Idd, pas nog Snatch zitten kijken. Wat een topfilms.quote:Op zondag 15 april 2012 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rock N Rolla, Niet zo epic als Lock Stock, maar nog steeds een toffe film.,
Ook in A'dam en R'dam zou dat moeten kunnen. Net als zo'n klein shirtje aan je raam.. mensen moeten zich gedragen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen., ik begrijp dat gezeik nooit op neutrale plaatsen in Nederland.,
Dat je in Amsterdam of Rotterdam niet met elkaars shirt moet gaan rondlopen snap ik nog.,
Maar wat is Enschede of Den Bosch nou? neutraal terrein wat dat betreft.., Pisveers en aanhangers van al die andere schijt clubjes moeten eens normaal doen., die haat op Ajax hier in Enschede is ook te achterlijk voor woorden.,
Al gezien.quote:
Layer Cake ken je die ? wat onbekender dan Rock N Rolla maar zit qua niveau weer veel dichter tegen Lock stock en & Snatch aan.,quote:Op zondag 15 april 2012 17:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Idd, pas nog Snatch zitten kijken. Wat een topfilms.
Boondock Saints, Green Street Hooligans, Mean Machine, Revolverquote:Op zondag 15 april 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook in A'dam en R'dam zou dat moeten kunnen. Net als zo'n klein shirtje aan je raam.. mensen moeten zich gedragen.
[..]
Al gezien.![]()
The Clash - Bankrobber
is dat met die james bond gast?quote:Op zondag 15 april 2012 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Layer Cake ken je die ? wat onbekender dan Rock N Rolla maar zit qua niveau weer veel dichter tegen Lock stock en & Snatch aan.,
Yupquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen., ik begrijp dat gezeik nooit op neutrale plaatsen in Nederland.,
Dat je in Amsterdam of Rotterdam niet met elkaars shirt moet gaan rondlopen snap ik nog.,
Maar wat is Enschede of Den Bosch nou? neutraal terrein wat dat betreft.., Pisveers en aanhangers van al die andere schijt clubjes moeten eens normaal doen., die haat op Ajax hier in Enschede is ook te achterlijk voor woorden.,
Als Feyenoorder vind ik gehaat op Ajax van uit andere supporters echt onzin. Vooral bij Twente slaat het nergens op.quote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal ook wel ff wat goede films opzoek trouwens
HOP DAN JONGE..quote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal ook wel ff wat goede films opzoek trouwens
Ik hou vooral van dramafilms en die wereldfilms en art house meuk enzo. is echt wel iet wat je van moet houden, niet iedereen kan het waarderen.
En The Hobbit.quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HOP DAN JONGE..kan wel wat nieuwe films gebruiken.
Nog ff wachten op Dark Knight 2, Avengers en Act of Valor.
Mwoah...tegen Twente en Vitesse gaan jullie op je bek en Fey wint alle wedstrijden vanaf nu.quote:Op zondag 15 april 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel goed. volgende week winnen, de week daarna winnen fey-az gelijk = de schaal
Dan zijn we alsnog kampioen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...tegen Twente en Vitesse gaan jullie op je bek en Fey wint alle wedstrijden vanaf nu.
Oh...hoezo dan?quote:
Omdat we 30 doelpunten achter staan?quote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...hoezo dan?2x3 punten verliezen en Feyenoord die 6 punten staat? Miss nog een gelijkspelletje erbij voor jullie dan.
Weet ik. Eeuwig zonde dat we niet 1 wedstrijdje toch die 3 punten hebben gepakt.quote:
Alsof Ajax nog gaat verliezen nu.quote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Eeuwig zonde dat we niet 1 wedstrijdje toch die 3 punten hebben gepakt.
Act of Valor is al uit, goede XVID versies staan er al op de verschillende nieuwsgroepen en torrentboerenquote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HOP DAN JONGE..kan wel wat nieuwe films gebruiken.
Nog ff wachten op Dark Knight 2, Avengers en Act of Valor.
The Hobbit idd, die wordt net zo geniaal als LotRquote:
Ja.quote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je beschouwt Ajax nu al als kampioen?
Volgens mij ben ik een van de weinigen die LotR geweldige kutfilms vondquote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
The Hobbit idd, die wordt net zo geniaal als LotR
Die ga ik zeker zien in IMAX 3D, op mijn verjaardag
Denk het ookquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die LotR geweldige kutfilms vond
Eén van de weinige films waar ik de film bijna beter vond dan me fantasie tijdens het lezen van het boekquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het ookEcht by far de beste films ooit vind ik. Zo mooi
Ja maar ik ga die shit niet kijken in Cam/R5/Xvid.. ik wacht lekker op 720/1080.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Act of Valor is al uit, goede XVID versies staan er al op de verschillende nieuwsgroepen en torrentboeren
Moet je wel extended edition kijken.quote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eén van de weinige films waar ik de film bijna beter vond dan me fantasie tijdens het lezen van het boek
Laatst zag ik toevallig weer een van de films, heb me dood gelachen omdat het karakter Lynn McGill uit 24 erin speelt. Heb nooit meer normaal naar seizoen 5 van 24 kunnen kijken zonder die bakkes van z'n rol in LotR voor me te zienquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het ookEcht by far de beste films ooit vind ik. Zo mooi
R5 kan soms erg goed zijn. Telecine is het beste.quote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ik ga die shit niet kijken in Cam/R5/Xvid.. ik wacht lekker op 720/1080.
Jezus man.quote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Lord of the rings?
Ik vind films die meer dan 2 uur duren al kut laat staan meer dan 3 uur..gewoon goed knippen en lekker 90 min.
Ik vond ze nog veel te kort, zelfs met extended editionsquote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Lord of the rings?
Ik vind films die meer dan 2 uur duren al kut laat staan meer dan 3 uur..gewoon goed knippen en lekker 90 min.
Omdat heel onze A1 in het eerste speelt.quote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ajax A1 is de volgende wedstrijd bij winst op Feyenoord A1 in Rotterdam eveneens kampioen!
Laatste weken zijn de talentjes er weer bij, meteen dikke uitslagenquote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ajax A1 is de volgende wedstrijd bij winst op Feyenoord A1 in Rotterdam eveneens kampioen!
Exact.quote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat heel onze A1 in het eerste speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |