Maar nog steeds word ik niet serieus genomen in Europa. Zelfs een sollicitatie bij Vitesse wordt gezien als onzin.quote:
dat vond ik wel jammer ja. Ik heb in mijn amateurstatus game een Kroatische subtopper naar de 2e plek geleid, den Bosch kampioen van de Jupiler gemaakt en nog steeds lachten clubs als NEC en Heerenveen me uit.quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef PowerData het volgende:
[..]
Maar nog steeds word ik niet serieus genomen in Europa. Zelfs een sollicitatie bij Vitesse wordt gezien als onzin.
Independiente is ook een mooie club, toch?quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef PowerData het volgende:
Eche, 18e in de tweede divisie van Spanje, vindt mijn sollicitatie ook onzin..
Ik denk dat ik nog wel even bij Independiente moet blijven.
Succesquote:
Seizoen gaat nu beginnen. Paar onnodige spelers verkocht (voor zover mogelijk) en Van Polen, Joppen en Soukouna ervoor in de plaats gekocht. Daarnaast gratis Birgir Maertens (meteen beste verdediger) en Luigi Bruins opgepikt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Succes. Ik ben daar ook een game mee begonnen. Helaas pas 1 dag voorbij
Wel iets verder in de voorbereiding met Feyenoord.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben nu manager van Ajax en Nederland.
Speel ik met Ajax in de CL uit tegen Liverpool, komt de commentator met de interessante mededeling dat de manager van Nederland vandaag ook aanwezig is![]()
Wat is dat voor competitie?!quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat redelijk halverwege, promotie zit er wel in. In silver cup uitgeschakeld al 2e ronde, World League nog maar zien of ik ronde verder kom :p
Heb ik ook veel last van, gewoon net zo lang proberen tot je een game wel leuk vindquote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef Zenit- het volgende:
Ik hou het weer niet vol met een andere game.Er rust blijkbaar een vloek op de "Nieuw Spel" knop, want ik ben nog nooit verder dan een half seizoen gekomen met een andere club als Shakhtar. Wat heb ik
Zo die is wel heel fijn! Ik zie hier vaak talenten voorbij komen waarvan ik denk: "Daar heb ik er zelf 3 van", maar deze is er wel een om jaloers op te worden.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef dion_v_k het volgende:
Vooruit, nog 1 keer dan:
Zijn afwerken is in 8 maanden tijd van 13 naar 16 gegaan, en zijn snelheid van 12 naar 15.
Dit is echt het beste talent die ik ooit gehad/gezien heb.
Heeft ook meteen mijn sterspeler Jordan Ayew naar de bank verwezen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En wat dacht je hier van ?quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef alf89 het volgende:
[..]
Zo die is wel heel fijn! Ik zie hier vaak talenten voorbij komen waarvan ik denk: "Daar heb ik er zelf 3 van", maar deze is er wel een om jaloers op te worden.
Ook een topper. Maar wel vaker voorkomend dan je AM/Spits.quote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En wat dacht je hier van ?![]()
Is nog niet zo beslissend voor mijn elftal maar zijn stats zijn nu al beter dan die van Hazard![]()
[ afbeelding ]
Leuke deal. Wel grappig dat ik toevallig ook Phil Jones dit seizoen transfervrij heb aangetrokken. Wel ietsjes ouder als bij jou vermoed ik.quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef dion_v_k het volgende:
Afgelopen zomer heb ik Phil Jones transfervrij opgepikt bij Man Utd, nu nog geen half jaar later in Januari (8 wedstrijden gespeeld) verkoop ik hem 'ff' aan Barcelona voor 30 miljoen
De deal is afgeketst omdat Barca de transfersom niet kon betalenquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef alf89 het volgende:
[..]
Leuke deal. Wel grappig dat ik toevallig ook Phil Jones dit seizoen transfervrij heb aangetrokken. Wel ietsjes ouder als bij jou vermoed ik.
[ afbeelding ]
Fuck the Braziliaanse toptalenten?! Tsssquote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef MeneerBob het volgende:
Nu het begin 2014-2015 toch maar een compleet Nederlands team bij Ajax te bouwen. Fuck die Braziliaanse toptalenten, laat Ajax maar hetzelfde worden als het NL elftal
Het houdt de uitdaging er inquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fuck the Braziliaanse toptalenten?! Tsss![]()
Als ik Ajax hetzelfde laat worden als het NL elftal in mijn game dan kan ik deelname aan de CL wel vergeten
14/15. Heb uitstel gevraagd, twijfel namelijk echt. Het mooie is dat de sterspelers daar ook nog niet weg zijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef PowerData het volgende:
Een transferbudget van 345 miljoen?! Daar kun je 10 van de beste spelers v/d wereld voor ophalen zonder iets te verkopen..
Welk seizoen?
Anders opslaan voordat je weggaat, kun je altijd nog terug als Real saai is?quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
14/15. Heb uitstel gevraagd, twijfel namelijk echt. Het mooie is dat de sterspelers daar ook nog niet weg zijn
Goed plan. Dreamteam hoezéé!quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Anders opslaan voordat je weggaat, kun je altijd nog terug als Real saai is?
Dat is wel een stuntquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:30 schreef MMUFC het volgende:
Voor de 8e keer op rij de beker gewonnen. En voor het eerst is een speler van een Andorrese club Europees Topscorer geworden. Met 63 goals(en dus 63 punten) had Rachid Benchariff ruim voldoende om de 22 doelpunten(en dus 44 punten) van Erick Torres van Dortmund voor te blijven.
Viel me alleen een beetje tegen dat hij geen europees speler van het jaar werdquote:
92x... Niet normaal gewoon man!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Viel me alleen een beetje tegen dat hij geen europees speler van het jaar werd
Hij miste overigens wel de bekerfinale.. Hierdoor heeft hij "maar" 40 officiele duels gespeeld dit seizoen waarin hij "slechts" 92x scoorde..
Geweldig om je ontwikkelingen elke keer te lezen. Hoe doet de rest van de competitie het Europees? Kunnen ze resultaten boeken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Viel me alleen een beetje tegen dat hij geen europees speler van het jaar werd
Hij miste overigens wel de bekerfinale.. Hierdoor heeft hij "maar" 40 officiele duels gespeeld dit seizoen waarin hij "slechts" 92x scoorde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |