Goeie samenvatting.quote:Op zondag 15 april 2012 17:18 schreef belle1608 het volgende:
Haha de combi beginnen bij avondeten en eindigen met peach & slagroom, vervolgens doorgaand op een tuin en DJMO dan haar avondeten weer onderplakt
Leuk hier hè..quote:Op zondag 15 april 2012 17:18 schreef belle1608 het volgende:
Haha de combi beginnen bij avondeten en eindigen met peach & slagroom, vervolgens doorgaand op een tuin en DJMO dan haar avondeten weer onderplakt
Uh wat?quote:
Heb je onder haar balkon een serenade weggegeven Ruck?quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
Moet ik vragen waarom? Of ga je het gewoon vertellen?
Hahah! Hoe zeker ben je dat het niet een kutgrapje van een vriend is?quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kreeg van een onbekend nummer een foto toegestuurd met een geslachtsdeel die een bril ophad, na 5 minuten bleek dat de heer in kwestie een verkeerd nummer had gebruikt... Omg, ik heb een trauma![]()
Wat zijn sommige mannen toch smerig!
ROFLquote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kreeg van een onbekend nummer een foto toegestuurd met een geslachtsdeel die een bril ophad, na 5 minuten bleek dat de heer in kwestie een verkeerd nummer had gebruikt... Omg, ik heb een trauma![]()
Ik heb geen zonnebril dus ik was het niet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:42 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hahah! Hoe zeker ben je dat het niet een kutgrapje van een vriend is?
Ik zou hem opzoeken op FB, die foto op z'n Prikbord zetten en hem bedanken voor de mooie fotoquote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze zei ook niet dat het een zonnebril was.. VERLULD!quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb geen zonnebril dus ik was het niet.
Ik weet voor 100% zeker dat ik geen vrienden heb die dat doenquote:Op zondag 15 april 2012 17:42 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hahah! Hoe zeker ben je dat het niet een kutgrapje van een vriend is?
http://bit.ly/IMoKnvquote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet voor 100% zeker dat ik geen vrienden heb die dat doen
En toen ik het nummer probeerde te bellen kreeg ik dus de voicemail van ene Peter van Kemelaar of ofzoiets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |