Goeie samenvatting.quote:Op zondag 15 april 2012 17:18 schreef belle1608 het volgende:
Haha de combi beginnen bij avondeten en eindigen met peach & slagroom, vervolgens doorgaand op een tuin en DJMO dan haar avondeten weer onderplakt
Leuk hier hè..quote:Op zondag 15 april 2012 17:18 schreef belle1608 het volgende:
Haha de combi beginnen bij avondeten en eindigen met peach & slagroom, vervolgens doorgaand op een tuin en DJMO dan haar avondeten weer onderplakt
Uh wat?quote:
Heb je onder haar balkon een serenade weggegeven Ruck?quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
Moet ik vragen waarom? Of ga je het gewoon vertellen?
Hahah! Hoe zeker ben je dat het niet een kutgrapje van een vriend is?quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kreeg van een onbekend nummer een foto toegestuurd met een geslachtsdeel die een bril ophad, na 5 minuten bleek dat de heer in kwestie een verkeerd nummer had gebruikt... Omg, ik heb een trauma![]()
Wat zijn sommige mannen toch smerig!
ROFLquote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kreeg van een onbekend nummer een foto toegestuurd met een geslachtsdeel die een bril ophad, na 5 minuten bleek dat de heer in kwestie een verkeerd nummer had gebruikt... Omg, ik heb een trauma![]()
Ik heb geen zonnebril dus ik was het niet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:42 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hahah! Hoe zeker ben je dat het niet een kutgrapje van een vriend is?
Ik zou hem opzoeken op FB, die foto op z'n Prikbord zetten en hem bedanken voor de mooie fotoquote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze zei ook niet dat het een zonnebril was.. VERLULD!quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb geen zonnebril dus ik was het niet.
Ik weet voor 100% zeker dat ik geen vrienden heb die dat doenquote:Op zondag 15 april 2012 17:42 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hahah! Hoe zeker ben je dat het niet een kutgrapje van een vriend is?
http://bit.ly/IMoKnvquote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet voor 100% zeker dat ik geen vrienden heb die dat doen
En toen ik het nummer probeerde te bellen kreeg ik dus de voicemail van ene Peter van Kemelaar of ofzoiets..
Scherp.quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze zei ook niet dat het een zonnebril was.. VERLULD!
quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zou hem opzoeken op FB, die foto op z'n Prikbord zetten en hem bedanken voor de mooie foto
quote:Op zondag 15 april 2012 17:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hij zei; oh das niet zo mooi, dat zal dan vannacht zijn gebeurd in de kroeg..
Dus ik zei: als het een foto van je eigen lul was zou ik er iets aan laten doen
Hij zei: ja, gaan we doen.. Hoiii
Ah kom, publish even die foto en nummer!quote:Op zondag 15 april 2012 17:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heb je 'n doekje voor me .. dan kan ik m'n beeldscherm even ontdoen van koffie _o-quote:Op zondag 15 april 2012 17:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik zou ...quote:Op zondag 15 april 2012 17:54 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ah kom, publish even die foto en nummer!gaan we 'm een beetje plagen?
Ja dan ben ik dalijk de sjaak, want hij heeft mijn nummer ookquote:Op zondag 15 april 2012 17:54 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ah kom, publish even die foto en nummer!gaan we 'm een beetje plagen?
Altijd weer die details....quote:Op zondag 15 april 2012 17:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja dan ben ik dalijk de sjaak, want hij heeft mijn nummer ook
Je weet nog niet dat het met 11-0 is gegaanquote:Op zondag 15 april 2012 17:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. nou hoef ik geen Studio Sport meer te kijken vanavond..
Je gaat me toch niet vertellen dat je FB moderator bent.quote:Op zondag 15 april 2012 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zou ...
nee, dat zou machtsmisbruik zijn
nee, maar wel FP nieuwsposter ...quote:Op zondag 15 april 2012 17:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je FB moderator bent.
Voor het formaat?quote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het was aan de telefoon duidelijk dat hij zich rot schaamde
Ik bescherm je wel tegen domme dronken mannen.quote:
Hè shitquote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel tegen domme dronken mannen.
Ik zag je edit.quote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef LaPeach het volgende:
Ook goeien avond, kom geloof ik weer net op het goede moment binnen vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |