Maar nog steeds word ik niet serieus genomen in Europa. Zelfs een sollicitatie bij Vitesse wordt gezien als onzin.quote:
dat vond ik wel jammer ja. Ik heb in mijn amateurstatus game een Kroatische subtopper naar de 2e plek geleid, den Bosch kampioen van de Jupiler gemaakt en nog steeds lachten clubs als NEC en Heerenveen me uit.quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef PowerData het volgende:
[..]
Maar nog steeds word ik niet serieus genomen in Europa. Zelfs een sollicitatie bij Vitesse wordt gezien als onzin.
Independiente is ook een mooie club, toch?quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef PowerData het volgende:
Eche, 18e in de tweede divisie van Spanje, vindt mijn sollicitatie ook onzin..
Ik denk dat ik nog wel even bij Independiente moet blijven.
Succesquote:
Seizoen gaat nu beginnen. Paar onnodige spelers verkocht (voor zover mogelijk) en Van Polen, Joppen en Soukouna ervoor in de plaats gekocht. Daarnaast gratis Birgir Maertens (meteen beste verdediger) en Luigi Bruins opgepikt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Succes. Ik ben daar ook een game mee begonnen. Helaas pas 1 dag voorbij
Wel iets verder in de voorbereiding met Feyenoord.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben nu manager van Ajax en Nederland.
Speel ik met Ajax in de CL uit tegen Liverpool, komt de commentator met de interessante mededeling dat de manager van Nederland vandaag ook aanwezig is![]()
Wat is dat voor competitie?!quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat redelijk halverwege, promotie zit er wel in. In silver cup uitgeschakeld al 2e ronde, World League nog maar zien of ik ronde verder kom :p
Heb ik ook veel last van, gewoon net zo lang proberen tot je een game wel leuk vindquote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef Zenit- het volgende:
Ik hou het weer niet vol met een andere game.Er rust blijkbaar een vloek op de "Nieuw Spel" knop, want ik ben nog nooit verder dan een half seizoen gekomen met een andere club als Shakhtar. Wat heb ik
Zo die is wel heel fijn! Ik zie hier vaak talenten voorbij komen waarvan ik denk: "Daar heb ik er zelf 3 van", maar deze is er wel een om jaloers op te worden.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef dion_v_k het volgende:
Vooruit, nog 1 keer dan:
Zijn afwerken is in 8 maanden tijd van 13 naar 16 gegaan, en zijn snelheid van 12 naar 15.
Dit is echt het beste talent die ik ooit gehad/gezien heb.
Heeft ook meteen mijn sterspeler Jordan Ayew naar de bank verwezen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En wat dacht je hier van ?quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef alf89 het volgende:
[..]
Zo die is wel heel fijn! Ik zie hier vaak talenten voorbij komen waarvan ik denk: "Daar heb ik er zelf 3 van", maar deze is er wel een om jaloers op te worden.
Ook een topper. Maar wel vaker voorkomend dan je AM/Spits.quote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En wat dacht je hier van ?![]()
Is nog niet zo beslissend voor mijn elftal maar zijn stats zijn nu al beter dan die van Hazard![]()
[ afbeelding ]
Leuke deal. Wel grappig dat ik toevallig ook Phil Jones dit seizoen transfervrij heb aangetrokken. Wel ietsjes ouder als bij jou vermoed ik.quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef dion_v_k het volgende:
Afgelopen zomer heb ik Phil Jones transfervrij opgepikt bij Man Utd, nu nog geen half jaar later in Januari (8 wedstrijden gespeeld) verkoop ik hem 'ff' aan Barcelona voor 30 miljoen
De deal is afgeketst omdat Barca de transfersom niet kon betalenquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef alf89 het volgende:
[..]
Leuke deal. Wel grappig dat ik toevallig ook Phil Jones dit seizoen transfervrij heb aangetrokken. Wel ietsjes ouder als bij jou vermoed ik.
[ afbeelding ]
Fuck the Braziliaanse toptalenten?! Tsssquote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef MeneerBob het volgende:
Nu het begin 2014-2015 toch maar een compleet Nederlands team bij Ajax te bouwen. Fuck die Braziliaanse toptalenten, laat Ajax maar hetzelfde worden als het NL elftal
Het houdt de uitdaging er inquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fuck the Braziliaanse toptalenten?! Tsss![]()
Als ik Ajax hetzelfde laat worden als het NL elftal in mijn game dan kan ik deelname aan de CL wel vergeten
14/15. Heb uitstel gevraagd, twijfel namelijk echt. Het mooie is dat de sterspelers daar ook nog niet weg zijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef PowerData het volgende:
Een transferbudget van 345 miljoen?! Daar kun je 10 van de beste spelers v/d wereld voor ophalen zonder iets te verkopen..
Welk seizoen?
Anders opslaan voordat je weggaat, kun je altijd nog terug als Real saai is?quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
14/15. Heb uitstel gevraagd, twijfel namelijk echt. Het mooie is dat de sterspelers daar ook nog niet weg zijn
Goed plan. Dreamteam hoezéé!quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Anders opslaan voordat je weggaat, kun je altijd nog terug als Real saai is?
Dat is wel een stuntquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:30 schreef MMUFC het volgende:
Voor de 8e keer op rij de beker gewonnen. En voor het eerst is een speler van een Andorrese club Europees Topscorer geworden. Met 63 goals(en dus 63 punten) had Rachid Benchariff ruim voldoende om de 22 doelpunten(en dus 44 punten) van Erick Torres van Dortmund voor te blijven.
Viel me alleen een beetje tegen dat hij geen europees speler van het jaar werdquote:
92x... Niet normaal gewoon man!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Viel me alleen een beetje tegen dat hij geen europees speler van het jaar werd
Hij miste overigens wel de bekerfinale.. Hierdoor heeft hij "maar" 40 officiele duels gespeeld dit seizoen waarin hij "slechts" 92x scoorde..
Geweldig om je ontwikkelingen elke keer te lezen. Hoe doet de rest van de competitie het Europees? Kunnen ze resultaten boeken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Viel me alleen een beetje tegen dat hij geen europees speler van het jaar werd
Hij miste overigens wel de bekerfinale.. Hierdoor heeft hij "maar" 40 officiele duels gespeeld dit seizoen waarin hij "slechts" 92x scoorde..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Degradatievoetbal in Waalwijk?! Wel nee joh! Sta na 14 wedstrijden gewoon 2e achter FC Twente
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Degradatievoetbal in Waalwijk?! Wel nee joh! Sta na 14 wedstrijden gewoon 2e achter FC Twente
hoe kom je aan die database? Lijkt me leuk om ook eens op deze manier te spelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige 2e seizoenshelft, won iets van 10x op rij, daarna nog meer jeugdspelers de kans gegeven, en toen een stuk minder punten gehaald, maar was toch al verzekerd van promotie. Nu op naar Super League 4, ook qua niveau niet erg verschillend van de huidige competitie, dus hopelijk op naar de 3e promotie op rij.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-Leaguequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
hoe kom je aan die database? Lijkt me leuk om ook eens op deze manier te spelen
De rest van de competitie in Europees verband: 2 nederlagen en het is overquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef alf89 het volgende:
[..]
Geweldig om je ontwikkelingen elke keer te lezen. Hoe doet de rest van de competitie het Europees? Kunnen ze resultaten boeken?
Zou je ook een keer je financiële plaatje kunnen sturen? Je begroting en hoe die de afgelopen jaren is gegroeid. Is het mogelijk om spelers bij andere Andoranese clubs weg te kopen, zodat zij ook groeien?
Ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-League
Klopt, ik was zo ongeveer al het spelplezier kwijt in FM tot ik deze database tegenkwam, echt geweldig ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:06 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]bedankt, zal wel weer de nodige uurtjes gaan kosten
huh, bij de link van je kan ik alleen een xml bestand downloaden, maar een database is toch altijd .dbc?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, ik was zo ongeveer al het spelplezier kwijt in FM tot ik deze database tegenkwam, echt geweldig dit
laat maar is al geluktquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
huh, bij de link van je kan ik alleen een xml bestand downloaden, maar een database is toch altijd .dbc?
Van die club koop ik altijd Corchia en Martin. heerlijke spelers in mijn ogenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Zenit- het volgende:
Sochaux heeft een geweldige jeugdopleiding, er is een speler van 17 die nu al bijna even goed is als die in de basis. Ik heb hem dus naar het eerste gehaald.Zo zijn er nog heel wat spelers met een potentie van 4 sterren.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
laat maar is al gelukt
in C:\Users\*****\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data zetten, als dat mapje er niet is mapje maken. Vervolgens nieuws spel starten en dan doet ie hetquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
in C:\Users\*****\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data zetten, als dat mapje er niet is mapje maken. Vervolgens nieuws spel starten en dan doet ie het
Ik heb deze database ook eens geladen maar klopt het dat je bepaalde competities dan ook niet meer kunt laden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, ik was zo ongeveer al het spelplezier kwijt in FM tot ik deze database tegenkwam, echt geweldig dit
Waarom zou je dat dan willen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb deze database ook eens geladen maar klopt het dat je bepaalde competities dan ook niet meer kunt laden?
Net als Brazilië.. kan me voorstellen dat dit niet meer kan omdat er bepaalde teams zijn verwijderd en in de Super League zijn geplaatst maar dan moet dit toch ook met België zijn? Die kan ik namelijk wel laden..
De grootste talenten komen uit Braziliëquote:
Oh zo, dacht dat je het over België had... Maar er komen nog steeds Braziliaanse spelers hoor, desnoods kun je in de database extra Braziliaanse spelers laden? Dan omzeil je het probleem als het goed is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De grootste talenten komen uit Brazilië
Bij mijn PSV-game werd Villas-Boas in seizoen 1 al ontslagen bij Vitesse.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nog steeds in het eerste seizoen met Chelsea, Villas Boas naar Feyenoord en Rijkaard naar PSV
In mijn game (2017) is Koeman nog steeds trainer van Feyenoordquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef PowerData het volgende:
[..]
Bij mijn PSV-game werd Villas-Boas in seizoen 1 al ontslagen bij Vitesse.
Aan het beginnen van het seizoen wordt er meestal gevraagd of je jouw reserve en jeugdspelers ook in een competitie wilt zetten. Volgens mij alleen niet als je op erg laag nivo uitkomt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef d1ce het volgende:
Ik ben nu met mijn tweede seizoen van Hoffenheim bezig. Is het ook mogelijk om het tweede elftal een soort van competitie te starten zoals bij de -19 jarigen gebeurd?
En waarom groeien mijn spelers zo weinig in hun kwaliteiten, zijn maar een twee-tal spelers in mijn elftal die in een van hun kenmerken zijn gegroeid terwijl mijn beoordeling van trainingen allemaal zeer goed en daar boven zijn.
18 wedstrijden gespeeld, 33 punten naar Waalwijk kunnen halenquote:
Waar moet ik die neerzetten trouwens?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
18 wedstrijden gespeeld, 33 punten naar Waalwijk kunnen halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Waar moet ik die neerzetten trouwens?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
in C:\Users\*****\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data zetten, als dat mapje er niet is mapje maken. Vervolgens nieuws spel starten en dan doet ie het
Leuk, ik doe hetzelfde met Feijenoord in mijn game, enkel dan in de Super League. Al 2 lichtingen gehad, valt me wel zwaar tegen wat voor talenten er aan zitten te komen, heb zo goed als alle faciliteiten op het hoogste.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef ValHallen het volgende:
Ook maar weer eens begonnen. Ajax is de club geworden, doelstelling is om de CL te winnen met een team dat uitsluitend bestaat uit eigen jeugd. Fischer, Sporkslede, Rits en Klaassen krijgen in het eerste seizoen al aardig wat minuten speeltijd, Kishna zal ook nog wel zijn debuut maken dit seizoen. Vooralsnog ga ik voor competitiewinst, Europa is dit seizoen bijzaak en vooral een podium voor de talentjes. Ik zit in een CL poule met Arsenal, Dortmund en Zenit, een pittige poule.
Het komt meestal in golven. Ik heb zelf in een game, nu ongeveer 10 seizoenen terug verspreid over 3 seizoenen zo'n 10 talenten gehad die de basis haalden, en vervolgens een hele periode waarin niemand de basis haalde. Nu lijkt het er op dat er weer zo'n golf komt, in ieder geval al een aantal grote talenten in de jeugd. Bij mij ook de faciliteiten op z'n beste geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leuk, ik doe hetzelfde met Feijenoord in mijn game, enkel dan in de Super League. Al 2 lichtingen gehad, valt me wel zwaar tegen wat voor talenten er aan zitten te komen, heb zo goed als alle faciliteiten op het hoogste.
Succes ermee!
Ja waarschijnlijk in betere tijden..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef WeHD het volgende:
Hahah,
Ik ben met nederland nog wel een keer kampioen geweest.
Nou ja, even als voorbeeld. Heb dit trainingsschema een tijdje terug hier van af geplukt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef Burrito het volgende:
[..]
Aan het beginnen van het seizoen wordt er meestal gevraagd of je jouw reserve en jeugdspelers ook in een competitie wilt zetten. Volgens mij alleen niet als je op erg laag nivo uitkomt.
Misschien heb je slechte trainers of ze hebben geen talent. Of slechte trainingsmethode.
Shhhhquote:Op woensdag 18 april 2012 19:33 schreef Jorwol het volgende:
Valt me op dat jullie het vaak over "de nieuwe ..." hebben, maar jullie weten neem ik aan wel dat dat totaal random is? Negen van de tien keer is het helemaal geen groot talent..
En volgens mij lukt het nog in 1 keer ook, het is een wonder.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb ook een Super League gedownload, lijkt mij ook wel wat. Ik heb deze:
http://www.footballmanage(...)ague-over-900-teams/
Hij doet het ook niet nee, kreeg een crashdump.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef Grifte het volgende:
Te veel clubs per competitie, en niet erg goed gesorteerd qua niveau. Wel leuk dat je meer mogelijkheden hebt qua clubkeuz
is inderdaad een heldquote:Op woensdag 18 april 2012 21:17 schreef Typisch het volgende:
Lucas Andersen, weet niet of hij goed is voor jouw niveau.
Tegenwoordig altijd 2D. Vroeger gewoon old-skool alleen die informatie-balkquote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wie speelt er hier de wedstrijden in 3D?
Of ben ik de enige hier die nog naar rondjes zit te kijken![]()
Ik vind dat 2D wat meer fantasie met zich meebrengt, heb 2 seizoenen met 3D gespeeld maar ik kon die houten Klaasen echt niet meer aanzien
Citizen Erased <3 Muse <3quote:Op woensdag 18 april 2012 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig altijd 2D. Vroeger gewoon old-skool alleen die informatie-balk
Heb ik in mijn game ook teruggehaald naar Ajax, inmiddels is hij al trainer.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Citizen Erased <3 Muse <3
FM12 is de eerste keer dat ik 3D echt kijk (heeft ook te maken met het feit dat ik in de herfst een nieuwe laptop heb gekocht) Niet zo storend als eerdere versies wat mij betreft
Ibrahimovic terug gehaald bij AjaxWat een fucking held.
[ afbeelding ]
Yttergard Jenssen als die nog niet verkocht isquote:Op woensdag 18 april 2012 20:59 schreef Zenit- het volgende:
Weet iemand trouwens nog een goede (jonge) aanvallende middenvelder voor bij Sochaux? Ik heb daar alleen een 19-jarige jongen, die nog niet helemaal goed mee kan met het niveau.
Z'n stats zijn nog zo fucking goed en gewoon al 33quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik in mijn game ook teruggehaald naar Ajax, inmiddels is hij al trainer.
bij mij had hij iets van 12 goals in 15 wedstrijden, was veel geblesseerd en na 1 seizoen heb ik hem nog op 34/35-jarige leeftijd kunnen verkopen aan HSV voor 2 miljoen![]()
De wijze waarop hij de doelpunten maakte waren fenomenaal
Die laatste 3 woorden dubbele betekenis?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef vincerusso het volgende:
Ben ook maar een nieuwe carriere begonnen in de Super League bij Dinamo Zagreb
wel weinig geld om te kopen
stiekem wel ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die laatste 3 woorden dubbele betekenis?![]()
Met die super league heb je als club uit een kutland wel meer voordeel nu, aangezien alles in Super League speelt, maakt het ze niet uit of ze voor een Braziliaanse of Engelse club kunnen spelen, reputatie daargelaten natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die laatste 3 woorden dubbele betekenis?![]()
Ik heb met Ajax in 6 seizoenen 2x de CL gewonnen en 2x de finale verloren, nog steeds is de reputatie van de Eredivisie 3,5 ster. De reputatie van de club is trouwens nog nooit globaal geweest, blijft maar hangen op Continentaalquote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef Niek92 het volgende:
Yes, CL gewonnen met Ajax en de reputatie van m'n club is nu globaal!
Hopen dat dat nu dan ook een keer z'n invloed gaat hebben op de reputatie van de Eredivisie, want die is nog steeds maar 3.5 ster. Dan direct de tv-gelden mee omhoog, want vooralsnog betaal ik meer aan premies voor de klassering dan ik aan tv gelden binnen krijg.
EDIT: 2 maanden later is mijn reputatie Globaalquote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb met Ajax in 6 seizoenen 2x de CL gewonnen en 2x de finale verloren, nog steeds is de reputatie van de Eredivisie 3,5 ster. De reputatie van de club is trouwens nog nooit globaal geweest, blijft maar hangen op Continentaal
Ook heeft PSV al flink naam gemaakt, is 2 jaar geleden overgenomen door een rijke tulband en heeft afgelopen seizoen de Europa League en de Supercup gewonnen..
Ik zie FC Den Bosch er tussen staan, dan kan ik het al niet meer serieus nemenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb ook een Super League gedownload, lijkt mij ook wel wat. Ik heb deze:
http://www.footballmanage(...)ague-over-900-teams/
TVgeld is gekoppeld aan de reputatie van de competitie als geheel, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef CoolStoryBro het volgende:
Gaat je tv geld als Ajax zijnde eigenlijk ooit omhoog? Mijn rep is behoorlijk omhoog gegeaan na het winnen van 2 champions leagues. Alleen blijft het bedrag wat ik ieder jaar aan tv geld ontvang het zelfde. Het is nu al voor het 4de opvolgende jaar niet omhoog gegaan aan het begin van het seizoen
Kan je tijdens een seizoen ook zien op welke plek de Eredivisie staat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:48 schreef CoolStoryBro het volgende:
De Eredivisie is van de 9e plek naar de 4e plek gestegen in 4 jaar, echter blijft het tv geld iedere jaar het zelfde.
Veel spelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Zenit- het volgende:
Ik kan maar geen goede game vinden.Misschien omdat het bij mij niet zo snel gaat. Wat doen jullie allemaal om het een beetje snel te laten gaan? Ik zie mensen die al na een paar maanden in 2020 of zo zijn, ik was met Shakhtar na een paar maanden pas in het tweede seizoen. Maar hoe doen jullie dat dan?
Probeer Super League met Shakhtar? Zit je ook nog in SL1, dus meteen fikse uitdaging. Verder gaat het bij mij ook altijd sloom, maar gewoon redelijk wat spelen en soms simuleren helpt al :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Zenit- het volgende:
Ik kan maar geen goede game vinden.Misschien omdat het bij mij niet zo snel gaat. Wat doen jullie allemaal om het een beetje snel te laten gaan? Ik zie mensen die al na een paar maanden in 2020 of zo zijn, ik was met Shakhtar na een paar maanden pas in het tweede seizoen. Maar hoe doen jullie dat dan?
Veel spelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Zenit- het volgende:
Die Super League deed het niet, ik kreeg een crashdump.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Probeer Super League met Shakhtar? Zit je ook nog in SL1, dus meteen fikse uitdaging. Verder gaat het bij mij ook altijd sloom, maar gewoon redelijk wat spelen en soms simuleren helpt al :p
Dat was toch die enorme database die jij had gedownload? Heb hier nog geen problemen mee gehad, is ook niet zo'n grote databasequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:54 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Die Super League deed het niet, ik kreeg een crashdump.![]()
Ik ga denk ik inderdaad wedstrijden tegen wat mindere teams simuleren, even voor een dag op vakantie.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Veel spelen.
Ik zit nog op school dus zowiezo veel tijd dus ik speel veel.
Was op 2011 met Man City in 2060.
Ja inderdaad, ik denk dat ik even op zoek ga naar een kleinere.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was toch die enorme database die jij had gedownload? Heb hier nog geen problemen mee gehad, is ook niet zo'n grote database
Ik speel echt al vanaf CM 03/04 maar ben nog nooit verder gekomen dan ik nu ben (Nov. 2017)quote:
In welke landen liggen je interesses ongeveer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef dennis3d het volgende:
Weet iemand nog een goed maar beetje onbekend team voor mij.
Heb altijd grote clubs zoals Man CIty,Real Madrid,Barcalona,Ajax enzv.
Mag van mij alles zijn heb nu uit Belgie,Denemarken,Kroatie,RuslandTurkije,Zweden en Portugal gekozen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
In welke landen liggen je interesses ongeveer?
Sporting lijkt mij ook een leuke uitdagingquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mag van mij alles zijn heb nu uit Belgie,Denemarken,Kroatie,RuslandTurkije,Zweden en Portugal gekozen.
Misschien Dinamo Zagreb, of een club uit Turkije of zo. Kijken hoe ver je kan komen in de CL.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sporting lijkt mij ook een leuke uitdaging
Ja denk wel die kant op ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Misschien Dinamo Zagreb, of een club uit Turkije of zo. Kijken hoe ver je kan komen in de CL.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-Leaguequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik denk dat ik even op zoek ga naar een kleinere.
Cercle Brugge, Midtjylland, Hajduk Split, Dinamo Moskou, Besiktas, Malmö, Braga?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mag van mij alles zijn heb nu uit Belgie,Denemarken,Kroatie,RuslandTurkije,Zweden en Portugal gekozen.
Zou die het doen op FM 2011?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lijkt me niet, al zal er misschien bij het FM11 gedeelte op het forum nog wel een download voor een dergelijke league staan, stond ook dat dit het vervolg was op eerdere versiesquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef dennis3d het volgende:
Heb gekozen voor Sporting lijkt me wel een leuke uitdaging.
Waarom koop je geen 2012?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Zenit- het volgende:
Ik kan helaas geen goede Super League vinden voor FM 2011.
Eerst ga ik eens een nieuwe laptop kopen, dan ga ik zeker weten FM 2012 kopen, of misschien al 2013.quote:
hahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Eerst ga ik eens een nieuwe laptop kopen, dan ga ik zeker weten FM 2012 kopen, of misschien al 2013.
Chievo of Caen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef dennis3d het volgende:
Weet iemand nog een goed maar beetje onbekend team voor mij.
Heb altijd grote clubs zoals Man CIty,Real Madrid,Barcalona,Ajax enzv.
Welke club was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou 700k verkocht aan spelers, en voor 3k een paar spelers gekocht voor de jeugd.
Wel kut, heb door een stomme fout mijn moederclub veranderd.
Ach voorbereiding alles gewonnen, en in de competitie 3 duels onderweg. 9 punten
Vanmiddag werkloos begonnen, alleen bij Tenerife en Eindhoven gesolliciteerd en het is dus Eindhoven gewordenquote:
Oh, verspreid over alle competities:quote:
Alt + F9quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:01 schreef Doublepain het volgende:
hoe maak je screenshots?
Als ik het doe, dan zie ik mijn bureaublad
thxquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alt + F9
My Documents > Sports Interactive > Football Manager 2012 > Screenshots
Lekker bezigquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Mijn PSV in 2017
[ afbeelding ]
Nog 3 jaartjes en ik heb mijn 3de ster![]()
[ afbeelding ]
Alles staat nog op pond, maar ik moet dus elk seizoen verkopen om niet op verlies uit te komen. Zo klote dat ik rond de 5 mil krijg van de Eredivisie
[ afbeelding ]
Nog steeds geen goed talent in al die tijd![]()
[ afbeelding ]
Mijn beste aankoop na Bakenga![]()
Ik ben ook bondscoach van NL en heb EK gewonnen. Ook dat toernooitje erna.
Ik zie nu ook dat mijn teams leeftijd gemiddeld 21 is, daarmee heb ik ook de CL gewonnen.![]()
Dat dilemma heb ik altijd met Man City maar dat komt door te veel geldquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Twente inmiddels bij 2015/2016
Mijn basis is:
Mertens - El Hamdaoui - Destro
Fer -------- Xu Fang (regen) - Brama
Drenthe - Douglas - Magallanes(regen) - Donk
---------------Ospina
Duivels dilemma wel. Op de plek van Xu Fang heb ik 3 keuzes:
Xu Fang, W. Sneijder, Kums
idd te veel geld, wel jammer dat je er met 4-1 af gaat bij West Bromquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:05 schreef dennis3d het volgende:
Mijn Man city elftal:
[ afbeelding ]
En de wedstrijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zelf ben er wel trots op.
Ja had toen wat geschorsde spelers maar vond het inderdaard niet kunnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd te veel geld, wel jammer dat je er met 4-1 af gaat bij West Brom
Goed bezig. Ik begin ook steeds meer zin om na mijn Blyth carrière om met PSV te gaan voor die derde ster, maar dan wel met een heel team vol Nederlanders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Mijn PSV in 2017
[ afbeelding ]
Nog 3 jaartjes en ik heb mijn 3de ster![]()
[ afbeelding ]
Alles staat nog op pond, maar ik moet dus elk seizoen verkopen om niet op verlies uit te komen. Zo klote dat ik rond de 5 mil krijg van de Eredivisie
[ afbeelding ]
Nog steeds geen goed talent in al die tijd![]()
[ afbeelding ]
Mijn beste aankoop na Bakenga![]()
Ik ben ook bondscoach van NL en heb EK gewonnen. Ook dat toernooitje erna.
Ik zie nu ook dat mijn teams leeftijd gemiddeld 21 is, daarmee heb ik ook de CL gewonnen.![]()
Doe je goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
1ste periode is binnen, pas 2 goals tegen. Het gaat nog redelijk goed
Dat is moeilijk hoor. Aangezien er weinig talent uitkomt. Ook bij andere nl clubs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:49 schreef alf89 het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik begin ook steeds meer zin om na mijn Blyth carrière om met PSV te gaan voor die derde ster, maar dan wel met een heel team vol Nederlanders.
Ook niet na verloop van tijd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is moeilijk hoor. Aangezien er weinig talent uitkomt. Ook bij andere nl clubs.
Hmmm, dan ga ik iets anders zoeken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 redelijke bij jong nl en voor de rest pure bagger
Bij mij (FM 2011) werkt het met F12 ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alt + F9
My Documents > Sports Interactive > Football Manager 2012 > Screenshots
Ik kijk altijd naar de eretitels van het WK-20.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef Zenit- het volgende:
Iemand nog tips voor regens zoeken, behalve heel veel jeugd-elftallen uitpluizen?
Die ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar de eretitels van het WK-20.
Ik speel wel met de eerste versie hé, wie weet is het helemaal veranderd bij de nieuweste update.quote:
Gewoon scouten op jeugdspelers.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef Zenit- het volgende:
Iemand nog tips voor regens zoeken, behalve heel veel jeugd-elftallen uitpluizen?
Deze man is het niet met jou eens.quote:
Hehe, screentje net op tijd gemaakt. Reeks duurde uiteindelijk 102 wedstrijden, Barça won met 2-1 in de Europese Super cup.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Oh, verspreid over alle competities:
[ afbeelding ]
In de Eredivisie nu 146 wedstrijden ongeslagenMoest even pronken haha.
Pastore wordt snel rijk zo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:15 schreef dennis3d het volgende:
Paar talenten van mij,sommige zijn al ouder maar ze zijn wel goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat welquote:
Heeft hij net een blessure gehad? Bij mij had Andriy Pyatov dat namelijk ook, hij had zijn vinger gebroken entoen had hij ook aardig wat rode pijltjes. Aangezien hij eerste keeper was, ging dat snel weer weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:21 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar Manchester City kan het betalen gelukkig.
Daardoor al wel 2 keer CL gewonnen.
Alleen Ter Stegen baart me zorgenn alles heeft een rode pijl en hij mag gewoon basis staan nu een paar wedstrijden weer en mocht soms ook voor het B-elftal spelen om fit te worden.
Nee geen blessure maar ik zal binnekoort even een privegesprek met hem houden, mischien helpt dat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:24 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heeft hij net een blessure gehad? Bij mij had Andriy Pyatov dat namelijk ook, hij had zijn vinger gebroken entoen had hij ook aardig wat rode oijltjes. Aangezien hij eerste keeper was, ging dat snel weer weg.
Hier wat Nederlandse talenten uit mijn game:quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is moeilijk hoor. Aangezien er weinig talent uitkomt. Ook bij andere nl clubs.
Afrojackquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier wat Nederlandse talenten uit mijn game:
Uit de jeugd van Ajax
[ afbeelding ]
En dan Jan Adelaar heten.quote:
In mijn game (2019 met Feyenoord) speelt Thiago al meerdere jaren bij Ajax. Volgens mij transfervrij overgekomen in 2014-2015 ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:35 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn nieuwe target op de markt; Thiago
Gelukkig speelt hij niet meer bij Barcelona en is hij een realistisch target voor mijn Ajax![]()
Wel zuur dat hij in het seizoen 2012-2013 is gekocht door Villarreal voor 10 miljoen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb echt het idee dat die talenten met vlagen in het spel komen, zo zie je 2 jaar geen talenten en dan zie je zowel in Brazilië, Argentinië en Nederland in 1 jaar tijd verschillende supertalenten van 15/16 jaar oud.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:28 schreef Doublepain het volgende:
Nice talents. Helaas heb ik zoiets niet gezien, zou mooi zijn als ik als eerste zo'n talent zie. Gelijk laten spelen voor Jong NL of NL. Die man blij met mij en daarna vertrekken naar PSV
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
In mijn game (2019 met Feyenoord) speelt Thiago al meerdere jaren bij Ajax. Volgens mij transfervrij overgekomen in 2014-2015 ofzo.
3,8miljoen toch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
I wish... Volgens mijn scout gaat hij me ongeveer 53 miljoen kosten
Hij is echt een heldquote:
Hij speelt niet slecht, bij mij is hij niet meer dan een wisselspeler.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit is pas een held(ook in het echt)
[ afbeelding ]
Ik zit nu in de derde divisie van Spanje, de Tweede Divisie B4 met Jumilla, misschien is dat iets?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef dennis3d het volgende:
Kan niet wennen aan sporting iemand mischien een laag team voor me ?
Zoals jupiler klasse enzo?
Landen: Nederland,England,Spanje,Italie,Duitsland,Belgie.
Hebbie nog een paar teams ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik zit nu in de derde divisie van Spanje, de Tweede Divisie B4 met Jumilla, misschien is dat iets?
Pescara, Serie Bquote:
L'Hospitalet, Tweede Divisie B3 in Spanje, is een satellietclub van FC Barcelona dus je hebt daar wel een goede toevoer van talent.quote:
Waar jij nu mee bent kan ik niet vinden in 2012 maar L'Hospitalet zal ik even zoeken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef Zenit- het volgende:
[..]
L'Hospitalet, Tweede Divisie B3 in Spanje, is een satellietclub van FC Barcelona dus je hebt daar wel een goede toevoer van talent.
Nee, in 2012 zijn ze gedegradeerd naar de Tercera Division, een niveautje lager.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:05 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Waar jij nu mee bent kan ik niet vinden in 2012 maar L'Hospitalet zal ik even zoeken.
Succes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef dennis3d het volgende:
De laatste is het geworden L'Hospitalet
Geen Transfer budget dus gratis spelers zoekenquote:
Search filter aanzetten op:quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef Zenit- het volgende:
Da's een goede, thanks!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:10 schreef alf89 het volgende:
[..]
Search filter aanzetten op:
leeftijd maximaal 16
Vervolgens kijk je naar spelers op hoogte van hun transferwaarde.
Als je dit doet op het begin van het seizoen kun je nog veel spelers halen die nog zonder contract zitten en slechts een opleidingsvergoeding kosten.
Hmm, er zijn nu nog niet zo heel veel goede spelers, ik heb er drie gescout, de rest was maar een paar honderd euro waard. Helaas heeft de club ook het imago van een rotte wijnpeer, maar daar zal ik verandering in brengen!quote:
Waar zet ik mijn search filter aan en vind ik mijn moeder club?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:16 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Hmm, er zijn nu nog niet zo heel veel goede spelers, ik heb er drie gescout, de rest was maar een paar honderd euro waard. Helaas heeft de club ook het imago van een rotte wijnpeer, maar daar zal ik verandering in brengen!
Die Mexicaan heeft denk ik nog wel best wat training nodig, maar het wordt denk ik wel een goede.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
Een nieuw Mexicaans talent gevonden, nog maar 15 jaar oud.
Hij gaat me nu al 8,75 miljoen kosten volgens mijn scout, maar als ik wacht denk ik dat hij onbetaalbaar wordt..
[ afbeelding ]
Volgens mijn scout een potentieel van 4,5 ster, dat terwijl mijn huidige spits volgens diezelfde scout maar een potentieel heeft van 3 sterren:
[ afbeelding ]
Als je een transferbudget hebt boven de 30 miljoen, zou ik hem halen. Anders investeren in huidige toppers. Het duurt namelijk sowieso nog wel 3 jaar voordat je hem kunt gebruiken. Tegen die tijd kun je die prijsstijgingen ook wel verdienen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
Een nieuw Mexicaans talent gevonden, nog maar 15 jaar oud.
Hij gaat me nu al 8,75 miljoen kosten volgens mijn scout, maar als ik wacht denk ik dat hij onbetaalbaar wordt..
[ afbeelding ]
Volgens mijn scout een potentieel van 4,5 ster, dat terwijl mijn huidige spits volgens diezelfde scout maar een potentieel heeft van 3 sterren:
[ afbeelding ]
Ik heb 31 miljoen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef alf89 het volgende:
[..]
Als je een transferbudget hebt boven de 30 miljoen, zou ik hem halen. Anders investeren in huidige toppers. Het duurt namelijk sowieso nog wel 3 jaar voordat je hem kunt gebruiken. Tegen die tijd kun je die prijsstijgingen ook wel verdienen.
Die zaakwaarnemers moet je gewoon een hoge commissie geven en de speler slechts een klein bedrag. Die zaakwaarnemers gaan daar wel mee akkoord.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb 31 miljoen.
Contractbespreking liep op niks uit.. Heeft nu al zo'n taaie zaakwaarnemer die 1 miljoen commissie wil
Gelukt, alleen wel als roulatiesysteem, met groot talent of wisselspeler kon ik de commissie niet ophoesten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef alf89 het volgende:
[..]
Die zaakwaarnemers moet je gewoon een hoge commissie geven en de speler slechts een klein bedrag. Die zaakwaarnemers gaan daar wel mee akkoord.
Whutquote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef Burrito het volgende:
Mijn Assistent adviseert mijn top spits die vorig seizoen 25 goals maakte en nu 11 goals in 13 wedstrijden gemaakt heeft te laten vallen wegens tegenvallende prestaties
Ik vind zo'n game echt niks aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:15 schreef dennis3d het volgende:
Paar talenten van mij,sommige zijn al ouder maar ze zijn wel goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer Tenerife terug te brengen naar de hoogste divisiequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef dennis3d het volgende:
Kan niet wennen aan sporting iemand mischien een laag team voor me ?
Zoals jupiler klasse enzo?
Landen: Nederland,England,Spanje,Italie,Duitsland,Belgie.
Ben ik nu ook mee bezig, alleen dan een niveau lager met Jumilla. Die zijn gedegradeerd naar de Tercera Division in 2012 maar in 2011 zitten ze nog in het spel. Gelukkig kan ik aan deze game wel wennen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Probeer Tenerife terug te brengen naar de hoogste divisie
Wel kut dat je elke wedstrijd met het vliegtuig moetquote:Op zondag 22 april 2012 14:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Probeer Tenerife terug te brengen naar de hoogste divisie
quote:Op zondag 22 april 2012 14:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wel kut dat je elke wedstrijd met het vliegtuig moet![]()
Gelukkig hoef je dat niet te betalenquote:Op zondag 22 april 2012 14:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wel kut dat je elke wedstrijd met het vliegtuig moet![]()
Ken heel dat team nietquote:Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ben ik nu ook mee bezig, alleen dan een niveau lager met Jumilla. Die zijn gedegradeerd naar de Tercera Division in 2012 maar in 2011 zitten ze nog in het spel. Gelukkig kan ik aan deze game wel wennen.
Nee, ze zijn in 2010 naar de Tweede Divisie B4 gekomen en het seizoen daarna gelijk weer gedegradeerd.quote:Op zondag 22 april 2012 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ken heel dat team niet. Wel ooit in de hoogste divisie gezeten
?
37 schoten lolquote:Op zondag 22 april 2012 16:11 schreef dion_v_k het volgende:
Ondanks een rode kaart voor Barca toch niet echt een slecht resultaat lijkt me..
37 schoten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 16:13 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn keeper Ter Stegen is nu al 1049 minuten zonder tegengoal
Ik weet het zo ook nietquote:Op zondag 22 april 2012 19:06 schreef Cara het volgende:
Derde jaar met Feyenoord, zit op dit moment zonder AMC nadat de huidige verkocht is. Heb een transferbudget van 16 miljoen max, met een stevig gat voor salaris. Heb Willian geprobeerd te halen, maar die verkoos Porto. Sigurdsson verkoos Tottenham. Iemand nog suggesties? (versie 12.0.2)
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-Leaguequote:
Vitesse ook best leuk, best veel mogelijkheden vanwege eigenaar.quote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met Feyenoord, of eventueel een club uit een wat kleiner land waarmee je je nu wekelijks kan meten met grote clubs?
In eerdere fm's zeker (Ik kan me een Bergkamp Arena herinneren), volgens mij is in mn huidige game met Ajax een uitbreiding van de ArenA bezig met 16.000, wat ook zeker leuk is. (Pas in 2014-2015 volgens mij die game).quote:Op zondag 22 april 2012 21:57 schreef dion_v_k het volgende:
Is het 1 van jullie wel eens gelukt om een nieuw stadion te bouwen met Ajax?
Elk jaar geprobeerd nu (2018) en nog steeds wijzen ze mijn verzoek af
Volgens mij kan de Arena niet uitgebreid worden, omdat het geen eigendom van de club is..quote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef VelitoX het volgende:
[..]
In eerdere fm's zeker (Ik kan me een Bergkamp Arena herinneren), volgens mij is in mn huidige game met Ajax een uitbreiding van de ArenA bezig met 16.000, wat ook zeker leuk is. (Pas in 2014-2015 volgens mij die game).
quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij kan de Arena niet uitgebreid worden, omdat het geen eigendom van de club is..
Succes ik ben benieuwd of je er iets moois van kunt maken.quote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef PirE het volgende:
Begonnen in Schotland met Stranraer, lekker elke week voor 350 man voetballen en spelers contracteren voor 30 euro per week.
We zijn wel goed begonnen, heb nog geen einddoel, waarschijnlijk een CL winnen met een Schotse club.
[ afbeelding ]
De schotse Lionel Messi, al 3 hattricks dit seizoen
![]()
[ afbeelding ]
Heb Gago inmiddels geaccepteerd, Mokotjo doorgeschoven naar centraal en Ibi Affelay (die listed was) opgehaald voor 7,5 miljoen. Koopje! Verder kon ik Felipe Melo voor 1 miljoen opvissen maar ook al kon ik zijn eisen wel betalen, (72k p/w' vond ik ze toch wat te gortig. Zoek nu nog één of twee sterke backup spitsen. Zo'n Iker Hernandéz lijkt me wel wat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 april 2012 02:35 schreef Cara het volgende:
Nou is me zojuist Fernando Gago aangeboden, die wil dan weer wel, maar dan voor 55k p/w. Het gemiddelde salaris ligt rond de 20k/30k, is hij het waard als MC?
Verder hoop ik nog op wat suggesties voor CM's en CAM's. Ben al dat geld niet gewend omdat ik normaal met kleine clubjes speel.
Wat wil je zelf? Denk je betere spelers aan te kunnen trekken en een positieve balans te krijgen als je een jaartje blijft hangen?quote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef Swennus het volgende:
Ik ben bezig met een game met Crawley. Ben begonnen in de league 2, en in het 1e seizoen kampioen geworden. Het 2e seizoen verwachte ik in de middenmoot te eindigen. Nu heb ik echter nog 2 wedstrijden te gaan en sta ik 3e, met nog kans op rechtstreekse promotie.
Nu is mijn vraag: Moet ik wel willen promoveren? Crawley heeft een stadion waar 4738 toeschouwers in kunnen. Mede hierdoor heb ik te weinig inkomsten, en sta dus licht in het rood. Wel heb ik een zogenoemde "sugardaddy" die het elk jaar aanvult tot een positieve balans.
Wel of niet promoveren?
Ik heb zelf eigenlijk geen idee. Maar als mijn stadion niet wordt uitgebreid is het natuurlijk erg moelijke om in de Championship te overleven, denk ik. Mijn stadion is gemiddeld gezien over het hele seizoen voor 98% uitverkocht geweest.quote:Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Moron het volgende:
[..]
Wat wil je zelf? Denk je betere spelers aan te kunnen trekken en een positieve balans te krijgen als je een jaartje blijft hangen?
Is vaak toch wel mooi, had ooit nog een game met Nike uit Zweden, jammer genoeg niet afgemaaktquote:Op maandag 23 april 2012 16:01 schreef MMUFC het volgende:
Zo'n Super League is toch niets voor mij.. Het voelt gewoon zo raar om met PSV op het 4e niveau te acteren..
Kijken of ik LLM wel uit kan houden.
Aangezien ik helemaal idolaat ben van de stad Barcelona met Sant Andreu begonnen. Spelen in de Segunda B3.
Mijn laatste LLM game duurde 3 seizoenen.. met Hartlepool United.quote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is vaak toch wel mooi, had ooit nog een game met Nike uit Zweden, jammer genoeg niet afgemaakt. Eerste seizoen wel meteen kampioen geworden
Via de playoffs uiteindelijk gepromoveerd met Crawley. De voorzitter heeft 3.6 miljoen in de club gestoken, en het stadion wordt uitgebreid.quote:Op maandag 23 april 2012 15:42 schreef Swennus het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk geen idee. Maar als mijn stadion niet wordt uitgebreid is het natuurlijk erg moelijke om in de Championship te overleven, denk ik. Mijn stadion is gemiddeld gezien over het hele seizoen voor 98% uitverkocht geweest.
Directe promotie heb ik net misgelopen, dus moet het nu via de playoffs doen als ik het wil.
Ik denk dat ik gewoon voor promotie ga en dan kijken wat het wordt.
Je moet het wel in verhouding kunnen zien he, daarvoor heb je veel sterkere tegenstanders, plus de uitdaging dan wel dat eerste niveau te halen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:01 schreef MMUFC het volgende:
Zo'n Super League is toch niets voor mij.. Het voelt gewoon zo raar om met PSV op het 4e niveau te acteren..
Dankje. Zal het nodig hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je moet het wel in verhouding kunnen zien he, daarvoor heb je veel sterkere tegenstanders, plus de uitdaging dan wel dat eerste niveau te halen.
Succes met je LLM
Mmmm lastig...quote:Op maandag 23 april 2012 16:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel echt of ik van der Wiel moet verkopen of niet, hij is nu 30 en zijn stats gaan achteruit.
Nu kan ik waarschijnlijk nog een leuk bedrag krijgen, maar er zijn niet echt interessante rechtsbacks op de markt..
Vrsaljko speelt al bij PSG en verdient 120k per week![]()
Dan is er nog een Braziliaans wonderkind 'Lapa', speelt bij Sevilla maar zijn transferwaarde ligt al op 18,5 miljoen en gaat me waarschijnlijk 40-45 miljoen kosten
Een andere optie is om Phil Jones naar de RB positie te zetten en een andere CB halen
Daar zat ik ook nog over te twijfelen, ik kon niet kiezen dus ben ik voor een club met een mooi logo gegaan.quote:Op maandag 23 april 2012 16:01 schreef MMUFC het volgende:
Kijken of ik LLM wel uit kan houden.
Aangezien ik helemaal idolaat ben van de stad Barcelona met Sant Andreu begonnen. Spelen in de Segunda B3.
Ja dat is inderdaad een betere optie, nu is mijn verdediging zo:quote:Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mmmm lastig...
Ik zou voor de laatste optie gaan en een jonge RB halen en een goed CB.
Weet ik zo niet.. zou ik vanavond voor moeten kijken..quote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over te twijfelen, ik kon niet kiezen dus ben ik voor een club met een mooi logo gegaan.Was Sant Andreu trouwens niet semi-professioneel?
Zo zou ik het dus ook doenquote:Op maandag 23 april 2012 17:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een betere optie, nu is mijn verdediging zo:
LB
[ afbeelding ]
LCB
[ afbeelding ]
RCB
[ afbeelding ]
RB
[ afbeelding ]
En o.a hem als reserve CB:
[ afbeelding ]