En dat is natuurlijk "All Stars"...
Het is wel een oudere serie maar hij blijft prachtig...vanavond weer gekeken en wat was deze aflevering toch weer grappig
Wie vind deze serie ook zo leuk? Echt, ik kan me zo inleven in die gasten ook al ben ik vrouw. Ik heb zelf 10 jaar gevoetbald en die interactie tussen die mannen is echt humor...
Mee eens???????
quote:Kijk het dan toch maar eens een keer! All Stars is veel beter dan die bordkartonnenmuurtjes comedies!!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:30 schreef static het volgende:
Sinds 'SamSam' heb ik de moed opgegeven, ken 'All Stars' dus niet omdat ik consequent alle Nederlandse komedies ontwijk.
quote:Ja of andersom, maar in beide gevallen goed gedaan!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:34 schreef static het volgende:
De serie is toch een spin-off van een film?
quote:Terwijl dat nou net de enige leuke Nederlandse komedie is.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:30 schreef static het volgende:
Sinds 'SamSam' heb ik de moed opgegeven, ken 'All Stars' dus niet omdat ik consequent alle Nederlandse komedies ontwijk.
Ik ben er niet zó enthousiast over als Muurbloempje, maar 't is beslist niet vergelijken met welke andere (domme) Nederlandse komedie dan ook.
quote:Eerst de film, toen kwam de serie
Op zaterdag 27 juli 2002 23:35 schreef calvobbes het volgende:
Ja of andersom, maar in beide gevallen goed gedaan!
quote:Is elke aflevering op zichzelf staand?
Op zaterdag 27 juli 2002 23:35 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja of andersom, maar in beide gevallen goed gedaan!
Dus niet als Twin Peaks dat als je een aflevering mist je er geen reet meer van snapt
Edit: typo.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 27-07-2002 23:37]
quote:Ja, allemaal losse afleveringen. Het is geen serie..
Op zaterdag 27 juli 2002 23:36 schreef static het volgende:
Is elke aflevering op zichzelf staan?Dus niet als Twin Peaks dat als je een aflevering mist je er geen reet meer van snapt
quote:Ja idd!! Die ging over een wedstrijd tegen een duits Elftal. Bleken een stel geestelijk gehandicapten te zijn. Erg leuk verhaal ook!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:33 schreef keeper het volgende:
Vooral die aflevering "Alle Menschen Werden Brüder" is geweldig.
quote:Er zit toch wel een vaag verhaalt lijntje in? Dat gaat meer over de onderlinge relaties en familie omstandigheden.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:37 schreef keeper het volgende:Ja, allemaal losse afleveringen. Het is geen serie..
Maar iig wordt het hoofdverhaal telkens in 1 aflevering afgerond
quote:Ja er zit wel een rode draad in, maar niet een waardoor je alle afleveringen moet zien
Op zaterdag 27 juli 2002 23:39 schreef calvobbes het volgende:
Er zit toch wel een vaag verhaalt lijntje in? Dat gaat meer over de onderlinge relaties en familie omstandigheden.
quote:idd!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:33 schreef keeper het volgende:
Vooral die aflevering "Alle Menschen Werden Brüder" is geweldig. Het is sowieso wel een leuke serie, maar die specifieke aflevering is erg goed (had ook een prijs gewonnen dacht ik).
Van http://info.omroep.nl/vara?nav=ddliFsHzGHEkCuH
quote:Niet zomaar een prijs dus! De uitzending is te bekijken via de site
Vorig jaar won de aflevering 'Alle Menschen werden Brüder' een Emmy-award.
Geef mij maar Friends, Mad About You, Seinfeld, etc.
Ik zal voor de gein eens een aflevering van All Stars bekijken vogende week
En wat al eerder gezegd is, rest van Nederlandse comedy's zijn vaak echt om te huilen zo slecht maar Static, als je eens tijd hebt, elke zaterdag op NED. 3 rond 19.10 uur All Stars. Volgens mij vind je deze humor wel leuk...
quote:Doe dat... En dan wil ik je mening nog wel een keer horen
Op zaterdag 27 juli 2002 23:43 schreef Erwin_Br het volgende:Ik zal voor de gein eens een aflevering van All Stars bekijken vogende week
quote:You become weaker
Op zaterdag 27 juli 2002 23:43 schreef calvobbes het volgende:
Overigens, volgens mij had ik allang UTFS moeten roepen maar ach, het is zaterdag
quote:Jammer genoeg heb je daar dat rottige Real voor nodig wat ik subiet van mijn PC heb afgeflikkerd.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
idd!
Van http://info.omroep.nl/vara?nav=ddliFsHzGHEkCuH
[..]Niet zomaar een prijs dus! De uitzending is te bekijken via de site
BTW ik heb helemaal nix met voetbal en wil het liever niet zien, maar dit's gewoon lachen!
quote:De meeste Nederlandse komedies zijn gewoon veel te braaf, saai en voorspelbaar.
Op zondag 28 juli 2002 01:17 schreef Basson het volgende:
Waarom zijn al die andere NL sitcoms niet te harden? Hoe is de humor in Allstars anders verwerkt dan in bijv. Sam Sam, Kees en Co, Het zonnetje in huis.. en ga zo maar ff door? Ik ben het helemaal met de topicopener eens dat dit de enige NL sitcom is die wel de moeite waard is om naar te kijken. Nu alleen nog het waarom....BTW ik heb helemaal nix met voetbal en wil het liever niet zien, maar dit's gewoon lachen!
Verder vind ik het allemaal vlak, zo tot in detail uitgeschreven.
En precies zo wordt er 'geacteerd', letterlijk iedere komma wordt netjes opgedreund.
All Stars is dan wel wat brutaler, losser, dynamischer.
Karakters lijken meer uitgediept, teksten passen goed bij rollen.
't Is wat normaler, zeg maar.
quote:Precies en je kan je ook inleven van: ja dat zou ik ook zeggen zoiets stoms of wat dan ook. En bij die andere "comedy's" lijkt het wel een opgelezen tekst.
Op zondag 28 juli 2002 01:56 schreef Eska het volgende:[..]
De meeste Nederlandse komedies zijn gewoon veel te braaf, saai en voorspelbaar.
Verder vind ik het allemaal vlak, zo tot in detail uitgeschreven.
En precies zo wordt er 'geacteerd', letterlijk iedere komma wordt netjes opgedreund.All Stars is dan wel wat brutaler, losser, dynamischer.
Karakters lijken meer uitgediept, teksten passen goed bij rollen.'t Is wat normaler, zeg maar.
quote:vooral dat de voorzitter (briljante rol gespeeld door Jack Wouterse) zijn eigen leden geld uit handen speelt.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:44 schreef Muurbloempje het volgende:
Ik vond die aflevering van vandaag ook zo prachtig. Wilden ze naar de EK finale Nederland-Engeland. Hadden ze valse kaartjes die ook nog eens 1000 gulden p.p. kostten. En hun vrouwen maar gratis op de viptribune omdat ze kaartjes gewonnen hadden![]()
ik vond de scene met alle vrouwen in het vip-hok een beetje overdone, vooral die blonde doos die ze "rondleidde" was weer een stukje acteerwerk waar mijn haren van omhoog gaan staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |