En dat is natuurlijk "All Stars"...
Het is wel een oudere serie maar hij blijft prachtig...vanavond weer gekeken en wat was deze aflevering toch weer grappig
Wie vind deze serie ook zo leuk? Echt, ik kan me zo inleven in die gasten ook al ben ik vrouw. Ik heb zelf 10 jaar gevoetbald en die interactie tussen die mannen is echt humor...
Mee eens???????
quote:Kijk het dan toch maar eens een keer! All Stars is veel beter dan die bordkartonnenmuurtjes comedies!!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:30 schreef static het volgende:
Sinds 'SamSam' heb ik de moed opgegeven, ken 'All Stars' dus niet omdat ik consequent alle Nederlandse komedies ontwijk.
quote:Ja of andersom, maar in beide gevallen goed gedaan!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:34 schreef static het volgende:
De serie is toch een spin-off van een film?
quote:Terwijl dat nou net de enige leuke Nederlandse komedie is.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:30 schreef static het volgende:
Sinds 'SamSam' heb ik de moed opgegeven, ken 'All Stars' dus niet omdat ik consequent alle Nederlandse komedies ontwijk.
Ik ben er niet zó enthousiast over als Muurbloempje, maar 't is beslist niet vergelijken met welke andere (domme) Nederlandse komedie dan ook.
quote:Eerst de film, toen kwam de serie
Op zaterdag 27 juli 2002 23:35 schreef calvobbes het volgende:
Ja of andersom, maar in beide gevallen goed gedaan!
quote:Is elke aflevering op zichzelf staand?
Op zaterdag 27 juli 2002 23:35 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja of andersom, maar in beide gevallen goed gedaan!
Dus niet als Twin Peaks dat als je een aflevering mist je er geen reet meer van snapt
Edit: typo.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 27-07-2002 23:37]
quote:Ja, allemaal losse afleveringen. Het is geen serie..
Op zaterdag 27 juli 2002 23:36 schreef static het volgende:
Is elke aflevering op zichzelf staan?Dus niet als Twin Peaks dat als je een aflevering mist je er geen reet meer van snapt
quote:Ja idd!! Die ging over een wedstrijd tegen een duits Elftal. Bleken een stel geestelijk gehandicapten te zijn. Erg leuk verhaal ook!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:33 schreef keeper het volgende:
Vooral die aflevering "Alle Menschen Werden Brüder" is geweldig.
quote:Er zit toch wel een vaag verhaalt lijntje in? Dat gaat meer over de onderlinge relaties en familie omstandigheden.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:37 schreef keeper het volgende:Ja, allemaal losse afleveringen. Het is geen serie..
Maar iig wordt het hoofdverhaal telkens in 1 aflevering afgerond
quote:Ja er zit wel een rode draad in, maar niet een waardoor je alle afleveringen moet zien
Op zaterdag 27 juli 2002 23:39 schreef calvobbes het volgende:
Er zit toch wel een vaag verhaalt lijntje in? Dat gaat meer over de onderlinge relaties en familie omstandigheden.
quote:idd!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:33 schreef keeper het volgende:
Vooral die aflevering "Alle Menschen Werden Brüder" is geweldig. Het is sowieso wel een leuke serie, maar die specifieke aflevering is erg goed (had ook een prijs gewonnen dacht ik).
Van http://info.omroep.nl/vara?nav=ddliFsHzGHEkCuH
quote:Niet zomaar een prijs dus! De uitzending is te bekijken via de site
Vorig jaar won de aflevering 'Alle Menschen werden Brüder' een Emmy-award.
Geef mij maar Friends, Mad About You, Seinfeld, etc.
Ik zal voor de gein eens een aflevering van All Stars bekijken vogende week
En wat al eerder gezegd is, rest van Nederlandse comedy's zijn vaak echt om te huilen zo slecht maar Static, als je eens tijd hebt, elke zaterdag op NED. 3 rond 19.10 uur All Stars. Volgens mij vind je deze humor wel leuk...
quote:Doe dat... En dan wil ik je mening nog wel een keer horen
Op zaterdag 27 juli 2002 23:43 schreef Erwin_Br het volgende:Ik zal voor de gein eens een aflevering van All Stars bekijken vogende week
quote:You become weaker
Op zaterdag 27 juli 2002 23:43 schreef calvobbes het volgende:
Overigens, volgens mij had ik allang UTFS moeten roepen maar ach, het is zaterdag
quote:Jammer genoeg heb je daar dat rottige Real voor nodig wat ik subiet van mijn PC heb afgeflikkerd.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
idd!
Van http://info.omroep.nl/vara?nav=ddliFsHzGHEkCuH
[..]Niet zomaar een prijs dus! De uitzending is te bekijken via de site
BTW ik heb helemaal nix met voetbal en wil het liever niet zien, maar dit's gewoon lachen!
quote:De meeste Nederlandse komedies zijn gewoon veel te braaf, saai en voorspelbaar.
Op zondag 28 juli 2002 01:17 schreef Basson het volgende:
Waarom zijn al die andere NL sitcoms niet te harden? Hoe is de humor in Allstars anders verwerkt dan in bijv. Sam Sam, Kees en Co, Het zonnetje in huis.. en ga zo maar ff door? Ik ben het helemaal met de topicopener eens dat dit de enige NL sitcom is die wel de moeite waard is om naar te kijken. Nu alleen nog het waarom....BTW ik heb helemaal nix met voetbal en wil het liever niet zien, maar dit's gewoon lachen!
Verder vind ik het allemaal vlak, zo tot in detail uitgeschreven.
En precies zo wordt er 'geacteerd', letterlijk iedere komma wordt netjes opgedreund.
All Stars is dan wel wat brutaler, losser, dynamischer.
Karakters lijken meer uitgediept, teksten passen goed bij rollen.
't Is wat normaler, zeg maar.
quote:Precies en je kan je ook inleven van: ja dat zou ik ook zeggen zoiets stoms of wat dan ook. En bij die andere "comedy's" lijkt het wel een opgelezen tekst.
Op zondag 28 juli 2002 01:56 schreef Eska het volgende:[..]
De meeste Nederlandse komedies zijn gewoon veel te braaf, saai en voorspelbaar.
Verder vind ik het allemaal vlak, zo tot in detail uitgeschreven.
En precies zo wordt er 'geacteerd', letterlijk iedere komma wordt netjes opgedreund.All Stars is dan wel wat brutaler, losser, dynamischer.
Karakters lijken meer uitgediept, teksten passen goed bij rollen.'t Is wat normaler, zeg maar.
quote:vooral dat de voorzitter (briljante rol gespeeld door Jack Wouterse) zijn eigen leden geld uit handen speelt.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:44 schreef Muurbloempje het volgende:
Ik vond die aflevering van vandaag ook zo prachtig. Wilden ze naar de EK finale Nederland-Engeland. Hadden ze valse kaartjes die ook nog eens 1000 gulden p.p. kostten. En hun vrouwen maar gratis op de viptribune omdat ze kaartjes gewonnen hadden![]()
ik vond de scene met alle vrouwen in het vip-hok een beetje overdone, vooral die blonde doos die ze "rondleidde" was weer een stukje acteerwerk waar mijn haren van omhoog gaan staan...
quote:Ja maar dat stuk dat ze hun vrouwen wat oranje vragen stelden om maar de kaartjes van hun te bemachtigen. Dat die vrouw antwoordde: Litmanen
Op zondag 28 juli 2002 12:27 schreef Hrun het volgende:[..]
vooral dat de voorzitter (briljante rol gespeeld door Jack Wouterse) zijn eigen leden geld uit handen speelt.
ik vond de scene met alle vrouwen in het vip-hok een beetje overdone, vooral die blonde doos die ze "rondleidde" was weer een stukje acteerwerk waar mijn haren van omhoog gaan staan...
Wel een typisch vooroordeel dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben maar wel grappig
quote:Alleen jouw moppie heet niet Nemo maar Cas zeker
Op zondag 28 juli 2002 18:49 schreef Ole het volgende:
All Stars is goed!! Vooral Nemo, die lijkt namelijk heel erg op mijn moppie..![]()
![]()
![]()
quote:Nee...
Op zondag 28 juli 2002 18:55 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Alleen jouw moppie heet niet Nemo maar Cas zeker
![]()
trouwens, Cas is wat jong voor mij hoor!!
quote:Ja dat is waar, althans ik val persoonlijk ook niet zo op veel jongere mannen als mede 30+-ster...
Op zondag 28 juli 2002 18:55 schreef Ole het volgende:[..]
Nee...
Hij heet geen Cas hoor![]()
..
trouwens, Cas is wat jong voor mij hoor!!
quote:Nou vind ik Kees Boot ook wel leuk.. die is ietsje ouder denk ik (speelt alleen in de laatste serie mee) even een plaatje zoeken hoor:
Op zondag 28 juli 2002 19:12 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ja dat is waar, althans ik val persoonlijk ook niet zo op veel jongere mannen als mede 30+-ster...
ik had hem pas 1x gezien, maar ik heb weer bijna in mijn broek gezeken van het lachen.
met die koe. ze is zo lekker zacht en warm.
hahaha.
quote:Klopt
Op zondag 11 augustus 2002 22:00 schreef Hrun het volgende:
en dat geouwehoer in de kleedkamer is ook altijd zo mooi.
Maar de aflevering dat ze uit moesten spelen (dachten ze tenminste), met 3 auto's achter elkaar aanreden en de weg kwijt waren. Dat was echt een goeie aflevering, ik bleef maar lachen...
*Muurbloempje eigenlijk vaak lacht dus of dat nou zo bijzonder is*
Tis gewoon de manier waarop ze acteren, de timing van de grappen, de onderwerpen en nog zo veel meer dingen die het zo leuk maken.
Duidelijk een serie om op dvd te releasen!
quote:dat zou echt wel een reden zijn om nu eindelijk een DVD speler te kopen.!!
Op maandag 12 augustus 2002 01:33 schreef Mister_Orange het volgende:
All Stars is zeker de beste Nederlandse komedie, ooit!Tis gewoon de manier waarop ze acteren, de timing van de grappen, de onderwerpen en nog zo veel meer dingen die het zo leuk maken.
Duidelijk een serie om op dvd te releasen!
de aankondiging was er afgelopen jaar al van Universal....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:32 schreef Frenkel het volgende:
Wanneer komt de serie nou eens op dvd??
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:14 schreef R_ON het volgende:
All stars is matig. Ik vond "Niemand de deur uit" grappiger.
Je bedoelt dus dat ze wel op DvD uitkomen...?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef Patch het volgende:
[..]
de aankondiging was er afgelopen jaar al van Universal....
ja, ik heb de releaselijst gezien, maar daar stond AllStars in de planning van 2004 / 2005...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat ze wel op DvD uitkomen...?
geplanned waren 6 DVD'squote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef satecl het volgende:
het zal mij benieuwen uit hoeveel DvD's de complete serie bestaat. Ik heb ze trouwens alweer een mailtje gesturd en gevraagd wanneer ze ongeveer dit jaar uit komen
Komt omdat ik het niet meer kan volgen wie er nou in speelt met al die acteurswisselsquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
ah meteen weer met Nemo dus?![]()
![]()
nee t is geen nieuwe serie repeat....of ben ik nou gek. Het zijn gewoon herhalingen.
Nou dat valt toch nog wel meequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Komt omdat ik het niet meer kan volgen wie er nou in speelt met al die acteurswissels
online op de vara site kan je alle uitzendingen terugkijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:36 schreef Vogel87 het volgende:
Met Flodder vind ik All Stars veruit de leukste Nederlandse serie
Ik probeer elke aflevering nu ook te kijken, die van net was weer geweldig inderdaad![]()
Opnieuw leuke afleveringquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Heb al veel afleveringen gezien, maar die van vanavond had ik nog niet gezien.
Afl.: Shampoo voor een proefkonijn. Het luie leventje van Nemo wordt wreed verstoord als hij door de Sociale Dienst gedwongen wordt werk te zoeken. Met hulp van de jongens vindt hij de ideale baan: medisch proefkonijn. Een ruzie tussen Mark en Roos loopt zo hoog op dat Mark besluit te vertrekken. Een slaapplaats vinden is lastiger dan gedacht. Uiteindelijk kan hij terecht op de laatste plek die hij had verwacht: Nemo's nieuwe werk...quote:
Dank uquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Afl.: Shampoo voor een proefkonijn. Het luie leventje van Nemo wordt wreed verstoord als hij door de Sociale Dienst gedwongen wordt werk te zoeken. Met hulp van de jongens vindt hij de ideale baan: medisch proefkonijn. Een ruzie tussen Mark en Roos loopt zo hoog op dat Mark besluit te vertrekken. Een slaapplaats vinden is lastiger dan gedacht. Uiteindelijk kan hij terecht op de laatste plek die hij had verwacht: Nemo's nieuwe werk...
Nog terug te zien op: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3054431&md5=fd5cc5d27519cd71a677fe122e687005
ik vind dit(persoonlijk)CKER niet de beste.... dan kom ik toch echt op de afl. dat ze tegen de duitsers moeten.... en de leukste scene van alle afl. vind ik onder douche in 'Ben nie Blind'....dat mark tegen ze maten vertelt dat ie met ze schoonmoeder te bed is geweest...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag was echt de beste hahaha
All Stars, Ned 3, 20:25 uurquote:In 1997 verscheen All Stars in de Nederlandse bioscopen. Het werd een hit, dus kreeg de film een vervolg in de vorm van een minstens zo succesvolle serie. Het verhaal bleef nagenoeg hetzelfde. Zeven vrienden (Bram, Mark, Johnny, Peter, Paul, Willem en Hero) spelen ieder weekend een potje voetbal bij hun club Swift Boys. Dat doen ze al van jongs af aan, maar winnen doen ze nooit. Niet dat dat erg is, want vrienden blijven ze door dik en dun. Al hoewel...
Het succes van All Stars is niet onopgemerkt gebleven. Niet alleen werd de serie bekroond met een Emmy Award en een Zilveren Roos, ook de buitenlandse televisiemakers hebben de afgelopen jaren laten weten zowel de serie als de film te waarderen. In Duitsland en België is al een eigen variant van de serie verschenen. En in België, Groot-Brittannië en Spanje kwamen remakes van de film op de markt.
Ook Italië krijgt zijn eigen versie van All Stars. Mediaset, de zendergroep van Silvio Berlusconi, heeft de serie aangekocht en hoopt komende zomer met de opnames te beginnen. Thomas Acda (Willem), Peter Paul Muller (Mark) en Kasper van Kooten (Peter) krijgen nu Italiaanse soortgenoten. Wellicht dat deze versie in de toekomst ook bij ons is te zien. Tot die tijd moeten we het doen met de oude Nederlandse afleveringen en de film, die de VARA donderdag uitzendt.
Tof man, hoeduur is 1 zo shirtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:00 schreef Frenkel het volgende:
Zaterdag 9 'All Stars' shirtjes besteld en vandaag binnen gekregen via de Vara shop
We gaan met ons zaalvoetbalteam in deze shirtjes spelen!
[afbeelding]
http://www.vara.shopservices.nl/vara/productdetails.jsp?productId=508068&title=nullquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tof man, hoeduur is 1 zo shirt![]()
quote:Het echte All Stars voetbalshirt!
Nu weer volop verkrijgbaar het echte All Stars voetbalshirt. Verkrijgbaar in de maten M / XL / XXL
VARA prijs : ¤ 22,95
Las hetquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:11 schreef michiel_merk het volgende:
En weer op tv dagelijks tussen 20:00 en 20:30 (nl3)![]()
Vergeet Zonnetje In Huis nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja net als Kees en Co en Flodder
En baantjer is ook super.
Dat zijn de beste series van NL
Ja die ook welquote:
quote:Aflevering 11: R.E.S.P.E.C.T. (2-6-2008)
De WK-finale Nederland-Engeland wordt gespeeld in de Amsterdam Arena. De jongens van Swift Boys zetten alles op alles om aan kaartjes te komen. Dan blijkt dat hun vriendinnen kaartjes voor de skybox hebben gewonnen met een prijsvraag.
quote:Als Mark voor de zoveelste keer is vreemdgegaan, gaat Roos in de tegenaanval: ze weet een afspraakje te versieren met een wel heel beroemde voetballer.
oh die kende ik ook niet neequote:
Veel voetbalhumorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind de humor soms wel te kinderlijk
Willem is kassie wijlenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:05 schreef T3hTommay het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de hele cast van seizoen één terugroepen? Vond ik veel leuker
Zag dit (uit Interview met Kasper van Kooten) op Telegraaf.nl staan:quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:04 schreef JOO het volgende:
In de krant De Metro staat dat de cast zal bestaan uit de orginele cast van de film. ( Dus danny de munk als Bram)
Dus het wordt een vervolg op de film en NIET op de serie
Ik denk dus dat Willem wel gewoon te zien zal zijn waardoor en er dus 2 tijdslijnen ontstaan.
Edit: Het stond dus ook al in het artikel wat ik had geplaatst.
Maarja worden we ook niet echt wijzer vanquote:Komende zomer komt er wellicht nog een projectje van de grond waar Kasper zich erg op verheugt: een nieuwe film van All Stars. "Misschien gaan we daar medio volgend jaar weer mee aan de slag, met dezelfde mensen die eerder ook al meededen.”
Haha vet man bedankt!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef JOO het volgende:
De aflevering R.E.S.P.E.C.T. staat er wel op hoor![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=7194380&md5=80700719ba12f664ad500169fa0f7fcf
Da's bijna.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond wordt de film uitgezonden om 20:30 uur op Ned.3
quote:
Al 5 keer gezien ofzo, maar het blijft geweldig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:11 schreef VoreG het volgende:
Peter die heel de tijd de sjaak is omdat hij op z'n 8e pas bij het team kwam ipv op z'n 7e.
Wat een heerlijke serie/film is dit.
Vooral de reactie als vrouwen buitenspel weer niet snappen. Pure frustratie en onbegrip.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Al 5 keer gezien ofzo, maar het blijft geweldig.
Ook zo herkenbaar
Geniaal inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach man, jullie zijn zelf homo's.
quote:
quote:Old Stars vervolg op film All Stars
AMSTERDAM - De film All Stars krijgt een vervolg onder de titel Old Stars. Als de financiën rond zijn, kan regisseur Jean van de Velde (Lek, Wit Licht) eind deze zomer aan de opnames beginnen.
''We zijn veertien jaar verder. De jongens zijn allemaal ouder geworden. Grijzer, dikker, trager, maar ze voetballen nog steeds'', vertelde Van de Velde, die ook het scenario schreef, in het AVRO-programma Opium.
Vorig jaar tijdens het filmfestival in Cannes noemde de regisseur zijn plannen voor All Stars 2 nog heel prematuur.
De All Stars-acteurs Antonie Kamerling, Danny de Munck, Peter Paul Muller, Thomas Acda en Kasper van Kooten doen mee aan het vervolg.
De film draait om zeven vrienden (Bram, Mark, Johnny, Peter, Paul, Willem en Hero) die al van jongs af aan ieder weekend een potje voetbal spelen bij hun club Swift Boys. Winnen doen ze bijna nooit, maar daar gaat het hun ook niet om.
Hoe duur was de suiker
Van de Velde werkt daarnaast aan een verfilming van het boek Hoe duur was de suiker van de Surinaamse schrijfster Cynthia McLeod.
Deze historische roman gaat over de suikercultuur in Suriname. Het boek brengt op meeslepende wijze een stuk geschiedenis van Suriname, de slavenmaatschappij, tot leven.
Ik vond die andere Johhny eigenlijk beterquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef RedGuy het volgende:
Toch hopelijk wel met Daniel Boissevain, als de enige echte Johnny Meeuwissen.
Die was samen met Nemo fantastisch, die wiet met Willem en de zonnebank en als piltesterquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik vond die andere Johhny eigenlijk beter
Als Berry niet meedoet, dan vind ik de film sowieso nu al een stuk minder...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef satecl het volgende:
Klopt maar het script was al bekend..... Met Hero en als t goed is zonder Nemo en Berry
Ik vond de film beter dan de serie, maar ben benieuwd wat er nu gebeurt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Als Berry niet meedoet, dan vind ik de film sowieso nu al een stuk minder...
Film is gebasseerd op de film en niet op de serie dus kunnen berry en nemo er niet in (denk ik). Maar goed eigenlijk moet dat niet uitmaken, je zou ze zo kunnen inpassen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Als Berry niet meedoet, dan vind ik de film sowieso nu al een stuk minder...
Ik hoop het. Hopelijk met Cas Jansen als Hero. Die speelde ook al op schitterende wijze het vage broertje van Hero, Nemo in de serie.quote:
Dat zullen ze zeker niet doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hopelijk met Cas Jansen als Hero. Die speelde ook al op schitterende wijze het vage broertje van Hero, Nemo in de serie.
Waarom geen vervolg op de serie? Bron?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat zullen ze zeker niet doen.
Film is een vervolg op de film, niet op de serie. Dus (helaas) geen berry,nemo.
Willem die dood ging in de serie doet wel mee, omdat de serie niet "bestaan" heeft.
Hopelijk doen ze een mooi eerbetoon aan hero in de film.
Bron:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom geen vervolg op de serie? Bron?
Komt vaak genoeg voor. Eerst film, dan serie, dan weer een film, als vervolg op de serie.
En dat de jongens dan, na enige jaren, weer bij elkaar komen en weer besluiten te voetballen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Idee voor Oldstars film: starten met de begrafenis van Hero en dat als startpunt nemen oid.
Ik zie overigens niets staan in je bron dat het definitief een vervolg wordt op de film, en niet op de serie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bron:
http://www.parool.nl/paro(...)film-All-Stars.dhtml
Ik zelf vind het ook jammer. Nemo en vooral berrie waren geniaal in de serie, maar goed je zou ze er zo in kunnen schrijven alleen dan klopt het weer niet dat Willem leeft...
Er staat als titel: Old Stars vervolg op film All Starsquote:Op zondag 10 oktober 2010 08:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zie overigens niets staan in je bron dat het definitief een vervolg wordt op de film, en niet op de serie.
Ook zie ik nergens staan dat Cas Jansen, Frank Lammers e.d. niet meedoen, plus het feit dat er wel een foto bij het artikel staat van de tv-serie.
Dus ik blijf nog even hopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |