Willem is kassie wijlenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:05 schreef T3hTommay het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de hele cast van seizoen één terugroepen? Vond ik veel leuker
Zag dit (uit Interview met Kasper van Kooten) op Telegraaf.nl staan:quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:04 schreef JOO het volgende:
In de krant De Metro staat dat de cast zal bestaan uit de orginele cast van de film. ( Dus danny de munk als Bram)
Dus het wordt een vervolg op de film en NIET op de serie
Ik denk dus dat Willem wel gewoon te zien zal zijn waardoor en er dus 2 tijdslijnen ontstaan.
Edit: Het stond dus ook al in het artikel wat ik had geplaatst.
Maarja worden we ook niet echt wijzer vanquote:Komende zomer komt er wellicht nog een projectje van de grond waar Kasper zich erg op verheugt: een nieuwe film van All Stars. "Misschien gaan we daar medio volgend jaar weer mee aan de slag, met dezelfde mensen die eerder ook al meededen.”
Haha vet man bedankt!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef JOO het volgende:
De aflevering R.E.S.P.E.C.T. staat er wel op hoor![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=7194380&md5=80700719ba12f664ad500169fa0f7fcf
Da's bijna.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond wordt de film uitgezonden om 20:30 uur op Ned.3
quote:
Al 5 keer gezien ofzo, maar het blijft geweldig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:11 schreef VoreG het volgende:
Peter die heel de tijd de sjaak is omdat hij op z'n 8e pas bij het team kwam ipv op z'n 7e.
Wat een heerlijke serie/film is dit.
Vooral de reactie als vrouwen buitenspel weer niet snappen. Pure frustratie en onbegrip.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Al 5 keer gezien ofzo, maar het blijft geweldig.
Ook zo herkenbaar
Geniaal inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach man, jullie zijn zelf homo's.
quote:
quote:Old Stars vervolg op film All Stars
AMSTERDAM - De film All Stars krijgt een vervolg onder de titel Old Stars. Als de financiën rond zijn, kan regisseur Jean van de Velde (Lek, Wit Licht) eind deze zomer aan de opnames beginnen.
''We zijn veertien jaar verder. De jongens zijn allemaal ouder geworden. Grijzer, dikker, trager, maar ze voetballen nog steeds'', vertelde Van de Velde, die ook het scenario schreef, in het AVRO-programma Opium.
Vorig jaar tijdens het filmfestival in Cannes noemde de regisseur zijn plannen voor All Stars 2 nog heel prematuur.
De All Stars-acteurs Antonie Kamerling, Danny de Munck, Peter Paul Muller, Thomas Acda en Kasper van Kooten doen mee aan het vervolg.
De film draait om zeven vrienden (Bram, Mark, Johnny, Peter, Paul, Willem en Hero) die al van jongs af aan ieder weekend een potje voetbal spelen bij hun club Swift Boys. Winnen doen ze bijna nooit, maar daar gaat het hun ook niet om.
Hoe duur was de suiker
Van de Velde werkt daarnaast aan een verfilming van het boek Hoe duur was de suiker van de Surinaamse schrijfster Cynthia McLeod.
Deze historische roman gaat over de suikercultuur in Suriname. Het boek brengt op meeslepende wijze een stuk geschiedenis van Suriname, de slavenmaatschappij, tot leven.
Ik vond die andere Johhny eigenlijk beterquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef RedGuy het volgende:
Toch hopelijk wel met Daniel Boissevain, als de enige echte Johnny Meeuwissen.
Die was samen met Nemo fantastisch, die wiet met Willem en de zonnebank en als piltesterquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik vond die andere Johhny eigenlijk beter
Als Berry niet meedoet, dan vind ik de film sowieso nu al een stuk minder...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef satecl het volgende:
Klopt maar het script was al bekend..... Met Hero en als t goed is zonder Nemo en Berry
Ik vond de film beter dan de serie, maar ben benieuwd wat er nu gebeurt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Als Berry niet meedoet, dan vind ik de film sowieso nu al een stuk minder...
Film is gebasseerd op de film en niet op de serie dus kunnen berry en nemo er niet in (denk ik). Maar goed eigenlijk moet dat niet uitmaken, je zou ze zo kunnen inpassen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Als Berry niet meedoet, dan vind ik de film sowieso nu al een stuk minder...
Ik hoop het. Hopelijk met Cas Jansen als Hero. Die speelde ook al op schitterende wijze het vage broertje van Hero, Nemo in de serie.quote:
Dat zullen ze zeker niet doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hopelijk met Cas Jansen als Hero. Die speelde ook al op schitterende wijze het vage broertje van Hero, Nemo in de serie.
Waarom geen vervolg op de serie? Bron?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat zullen ze zeker niet doen.
Film is een vervolg op de film, niet op de serie. Dus (helaas) geen berry,nemo.
Willem die dood ging in de serie doet wel mee, omdat de serie niet "bestaan" heeft.
Hopelijk doen ze een mooi eerbetoon aan hero in de film.
Bron:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom geen vervolg op de serie? Bron?
Komt vaak genoeg voor. Eerst film, dan serie, dan weer een film, als vervolg op de serie.
En dat de jongens dan, na enige jaren, weer bij elkaar komen en weer besluiten te voetballen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Idee voor Oldstars film: starten met de begrafenis van Hero en dat als startpunt nemen oid.
Ik zie overigens niets staan in je bron dat het definitief een vervolg wordt op de film, en niet op de serie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bron:
http://www.parool.nl/paro(...)film-All-Stars.dhtml
Ik zelf vind het ook jammer. Nemo en vooral berrie waren geniaal in de serie, maar goed je zou ze er zo in kunnen schrijven alleen dan klopt het weer niet dat Willem leeft...
Er staat als titel: Old Stars vervolg op film All Starsquote:Op zondag 10 oktober 2010 08:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zie overigens niets staan in je bron dat het definitief een vervolg wordt op de film, en niet op de serie.
Ook zie ik nergens staan dat Cas Jansen, Frank Lammers e.d. niet meedoen, plus het feit dat er wel een foto bij het artikel staat van de tv-serie.
Dus ik blijf nog even hopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |