straks is het de standaard.quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag vorig jaar in Disneyland Parijs Captain EO (uit 1986) en ja daar had het wel een toegevoegde waarde maar verder vind ik t ook bullshit.
Eehm 3D bestaat al heeeel lang.quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoveel ontwikkelingen zijn in 't begin bullshit. Het heeft gewoon tijd nodig om doorontwikkeld te worden en straks is het de standaard.
Die van mij denk ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Red Alert 2.. mijn favoriete spel ever
Die single player CPU's waren kut geprogrammeerd, je moest het begin overleven maar daarna is het echt te easy.. maar ik speelde altijd onlinequote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die van mij denk ik ookKon je uren mee bezig zijn. Altijd met het maximaal aantal tegenstanders, dan snel wat van die olie dingen zodat je veel geld verdient en de rest kan uitmoorden. Maar wel genoeg uitdaging, dus de tegenstanders niet te zwak maken bij instellingen. Missies waren ook leuk
Waarom dan?quote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef inZanity het volgende:
Trouwens, ben ik de enige op de wereld die bioscopen KUT vindt?
Bioscopenquote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef inZanity het volgende:
Trouwens, ben ik de enige op de wereld die bioscopen KUT vindt?
Philips maakt geen tv's meer?quote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De patentrechten voor de techniek van 3D tv's zonder bril ligt nog steeds bij Philips maar die maken geen tv's meer
Ik snap je wel maar veel mensen doen ineens alsof het iets van nu is terwijl het al bestaat sinds 1915.quote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Wat snap je niet aan de term doorontwikkelen?
Eehm ik.quote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. zoals ik al zei wie kent Honey i shrunk the audience nou niet
Ach dat is bij zoveel technieken. Kijk maar eens naar een aantal uitvindingen van Nicola Tesla.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar veel mensen doen ineens alsof het iets van nu is terwijl het al bestaat sinds 1915.
Bron
Oh das wel klote ja....quote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Bonkers. het volgende:
Ik kan met 1 oog geen diepte zien, dus mij blijft de wondere wereld van 3D films bespaard.
altijd van die kutmensen die achter je zitten van: 'Kan je effe anders gaan zitten zodat ik het kan zien'. Of zo'n hele kinderparade die alleen maar krijst tijdens de film. Vreselijk.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bioscopen
90% van de mensen in bioscopen
Daar begrijpen ze nu de meeste nog niet van.quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach dat is bij zoveel technieken. Kijk maar eens naar een aantal uitvindingen van Nicola Tesla.
Je hebt 1 oog dan. Want er is niemand die met 1 oog diepte kan zien hoor. Dacht ik toch...? Daar heb je toch altijd 2 ogen voor nodig?quote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Bonkers. het volgende:
Ik kan met 1 oog geen diepte zien, dus mij blijft de wondere wereld van 3D films bespaard.
Wutt?quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben hun Philips logotje de komende 5 jaar aan een Chinees merk verkocht.
Enkel voor de tv afdeling he.quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?Dat meen je niet?
![]()
Daar gaat nog een Nederlands merk naar de knoppen....
Ja maar als je aan 1 oog een "handicap" hebt zie je ook geen diepte. Mijn moeder heeft het zelfde.quote:Op zondag 15 april 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt 1 oog dan. Want er is niemand die met 1 oog diepte kan zien hoor. Dacht ik toch...? Daar heb je toch altijd 2 ogen voor nodig?
Pfjiew...ben blij dat de zonnebanken nog door Philips zelf worden gemaakt en niet door een vaag Chinees bedrijf.quote:
Ja maar dan nog...quote:
Ik heb 't volgens mij heel licht. Merk het bij voetballen een beetje bij kopballen dat ik op het laatste moment teveel moet corrigeren, waar ik vroeger altijd een goede kopper was. Binnenkort maar eens naar de opticien.quote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar als je aan 1 oog een "handicap" hebt zie je ook geen diepte. Mijn moeder heeft het zelfde.
Vrij normaal verschijnsel in het amateurvoetbal. Met de jaren word je gewoon steeds slechter.quote:Op zondag 15 april 2012 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't volgens mij heel licht. Merk het bij voetballen een beetje bij kopballen dat ik op het laatste moment teveel moet corrigeren, waar ik vroeger altijd een goede kopper was. Binnenkort maar eens naar de opticien.
Ik heb wat gemist?quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef mrstylo het volgende:
Blijkbaar is het waar over dat meisje die een hond pijpte voor 20 euro.
Staat gewoon op youtube.quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist?..
En is toch snel verdiendeasy money.
Jij en ik kunnen ons niet voorstellen hoe dat is. Je ziet gewoon geen diepte. Dat is niet te vergelijken met + of - glazenquote:Op zondag 15 april 2012 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't volgens mij heel licht. Merk het bij voetballen een beetje bij kopballen dat ik op het laatste moment teveel moet corrigeren, waar ik vroeger altijd een goede kopper was. Binnenkort maar eens naar de opticien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oke....quote:
Foto van Lilly en Kiki?twitter:Persie_Official twitterde op zondag 15-04-2012 om 19:08:00I'm very proud on both of my sisters --> Lilly & Kiki today they run the 10km marathon in Rotterdam within the hour!! #WellDoneGirls reageer retweet
Vuile dieren mishandelaar dat je bentquote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
Nou nou, ik ben nu een sick fuck? Ik heb het gezien.. weinig spannends.
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vuile dieren mishandelaar dat je bent
Hij schrijft na 10 jaar net zo slecht Engels als hij het spreekt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke....Foto van Lilly en Kiki?twitter:Persie_Official twitterde op zondag 15-04-2012 om 19:08:00I'm very proud on both of my sisters --> Lilly & Kiki today they run the 10km marathon in Rotterdam within the hour!! #WellDoneGirls reageer retweet
quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke....Foto van Lilly en Kiki?twitter:Persie_Official twitterde op zondag 15-04-2012 om 19:08:00I'm very proud on both of my sisters --> Lilly & Kiki today they run the 10km marathon in Rotterdam within the hour!! #WellDoneGirls reageer retweet
Zal wel een oude aflevering zijn dan. Heeft dat kort geding toch verloren.quote:
Herhaling van de moord op Lydie Knap die in haar WC doodgestoken werd met 20 messteken of meerquote:
Die namen beloven wel veelquote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lifeliner2 is terug naar EMC met een zwaargewonde. Andere staat nog op locatie.quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
VERSCHRIKKELIJK ongeluk op de brienenoordbrug. 2 traumahelicopters, vier brandweerauto's, vijf ambulanceauto's en lijkauto's kwamen eraan. Werd er stil van.
Dat is behoorlijk slecht jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hij schrijft na 10 jaar net zo slecht Engels als hij het spreekt.
Baas Peter R D V heeft echt wel meer om een uitzending te vullen dan een filmpje.quote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel een oude aflevering zijn dan. Heeft dat kort geding toch verloren.
Wat is dit? 112fok.nl ?quote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lifeliner2 is terug naar EMC met een zwaargewonde. Andere staat nog op locatie.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit? 112fok.nl ?
Of wil je wat kwijt .. dat deed je toch als werk? Op de ambomotert?
Mwoah...slechter word ik niet eerlijk gezegd. Het valt me gewoon op dat ik op het laatste moment pas werkelijk de afstand en snelheid van de bal zie, terwijl ik dat vroeger nooit had.quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij normaal verschijnsel in het amateurvoetbal. Met de jaren word je gewoon steeds slechter.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk slecht jaSpeak English very well not that snel maar that komt nog well.
Kijk mijn Engels is ook niet perfect hoor maar telkens als ik hem een interview bij MOTD zie geven sla ik een diepe zuchtquote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Smoofie het volgende:
My name are Robin van persie, I come out Rotterdam.
Ja als 14+- jarig jongetje, lekker hoorquote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Keken jullie vroeger nooit op rotten.com of org? Waar je mensen die zichzelf met een shotgun om het leven had gebracht zag.. al die foto's..
Of die ene foto waar zo'n vrouwke door een bus is aangeraden, onder dat wiel zat en der kop zo uitgesmeerd over de grond zat..en toen popte dat oog zo eruit
quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ik vind ze niet kut, de meeste bezoekers zijn kut en het is veel te duur..
quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bioscopen
90% van de mensen in bioscopen
Zijn inderdaad meer de mensen jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
altijd van die kutmensen die achter je zitten van: 'Kan je effe anders gaan zitten zodat ik het kan zien'. Of zo'n hele kinderparade die alleen maar krijst tijdens de film. Vreselijk.
Hoeft ook niet perfect te zijn maar dit slaat nergens opquote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kijk mijn Engels is ook niet perfect hoor maar telkens als ik hem een interview bij MOTD zie geven sla ik een diepe zucht
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.quote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Keken jullie vroeger nooit op rotten.com of org? Waar je mensen die zichzelf met een shotgun om het leven had gebracht zag.. al die foto's..
Of die ene foto waar zo'n vrouwke door een bus is aangeraden, onder dat wiel zat en der kop zo uitgesmeerd over de grond zat..en toen popte dat oog zo eruit
Dan ga je naar verkeerde films.quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
Mijn grootste ergernis in de bioscoop zijn toch wel Marokkanen.
Boeiend. Niet iedereen pakt taal zo makkelijk op.quote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kijk mijn Engels is ook niet perfect hoor maar telkens als ik hem een interview bij MOTD zie geven sla ik een diepe zucht
[..]
Ja als 14+- jarig jongetje, lekker hoor
Mijn grootste ergernis in het leven zijn marokkanen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
Die overal de grootste ergernis, niet alleen in de bioscoop.quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit een interview met Van Persie gezien.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boeiend. Niet iedereen pakt taal zo makkelijk op.
of mensen die het leuk vinden om met popcorn door de zaal te gooienquote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn inderdaad meer de mensen ja
Mensen die niet stil kunnen zitten. Mensen die uberhaupt niet stil kunnen zijn tijdens een film. Mensen die als een film al een half uur bezig is binnenkomen en zich niks aantrekken van anderen. Mensen die lopen te zeiken als je op je stilst de zaal uitsneakt omdat je moet pissen. Mensen die geen puberende brugklassers zijn en het wel half met elkaar aan het doen zijn doen tijdens een film. Mensen die met hun telefoon lopen te spelen tijdens een film. Mensen die hun geluid niet uitzetten en 80 keer gebeld/ge'smst worden tijdens een film. Maar het ergste is nog mensen die eten tijdens de film! Echt van die mensen die halve maaltijden en kilo's pocorn wegwerkenZe zouden eten echt moeten verbieden in een bioscoop
Nu je het zegt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die overal de grootste ergernis, niet alleen in de bioscoop.
Mandarijnen .. gewoon tegen dat doek jonge BOTS.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
of mensen die het leuk vinden om met popcorn door de zaal te gooien
quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn grootste ergernis in het leven zijn marokkanen.
inb4 inzanityquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
gmta ?quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn grootste ergernis in het leven zijn marokkanen.
New Kids is dan ook een reportage en geen fictie.quote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mandarijnen .. gewoon tegen dat doek jonge BOTS.
Mijn grootste ergernis is als je voorin zit en er zijn mongolen achter in de zaal m&m's op je kop aan 't gooien. Dat ik me dan moet inhouden en niet ga omdraaien omdat ik toch niet weet wie het zijn. Tegenwoordig standaard achterin de zaal of clubseats. Anders ga ik gewoon niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
Eerlijk: ik geef geen ene neuk. Niet iedereen leert zo makkelijk als jij en ik.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een interview met Van Persie gezien.
Ik scheer ze wel allemaal over één kam, debielen dat het zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik fiets ook liever niet langs een groepje vol Marrokanen. Kan gewoon niet tegen die mensen afentoe. (Niet dat ik allen over een kam scheer). Als je al een negatief ding tegen hun zegt, of mensen die iets naar je toe roepen en jij dan een middelvinger or something opsteekt. Doen ze gelijk of je ze de dood toewenst.
Ninja-edit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik scheer ze wel allemaal over één kam, debielen dat het zijn.
Subtiele edit, maar nu ben ik het niet meer met je eens.quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik scheer ze wel allemaal over één kam, debielen dat het zijn.
Ach...daar heb ik geen moeite mee. Hier zijn ze meestal niet zo asociaal eigenlijk. Maargoed, ik kom ook niet in 't weekend buiten als die conjo's vrij zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik fiets ook liever niet langs een groepje vol Marrokanen. Kan gewoon niet tegen die mensen afentoe. (Niet dat ik allen over een kam scheer). Als je al een negatief ding tegen hun zegt, of mensen die iets naar je toe roepen en jij dan een middelvinger or something opsteekt. Doen ze gelijk of je ze de dood toewenst.
Ben jij Marokkaan?quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
Is dit een AA meeting voor mensen met Marokkanen verhalen?
Marokkanenquote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
Ik doe altijd mijn keppel op als ik marokkanen zie, en haal mijn IDF badge tevoorschijn.quote:
En waar zou de AA voorstaan? Anti Allochtonen meeting?quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
Is dit een AA meeting voor mensen met Marokkanen verhalen?
Komt omdat niemand ze er op aanspreekt. Eerlijk is eerlijk, een paar ferme tikken van een gestuukte kerel werkt het best bij dat soort types.quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gedrag van Marrokanen in het openbaar is vaak gewoon zo irriterend dat je ze gewoon eens een baksteen toegooit
Anti agressieve Marokkanen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En waar zou de AA voorstaan? Anti Allochtonen meeting?
Zo ongeveer de enige bevolkingsgroep waar ik ervaar dat de vooroordelen bijna allemaal meer dan terecht zijn. Best knap.quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gedrag van Marrokanen in het openbaar is vaak gewoon zo irriterend dat je ze gewoon eens een baksteen toegooit
probleem is dat de marokkaantjes in adam west de laatste tijd ook wapens hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat niemand ze er op aanspreekt. Eerlijk is eerlijk, een paar ferme tikken van een gestuukte kerel werkt het best bij dat soort types.
Dan houden ze op dat moment op tegen jou maar dat veranderd hun gedrag niet, dat heeft gewoon met opvoeding te maken.. en niet vergeten (gebrek aan) zelf inzicht.quote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat niemand ze er op aanspreekt. Eerlijk is eerlijk, een paar ferme tikken van een gestuukte kerel werkt het best bij dat soort types.
Wat ik nog het grappigste vind is dat er op de universiteit bijna alleen maar Marokkaanse vrouwen zitten. Wat dat betreft pakken die het toch slimmer aan.quote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer de enige bevolkingsgroep waar ik ervaar dat de vooroordelen bijna allemaal meer dan terecht zijn. Best knap.
Idd.quote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
probleem is dat de marokkaantjes in adam west de laatste tijd ook wapens hebben.
Brabanders ook die schijnen echt met mandarijnen en dergelijke naar het Bioscoop scherm te gooien.quote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer de enige bevolkingsgroep waar ik ervaar dat de vooroordelen bijna allemaal meer dan terecht zijn. Best knap.
Nee hoor, of ze thuis of op straat gecorrigeerd worden: uiteindelijk leren ze het wel, zolang het maar vaak genoeg gebeurt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan houden ze op dat moment op tegen jou maar dat veranderd hun gedrag niet, dat heeft gewoon met opvoeding te maken.. en niet vergeten (gebrek aan) zelf inzicht.
Ja maar geweld is niet goedquote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, of ze thuis of op straat gecorrigeerd worden: uiteindelijk leren ze het wel, zolang het maar vaak genoeg gebeurt.
Ga weg jongen.quote:
Er worden geen rare dingen gezegd toch?quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef inZanity het volgende:
Is dit het PVV topic geworden ofzo?
Hollanders
Enkeltje terug met een 3 kwartvolle tank.. oepssssssssss *poef*quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, terug naar Turkije met dat volk.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij mij in mn korfbalteam zaten er ook 2 vreselijke marokkaansen.Niets was goed. Een vetkwab steeds 'oh ik ben zo moeeeee'. Gelukkig zijn ze er al af gegaan
inZan, jij bent gewoon iemand die altijd voor het standpunt is waar bijna iedereen tegen is.quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef inZanity het volgende:
Is dit het PVV topic geworden ofzo?
Hollanders
Denk je daar nog zo over als je net zoals ik door een groepje Marokkanen in elkaar bent geslagen?quote:
Dat is gewoon inherent aan het pubermeisje zijn hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij mij in mn korfbalteam zaten er ook 2 vreselijke marokkaansen.Niets was goed. Een vetkwab steeds 'oh ik ben zo moeeeee'. Gelukkig zijn ze er al af gegaan
Net na je welquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er worden geen rare dingen gezegd toch?
Wel. Kutracistenquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er worden geen rare dingen gezegd toch?
Marokkanen die korfballen? Stopt met dit gehaat ze passen zich dus toch aanquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Oja. Dat is dus ook zo mooi aan Marokkanen. Elke kritiek die je hebt op ze is racistisch.quote:
Ze nemen de koran te letterlijk, en hun ouders ook etc. Hun jodenhaat manquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga weg jongen.
Alles wat zij doen is ver van het Islam.
Wij schamen ons voor Marokkanen.
Marokkanen die op korfbal zitten?quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Marokkaanse sletjes op korfbal zijn 75% altijd lelijkquote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marokkanen die korfballen? Stopt met dit gehaat ze passen zich dus toch aan
Nee, maar serieus je bent 14 dus tijd om te stoppen.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dat is dus ook zo mooi aan Marokkanen. Elke kritiek die je hebt op ze is racistisch.
Alsof ik ooit door een groepje Marokkanen in elkaar geslagen ga worden.quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je daar nog zo over als je net zoals ik door een groepje Marokkanen in elkaar bent geslagen?
Ik doe het voor mn plezier. Of anders sta ik op zolder te dartsen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar serieus je bent 14 dus tijd om te stoppen.
Luister in Marokko wonen kapot veel Joden en daar werkt het. Marokkanen hier zijn gewoon stom. Als je met hun levens stijl naar Marokko terug gaan dan worden ze daar ook even veel gehaat.quote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze nemen de koran te letterlijk, en hun ouders ook etc. Hun jodenhaat man. Als ik marokkanen zie, zoals ik zei, doe ik gewoon alsof ik een jood ben man, laat ze maar komen, kk debielen.
Jij hebt natuurlijk 10 stanleymessen in je broezakquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof ik ooit door een groepje Marokkanen in elkaar geslagen ga worden.
Ga op fitness. Veel leuker.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe het voor mn plezier. Of anders sta ik op zolder te dartsen.
Dat komt omdat de turken en marokkanen die hier zitten allemaal paupers van het platteland zijn. En ook in marokko is de haat naar christenen/joden grootquote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Luister in Marokko wonen kapot veel Joden en daar werkt het. Marokkanen hier zijn gewoon stom. Als je met hun levens stijl naar Marokko terug gaan dan worden ze daar ook even veel gehaat.
Is je eigen bevolking. Je zegt gewoon sahbi niet doen ofzo.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als wij met 1 miljoen Nederlanders daar heen gaan mensen neer steken alles jatten, inbreken, een kerk proberen te bouwen etc.. Die stampen ons dat land uit voordat je 3 bakstenen hebt gelegd bij die kerkquote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Luister in Marokko wonen kapot veel Joden en daar werkt het. Marokkanen hier zijn gewoon stom. Als je met hun levens stijl naar Marokko terug gaan dan worden ze daar ook even veel gehaat.
Rot op man. Die jodenhaat heeft niks met de islam te maken, maar met Israel.quote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze nemen de koran te letterlijk, en hun ouders ook etc. Hun jodenhaat man. Als ik marokkanen zie, zoals ik zei, doe ik gewoon alsof ik een jood ben man, laat ze maar komen, kk debielen.
Laat me raden jij bent 1.95 en wat breed gebouwd?quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
Al die mensen hier die bang zijn van Marokkanen. Die gasten zijn NOOIT vervelend in mijn leven. Durven ze niet. Iets met autoriteit uitstralen.
Collega's in de zorg die bang zijn voor represailles. "geweld tegen hulpverleners".. Dat moet ik ooit meemaken. Die beleven de dag van hun leven: extragratis rit met m'n ambulance om de door mij toegebrachte hersenschudding te laten constateren en daarna rijd ik ze gelijk door naar die mooie gevangenis aan de Schie.
* Helpmefok in before watchout badass bullshit
Wat jij wil man. Je zult wel anders piepen wanneer er 1 dreigt met een pistool.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
Al die mensen hier die bang zijn van Marokkanen. Die gasten zijn NOOIT vervelend in mijn leven. Durven ze niet. Iets met autoriteit uitstralen.
Collega's in de zorg die bang zijn voor represailles. "geweld tegen hulpverleners".. Dat moet ik ooit meemaken. Die beleven de dag van hun leven: extragratis rit met m'n ambulance om de door mij toegebrachte hersenschudding te laten constateren en daarna rijd ik ze gelijk door naar die mooie gevangenis aan de Schie.
Gehaat? Hoe kom je daarmee?quote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt omdat de turken en marokkanen die hier zitten allemaal paupers van het platteland zijn. En ook in marokko is de haat naar christenen/joden groot
Zij kwamen hier het kut werk doen en daar is nu gewoon geen werk, dus je praat onzin.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als wij met 1 miljoen Nederlanders daar heen gaan mensen neer steken alles jatten, inbreken, een kerk proberen te bouwen etc.. Die stampen ons dat land uit voordat je 3 bakstenen hebt gelegd bij die kerk
Waarschijnlijk niet nee maar dat groepje heeft wel mijn visie op Marokkanen verziekt. Kut volk is het. Vooral kinderen van de 3e generatie. Als ze in Marokko zo doen worden ze gecorrigeerd door de oudere. Als een oudere dat hier probeert heeft ie een mes in zn rug. Respectloos en losgeslagen zeg ik je.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben totaal niet bang voor ze. Eerder het tegenovergestelde. 1 vs. 1 zijn het enorme schijterds.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
Oh als het Joden zijn is het niet erg en terecht. Het is dat ik nog goed gehumeurd ben door Messi zijn geweldige spel dit weekend.quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Rot op man. Die jodenhaat heeft niks met de islam te maken, maar met Israel.
IsraelBom erop!
Ik vind het steeds leuker worden. Komt misschien ook, omdat ik nu veel resultaat zie.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Statisch mandoe ook fitness maar vind het matig.
Dat je ze het werk laat doen waar wij geen zin in hebben.. dat kan, maar dat je zonder ruggengraat alles toe staat dat slaat nergens op.quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij kwamen hier het kut werk doen en daar is nu gewoon geen werk, dus je praat onzin.
1 meter 83.quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat me raden jij bent 1.95 en wat breed gebouwd?
Marokkaanse chicks hebben een master kont.quote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
Marokkaanse scharrel van mij @ 47kg maar wel cup c was niets mis mee.
Maar was niet islamitisch. Scheelt erg veel.
Wowowow...please. Slow down bra.quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Rot op man. Die jodenhaat heeft niks met de islam te maken, maar met Israel.
IsraelBom erop!
Kutracistquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee maar dat groepje heeft wel mijn visie op Marokkanen verziekt. Kut volk is het. Vooral kinderen van de 3e generatie. Als ze in Marokko zo doen worden ze gecorrigeerd door de oudere. Als een oudere dat hier probeert heeft ie een mes in zn rug. Respectloos en losgeslagen zeg ik je.
Dat is het juistquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben totaal niet bang voor ze. Eerder het tegenovergestelde. 1 vs. 1 zijn het enorme schijterds.![]()
Maar het is over het algemeen gewoon kutvolk.
Dat scheelt alquote:
Ik zeg toch helemaal niet dat het niet erg isquote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh als het Joden zijn is het niet erg en terecht. Het is dat ik nog goed gehumeurd ben door Messi zijn geweldige spel dit weekend.
Er worden ook eng veel taalfouten gemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef The_Groove het volgende:
Er wordt eng veel generaliseert in dit topic.
We zijn geen Borg!quote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je. Van mij mag je best in Nederland wonen. Zolang je maar niet van die gekke dingen doet die je land weer in de minpunten brengt. Assimileren of oprotten ermee
Marokkaanse vrouwenquote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
Marokkaanse scharrel van mij @ 47kg maar wel cup c was niets mis mee.
Maar was niet islamitisch. Scheelt erg veel.
Ik heb zelf zo'n 12.000 wapens in mijn directe handbereik als het ooit zover komt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil man. Je zult wel anders piepen wanneer er 1 dreigt met een pistool.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwenmeisjes tot 24 jaar
Dat valt op omdat het nu over een bevolkingsgroep gaat, maar dat zie je gewoon bij willekeurig welk politiek geladen onderwerp hoor. Meningen zijn tegenwoordig vaker wel dan niet op feitelijke kennis gestoeld. Slechte zaak.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef The_Groove het volgende:
Er wordt eng veel generaliseert in dit topic.
Je schept ook erg graag mee op..quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n 12.000 wapens in mijn directe handbereik als het ooit zover komt.. En de bijbehorende vergunningen. DM voor meer info, of vraag het Donraja.
Model nog ook.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marokkaanse chicks hebben een master kont.
Alsof je er altijd 1 bij je draagt als je net komt van uitgaan en op straat loopt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n 12.000 wapens in mijn directe handbereik als het ooit zover komt.. En de bijbehorende vergunningen. DM voor meer info, of vraag het Donraja.
Is ook vet want da heeft gewoonweg NIEMAND in Nederland.quote:
Omdat je langer dan 1.83 bent.quote:
Wtfquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ook vet want da heeft gewoonweg NIEMAND in Nederland.
En nog 500kg aan explosieven. Laat die oorlog maar komen wat mij betreftvader kapitein en eigen boot, wij genoeg wapens om de Duitsers een voor een om te leggen en een jaarvoorraad drinken en eten in ons bezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |